Toon posts:

Het grote Dell 2005FPW topic deel 1 Vorige deelOverzichtVolgende deelLaatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1
Acties:
  • 1.399 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0Henk 'm!

Anoniem: 145215

Topicstarter
He jongens ff een vraagje...

Ik ben van plan een dell 2005FPW te kopen.

Maar...

Vanwege de vreemde resolutie van 1680x1050 kan dat volgensmij problemen opleren.
Ik zie namelijk bij geen enkele grafische kaart deze resolutie staan.
Wie weet meer?

Acties:
  • 0Henk 'm!

Topicstarter
De specs zijn ook veel beter van de 2005fpw. die draait 12ms gray to gray en 16 ms black to white. De 2001FP die draait @ 20ms en heeft een veel slechtere brightness.

Acties:
  • 0Henk 'm!

Topicstarter
Klopt, het model 2006 van de dell 2005fpw komt met een paar maanden. Maar daar ga ik niet op wachten, schijnt een iets hogere brightness te zijn.

Topicstarter
Gewoon zeggen dat je scherm onder de dode pixels zit (meer dan 5) heb ik ook zo vaak gedaan. Komen ze hem gewoon omruilen voor een nieuwe. Naar je oude scherm kijken ze verder niet

Topicstarter
Of had ik dat niet mogen zeggen :*) :*) :*)

Topicstarter
Anoniem: 94652 schreef op vrijdag 24 juni 2005 @ 12:13:
Hier zijn een aantal pics van mijn opstelling.
Ik heb dual om alle rotzooi van het hoofdscherm af te zetten, zoals MSN, downloadmanager etc.

Van bleeding heb ik ook wel linksonder last van, maar tot nu toe stoort het mijn niet. Ik denk dat ik even wacht met omruilen, aangezien de ruilpogingen hier niet veel verbeteringen hebben gebracht.

Ik heb gelukkig nul dode of foute pixels :9~

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]
Wat ook tof is om beide scherm 90 graden te kantelen en tegen elkaar aan te zetten. Heb je een megagroot scherm! :D

Topicstarter
Bestellen van de 2005fpw is nu heel zinvol aangezien het het einde van het kwartaal is, alles wat afgeleverd is telt namelijk voor de cijfers, en die tellen ook weer voor de aandelenkoers... oftewel, in ierland mogen ze dubbele shifts draaien de komende week, leuk voor de klanten, leuk voor de verkopers, minder leuk voor de Ieren. Dit resulteert tot een megasnelle levertijd!! Heb begin deze week een dimension 9100 besteld met alles op de top. Aankomende maandag al binnen! :)

Topicstarter
Ik krijg morgen, of maandag mijn computer... Dit is mijn offerte:

Referentie Aantal Omschrijving Prijs per stuk Aantal Totaal
*1 1 9100 Extreme D07917
2 DIM 9100 840 (3.2GHz)
3 Doc Dimension 9100 ENG/EURO Cord
4 MS LOGO Label for Win XP
5 1024MB DDR2 533 [2*512]
6 Media Card Reader
7 160GB 7200rpm SATA Hard Drive
8 16x max. DVD+/-RW & 16x DVD
9 DVD 5.1 Power Software
10 Sonic Software for DVD/RW+R
11 FP/MG - European - 20in (2005WFP HAS TCO99) Wide Aspect UltraSharp Midnight Grey Flat Panel
12 256MB ATI Radeon X850XT Platinum
13 Soundblaster Audigy 2 ZS 7.1 Soundcard
14 No Speaker Required
15 No Modem
16 Dell 2 Button USB Scroll Optical Mouse
17 Mouse Pad with Dell Logo
18 Enhanced USB Multimedia Keyboard US Euro
19 Dutch WXP SP2 Pro
20 Dutch - MS Works 7.0
21 Photo Album¿ SE Basic - DUTCH
22 Paint Shop¿ Pro® Basic Edition - DUTCH
23 Dell Media Experience 3.0
24 Dell Online Support
25 English - Adobe Reader 6.0
26 Tiscali Pan Euro ISP - No Media
27 Dutch - McAfee Security Centre 15 Month Version
28 Svc Basic 3Y NBD, 30day online MM Training
29 1Y CAR (Collect and Return)
30 Base warranty
31 MultiMedia training - Go to www.learndell.com/euro to register
32 Dimension Order - Netherlands

Dit alles voor een bedrag van €2034,-

Is normaal volgensmij niet mogelijk, maarja... einde kwartaal he :) dan is er ineens heel veel mogelijk (wat de prijs betreft dan)

P.S. Victorvo, ik raad je echt aan om de 3 jaar garantie te nemen! Je hebt namelijk dan garantie op alle onderdelen (ook kaarten etc.). Mocht er iets stuk zijn of kapot, dan staan ze de volgende dag bij je voor de deur. Het is natuurlijk de prijs die het wat minder aantrekkelijk maakt. Maar ik zou het zeker doen!

[Voor 10% gewijzigd door Anoniem: 145215 op 22-07-2005 23:51]

Topicstarter
Ja, dat klopt inderdaad. Als je zou bellen naar Dell zou het eventueel aangepast kunnen worden. Alhoewel, de aanbieding zou alleen kunnen gelden als je er een computer bij besteld.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.

Google Pixel 7 Sony WH-1000XM5 Apple iPhone 14 Samsung Galaxy Watch5, 44mm Sonic Frontiers Samsung Galaxy Z Fold4 Insta360 X3 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2022 Hosting door True

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee