er staat nergens op http://www.sonyericsson.com dat de w550 uitbreidbaar geheugen heeft.
Anoniem: 157617
Ik heb de W550i afgelopen zaterdag gehaald bij de MediaMarkt, dus ik kan jullie met zekerheid melden dat deze telefoon een niet-uitbreidbaar geheugen heeft van 256 MB.
Verder vind ik het een leuke telefoon, klein, licht (maar ook niet TE licht), makkelijk bedienbaar (zonder de handleiding te lezen) en opvallend goed en hard geluid uit de 2 ingebouwde speakertjes.
Verder vind ik het een leuke telefoon, klein, licht (maar ook niet TE licht), makkelijk bedienbaar (zonder de handleiding te lezen) en opvallend goed en hard geluid uit de 2 ingebouwde speakertjes.
Mag ik je vragen wat ie gekost heeft?
ping 127.212.23.124
Tuurlijk mag dat :-)
Bij 2-jarig Telfort 100 abonnement (16 euro/mnd) was de telefoon 76 euro.
Bij 2-jarig Telfort 150 abonnement (21 euro/mnd) is hij gratis.
Die spelletjes lees ik dat nou goed worms? the worms? die gaw ik dan maar even snel met blauwetand over zetten op mn werk op mn w800 tje 
staat er al
heeft ie ook nietAnoniem: 121131 schreef op maandag 17 oktober 2005 @ 09:00:
er staat nergens op http://www.sonyericsson.com dat de w550 uitbreidbaar geheugen heeft.
staat er al
[ Voor 47% gewijzigd door DaannO op 17-10-2005 21:04 ]
Ben je er tevreden mee? Doettie het goed? Kan je er spellen opzetten zoals dat bij de w800 kan?Anoniem: 157617 schreef op maandag 17 oktober 2005 @ 21:01:
Tuurlijk mag dat :-)
ping 127.212.23.124
Ik ben zeer tevreden ermee.
Het schermpje is zeer helder, dus ook in de zon goed zichtbaar. De geluidskwaliteit tijdens het bellen is goed en duidelijk. De ringtonen zijn niet mijn smaak (veelal hiphop-achtig), maar wel goed hoorbaar. Als je gebeld wordt, of zelf iemand belt uit je telefoonboek, hoeft de telefoon niet opengedraaid te worden, dus dat is wel makkelijk.
Bij Fun&Downloads en Telefoonconfiguratie op de website van Sony Ericsson is de W550 nog niet toegevoegd. Ik verwacht echter dat dit wel snel zal gebeuren, en dat je dan dus wel spelletjes en ringtones erop kan zetten. Volgens mij is er geen telefoon meer waarbij dat niet kan, toch?
En, niet onbelangrijk, de batterij is weer zoals ik ben gewend van SE: perfekt!
20% van de lading af in 3 dagen, en dat met spelen, uitproberen en bellen. En zon vanuit de doos (dus nog niet zelf opgeladen).
Je krijgt er trouwens ook een extra frontje en batterijklepje bij: vindt je oranje niet mooi dan maak je hem wit.
Het schermpje is zeer helder, dus ook in de zon goed zichtbaar. De geluidskwaliteit tijdens het bellen is goed en duidelijk. De ringtonen zijn niet mijn smaak (veelal hiphop-achtig), maar wel goed hoorbaar. Als je gebeld wordt, of zelf iemand belt uit je telefoonboek, hoeft de telefoon niet opengedraaid te worden, dus dat is wel makkelijk.
Bij Fun&Downloads en Telefoonconfiguratie op de website van Sony Ericsson is de W550 nog niet toegevoegd. Ik verwacht echter dat dit wel snel zal gebeuren, en dat je dan dus wel spelletjes en ringtones erop kan zetten. Volgens mij is er geen telefoon meer waarbij dat niet kan, toch?
En, niet onbelangrijk, de batterij is weer zoals ik ben gewend van SE: perfekt!
20% van de lading af in 3 dagen, en dat met spelen, uitproberen en bellen. En zon vanuit de doos (dus nog niet zelf opgeladen).
Je krijgt er trouwens ook een extra frontje en batterijklepje bij: vindt je oranje niet mooi dan maak je hem wit.
mooi
.
persoonlijk overweeg ik ook een w telefoon, maar dan wel de w800 of w900. omdat die beugel me net iets teveel steekt en ik toch wel erg graag een kleine uitbreiding wil kunnen doorvoeren
.
persoonlijk overweeg ik ook een w telefoon, maar dan wel de w800 of w900. omdat die beugel me net iets teveel steekt en ik toch wel erg graag een kleine uitbreiding wil kunnen doorvoeren
Ik heb hem vanmiddag gehaald,zijn er al bugs ontdekt of iets degelijks?normaal wacht ik een maand of 2 voor ik een nieuw uitgekomen model koop,maar ik kón niet wachten.
Heb al 2 x gehad dat de W550 vastliep als ik muziekje op w550 zet! moet dan batt. eruit halen om weer aan te zetten bug???
Anoniem: 46089
Ik heb deze telefoon ook sinds half oktober en hij bevalt me prima!
Om nog even terug te komen op de spellen: met de datakabel kun je er zo Java spelletjes op zetten die prima werken! Als je de spellen die bij de telefoon horen speelt, hou je de telefoon overdwars vast en heb je bij je rechterhand ook 2 speciale game knoppen.
Zet je er 'gewone' Java spellen op, hoef je hem niet altijd open te klappen en niet over dwars te houden.
Wat ik een nadeel vind: als ik zelf gebeld heb en ik hang op, hoor ik een geluidje. Ook als ik mijn geluid uit heb staan en ik bel iemand en hang daarna op, hoor ik het
Dit vind ik een erg irritant geluid.. Als je gebeld wordt en je hebt het geluid uit staan, maakt hij het geluid niet tijdens het ophangen! Snappen de bezitters van de W550i wat ik bedoel? Het is lastig uit te leggen.. Helaas heb ik niet kunnen vinden hoe ik het geluid uit kan krijgen.
Om nog even terug te komen op de spellen: met de datakabel kun je er zo Java spelletjes op zetten die prima werken! Als je de spellen die bij de telefoon horen speelt, hou je de telefoon overdwars vast en heb je bij je rechterhand ook 2 speciale game knoppen.
Zet je er 'gewone' Java spellen op, hoef je hem niet altijd open te klappen en niet over dwars te houden.
Wat ik een nadeel vind: als ik zelf gebeld heb en ik hang op, hoor ik een geluidje. Ook als ik mijn geluid uit heb staan en ik bel iemand en hang daarna op, hoor ik het
Dit vind ik een erg irritant geluid.. Als je gebeld wordt en je hebt het geluid uit staan, maakt hij het geluid niet tijdens het ophangen! Snappen de bezitters van de W550i wat ik bedoel? Het is lastig uit te leggen.. Helaas heb ik niet kunnen vinden hoe ik het geluid uit kan krijgen.
Ik snap het maar dat heb ik niet,ik mis ook 'meer'rechtsonder het display omdat ik daar de BT kon activeren.
Kan nu ook wel door een snelkopp. te maken op navigatietoets,maar dan kan ik contakten niet als snelkoppeling gebruiken.
Ik heb nl boven-BT rechts-postvak in onder-afbeeldingen links nieuwe sms,dat vind ik de belangrijkste
Kan nu ook wel door een snelkopp. te maken op navigatietoets,maar dan kan ik contakten niet als snelkoppeling gebruiken.
Ik heb nl boven-BT rechts-postvak in onder-afbeeldingen links nieuwe sms,dat vind ik de belangrijkste
BT gebruik ik zelf niet heel erg veel, dus ik heb er geen aparte snelkoppeling voor gemaakt.
Jij hebt dat geluid bij het ophangen als je zelf belt dus niet? Wel vreemd dat die van mij het wel doet en dat ik het niet uit kan krijgen!
Jij hebt dat geluid bij het ophangen als je zelf belt dus niet? Wel vreemd dat die van mij het wel doet en dat ik het niet uit kan krijgen!
Zojuist 12 fotos op pc gezet,vallen me tegen,slechter als de K700.
Maar ik heb de instellingen wat veranderd,hoop dat ze wat beter zijn de volgende keer
Maar ik heb de instellingen wat veranderd,hoop dat ze wat beter zijn de volgende keer
Ik ook hoor en heb er ook nog geen problemen mee gehad! Alleen het geluidje als je ophangt (lees mijn post hierboven) hoor ik nog steeds en het begint best irritant te worden..
Wow.... Dat geluid wat uit het toestel komt is wel echt onovertroffen!!!!
"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
"You like it now, but you'll learn to love it later"
Nu maar wachten op de software update,dan worden de fotos misschien wat mooier?
De K700 gaf mooie fotos,deze van de W550 zijn een tegenvaller,jammer
De K700 gaf mooie fotos,deze van de W550 zijn een tegenvaller,jammer
Ja, dat moet ik helaas toegeven....
De software is niet echt stabiel.
De software is niet echt stabiel.
-
Niet dat mijn W550 daardoor stabieller loopt, maar tof is het wel dat je de firmware via GPRS kan updaten
-
Kreeg net op display van foon:update service? (met nog iets maar dat herinner ik me niet meer)
Ik klik op ja en na een tijdje staat er:telefoonbeheer SE communicatie onderbroken
Wat is dit?ik weet dat er in de foon de optie updaten staat,maar neem aan dat je dat met kabel moet doen?
Ik klik op ja en na een tijdje staat er:telefoonbeheer SE communicatie onderbroken
Wat is dit?ik weet dat er in de foon de optie updaten staat,maar neem aan dat je dat met kabel moet doen?
Nee, de W550 heeft, zoals ik hierboven al poste de mogelijkheid om de firmware via het internet up te daten. Het is dus niet meer nodig om het via een kabel te doen. Dus ook geen instellingen die mogelijk fout kunnen zijn.
Je hebt waarschijnlijk zo ingesteld dat jouw W550 één keer in de zoveel tijd via GPRS gaat kijken of er een nieuw firmware update voor jouw toestel uit is.
Je hebt waarschijnlijk zo ingesteld dat jouw W550 één keer in de zoveel tijd via GPRS gaat kijken of er een nieuw firmware update voor jouw toestel uit is.
-
Klopt dat heb ik zo ingesteld,maar waarom werd het onderbroken dan?Ginz schreef op zaterdag 10 december 2005 @ 17:22:
Nee, de W550 heeft, zoals ik hierboven al poste de mogelijkheid om de firmware via het internet up te daten. Het is dus niet meer nodig om het via een kabel te doen. Dus ook geen instellingen die mogelijk fout kunnen zijn.
Jee dat is écht mooi,via internet,zonder kabel! want dat durf ik zelf niet aan.
Ging altijd naar SE SP
Of is er misschien nog geen software update dat ie het onderbreekt?
Dat is mogelijk. Of misschien heb je geen GPRS abonnement.
-
Ginz schreef op zaterdag 15 oktober 2005 @ 13:59:
[...]
De P990 en de W900 (nog niks van bekend) gaan dat in ieder geval ondersteunen. Dat is ook de reden dat de P990 geen aparte audio-jack aansluing heeft
offtopic:
Ik vandaag supersnel de W900 uitpakken en proberen, blijkt dus dat ie geen Stereo Bluetooth ondersteunt
erg jammer hoor
Ik vandaag supersnel de W900 uitpakken en proberen, blijkt dus dat ie geen Stereo Bluetooth ondersteunt

[ Voor 3% gewijzigd door Le0032 op 10-12-2005 19:36 ]
Ow, echt niet? Hoe weet je dat? Hoe heb je dat geprobeerd dan?
Dit zou mij wel HÉÉL erg teleur stellen..... Valt me de laatste tijd wel op dat SE op héél veel puntjes het toch niet zo kan waarmaken zoals Ericsson vroeger juist wel deed.
Dit zou mij wel HÉÉL erg teleur stellen..... Valt me de laatste tijd wel op dat SE op héél veel puntjes het toch niet zo kan waarmaken zoals Ericsson vroeger juist wel deed.
-
Jawel ik heb wel GPRSGinz schreef op zaterdag 10 december 2005 @ 17:43:
Dat is mogelijk. Of misschien heb je geen GPRS abonnement.
Maar Ginz hoe gaat dat bij jou dan,krijg jij wel verbindingen, lukt het?
Ik heb het idee dat dit toetsel niet zo populair is als ik de lengte van deze Topic zie. Klopt dat, en weten jullie dan ook waarom niet. Echt veel klachten zie ik niet volgens mij
Dell XPS M1530 Midnight Blue | T8300 2.4 GHZ 3MB | 3 GB | 320GB 5400rpm | WXGA+ (1.440 x 900) | 8600GT 256mb GDDR3 | 6-cells | Wifi-N | Vista Home Premium 32bit
't is gewoon niet zo'n aantrekkelijk ontwerp als de w800/k750i..
ping 127.212.23.124
Dat is heel persoonlijk ik vind de W800 en K750 niet veel aan om te zien.
Ik moest alleen maar het netwerk selecteren, en de W500 maakt blijkbaar dan gebruik van vooraf ingestelde instelleningen om verbinding met de server te maken via GPRSrooie60 schreef op zondag 11 december 2005 @ 12:31:
[...]
Maar Ginz hoe gaat dat bij jou dan,krijg jij wel verbindingen, lukt het?
-
Ja Ginz zover kwam ik ook,maar werd dus onderbroken? is er al een nieuwe software versie dan en heb jij die nu?
Als hij zonder foutmelding iets heeft onderbroken, dan betekend dat gewoon dat je nieuwste firmware al heb. En dus is het niet nodig om iets te downen.
Ik heb het toestel momenteel niet bij de hand, zal vanavond even kijken welke firmware versie ik heb.
Ik heb het toestel momenteel niet bij de hand, zal vanavond even kijken welke firmware versie ik heb.
-
Klopt, maar er zijn blijkbaar meer personen die deze modellen mooi vinden, dan de w550. (daar zijn al duizenden postings over gedaan..)rooie60 schreef op maandag 12 december 2005 @ 23:34:
Dat is heel persoonlijk ik vind de W800 en K750 niet veel aan om te zien.
ping 127.212.23.124
Dat is natuurlijk ook omdat dat toestel langer uit is, en dit toestel pas net.
Maar, aangezien ik er MyFriends en dat updaten via GPRS erop heb zitten, denk ik dat we genoeg te bediscuseren hebben om dit draadje ook wat te laten groeien.
Maar, aangezien ik er MyFriends en dat updaten via GPRS erop heb zitten, denk ik dat we genoeg te bediscuseren hebben om dit draadje ook wat te laten groeien.
-
Anoniem: 119036
Ik heb deze telefoon sinds gisteren en eerlijk gezegd bevalt deze me echt!
Het is even wennen met het draaimechanisme (welke kant moet ik opdraaien), maar ook hier zie ik geen onoverkomelijkheden in.
Wel meteen dat oranje vervangen met de witte "covers".
Geeft toch een "zakelijker" gevoel in mijn ogen.
Het geluid is echt super! Ongelooflijk eigenlijk wat een sound dat ding zo produceert!
Ik ben van mijn Siemens SX1 afgestapt vanwege de vele bugs en dit toestel is echt super, handige bediening, leuke spellen, veel functies en ook het bluetooth-gedeelte (Presenter, Desktop etc) is leuk in verband met de interactie met je PC!
Het enige minpunt vind ik zelf dat het geheugen niet uitbreidbaar is, maar ja daar heb je een datakabel voor he. Dus gewoon geregeld even de data overzetten en je MP3's even een lagere bitrate geven (gaat op een telefoontje echt NIET ten koste van de hoorbare kwaliteit.
..en als ik de telefoon echt wil gaan gebruiken als een soort van Jukebox dan had ik maar beter een iPod kunnen gaan halen, want een telefoon, blijft altijd toch maar een telefoon.
Die "beugel" tjah.. als je daar over moet gaan vallen of iets al in overweging moet gaan nemen dan weet ik het ook niet hoor. Schaam je je eigen dan ook als je haar fout zit?
..
Het is even wennen met het draaimechanisme (welke kant moet ik opdraaien), maar ook hier zie ik geen onoverkomelijkheden in.
Wel meteen dat oranje vervangen met de witte "covers".
Geeft toch een "zakelijker" gevoel in mijn ogen.
Het geluid is echt super! Ongelooflijk eigenlijk wat een sound dat ding zo produceert!
Ik ben van mijn Siemens SX1 afgestapt vanwege de vele bugs en dit toestel is echt super, handige bediening, leuke spellen, veel functies en ook het bluetooth-gedeelte (Presenter, Desktop etc) is leuk in verband met de interactie met je PC!
Het enige minpunt vind ik zelf dat het geheugen niet uitbreidbaar is, maar ja daar heb je een datakabel voor he. Dus gewoon geregeld even de data overzetten en je MP3's even een lagere bitrate geven (gaat op een telefoontje echt NIET ten koste van de hoorbare kwaliteit.
..en als ik de telefoon echt wil gaan gebruiken als een soort van Jukebox dan had ik maar beter een iPod kunnen gaan halen, want een telefoon, blijft altijd toch maar een telefoon.
Die "beugel" tjah.. als je daar over moet gaan vallen of iets al in overweging moet gaan nemen dan weet ik het ook niet hoor. Schaam je je eigen dan ook als je haar fout zit?
Wat is AD2PLe0032 schreef op zaterdag 15 oktober 2005 @ 10:17:
Wat ik graag zou willen zien dat er een WalkMan versie AD2P gaat ondersteunen. Dat zou echt super zijn....
Dell XPS M1530 Midnight Blue | T8300 2.4 GHZ 3MB | 3 GB | 320GB 5400rpm | WXGA+ (1.440 x 900) | 8600GT 256mb GDDR3 | 6-cells | Wifi-N | Vista Home Premium 32bit
Anoniem: 145909
A2DP (Advanced Audio Distribution Profile) is een bluetooth profiel waarmee hifi stereogeluid over een draadloze bluetooth verbinding verzonden kan worden. Bluetooth stereo music streaming dus.
Nieuwe software versie erop laten zetten vanmiddag,R4BA041 camera is van 4.4 naar 4.5 gegaan dus ben benieuwd of de fotos wat mooier zijn.
Voor de rest nog niets gemerkt,alleen sneller in menu.
Voor de rest nog niets gemerkt,alleen sneller in menu.
Ik ben nu ook mijn (naja, die van mijn vriendin) W550 aan het updaten..
@Rooie60:
Al verschillende/verbeteringen gemerkt?
@Rooie60:
Al verschillende/verbeteringen gemerkt?
-
Foto's zijn n fractie beter,met BT geen vastlopers meer gehad en sneller door menus heen.
Meer kan ik niet ontdekken,of moet het nog ontdekken
Meer kan ik niet ontdekken,of moet het nog ontdekken
Mijn W550i zegt dat ie de nieuwste versie al heeft.. (R4AB048, camera 4.4 volgens mij). Gebruiken jullie de tool in de telefoon zelf?
Dat is dus oud want die had ik hiervoor,lees hierbovenVerbal_Kint schreef op maandag 02 januari 2006 @ 17:38:
Mijn W550i zegt dat ie de nieuwste versie al heeft.. (R4AB048, camera 4.4 volgens mij). Gebruiken jullie de tool in de telefoon zelf?
Hoe update je dan? Als ik mijn telefoon laat zoeken meldt 'ie doodleuk dat ik de laatste versie heb
Probeer het dan een via de kabelVerbal_Kint schreef op dinsdag 03 januari 2006 @ 09:00:
Hoe update je dan? Als ik mijn telefoon laat zoeken meldt 'ie doodleuk dat ik de laatste versie heb
-
Welke flash-versie heb je? 8,0,22,0 is niet compatibel kennelijk..
Toen ik het SE SP belde zei de man dat ie zo niet kon zeggen of er een nieuwe versie was.
Dat kon hij pas zi
en als ie mijn foon aansloot aan de pc daar,en er was dus een nieuwe.
Dat kon hij pas zi
Welke versie heb je nu dan? En hoe heb je jouw telefoon gekocht? Met welke provider?Anoniem: 119036 schreef op vrijdag 06 januari 2006 @ 07:39:
Bij mij zegt die ook dat er geen nieuwere versie beschikbaar is.
-
Ginz?heeft jou vriendin verschil ondervonden?na de update
Heeft totaal niks gemerkt.
Maar mijn vriendin is dan ook niet zo'n iemand die daar op gaat letten.
Maar mijn vriendin is dan ook niet zo'n iemand die daar op gaat letten.
-
mmm, ik deze gsm nu ook.
volgens update via gsm is er geen update.
via de kabel en update service wel en die wordt dan ook geinstalleerd.
ik heb nu alleen versie R4AB041. elke keer als ik de update service met kabel doen update deze wel, maar blijft de versie hetzelfde
gsm opnieuw opstarten heeft geen zin, en gebeurt natuurlijk automatisch.
ik wil graag de nieuwste versie want ik heb nogal problemen met BT. als ik deze uitschakel, duurt het even en dan zegt de 550 dat bt is uitgeschakeld. er blijft wel staan 'bluetooth uitschakelen' terwij er natuurlijk 'bluetooth inschakelen' moet staan. als ik dan bt weer inschakel crashed de telefoon
zichtbaarheid veranderen geeft hetzelfde effect
als ik bt uitzet en daarna de telefoon opnieuw opstart, staat bt weer aan. ik kan dus mijn bt niet meer uitzetten. volledige reset heb ik nu nog geen zin in.
iemand een oplossing?
volgens update via gsm is er geen update.
via de kabel en update service wel en die wordt dan ook geinstalleerd.
ik heb nu alleen versie R4AB041. elke keer als ik de update service met kabel doen update deze wel, maar blijft de versie hetzelfde
ik wil graag de nieuwste versie want ik heb nogal problemen met BT. als ik deze uitschakel, duurt het even en dan zegt de 550 dat bt is uitgeschakeld. er blijft wel staan 'bluetooth uitschakelen' terwij er natuurlijk 'bluetooth inschakelen' moet staan. als ik dan bt weer inschakel crashed de telefoon
zichtbaarheid veranderen geeft hetzelfde effect
als ik bt uitzet en daarna de telefoon opnieuw opstart, staat bt weer aan. ik kan dus mijn bt niet meer uitzetten. volledige reset heb ik nu nog geen zin in.
iemand een oplossing?
Opensource delphi componenten (http://www.delphi-jedi.org)
Dit ding is wel moeilijk te vinden zeg, op marktplaats staat ie gewoon niet eens.
Hij is dus of slecht leverbaar of zo goed dat niemand hem verkoopt...
Misschien koop ik dan toch maar een nieuwe in de winkel
Hij is dus of slecht leverbaar of zo goed dat niemand hem verkoopt...
Misschien koop ik dan toch maar een nieuwe in de winkel
Irritant dat Mac OS X dit toestel niet ondersteund 
Ik kan wel gewoon data pompen dmv. Blauwtand, maar iSync ondersteunt dit toestel gewoon niet
Wel een heerlijk toestel verder
Ik kan wel gewoon data pompen dmv. Blauwtand, maar iSync ondersteunt dit toestel gewoon niet
Wel een heerlijk toestel verder
ik heb nog niemand in dit topic het programma MyPhoneExplorer horen noemen: http://members.aon.at/fwechsel/
dit is een heel goed gratis programma wat bv ook je agenda doet. heel makkelijk om een backup te maken.
ik heb wel mijn mp3's er even afgehaalt (je kun deze map ook uitvinken), omdat het anders erg lang duurt.
dit is een heel goed gratis programma wat bv ook je agenda doet. heel makkelijk om een backup te maken.
ik heb wel mijn mp3's er even afgehaalt (je kun deze map ook uitvinken), omdat het anders erg lang duurt.
[ Voor 3% gewijzigd door Mr.Nobody op 14-01-2006 15:29 ]
Ja en nu is er R4BAO041Anoniem: 119036 schreef op dinsdag 10 januari 2006 @ 22:30:
Ik heb versie: R4AB048. Zat er standaard al op
Heb de telefoon nu ook 2 dagen en hij bevalt nog erg goed, het menu is lekker snel want dat was echt nog minder bij mn T630, heerlijk toestel en het geluid via de speakers is ook 
Nu alleen mn email nog werkend krijgen via mn T-mobile pocket internet totaal abo.
Nu alleen mn email nog werkend krijgen via mn T-mobile pocket internet totaal abo.
Nou ik zet vanmorgen mijn telefoon aan en wil een sms naar mijn vriendin sturen merk ik op dat alle sms-boxen leeg zijn en ik een ander thema heb. De default dus.
Nu ook alle spellen weg die er standaard op zaten en kan geen sms meer ontvangen en versturen omdat er geen berichten opgeslagen kunnen worden in de verzonden items of gewoon de inbox.
Echt raar.
De helpdesk gebeld en nu strax naar een telefoonwinkel in de buurt om te kijken of ze iets kunnen doen. ..en anders opsturen maar helaas
..
Heeft niemand de codes *#....# o.i.d. om 'm echt helemaal naar de fabrieksinstellingen te resetten ipv de master reset die zelf aanwezig is?
Nu ook alle spellen weg die er standaard op zaten en kan geen sms meer ontvangen en versturen omdat er geen berichten opgeslagen kunnen worden in de verzonden items of gewoon de inbox.
Echt raar.
De helpdesk gebeld en nu strax naar een telefoonwinkel in de buurt om te kijken of ze iets kunnen doen. ..en anders opsturen maar helaas
Heeft niemand de codes *#....# o.i.d. om 'm echt helemaal naar de fabrieksinstellingen te resetten ipv de master reset die zelf aanwezig is?
Heb je al geprobeerd om een firmware update te doen?Anoniem: 119036 schreef op dinsdag 24 januari 2006 @ 13:53:
Nou ik zet vanmorgen mijn telefoon aan en wil een sms naar mijn vriendin sturen merk ik op dat alle sms-boxen leeg zijn en ik een ander thema heb. De default dus.
Echt raar.
De helpdesk gebeld en nu strax naar een telefoonwinkel in de buurt om te kijken of ze iets kunnen doen. ..en anders opsturen maar helaas..
[ Voor 4% gewijzigd door Ginz op 24-01-2006 14:39 ]
-
ik ga deze binnenkort ook kopen waarschijnlijk
de oranje is wel erg lelijk
Voor de huidige eigenaars: willen jullie eens testen of Float's Mobile Agent compatibel is via bluetooth? volgens de site wel maar ik zou graag zeker zijn
dat programma is echt een droom voor bijna alle SE-gebruikers, nog heel veel gebruikt met mijn SE T610. nu heb ikde P800
jammer wel dat ik mijn 128 MB memorystick daar niet kan inrammen
anders precies een mooie telefoon. en blijft het swivel-mechanisme altijd soepel?
de oranje is wel erg lelijk
Voor de huidige eigenaars: willen jullie eens testen of Float's Mobile Agent compatibel is via bluetooth? volgens de site wel maar ik zou graag zeker zijn
dat programma is echt een droom voor bijna alle SE-gebruikers, nog heel veel gebruikt met mijn SE T610. nu heb ikde P800
jammer wel dat ik mijn 128 MB memorystick daar niet kan inrammen
anders precies een mooie telefoon. en blijft het swivel-mechanisme altijd soepel?
Het werkt (FMA) heb gewoon de handleiding gevolgd in de start post en vóila.willy486 schreef op donderdag 02 februari 2006 @ 18:38:
ik ga deze binnenkort ook kopen waarschijnlijk![]()
de oranje is wel erg lelijk![]()
Voor de huidige eigenaars: willen jullie eens testen of Float's Mobile Agent compatibel is via bluetooth? volgens de site wel maar ik zou graag zeker zijn![]()
dat programma is echt een droom voor bijna alle SE-gebruikers, nog heel veel gebruikt met mijn SE T610. nu heb ikde P800![]()
jammer wel dat ik mijn 128 MB memorystick daar niet kan inrammen![]()
Ik heb XP met sp2.
Met het swivel mechanisme geen problemen,ligt er ook aan hoe je ermee omgaat....
nu ben ik content 
das lijk wel ne show-gsm, zo da oranje
merci, willy
das lijk wel ne show-gsm, zo da oranje
merci, willy
Zal de vraag hier ook stellen,alhoewel hier niet veel animo is,daarom stelde ik de vraag op het K750 forum,komt ie...
Als je een thema of applicatie van de pc download is het soms ingepakt (zip) ik pak het dan uit en er verschijnt een 'jar' vervolgens stuur ik dat via BT naar foon en hopla klaar.
Nu heb ik een game/applicatie gedownload ( berti the duck,soort tammagotchi ) wat voor de W550/K750/W800 bestemd is,ingepakt in zip.
Als ik het uitpak krijg is stuk of 25 bestandjes te zien zoals .class of .png en ook n stuk of 10 gele mappen,mijn vraag is hoe krijg ik dit op mijn W550?onuitgepakt naar foon sturen lukt niet(leek me ook niet de bedoeling) uitgepakt al die dingen naar foon sturen lukt ook niet omdat dan alles in de map "overig" komt.
Het moet in de map applicaties of games komen maar hoe?
Als je een thema of applicatie van de pc download is het soms ingepakt (zip) ik pak het dan uit en er verschijnt een 'jar' vervolgens stuur ik dat via BT naar foon en hopla klaar.
Nu heb ik een game/applicatie gedownload ( berti the duck,soort tammagotchi ) wat voor de W550/K750/W800 bestemd is,ingepakt in zip.
Als ik het uitpak krijg is stuk of 25 bestandjes te zien zoals .class of .png en ook n stuk of 10 gele mappen,mijn vraag is hoe krijg ik dit op mijn W550?onuitgepakt naar foon sturen lukt niet(leek me ook niet de bedoeling) uitgepakt al die dingen naar foon sturen lukt ook niet omdat dan alles in de map "overig" komt.
Het moet in de map applicaties of games komen maar hoe?
Ik had geprobeerd de ext te veranderen,maar lukte niet (bleef zip icoon)
Na een hoop getier en gevloek kwam zoon met oplossing,in mapopties iets veranderen,nu kon ik het wel veranderen en is het een jar.
Maar toch bedankt
Na een hoop getier en gevloek kwam zoon met oplossing,in mapopties iets veranderen,nu kon ik het wel veranderen en is het een jar.
Maar toch bedankt
Iemand i mode aan de praat gekregen op de W550?
Ga morgen naar KPN, dus zal dan eens gaan kijken..
Hel graag dank jeVerbal_Kint schreef op dinsdag 14 februari 2006 @ 23:55:
Ga morgen naar KPN, dus zal dan eens gaan kijken..
Wat is dit nu weer?mijn foon ligt gewoon net zoals altijd op tafel,heb 15 minuten geleden 2 smsjes verstuurd en reactie op gehad.
Nu wil ik thema erop zettenmaar mijn foon staat uit!! krijg hem niet aan door bovenop te drukken zoals het hoort maar moest de batt. eruit halen???
Dit heb ik nog nóóit gehad sinds ik hem heb (4 mnd) iemand die weet hoe dit kan?
Nu wil ik thema erop zettenmaar mijn foon staat uit!! krijg hem niet aan door bovenop te drukken zoals het hoort maar moest de batt. eruit halen???
Dit heb ik nog nóóit gehad sinds ik hem heb (4 mnd) iemand die weet hoe dit kan?
Dan moet je 'm nu opsturen naar SE helaas.
Met thema's kloten verziek je 9 van de 10 je GSM.
Lijkt me sterk,ik doe dat heel vaak,bij de S700/K700/T630/T610 nog nóóit heb ik dit meegemaakt? ook bij de Nok 6600 niet en de nok 6681.Anoniem: 119036 schreef op donderdag 16 februari 2006 @ 18:44:
Dan moet je 'm nu opsturen naar SE helaas.
Heb er ook nog nooit in een forum iets over gelezen.
Hij doet het ook gewoon weer.niks opsturen.
Ik heb uberhaupt geen gprs instellingenrooie60 schreef op dinsdag 14 februari 2006 @ 23:50:
Iemand i mode aan de praat gekregen op de W550?
Edit: heb ook met klantenservice gebeld (voor ik bovenstaande typte). i-Mode is niet mogelijk met dit toestel.
[ Voor 17% gewijzigd door m_a_rnix op 17-02-2006 16:14 ]
Schijnt dat als je ooit i-mode had op je sim of de mms instellingen dat gprs/wap niet lukt.Verbal_Kint schreef op vrijdag 17 februari 2006 @ 15:59:
[...]
Ik heb uberhaupt geen gprs instellingen. Settings not valid foutmelding als ik ze laat toesturen (de gegevens voor de K750i that is).
Edit: heb ook met klantenservice gebeld (voor ik bovenstaande typte). i-Mode is niet mogelijk met dit toestel.
Deze info las ik op verschillende sites.
Ook ik heb KPN gemaild en ze zeiden dat er een storing was,die ze aan het oplossen waren?zodra dit goed was kreeg ik een smsje.
Las ook op die sites dat ze een verouderde infrastructuur hadden waardoor dit niet kon!
Maar goed I-mode op K750 kan wel dus (kijk op i-mode site m trend) alleen imail niet.
Ik wacht op smsje van KPN
Ik had tot vandaag T-mobile, dus de sim was nog nooit eerder gebruikt.
gebruikt er al iemand Wayfinder op deze gsm?
Volgens mij gebruikt helemaal niemand deze gsm?
tuurlijk wel, geef eens een normale reply...
voor de mensen die het nog niet weten:
er is een nieuwe update voor de W550i versie CXC1250031 R4CB020
voor de mensen die het nog niet weten:
er is een nieuwe update voor de W550i versie CXC1250031 R4CB020
Ik vond het een normale reply......de meeste hebben n K750 of W800 en die forums zijn overvol.
Deze hebben gewoon weinig mensen,dus het motiveert mij ook niet om hier wat te zeggen nog als hier nooit iemand komt.
Deze hebben gewoon weinig mensen,dus het motiveert mij ook niet om hier wat te zeggen nog als hier nooit iemand komt.
nja ik dacht wel dat dit een gsm is die eerder minder zal gekocht worden.
en over die update: ik kan SEUS niet gebruiken op mijn eigen pc, want die is nog maar juist geformatteerd en de nieuwere java-versie conflicteert met seus.
willy
en over die update: ik kan SEUS niet gebruiken op mijn eigen pc, want die is nog maar juist geformatteerd en de nieuwere java-versie conflicteert met seus.
willy
Is het trouwens mogelijk om via bleutooth stickie op je computer, je telefoon te laten internetten via dat bluetooth dingetje van je adsl?
Anoniem: 110565
Ik heb een vraagje:
als ik spellen download (via pc of rechtstreeks via wap) kan ik deze dan ook landscape modus spelen of alleen de standaard spellen?
als ik spellen download (via pc of rechtstreeks via wap) kan ik deze dan ook landscape modus spelen of alleen de standaard spellen?
@krijgnuwat: ik heb dat wel eens gedaan met mijn oude z600, en dat werkte. ik heb trouwens flink probelemen met met BT, zelfs nu ik een BT2 stick heb
@nathalie1985: volgens mij ligt dat aan het spel. er zijn nl ook spellen die kleiner op het scherm komen dan ze zouden kunnen.
@nathalie1985: volgens mij ligt dat aan het spel. er zijn nl ook spellen die kleiner op het scherm komen dan ze zouden kunnen.
ik heb zonet de nieuwe firmware erop gezet
wat zijn de verschillen in vgl met de vorige
jammer dat er zo weinig mensen zijn met deze gsm en is ander wel een toppertje
wat zijn de verschillen in vgl met de vorige
jammer dat er zo weinig mensen zijn met deze gsm en is ander wel een toppertje
http://web.mac.com/kl00n
kwou dat ik hem nog had
is nl. gestolen in brussel...
het valt mij inderdaad ook op dat bijzonder weinig mensen die gsm hebben. ik heb gisteren in brugge 1 iemand gezien sinds de aankoop van mij. 6 maand geleden ongeveer
het valt mij inderdaad ook op dat bijzonder weinig mensen die gsm hebben. ik heb gisteren in brugge 1 iemand gezien sinds de aankoop van mij. 6 maand geleden ongeveer
tja, de mijne is nu kapot 
nummer 5 doet het niet meer.... hopelijk gaat alles goed met garantie claimen, ik heb daar vreselijke verhalen over gehoort...
nummer 5 doet het niet meer.... hopelijk gaat alles goed met garantie claimen, ik heb daar vreselijke verhalen over gehoort...
Heb geupdate via foon nu heb ik R4CB020 duurde half uurtje
En kostte me €18 hahahaha,ppfffrooie60 schreef op zondag 06 augustus 2006 @ 12:00:
Heb geupdate via foon nu heb ik R4CB020 duurde half uurtje
lol, tja dure update
volgende keer in het buitenland updaten 
mijn w550i is weer klaar. mijn toetsen bord deed het niet helemaal goed, was een brug diode kapot.
mijn w550i is weer klaar. mijn toetsen bord deed het niet helemaal goed, was een brug diode kapot.
Anoniem: 74054
Hoeveel frontjes krijg je erbij deze mobiel? Ik heb witte en zwarte frontjes gekergen. Ik hoor toch alleen witte te krijgen?
uhm ik probeer dit toestel te updaiten...
maar lukt niet echt.
iedere keer geeft hij de fout dat het toestel niet gevonden is
maar als ik met de andere programma's dan bekijk werkt het gewoon wel.
ik weet dus niet of iemand anders dit probleem kent.
het is iig de w550i
maar lukt niet echt.
iedere keer geeft hij de fout dat het toestel niet gevonden is

maar als ik met de andere programma's dan bekijk werkt het gewoon wel.
ik weet dus niet of iemand anders dit probleem kent.
het is iig de w550i
18-12-2007 Zijn Dominique en Marleen geboren! - 21-06-2007 Zijn ik en mijn ventje een stel!
Ik had z'n update service software gedownload en gestart; het werkt prima. Ik had het zo gedaan:
Tefefoon uit.
Simkaart eruit.
C toets ingedruk.
USB kabel aangelsloten.
Dan stappen volgen.
Klaar.
Ik heb nu firmware versie: CXC1250031 R4AB048
Tefefoon uit.
Simkaart eruit.
C toets ingedruk.
USB kabel aangelsloten.
Dan stappen volgen.
Klaar.
Ik heb nu firmware versie: CXC1250031 R4AB048
Dat is volgens mij een oude,daarna kwam R4BA041 nog en nu is er R4CB020 (via foon zelf geupdate)
Hmmm dan ben ik toh nieuwsgierig hoe ik de nieuwste software kan downloaden. Bedankt voor jullie hulp.
Laat maar ik ben eruit, via USB kabel gedaan; dus scheelt me beltegoed.
Ik ben blij met nieuwe firmware, alles gaat wat vlotter.
Laat maar ik ben eruit, via USB kabel gedaan; dus scheelt me beltegoed.
Ik ben blij met nieuwe firmware, alles gaat wat vlotter.
[ Voor 101% gewijzigd door Anoniem: 74054 op 23-09-2006 16:03 ]
ik zal het straks wel even proberen 
thanx iig
thanx iig
18-12-2007 Zijn Dominique en Marleen geboren! - 21-06-2007 Zijn ik en mijn ventje een stel!