[PC] MapleStory - Deel 3 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 5 ... 11 Laatste
Acties:
  • 12.428 views sinds 30-01-2008

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vecodo
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 20-06 13:34
Zal zometeen om 20:00 wel druk worden op de servers van maplestory

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 143626

ja daarom hebben ze ook de 2de world erbij gedaan
maar zal de komende dagen nog niet zo druk bij fire boars zijn
dus ik heb nog rust :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vecodo
Anoniem: 143626 schreef op donderdag 26 mei 2005 @ 16:04:
ja daarom hebben ze ook de 2de world erbij gedaan
maar zal de komende dagen nog niet zo druk bij fire boars zijn
dus ik heb nog rust :9
Als ik het goed begrijp moet je als "beginner" kiezen uit 2 werelden, en je kan dan op elke wereld op 2 verschillende kanalen kiezen ( waaronder je kan swappen )...maar als je 1 maal 1 wereld heb gekozen moet je met da poppetje daar blijven..

welke wereld is nu het beste om te kiezen , en waarom ?
( reden vind ik erg belangrijk , aangezien veel mesnen verschillende motiefen hebben om een server "wereld" te kiezen )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 139588

er is niet egt verschil tussen werelden maar de 1e (scania) is nu het drukts en zitten de meeste high lvs in die nieuwe zit als ie open gaat nog niemand en geen high lvs tis maar wat je zelf wilt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 18-06 14:17

Ken.

\m/.([oO]).\m/

Waar zie je precies dat je char world-gebonden is ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vecodo
x KeN x schreef op donderdag 26 mei 2005 @ 16:29:
Waar zie je precies dat je char world-gebonden is ?
World
Click on Log-In, and the screen will scroll up to show the There are 2 worlds available at MapleStory, with 2 channels per world. A word of warning: Your account has access to all the worlds available, but your character isn't. Wherever the world the character is created, the character only belongs in that world. Within the world, however, the character can be at whichever channels it wants to be.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chrisO
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 20-06 10:44
waarom doen ze nu dat je character gebonden is aan de wereld waar hij/zij begint, dat lijkt mij niet al te slim.
Nieuwe spelers die niets weten van het spel, klikken meestal op de eerste (waarschijnlijk Scania) die dan nog voller wordt, terwijl de nieuwe wereld leger blijft en dus zullen de servers van Scania zwaarder belast worden...lijkt mij niet zo slim, als spelers de wereld zouden mogen kiezen waar ze op dat moment willen spelen, dan kiezen de meeste voor de wereld met de minste spelers...of laat anders de login server bepalen waar je 'vandaag' speelt op basis van aantal spelers....
nu krijg je weer zoiets van dat als je op de nieuwe wereld wil spelen je weer opnieuw moet beginnen als je had van beta naar official

Acties:
  • 0 Henk 'm!

nee he ik dacht kan ik lkkr noobs gaan oplichten maar nee dus :9
als die noobs pakken natuurlijk die 2de :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 103311

Anoniem: 143626 schreef op donderdag 26 mei 2005 @ 16:48:
nee he ik dacht kan ik lkkr noobs gaan oplichten maar nee dus :9
als die noobs pakken natuurlijk die 2de :'(
Maar goed dat de MS community spelers als jij heeft hé.

:r

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vecodo
Dikke ASP fout(en) op de website van mapleGlobal.com
'/' ?? ????? ?? ??? ????.
--------------------------------------------------------------------------------

0 ???? ?? ? ????.
??: ?? ? ??? ???? ?? ???? ?? ??? ??????. ?? ??? ???? ??? ?? ? ???? ??? ??? ??? ?? ??? ??? ??????.

?? ??: System.IndexOutOfRangeException: 0 ???? ?? ? ????.

?? ??:

?? ? ??? ???? ?? ???? ?? ??? ???????. ??? ?? ?? ??? ???? ??? ?? ? ?? ??? ??? ? ????.

?? ??:

[IndexOutOfRangeException: 0 ???? ?? ? ????.]
System.Data.DataTableCollection.get_Item(Int32 index) +79
NewMapleGlobal.global_intorduce.ListTop_NoticeNews(DataSet& ds, Int32 NumToRead, String DBTableName) +403
NewMapleGlobal.main.ShowNoticeTop5(String DBTableName, Int32 NumToRead) +123
NewMapleGlobal.main.Page_Load(Object sender, EventArgs e) +408
System.Web.UI.Control.OnLoad(EventArgs e) +67
System.Web.UI.Control.LoadRecursive() +35
System.Web.UI.Page.ProcessRequestMain() +772

--------------------------------------------------------------------------------
?? ??: Microsoft .NET Framework ??:1.1.4322.2032; ASP.NET ??:1.1.4322.2032

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silvan
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 17-06 09:22
Yup dat betekent dat de server overbelast is..
Was bij beta naar final ook.
Dont worry, w8 gewoon ff..

Wel erg verrot dat een character wereld gebonden is zeg.
Idd niet slim, want zou het op world-1 wel overvol worden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Hier werkt alles prima :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vecodo
is nu weer up indeed

denk dat het het aardig druk gaat worden ....
kan je ergens zien als je je wereld kiest , welke het drukst enz. ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Geen idee, enkel de channels denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.

Ken.

\m/.([oO]).\m/

EDIT: lama...

[ Voor 84% gewijzigd door Ken. op 26-05-2005 19:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Venom2005
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 10-06 13:50
ja als je een server kiest kun je zien hoe vol de channels zijn, meestal elke channel een kwart tot halverwege vol. meestal zit channel 1 half tot helemaal vol dat komt omdat iedereen daar trade.

EDIT
Due to time constraints,

The sever check will be extended for approximately 2 hours.

It will now be complete at approximately 5:00 AM, KST.

(4:00 PM EST)

We sincerely apologize for the inconveniece

dit was te verwachten ;)

[ Voor 40% gewijzigd door Venom2005 op 26-05-2005 20:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.

Ken.

\m/.([oO]).\m/

2 uur vertraging eindelijk voorbij... Maar nog steeeeds server-check ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vecodo
Geregistreed. en moet dus nu me account controlen ( e-mail )
maar krijg die E-mail maar niet , dus doe Re-send activation.

krijg ik dit
Server Error in '/' Application.

The server rejected one or more recipient addresses. The server response was: 550 5.7.1 <roy2001@gmail.com>... Relaying denied. IP name lookup failed [72.5.148.3]
Description: An unhandled exception occurred during the execution of the current web request. Please review the stack trace for more information about the error and where it originated in the code.

Exception Details: System.Runtime.InteropServices.COMException: The server rejected one or more recipient addresses. The server response was: 550 5.7.1 <roy2001@gmail.com>... Relaying denied. IP name lookup failed [72.5.148.3]

Source Error:

An unhandled exception was generated during the execution of the current web request. Information regarding the origin and location of the exception can be identified using the exception stack trace below.

Stack Trace:

[COMException (0x8004020f): The server rejected one or more recipient addresses. The server response was: 550 5.7.1 <roy2001@gmail.com>... Relaying denied. IP name lookup failed [72.5.148.3]
]

[TargetInvocationException: Exception has been thrown by the target of an invocation.]
System.RuntimeType.InvokeDispMethod(String name, BindingFlags invokeAttr, Object target, Object[] args, Boolean[] byrefModifiers, Int32 culture, String[] namedParameters) +0
System.RuntimeType.InvokeMember(String name, BindingFlags invokeAttr, Binder binder, Object target, Object[] args, ParameterModifier[] modifiers, CultureInfo culture, String[] namedParameters) +473
System.Web.Mail.LateBoundAccessHelper.CallMethod(Object obj, String methodName, Object[] args) +58

[HttpException (0x80004005): Could not access 'CDO.Message' object.]
System.Web.Mail.LateBoundAccessHelper.CallMethod(Object obj, String methodName, Object[] args) +111
System.Web.Mail.CdoSysHelper.Send(MailMessage message) +1863
System.Web.Mail.SmtpMail.Send(MailMessage message) +150
NewMapleGlobal.SendMail.SendEmail(String strRecipient, String strSender, String strSubject, String& strBody) +106
NewMapleGlobal.Database.SendAuthenCodeForRegist(Int32 AccountId, String strEmail, Int32 DivergeId) +956
NewMapleGlobal.verifycode.imgVerifycode_Click(Object sender, ImageClickEventArgs e) +248
System.Web.UI.WebControls.ImageButton.OnClick(ImageClickEventArgs e) +109
System.Web.UI.WebControls.ImageButton.System.Web.UI.IPostBackEventHandler.RaisePostBackEvent(String eventArgument) +69
System.Web.UI.Page.RaisePostBackEvent(IPostBackEventHandler sourceControl, String eventArgument) +18
System.Web.UI.Page.RaisePostBackEvent(NameValueCollection postData) +33
System.Web.UI.Page.ProcessRequestMain() +1292

Version Information: Microsoft .NET Framework Version:1.1.4322.2300; ASP.NET Version:1.1.4322.2300

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.

Ken.

\m/.([oO]).\m/

Ze zijn eindelijk KLAAR !!

I’m going in ! :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vyo
  • Registratie: November 2003
  • Niet online

Vyo

bij mij hetzelfde als roy2001, krijg steeds ASP foutmeldingen :/ :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chrisO
Die foutmeldingen krijg je, omdat het erg druk is op de server...veel mensen willen registreren en de server kan het gewoon niet aan....was precies het zelfde toen Beta users zich konden aanmelden voor de preview...over een paar uur zal het beter gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Wat is dit man?
Ik probeer te registreren, maar bij Privacy blabla (na het ingeven van je geb datum, waar je op "Accept" moet klikken waarschijnlijk) is er geen optie beschikbaar.

Ben ik de enige?
Ik wil zo graag registreren ;(

Edit: Laat ook maar. Firewall 8)7
Edit 2: Mailtje ontvangen duurt wel even he :/

[ Voor 22% gewijzigd door Anoniem: 103311 op 27-05-2005 01:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silvan
Lees maar ff op www.mapleglobal.com
Het activation-mail systeem werkte niet naar behoren..
Nu dus weer wel :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 103311 schreef op donderdag 26 mei 2005 @ 17:35:
[...]

Maar goed dat de MS community spelers als jij heeft hé.

:r
agja laat mij ook een plezier hebben, het is tog leuk die domme noobs?
maar ik kan het nu waarschijnlijk nog steeds doen omdat ze tog de eerste serverpakken
})
jij ben het soort van dit soortseinheilige mensen he?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silvan
ARGH :@
Ik zit in een grote dip :|
IK ging nu WEER dood door lagggg....
Ik zit nu al 2 weken op de level 32... ok ik speel dan niet super veel.
Maar ga gewoon ook nog eens vaak dood,
vaak flikkerd m'n magic quard uit en gebruik ik potion net te laat...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amras
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 20:30
Anoniem: 143626 schreef op vrijdag 27 mei 2005 @ 14:12:
[...]

agja laat mij ook een plezier hebben, het is tog leuk die domme noobs?
maar ik kan het nu waarschijnlijk nog steeds doen omdat ze tog de eerste serverpakken
})
jij ben het soort van dit soortseinheilige mensen he?
Dat jij er plezier in hebt is erg leuk voor je, maar ik ben het hierin volledig met jstn eens. Dit soort gedrag komt een beetje teveel voor in de Maplestory community en is een van de redenen dat ik met Maplestory genokt ben. Zelf ben je ook ooit noob geweest (misschien ben je het vergeleken met sommigen nogsteeds) en zou je het ook niet tof gevonden hebben als je flink afgezet zou worden. Maar in Maplestory schijnt het normaal te zijn dat je mensen KSt, afzet, uitscheldt, mass-defame't en om niks report (hierbij praat ik over 90% van de community). :r

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Venom2005
ja de community in Maple is niet alles, maar ik moet zeggen dat het wel wat beter is nu. ik ben in OMS nog geen botter tegengekomen terwijl ik met de beta er elke dag meerdere tegen kwam.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amras
Venom2005 schreef op vrijdag 27 mei 2005 @ 15:17:
ja de community in Maple is niet alles, maar ik moet zeggen dat het wel wat beter is nu. ik ben in OMS nog geen botter tegengekomen terwijl ik met de beta er elke dag meerdere tegen kwam.
Dat klopt, het aantal hackers/botters is met OMS zeker minder geworden. De sfeer is er echter ook op achteruit gegaan omdat iedereen denkt dat ie haast heeft om de hoogste mapler in OMS te worden. Zo had ik dus vorige week binnen 1 minuut nadat ik inlogde ruzie, ik loop een map in (die met die kleine pokemons met uberhoge spawn vlakbij Orbis) en zo'n mage dacht wel weer even de hele kaart alleen te bezitten onder het motto: "Ik was hier eerst". Dude, ga dan een singleplayer game spelen ofzo. Schijtirritant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vyo
  • Registratie: November 2003
  • Niet online

Vyo

sowieso werkte die hele site omslachtig met firefox, IE deed het wel normaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silvan
hierbij praat ik over 90% van de community
Als je het zat bent, ga dan niet overdrijven he.. Dat vind ik dan weer gezeik en daardoor maak je mensen dus ook niet blij op bijv. maple...
Je moet je gewoon niet zoveel van de mensen aantrekken, en zelf ook aardig doen..

Als iemand je loopt te KSen, maar dan ook echt heel erg lang, en overdreven...
Kies JIJ gewoon een andere server en mijd het gezeik..

Ben level 33!! eindelijk :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amras
Silvan van Heck schreef op vrijdag 27 mei 2005 @ 20:05:
[...]

Als je het zat bent, ga dan niet overdrijven he.. Dat vind ik dan weer gezeik en daardoor maak je mensen dus ook niet blij op bijv. maple...
Je moet je gewoon niet zoveel van de mensen aantrekken, en zelf ook aardig doen..

Als iemand je loopt te KSen, maar dan ook echt heel erg lang, en overdreven...
Kies JIJ gewoon een andere server en mijd het gezeik..

Ben level 33!! eindelijk :S
Uiteraard, als je uitgescholden of geKSt wordt, dan druk je gewoon op F2 voor een flinke glimlach, je geeft die kerel 100k, famed hem nog even en je gaat naar een ander channel. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DioXx
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 04-07-2020
omdat er zoveel mensen gaan stoppen, heeft iemand dan soms nog een accountje voor me met een poppetje van rond de level 40 :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

DioXx schreef op vrijdag 27 mei 2005 @ 21:48:
omdat er zoveel mensen gaan stoppen, heeft iemand dan soms nog een accountje voor me met een poppetje van rond de level 40 :Y)
ja voor jouw wel (niet dus)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 64816

Amras schreef op vrijdag 27 mei 2005 @ 15:24:
[...]

Dat klopt, het aantal hackers/botters is met OMS zeker minder geworden. De sfeer is er echter ook op achteruit gegaan omdat iedereen denkt dat ie haast heeft om de hoogste mapler in OMS te worden.
Inderdaad

Er is sowiezo een mentaliteit van hoe hoger je level, hoe arroganter je mag zijn. En dan heb ik het niet over de reacties die je krijgt van > 40 als je een trade request doet.
Ik heb ook niet meer zo'n zin om elke keer weer de discussie aan te gaan als iemand zegt "its useless to train here, im gonna ks". Dan kan je wel wéér naar een ander kanaal gaan en daar vriendelijk proberen aan te schuiven, maar zo hoort het niet te gaan. massive (let op die massive) multiplayer (met anderen) online rpg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.

Ken.

\m/.([oO]).\m/

Damn, wat een dramatische zooi allemaal weer zeg.. :X

’t Is net zo gaar of leuk als dat je het zelf maakt mensen.
Niet bij elke tegenslag of aanvaring gelijk "OH ! Zie je wel.. het is allemaal kut!" gaan roepen.

Natuurlijk maak je matige dingen mee, maar het ligt helemaal aan jezelf hoe je daarmee omgaat.
Gewoon rustig blijven, negeren, of gewoon uit proberen te praten.
En anders kun je altijd nog gewoon naar een andere channel.

Ik heb dus ook meer dan genoeg leuke spontane parties gehad waarbij goede buddies zijn ontstaan.
Leuke gesprekken en leuke sfeer.
Mensen die etc items vroegen, waaraan ik ze gratis gaf, en mij vervolgens een dikke equip.gaven.

Morgen fijn op naar level 36.
Laptop @ balkon. B)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 145439

Hallo gasten :)

ik ben nieuw hier en heb al eens wat pagina's doorgelezen, leek me erg leuk om hier lid te worden

maarem ik heb ook een probleem met maplestory heb veel lag ligt dat aan mij of ?

enne voordiegene die me op buddylijst willen :P

IGN: VilleneuveJr
Lv: 25
Mage

;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 20789

Topicstarter
Anoniem: 145439 schreef op zaterdag 28 mei 2005 @ 01:41:
Hallo gasten :)

ik ben nieuw hier en heb al eens wat pagina's doorgelezen, leek me erg leuk om hier lid te worden

maarem ik heb ook een probleem met maplestory heb veel lag ligt dat aan mij of ?

enne voordiegene die me op buddylijst willen :P

IGN: VilleneuveJr
Lv: 25
Mage

;)
lag heb ik nog nooit last van gehad, heel mischien omdat je zo laat speelt, sochtends en smiddags is het wat rustiger :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 20789 schreef op zaterdag 28 mei 2005 @ 02:25:
[...]

lag heb ik nog nooit last van gehad, heel mischien omdat je zo laat speelt, sochtends en smiddags is het wat rustiger :)
Hmm dan ligt het denk ik aan mij, me vriend speelt zo'n beetje rond dezelfde tijd als mij dus ook s'middags en hij heeft geen problemen..

Ben nu lv 26 met 12 def panlid :P

Edit: Mja tis nu s'morgens en heb nog lag :'(

en wordt echt ziek van al die gasten, als ik 1x ks gaan ze gelijk huilen en 1tje heeft me gereported echt zwak hoor :r

[ Voor 19% gewijzigd door Anoniem: 145439 op 28-05-2005 09:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Amras schreef op vrijdag 27 mei 2005 @ 15:11:
[...]

Dat jij er plezier in hebt is erg leuk voor je, maar ik ben het hierin volledig met jstn eens. Dit soort gedrag komt een beetje teveel voor in de Maplestory community en is een van de redenen dat ik met Maplestory genokt ben. Zelf ben je ook ooit noob geweest (misschien ben je het vergeleken met sommigen nogsteeds) en zou je het ook niet tof gevonden hebben als je flink afgezet zou worden. Maar in Maplestory schijnt het normaal te zijn dat je mensen KSt, afzet, uitscheldt, mass-defame't en om niks report (hierbij praat ik over 90% van de community). :r
ik doe mensen niet ksen uitschelden of defamen
ik zei alleen als ik tegen low lvl's ruil dat ik er meestal winst op heb.
ze zullen het zelf ook wel leren, net zoals ik heb gedaan.
maar ik ben geen hacker/cheater/botter/lamer

trouwens die hele discussie van ksen vindt ik maar onzin, wat is dat nu ksen,
je kan het mss bij een fps doen maar tog niet hierbij je krijgt xp evenredig aan de dam. die je doet
en als mensen er niet tegen kunnen dat anderen sneller zijn en daardoor niks kunnen killen moeten ze gaan schaken ofzo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chrisO
trouwens die hele discussie van ksen vindt ik maar onzin, wat is dat nu ksen,
je kan het mss bij een fps doen maar tog niet hierbij je krijgt xp evenredig aan de dam. die je doet
en als mensen er niet tegen kunnen dat anderen sneller zijn en daardoor niks kunnen killen moeten ze gaan schaken ofzo
Hoe zou jij het vinden als je ergens lekker aan het trainen bent en ineens komt er een mage die precies ook op jouw plaats komt trainen, omdat die misschien het hele level wil en elke keer als jij bezig bent met het killen van iets killed hij/zij het voor je neus weg. jij kijrgt 5exp hi/zijj de rest...gaat het trainen ineens een stukje langzamer heh? En ja je krijgt xp voor de damage die je doet, maar als je geen kans krijgt om iets te killen, omdat mensen je kills stealen, krijg je ook geen of minder drops en dat haalt het plezier van spelen zeker omlaag.
Dus ga nu niet zeggen dat discussies van ksen onzin zijn, dat zijn ze niet! als je dat vindt heb je nog nooit met irritante ks'ers te maken gehad...als Bowman kan ik zeggen dat ik er genoeg gezien heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amras
chrisO schreef op zaterdag 28 mei 2005 @ 10:45:
[...]

Hoe zou jij het vinden als je ergens lekker aan het trainen bent en ineens komt er een mage die precies ook op jouw plaats komt trainen, omdat die misschien het hele level wil en elke keer als jij bezig bent met het killen van iets killed hij/zij het voor je neus weg. jij kijrgt 5exp hi/zijj de rest...gaat het trainen ineens een stukje langzamer heh? En ja je krijgt xp voor de damage die je doet, maar als je geen kans krijgt om iets te killen, omdat mensen je kills stealen, krijg je ook geen of minder drops en dat haalt het plezier van spelen zeker omlaag.
Dus ga nu niet zeggen dat discussies van ksen onzin zijn, dat zijn ze niet! als je dat vindt heb je nog nooit met irritante ks'ers te maken gehad...als Bowman kan ik zeggen dat ik er genoeg gezien heb.
Ik speelde Bandit, nog erger. :P

Tis altijd grappig om te zien dat degene die zeuren over KSen Bandit/Bowman/Warrior spelen en de mensen die dat onzin vinden Assassin/Magician spelen. Het probleem bij een Bandit of Warrior is dat ze naar het monster toe moeten lopen om hem af te maken, een Assassin of Magician heeft dan allang z'n ranged attack gebruikt en het monster gekilled voordat jij er aankomt. Zo kunnen zij er dus voor zorgen dat je als Bandit/Warrior geen monster meer killed zowat. Gelukkig zijn er ook nog wel wat spelers die netjes sorrie zeggen als ze je KSen (het gaat namelijk ook weleens per ongeluk, merkte ik ook toen ik een Assassin startte).

Voor de echte KS hel had je op Beta als Bandit/Warrior moeten gaan trainen in Dangerous Valley II. Er zijn maar 20 red drake maps en het wemelde daar van de Ice Mages en Assassins.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

chrisO schreef op zaterdag 28 mei 2005 @ 10:45:
[...]

ja dan had je erover na moeten denken voor je een class koos, als je het zo storend vindt dat je geks wordt was dan mage/assasin geworden
zeker nu de offi is gekomen had je de kans om een nieuwe te maken.
je zegt dat je als bowman als genoeg ks heb meegemaakt dat zal wel rond level 20-35 zijn.
dat geldt tog ook voor mages tot lvl 15? dan worden ze ook geks
maar als je doortraint word het anders
bowman is op lvl 70 echt wel sterker als mage dus het is geven en nemen
en als je echt zo een groot probleem met ksen hebt dan ga je "ik val in herhaling" iets anders doen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Hey gasten, weet iemand hoeveel cateye's/sapphire earrings waard zijn?

bvd

en ben lv 28 op naar de lv 30 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik d8 dat saphire iets van 40-50 k zijn ofzo maar k kan er naast zitten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 11737

Thanx voor deze thread. Vandaag begonnen, lvl 11 warrior. Echt een verslavend spel joh :)

Update
lvl 15 en voor 20k spulletjes gehaald in perion. Kan er weer tegenaan :)

[ Voor 33% gewijzigd door Anoniem: 11737 op 29-05-2005 02:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 139588 schreef op zaterdag 28 mei 2005 @ 19:53:
Ik d8 dat saphire iets van 40-50 k zijn ofzo maar k kan er naast zitten
Hmm ok, hopelijk zijn er nog meer mensen die de prijzen weten :P

Edit: Heb het al ;)

[ Voor 17% gewijzigd door Anoniem: 145439 op 29-05-2005 03:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik ben nu een level 20 thief (bandit).
Ik vraag me eigen alleen af of ik uberhaupt in een party wordt toegelaten straks, in de PQ.
Mages zijn erg gewild, geen bandits -_-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Venom2005
je kunt sowieso beter met PQ beginne als je lvl 25 bent, want dan gaat het ook wat sneller. lvls 21 tm 24 zijn meestal de levels dat nog niet sterk genoeg bent voor PQ.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.

Ken.

\m/.([oO]).\m/

Is level 30 het max. voor PQ ?
If so, heb ik veel gemist ? :p

EDIT: Hoe activeer ik Nella’s 2e quest ??

[ Voor 30% gewijzigd door Ken. op 29-05-2005 15:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 20789

Topicstarter
x KeN x schreef op zondag 29 mei 2005 @ 15:31:
Is level 30 het max. voor PQ ?
If so, heb ik veel gemist ? :p

EDIT: Hoe activeer ik Nella’s 2e quest ??
Heeeel veel klikken :P gewoon paar keer op klikken en dan werkt die, 2de nella quest is voor lvl 25+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 103311 schreef op zondag 29 mei 2005 @ 11:26:
Ik ben nu een level 20 thief (bandit).
Ik vraag me eigen alleen af of ik uberhaupt in een party wordt toegelaten straks, in de PQ.
Mages zijn erg gewild, geen bandits -_-
zorg dat je lvl 25+ bent
dan willen ze genoeg bandits

Acties:
  • 0 Henk 'm!

DBG gaat stoppen

Solaufein is al gestopt met maple, en ik ga volgen. Wizet heeft het goed voor elkaar om alle trouwe Beta-spelers te verliezen. Ik heb ruim 6 maanden gespeeld en wat ben ik nu? Level 42 en geen cent op zak. Heel erg leuk not. Ten tweede beginnen de vac-hackers en botters alweer de kop op te steken waar ik ook een behoorlijke hekel aan heb. Wizet en hier wat aan doen? Nee dus. Ook de hele maple community stort in; ik kom een map binnen en heb al zowat ruzie. Als derde is er dan nog het feit dat er veel items nog niet droppen (level 60+ bijvoorbeeld). Als ik gewoon had doorgelevelt had ik nu zowat een probleem gehad met outfit. Hiermee kom ik dus op het laatste punt: levelen is enorm traag. Te traag om WEER een aantal maanden in te gaan stoppen.

Conclusie: Tot ziens iedereen, ik wens jullie nog een "goede" maple-tijd toe
jammer maarja ik vind ook dat maple story nu egt kut is: iedereen loopt maar te roepen van ga weg ik was hier eerst en als niet gaat krijg je een mass defame op je harses. Iedereen loopt aleen maar ruzie te maken t was vroeger veel leuker toen iedereen nog "normaal" deed

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Je hebt gelijk Falxon, was zo'n lv 40+ mage zei zo tegen me leave en ik zei no ging ie me defamen :r

maarja toenet brown matty gevonden, heb nu een groene en een bruine :P

Drops vandaag:
Brown Matty
Blue Chaos Robe
Mithrill Pole Arm

:)

nu nog ff lv 35 earrings kopen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Hoah level 20, gelijk een leukere outfit aan. Waar levelen mensen meestal als ze iets hoger zijn? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Venom2005
pig beach als je daar nog niet was :P
of anders blue mushroom

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 11737 schreef op zondag 29 mei 2005 @ 21:19:
Hoah level 20, gelijk een leukere outfit aan. Waar levelen mensen meestal als ze iets hoger zijn? :)
Ehhm ron de lv 25-30 in de dungeon :)

ben nu op fire boars alleen krijg weinig exp en moet 3x schieten

wil glass shoe dan ga ik op sterke monsters :9

ben btw lv 32 op de naar de 35 :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.

Ken.

\m/.([oO]).\m/

Anoniem: 20789 schreef op zondag 29 mei 2005 @ 16:55:
[...]

Heeeel veel klikken :P gewoon paar keer op klikken en dan werkt die, 2de nella quest is voor lvl 25+
Whehe ok.. apart :p
Ga ik zo eens proberen, thanks :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Heb dit te koop:

Brown Matty: Int +1 Luk +1 Weapon Def 15 Magic Def 47 --- lv 35 mage --- 40k
Red Shadow Pants (F): Dex +1 MP +11 Weapon Def 27 ---- lv 40 thief --- 50-60k
Mithril Pole Arm: Weapon Attack 52 ---- lv 30 Warrior - bied maar :P

dus als iemand t wilt, IGN VilleneuveJr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ben nu in pig beach aan het spelen. Best tricky als er zo'n klote metal pig rondloopt. Voor de rest wel en coole plek met veel pigs om op te meppen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 145439 schreef op zondag 29 mei 2005 @ 22:18:
[...]

Ehhm ron de lv 25-30 in de dungeon :)

ben nu op fire boars alleen krijg weinig exp en moet 3x schieten

wil glass shoe dan ga ik op sterke monsters :9

ben btw lv 32 op de naar de 35 :Y)
wat ben je dan?
khoop tog geen magician, die moet fire boars met lvl 32 tog makkelijk in 2 keer killen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 143626 schreef op maandag 30 mei 2005 @ 19:56:
[...]

wat ben je dan?
khoop tog geen magician, die moet fire boars met lvl 32 tog makkelijk in 2 keer killen
Jahwel, nouw lukt me niet :( kweet ook niet wrom maar die claw is te slap 8)7 en aan fire arrow heb je niks tegen fire boars :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 145439 schreef op maandag 30 mei 2005 @ 20:06:
[...]

Jahwel, nouw lukt me niet :( kweet ook niet wrom maar die claw is te slap 8)7 en aan fire arrow heb je niks tegen fire boars :X
hmm wazig, heb je 35 luck? dus je lvl+3
en verder nooit iets in mana en hp gedaan en str+dex rond4/5
dan zou het tog echt moeten lukken,

anders is je mage best wel f*cked up :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silvan
Moet toch echt makkelijk in 2x kunnen...
Ik ben level 33 nu, heb ze soms in 1x en meestal 2x.

Wat zijn je stats, int hoeveel?
En je hebt toch wel 20 sp in magic claw he?!!
Goede wand?

suc6!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CSB
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 20-06 23:52

CSB

:D

Ehm, fireboars heb ik ook niet in 1x hoor. En ik ben lvl 35...
Claw op 20, etc, etc.

Met zo'n administrator heb je geen users meer nodig...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Venom2005
trouwens nu DBG is gestopt is er geen nederlandse clan meer :'( (zover ik weet)

iemand nog ideeen? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Silvan van Heck schreef op maandag 30 mei 2005 @ 20:19:
Moet toch echt makkelijk in 2x kunnen...
Ik ben level 33 nu, heb ze soms in 1x en meestal 2x.

Wat zijn je stats, int hoeveel?
En je hebt toch wel 20 sp in magic claw he?!!
Goede wand?

suc6!
Kheb Str en dex 6
Int 136 (133+3)
Luk 35

als ik rond lv 35 ben denk ik dat ik ze in 2x kan, in 1x lijkt me gewoon onmogelijk op dat level 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.

Ken.

\m/.([oO]).\m/

Venom2005 schreef op maandag 30 mei 2005 @ 22:05:
trouwens nu DBG is gestopt is er geen nederlandse clan meer :'( (zover ik weet)

iemand nog ideeen? :+
Zat ik idd net nog aan te denken.
GoT-gang ? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CSB

CSB

Moet je wel een trademark hebben... DBG had beanny...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Doe maar iets moois, een sterren bandana ofzo :P

maar ik join wel als er zoiets komt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Mn bandit is nu lvl 24 ;(
Ik wil graag levelen bij pig beach, maar wanneer zijn die spawns niet bezet :/

En PQ gaat tegenwoordig niet meer met die lamers.
Autoclick (ofzo) etc. Bahbah ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 145439 schreef op maandag 30 mei 2005 @ 23:05:
[...]

Kheb Str en dex 6
Int 136 (133+3)
Luk 35

als ik rond lv 35 ben denk ik dat ik ze in 2x kan, in 1x lijkt me gewoon onmogelijk op dat level 8)7
1x is ook onmogelijk, mss dat je met magic potion in de buurt komt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Denk het ook, maar die verkoop ik altijd

ben nu lv 33

;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silvan
wh00ps las verkeerd dacht gewone boars 8)7
Maarre een g0t-gang zie ik wel zitten hoor >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Silvan van Heck schreef op dinsdag 31 mei 2005 @ 16:52:
Hehe, ja die kan ik ook wel in 2x soms in 1x

ben op dark leatty, wil zo graag die lv 40 oorbelle :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Silvan van Heck schreef op dinsdag 31 mei 2005 @ 16:52:
kom maar met een .tk site en algemeen item
ik volg je >:)

Net level 30 geworden O+
was zo blij dat ik mn blood devil robe maar aan silvan geleend heb O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 143626 schreef op dinsdag 31 mei 2005 @ 20:05:
[...]

kom maar met een .tk site en algemeen item
ik volg je >:)

Net level 30 geworden O+
was zo blij dat ik mn blood devil robe maar aan silvan geleend heb O-)
Gefeliciteerd, ik 34 geworden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Venom2005
crap ik ben nog maar 33 :)

maar als we een GoT gang gaan oprichten moeten we wel een naam hebbe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.

Ken.

\m/.([oO]).\m/

GoT Beanie Gang ? :p

Ik ben level 36 overigens.
Maar tot de 16e heb ik allemaal afrond-zooi voor school, dus dat wordt even traag tot niet levelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

nou ik denk ik ga weer ff spele komt er meteen weer zo'n gast op mn af van ga weg ik was hier eerst dus ik zeg hé ik ben je bitch niet ! (geintje :P) nee eigelijk zei ik gewoon nee dus zegt hij ok mass defame on you en van je hebt 10 sec om weg te gan begint ie af te tellen en me uit voor n00b dus ik zeg van wie is er nou een n00b jij doet zo dom dus zegt hij jij bent de noob want ik heb een hogere lv ( hij was trouwns 34 en ik ben 33 :Z ) alsof hoe hoog je lv is zegt.hoe n00b of niet n00b je bent

Acties:
  • 0 Henk 'm!

x KeN x schreef op woensdag 01 juni 2005 @ 12:24:
GoT Beanie Gang ? :p

Ik ben level 36 overigens.
Maar tot de 16e heb ik allemaal afrond-zooi voor school, dus dat wordt even traag tot niet levelen.
neh geen beanie dies al gebruikt ;)
wat dacht je van dat oranje shirt van lvl 11?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 139588 schreef op woensdag 01 juni 2005 @ 14:58:
nou ik denk ik ga weer ff spele komt er meteen weer zo'n gast op mn af van ga weg ik was hier eerst dus ik zeg hé ik ben je bitch niet ! (geintje :P) nee eigelijk zei ik gewoon nee dus zegt hij ok mass defame on you en van je hebt 10 sec om weg te gan begint ie af te tellen en me uit voor n00b dus ik zeg van wie is er nou een n00b jij doet zo dom dus zegt hij jij bent de noob want ik heb een hogere lv ( hij was trouwns 34 en ik ben 33 :Z ) alsof hoe hoog je lv is zegt.hoe n00b of niet n00b je bent
Nu nog een keer met leestekens.
Ik snap er niks van :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Venom2005
of wat dacht je van de work glove clan :P

iedereen is verplicht zo'n ding te dragen :)

maar om ff serieus een baseball hat ofzo lijkt me wel wat.
iemand anders nog ideeen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.

Ken.

\m/.([oO]).\m/

Ja da’s goeie..
Baseball cap/hat (rood ?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DioXx
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 04-07-2020
Venom2005 schreef op woensdag 01 juni 2005 @ 18:11:
of wat dacht je van de work glove clan :P

iedereen is verplicht zo'n ding te dragen :)

maar om ff serieus een baseball hat ofzo lijkt me wel wat.
iemand anders nog ideeen?
White Bandana :Y) met de: Dutch Bandana Gang :7

Edit: kunnen sommige mensen me a.u.b. ff toevoegen bij MS, want heel wat mensen stoppen en het is nu erg dood in me buddy list :X .
IGN: DioXxII (DioXxii)

[ Voor 20% gewijzigd door DioXx op 01-06-2005 21:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.

Ken.

\m/.([oO]).\m/

Ik add je morgen wel. :) (Zoli)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Venom2005
DioXx schreef op woensdag 01 juni 2005 @ 21:02:
[...]

White Bandana :Y) met de: Dutch Bandana Gang :7
White Bandana is al een veelgebruikte item bij clans.

ik stem voor Baseball Hat Rood :)

nu nog een naam.... Dutch......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.

Ken.

\m/.([oO]).\m/

Lekker simpel houden:

Dutch Baseballhat Gang :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik stem voor Baseball hat blue :P

edit: omg, kom me net echt een loser tegen

ik kom binnen komt gelijk naar me toe en zegt could you leave please

ik zeg dus no gaatie me defamen omdat ie denkt dat het zijn map is

naja zeg dit slaat echt helemaal nergens meer op

zegt ie ook dat ie er de hele dag al is

nou en, ik mag er ook best komen 8)7

[ Voor 83% gewijzigd door Anoniem: 145439 op 02-06-2005 01:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Venom2005
Dutch Baseballhat gang klinkt een beetje suf..

Dutch Maple Gang klinkt al wat vetter vind ik :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chrisO
heh heh....ben eindelijk level 39....op naar de level 40 en dan....dan moet ik Gold Ore gaan kopen voor m'n Vaulter :(

en in mijn oren klinkt "gang" niet echt positief...dan moet ik dus aan van die Amerikaanse bendes in de Bronx denken die in van die oude Amerikanen rijden en dan drive-by shootings die....zoals in films....niet echt een leuke gedachte....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.

Ken.

\m/.([oO]).\m/

The Get Along Gang was ook een gang, en die waren echt niet crimineel :P

Afbeeldingslocatie: http://www.tvtome.com/images/shows/11/5/40-16265.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chrisO
Ik zei ook dat het in mijn oren niet echt positief klonk....maar zag dus net toen ik op de klok keek....in de boeken kast Lord of the Rings staan....en dacht toen.....aan
"Fellowship of the Dutch" ipv "Fellowship of the Ring" ;)

jaja....ik had Followship getypt ipv Fellowship....mag ik ook eens een typfoutje maken.....

[ Voor 28% gewijzigd door chrisO op 02-06-2005 12:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DanielB
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 12-02 23:34
Dat was Fellowship :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Venom2005
Dutch Maple Clan dan? klinkt wel een beetje standaard...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ik vind de fellow ship of the dutch wel leuk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CSB

CSB

"Flying Dutchmen"? offe... "The Dutch RedCaps"? "Dutch Cap Clan?"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.

Ken.

\m/.([oO]).\m/

Venom2005 schreef op donderdag 02 juni 2005 @ 12:23:
Dutch Maple Clan dan? klinkt wel een beetje standaard...
Standaard shmandaad.
Mijn stem heeft ’ie iig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ik ga voor fellowship of the dutch

en het item?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.

Ken.

\m/.([oO]).\m/

Ja, dûh.. in dat geval natuurlijk Gold Rings ;)
Ik trek die naam alleen niet, sorry.

[ Voor 29% gewijzigd door Ken. op 02-06-2005 16:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 138995

wat dacht je van gathering of dutch maplers

[ Voor 14% gewijzigd door Anoniem: 138995 op 02-06-2005 16:47 ]

Pagina: 1 ... 5 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.