Toon posts:

Asus A8N-E ervaringen

Pagina: 1
Acties:
  • 43 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Op het internet heb ik nog geen enkele review van de Asus A8N-E kunnen vinden (enkel een reactie in de Productsurvey).
Daarom leek het mij interessant een topic aan de niet-SLI versie van het populaire AMD64 nForce4 Ultra moederbord te wijden.
Post hier dus al jullie ervaringen m.b.t. dit moederbord.

Dank bij voorbaat.

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 11-06-2005 19:47 ]

• Y0ur1
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Sja loopt perfect hier? Niks op aan te merken, mis alleen firewire, maar gelukkig had ik nog een kaartje.

Verwijderd

Topicstarter
Y0ur1 schreef op zaterdag 11 juni 2005 @ 20:09:
Sja loopt perfect hier? Niks op aan te merken, mis alleen firewire, maar gelukkig had ik nog een kaartje.
Daarvoor moet je Deluxe of Premium uitvoering hebben.

[ Voor 37% gewijzigd door Verwijderd op 11-06-2005 20:23 ]

• PenguinPower
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 07-08 19:44

PenguinPower

May the SOURCE be with you

Verwijderd schreef op zaterdag 11 juni 2005 @ 20:16:
[...]
Daarvoor moet je Deluxe of Premium uitvoering hebben.
Volgensmij niet. Er bestaat namelijk voor de A8N-E geen premium of deluxe uitvoering. Alleen de A8V-E heeft een deluxe uitvoering volgensmij.

Ook ik ben btw zeer content met mijn A8N-E, alleen jammer dat het bios de RPM sensors van de CHA2 en PWR niet uitlezen... ook niet bij de nieuwste beta bios van asus.

[ Voor 3% gewijzigd door PenguinPower op 11-06-2005 20:24 ]

Verwijderd

Topicstarter
PenguinPower schreef op zaterdag 11 juni 2005 @ 20:22:
[...]

Volgensmij niet. Er bestaat namelijk voor de A8N-E geen premium of deluxe uitvoering. Alleen de A8V-E heeft een deluxe uitvoering volgensmij.

Ook ik ben btw zeer content met mijn A8N-E, alleen jammer dat de RPM sensors van de CHA2 en PWR niet werken... ook niet bij de nieuwste beta bios van asus.
A8N-E Deluxe
A8N-E Premium

[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 11-06-2005 20:31 ]

Verwijderd

Topicstarter
PenguinPower schreef op zaterdag 11 juni 2005 @ 20:22:
[...]

Ook ik ben btw zeer content met mijn A8N-E, alleen jammer dat het bios de RPM sensors van de CHA2 en PWR niet uitlezen... ook niet bij de nieuwste beta bios van asus.
Geen problemen gehad met Linux?

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

Dit is niet de manier om een ervaringentopic te starten :) Neem de tweede post van het PMG Beleid aandachtig door.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.