You can take me in the mailing, but i am not from yesterday!
Anoniem: 140871
fork on a spear
lemona
beige nitty
100% scroll for cape for HP
wooden bat
grey lined t-shirt
en nog zon level 11 common broekje
en heleb0eeeeeeeeeeeel ores
je oude gegevens invullen van de beta
en dan de nieuwe
EDIT: Hey ehm Appie_Pils...
Uit de FAQ
Die van jou is 7x het maximum. (niet dat ’ie niet vermakelijk is verder ofzoDe maximale grootte voor de web-icons is vastgesteld op 100 KB. Als je een mooie afbeelding hebt en hij is te groot, dan kun je proberen deze te tweaken. Op het web zijn genoeg (gratis) programmaatjes te vinden om dit voor elkaar te krijgen, zoals hier bijvoorbeeld. Gebruik je een te groot icon, dan kun je een mailtje verwachten met het verzoek hier iets aan te doen. Loopt het echt de spuigaten uit, dan helpen wij je daarmee door je icon alvast uit je profiel te halen.
[ Voor 87% gewijzigd door Ken. op 12-05-2005 10:41 ]
Anoniem: 133487
laat maar:P
[ Voor 27% gewijzigd door Anoniem: 133487 op 12-05-2005 14:25 ]
Level 19 nu. Strax ff nieuwe equipment kopen.
Met zo'n administrator heb je geen users meer nodig...
Anoniem: 63800
heb al die maanden dit topic over het hoofd gezien en te druk met uo en eve online geweest.
wou deze ook graag eens spelen
waarschijnlijk over een paar weken dus.
Anoniem: 139588
>edit<
yes!! eindelijk een drop danwel een metal axe maarja een drop is een drop
[ Voor 34% gewijzigd door Anoniem: 139588 op 12-05-2005 16:59 ]
Maar sommige mensen gaan echt snel zeg...
Heb al een lvl 32 hunter gezien...
Het regent drops. Alleen niet de juiste helaas

jezus man hoe doe je dat ?? ik krijg alleen maar van die k*t beginner broekjes en af en toe een metal axex KeN x schreef op donderdag 12 mei 2005 @ 19:27:
Net weer 3 metal axes en 2 x fork on a stick.
Het regent drops. Alleen niet de juiste helaas
heben de grotere versies, bubblings, voor mij een zeer mooi 100% INT for cape scroll gedropt
God, die laatste zal mij miljonair maken, als mensen het kunnen betalen
4x zo'n houten hamer
1x lvl 18 wizard top
en nog een bende metal axe
train momenteel bij de blue mushroom, omdat piggy beache erg vol begint te raken 2 pigs p.p is al geluk hebben
Maar daar is het eigenlijk veel te druk.
Als mage is het altijd nog langzaam op gang komen, kan nu als een
lev. 12 alleen nog maar goed blauwe slakjes aan...
Maarja zodra ik level 16 ofzo ben, zou het wel hard gaan
Anoniem: 140906
voorderest nog wat sdhitty drops zoals leather purse, t-shirts, metal axes, etc, etc,etc
deze keer:
60% WPN DEF for cape scroll
en nog:
-Grey Able top
-Battle axe
beide geNPC-ed
nu 63% tot lvl 24, maar dat doe ik morgen wel.
kdenk morgen lvl 27-28 ofzo.
Dunno.. het regent echt axesAnoniem: 139588 schreef op donderdag 12 mei 2005 @ 19:29:
[...]
jezus man hoe doe je dat ?? ik krijg alleen maar van die k*t beginner broekjes en af en toe een metal axe

En dan heb ik er al 3 geNPC’d ook.
Anoniem: 64816
Tot aanstaande woensdag 8 uur 's ochtends is het nog powerlevelenWe hope you are enjoying our special 2x EXP. period.
Unfortunately, it can not go on forever. =]
The 2x EXP. event will end on Wednesday, May 18 at 4 PM KST. (7AM GMT)
Happy leveling!
-The MapleStory Staff-'
maar het betekent wel dat die 200% drop ratio blijftAnoniem: 64816 schreef op vrijdag 13 mei 2005 @ 08:17:
[...]
Tot aanstaande woensdag 8 uur 's ochtends is het nog powerlevelenGelukkig weten we nu tot wanneer het is, alleen jammer dat het maar een weekje was..
kun je ze wel beter betalen bijvoorbeeld de scrolls en de panlids etc etc etcVenom2005 schreef op vrijdag 13 mei 2005 @ 08:50:
jah dat zou wel vet zijn als die hogere drop rate bleef, maar dat betekent wel dat de prijzen flink gaan dalen met trade.
Anoniem: 109977
ik ben nu in dungeon, maar ik kan niet wegkomen want ik zit nog maar in lvl 11. Ik word gelijk gekilled. Ik heb geen scrol. Dus hoe kom ik er weg? Ik was er gekomen met een vip taxi, want ik wist toen niet wat het was.
Anoniem: 108689
Had je toen al een job? Want dat betekend dat je 10k heb weggegooid.
Je moet iig wachten op een voorbijganger en hopen dat deze zo lief is een scroll naar een willekeurige stad te geven/verkopen.
Anoniem: 64816
http://www.sleepywood.net...php?t=121682&page=1&pp=20
Er worden wat dingetjes over hacken van Rukmedes uit de doeken gedaan. Ik wist ook al niet hoe die oriental helmets kwamen. Maar die kregen ze dus van de GMs
--rukmedes:
I recieved a "gift" from them back in the day, and was ordered to keep its origin under wraps. We all know those helms don't come from balrog.
Even kort samengevat heeft Squiz met iedereen ruzie, bijna de hele sw.net staff hield ervan om te hacken. En rukmedes had leuke contacten met de GMs.
O ja, Squiz heeft ook een deel van de sw.net site gemaakt, en er wat exploits voor hemzelf in laten zitten zoals je nu op http://www.sleepywood.net/ ziet, en waarschijnlijk ook zag op 1 april.
Dit is beter dan GTST..
[ Voor 43% gewijzigd door Anoniem: 64816 op 13-05-2005 12:41 ]
Het enige wat die site op de been houdt is de market. Zondar dat kom er niemand meer.
Ik kan me wel vinden in de manier waarop Squiz nu uit de school klapt, al was zijn gedrag niet altijd om over naar huis te schrijven.
jezus, tiz maar een spel 0.0
ik word zometeen dus lvl 25 (eindelijk
en ik loop een beetje heel erg achter vergeleken met mijn buddy list:P
ik las ook op gamefaqs.com dat de GM's helemaal niks uit maakte dat mensen werden gehacked en dat ze er ook niks aan deden.
---
ff vraagje hoe moet ik mijn punten verdelen bij een warrior, want ik doe nu altijd DEX het dubbele van men lvl en de rest in STR. maar een lvl 35 glove heeft 125 STR nodig en ik heb dan maar 115 STR?
[ Voor 38% gewijzigd door Venom2005 op 13-05-2005 14:11 ]
Nu kan ik eindelijk echt aan maple beginnen (nog maar level 12
lemona
3x one lined shirt
2x white bandana
brown trainig pants
>edit<
yes!
[ Voor 18% gewijzigd door Anoniem: 139588 op 13-05-2005 15:34 ]
Lol Mitz, blader vooral nog eens wat oudere topic door... Jij was DE addict van GoT man!jezus, tiz maar een spel 0.0
Was?Anoniem: 108689 schreef op vrijdag 13 mei 2005 @ 16:07:
[...]
Lol Mitz, blader vooral nog eens wat oudere topic door... Jij was DE addict van GoT man!
Wat is die hoeveelheid mana aan het begin kut zeg :P:P elke keer maar weer opladen...
[ Voor 18% gewijzigd door Silvan op 13-05-2005 16:20 ]
Helaas is dat wel de hype atm... Spearman en Bandit... Zal wel weer wat prijsverhogingen tot gevolg hebben...
waha, die is mooi!chrisO schreef op vrijdag 13 mei 2005 @ 18:01:
LOL....kon dus geen account registreren omdat ik dus vergeten was wat ik had ingevuld bij 'last name'' ik van alles geprobeerd....geen geluk....vandaag dus....ga ik dus te snel met invullen en vergeet iets in te vullen bij "last name" net als ik druk ok "submit" zie ik dat ik niks heb ingevuld en dan blijkt dat het gene te zijn wat ik had ingevuld...niets....
Tof dat je zulk geluk heb dan
En trouwens wel aardig gek dat je niet perse iets hoeft in te vullen..
Welkom op de officiele dan he
[ Voor 5% gewijzigd door Silvan op 13-05-2005 18:22 ]
En ik heb ook last van teveel Metal Axe drops, ff vandaag 2 uurtjes gespeeld 7 metal axes.
☻/
/▌
/ \
denk dat ik maar een Archer word, net zoals m'n eerste character op de beta....wou eerst een warrior worden (spearman) maar als ik zo zie en hoor....zullen er daar wel erg veel van zijn....zelfde geld voor Rogues(bandits) een mage was ik mee bezig als laatste char in de beta....en daar zijn er ook altijd veel van....blijft over de Archer....
Daar zijn er meestal nooit zoveel van dus m'n voordeel is dat de troep ervoor goedkoop zal zijn
true, maar kheb er geen problemen mee als het spel ineens enorm veel hackers krijgt, of andere sht:PAnoniem: 108689 schreef op vrijdag 13 mei 2005 @ 16:07:
[...]
Lol Mitz, blader vooral nog eens wat oudere topic door... Jij was DE addict van GoT man!
mensen mogen zoveel hacken van mij zoals ze willen, zolang ze mij niet lastigvallen
En ik slaap/eet/drink teminste nog wel, kan ik niet over andere mensen zeggen die praten over ja half 5 in de ochtend 0.0
kword zometeen lvl 27, en heb van Jane een mooie 2-handed Sword scroll gekregen
ik word nu definitief geen Spearman meer, kword Fighter, Axe of Sword, haven't decided yet.
Maar als mage heb je daar geen moer aan.
wees blij met je pan lid ;_;CSB schreef op vrijdag 13 mei 2005 @ 18:42:
Heb enkel een panlid gevonden, dat is alles... Ja en 3 axes en 2 forks on a stick...
Maar als mage heb je daar geen moer aan.
ik ben mijn ritme qua drops kwijt.......GEEN DROPS MEER
en met geen drops bedoel ik ook: GEEN ENKELE DROP

aangezien ik binnenkort te 30 zal bereiken, zal ik wel geld moeten hebben om die lvl 30 sht te kopen:(
laat mensen rijk worden, en koop mijn scrolls

-----------
MitzZzie zal Fighter worden

(ik zal axes gebruiken)
als men weer rijk ik, verkoop ik mijn 60% 2-handed scroll...en daarvan kan ik dan ongeveer 3 60% 2-handed axe scrolls van kopen
[ Voor 18% gewijzigd door Anoniem: 133487 op 13-05-2005 22:57 ]
de meeste worden fighters 0.0chrisO schreef op vrijdag 13 mei 2005 @ 23:14:
MitzZzie...wie zegt dat de prijzen hetzelfde zullen zijn als in de Beta....nu zoveel mensen opeens bandit worden of spearman is de kans best groot dat prijzen van (sommige) items totaal anders zullen zijn dan in de beta....
(van de warriors dan)
25% tot lvl 30, nu loos, morgen mijn allereerste Ossy trip maken (nadat ik 2th job advancement heb)
[ Voor 31% gewijzigd door CSB op 14-05-2005 00:36 ]
Maar dan krijg je van die leuke opmerkingen over alles wat je zegt:

Nu level 21. Ga proberen de 25 nog te halen vandaag, ben benieuwd of dat nog gaat lukken
ben nu lvl 19....en m'n doel is toch wel level 26 op z'n minst vandaag....maar als archer gaat het niet echt zo snel
ign is trouwens "obsidian"
[ Voor 13% gewijzigd door chrisO op 14-05-2005 12:05 ]

/edit/
Net even prijs gecheckt in de shop, 80k
Of ik NPC het nu gelijk, of ik wacht tot de mensen wat rijker zijn...
Hmmm...
[ Voor 42% gewijzigd door VirusInside op 14-05-2005 13:18 ]
Denk alleen niet dat je hem zo makkelijk verkoopt..
Maarja, probeer het eerst zou ik zeggen, je kan hem daarna altijd nog verkopen.
---------------------
Laatste drop: Pole-Feather hat (bowman, lv 35)
laatste tijd geen drops, behalve 1 weight eaarrings die ik geloot heb
Heb ongeveer 2 uur nodig om te levelen, en jullie doen wat? 3, 4 levels op 1 dag?
Ik heb het altijd wel weer gezien na 2 uur rammen.
Maar hoe iedereen dat doet?
gewoon doorspelen
je kunt niet echt goed worden in MS, alleen maar er veel achterzitten
Wat mensen staan om 5 uur op en gaan tot diep in de nacht door
Ik zie genoeg level 8 mages meteen naar grote monsters hollen.
Killen ze er 1, hele mana-balk in één keer op. Dan weer 10 minuten rechargen en nog een monster doden.
Nee, zo ben je wel even bezig...
Kijken hoe sterk je bent, je hoogste one hit KO slachtoffer opzoeken, pots kopen eventueel en gaan.
En vooral je stats niet verkloten, want dat zie ik ook echt veel.
Bijvoorbeeld mensen die gelijk hun Magic Claw maxen...

we hebben allemaal Snow Boots gekocht
natuurlijk heeft Amras de lelijkste
Hum 1 level per dag.. met dubbele xp..HuggyB schreef op zaterdag 14 mei 2005 @ 15:22:
Godvergeten man, ik ben al blij als ik 1 level per dag omhoog ga.
Heb ongeveer 2 uur nodig om te levelen, en jullie doen wat? 3, 4 levels op 1 dag?
Ik heb het altijd wel weer gezien na 2 uur rammen.
Dat vind ik wel heel zwakjes.
Vandaag tot nu toe van level 19 t/m 25 gekomen
En niet de hele dag constant gespeeld..
Sterker nog... die Engery bolt maxxen!!Bijvoorbeeld mensen die gelijk hun Magic Claw maxen...
Hehe ja , jij gaf me die earings toch?hehe, silvan, ik kwam je nog tegen in beta, week trug ofzo ^^
Mochten mensen me nog toe willen voegen aan buddylist:
ign= Silvan
lvl= 25 mage
[ Voor 16% gewijzigd door Silvan op 14-05-2005 18:41 ]
ik train nu in Ossy....en ze houden egt van me
Al 10 Crystal ores of LUK
dat betekent dat ik waarschijnlijk de allereerste ben die kan gaan refinen met Crystals:P
voor de rest waren ze ook nog zo lief een lvl 30 thief top (F) te droppen en een 10% 2-handed axe scroll.
Veels te druk nu op MS
/edit/
En ik ben morgen bij de DBG meeting
[ Voor 32% gewijzigd door VirusInside op 14-05-2005 23:44 ]
Productief dagje vandaag
weet iemand hoe die scroll krijgt waarmee je die magic spot kunt activeren zodat je niet die hele toren moet doorlopen?
[ Voor 33% gewijzigd door Anoniem: 139588 op 15-05-2005 11:40 ]
ben wel benieuwd wat je er voor krijgt.
>edit<
hiermee is dus gelijk mijn vorige vraag beantwoord je krijgt dit:

>edit<
volgens mij kun je er elke dag 5 halen want nu zegt hij dit:

[ Voor 75% gewijzigd door Anoniem: 139588 op 15-05-2005 12:40 ]
Die werkt alleen met overall's, dat is armor voor mages (ook andere classes rond50+ dacht ik)._VpS_ schreef op zondag 15 mei 2005 @ 12:58:
Een beginnersvraagje: Wat is precies het effect van deze scroll (overall armor for DEX)
Heb nog nooit zoiets gebruikt; hoe doe ik dat? Dubbelklik werkt niet
[afbeelding]
Als je zo'n scroll zou willen gebruiken moet je de inventory openen je equip openen en de scroll naar de equip slepen. Dus als je een scroll voor shoes zou hebben moet je de scroll van invent naar equip naar de schoenen slepen.
De meeste scrolls bewaar ik totdat ik een hoger lvl ben, want aan het begin heb je er niet veel aan omdat je toch snel lvl'ed
Ik heb gisteren een scroll voor shield gevonden 10%. Is deze meer waard dan de andere scrolls omdat mensen met een panlid deze wel graag zouden willen?
☻/
/▌
/ \
(bb) || !(bb)
Wil niet echt lukken vandaag
Hopelijk word ik vandaag toch nog level 31.
Maar denk dat het er niet meer in zit.
Trouwens nog ff in Oss geweest
Wel mooi daar, op de boot jammer genoeg geen balrog tegen gekomen
Maarre, je hebt daar dus helemaal geen map, moet dat nog komen, of blijft die helemaal weg?
Leek me juist zo mooi om te kijken op de world map, en zien hoe groot het daar was.
edit: level 28
[ Voor 56% gewijzigd door Silvan op 15-05-2005 16:54 ]
http://t4d.blogspot.com/2...beanies-naar-ossyria.html
toen deed balrog boe ! 2028 damage ! en gruttepier deed *sigh* dood
[ Voor 12% gewijzigd door Ken. op 15-05-2005 19:46 ]
Weet iemand hoe je werpsterren gebruikt? Er staat dat deze door iedereen gebruikt kan worden, maar ik kan het niet selecteren als hotkey of als wapen.
na urenlang bij Dark Leatty's te zijn...no drops...
gebeurt er ineens iets 0.0
ik val er 1 aan, ietsjes later schiet een Hunter ook op dezelfde (wilde dus ks-en)
een ineens, WHOOSHHH die Dark Leatty dropt eindelijk iets:
Blue moon Earrings :D:D:D:D
en omdat ik de meeste dmg deed kon ik ze oprapen
later dropte ze ook een Red whitebottom shoe voor me (ja toen ineens gingen ze ineen dingen droppen voor me:P)
en toen werd ik lvl 37
Nope.. da’s VegaHuggyB schreef op zondag 15 mei 2005 @ 20:41:
en een geklauwde matador in de japanse Streetfighter.
Ben nu level 29, morguh op naar de 2de job
Drops van vandaag:

Mjah 3 earings dus gedropt (heb zelf ook nog 1 set op).
In japan zijn de namen anders. De bokser heet M. Bison, de eindbaas heet Vega en die spaanse mafkees Balrog. Waarom de namen gerouleerd zijn voor europa/amerika weet ik niet... volgens mij mocht de bokser de naam M. Bison niet hebben (leek teveel op Mike Tyson).
Anyway, ik heb net echt een maffe hack gezien. Ik zat monsters af te maken in dat toverbos gebeuren, en er stond bovenin een wizrd een beetje te niksen. Na een tijdje vlogen alle monsters dwars door mijn beeld, werd door een aantal geraakt tijdens hun vlucht. Nadat alle monsters weg waren ging ik eens kijken waar ze heen waren gevlogen, en ik kwam erachter dat ze allemaal op 1 punt in de lucht waren verzameld. En die wizard stond buiten het beeld op het compacte groepje in te schieten. Ik kreeg overigens EXP voor elke kill die hij maakte... maar opeens waren de monsters en die wizard weg. Beetje trippy allemaal.... niet je kleinste hack.
net lvl 38 geworden....
kheb de laatste 30% van lvl 37 enorm zitten powerlvl-en dat betekent dus:
enorm veel pots gebruiken 0.0
het heeft me wel 2 drops opgeleverd:
-Red shadow pants (npc-ed)
-Blue lutia, die bewaar ik voorals iemand wilt kopen (heeft volgens mij ook 1 def meer dan gemid.)
maar helaas geen lvl 40 vandaaag, morgen 2 repetities
vanaf lvl 38 ging ik maar wer naar Victoria, en heb eerst bij Boars getraint.......
3 drops daar:
-3 weight earrings ;_;
daarna naar fire boars
-Dark hunter pants
-Machete
-Bloodmail
agh toch leuke NPC sht
70kVenom2005 schreef op maandag 16 mei 2005 @ 18:24:
heb ik ook al gevonden. kheb em maar verkocht aan de NPC omdat mensen die toch nog niet kunne betalen. ik was geld nodig
en 80k in niet verkeerd
[ Voor 14% gewijzigd door VirusInside op 16-05-2005 19:10 ]
Anoniem: 143626
dus vandaag vroeg opstaan en begonnen

ben lvl 16 wil 18-20 worden met mn aankomende fire wizzie
weet iemand welk lvl je na ossy kunt en ook wat killen?
Maar als je echt wat wilt killen, vanaf zo'n level 25 is het wel mogelijk..
Maar dat gaat nog niet helemaal lekker, nog geen echt goeie trainingsspots.
Ik denk dat als je rond de 40 zit daar wel goed kunt gaan trainen.
Ik wacht iig tot ik level 40 ofzo ben voordat ik weer ga om te trainen.
(Het is ook wel leuk om te gaan om goeie shit te gaan kopuh
ben nu level 30

Die jr sentinals in Orbis tower doen maximaal 20 dmg voor (nu) 80 exp....
(ze doen maximaal 20 dmg op lvl 20 mensen met hun suit, voor lvl 30 mensen met hun suit maar 5 )
gelukkig was ik met mijn lvl 30 nog op tijd daar, en waren alle floors nog leeg
nu zijn de floors met jr sentinals vol, maar de lagere delen (met die pluisjes) niet
[ Voor 17% gewijzigd door Anoniem: 133487 op 16-05-2005 21:47 ]
Ps. IGN NeoS, voor degene die me wil toevoegen.
En ik wil ook naar ossy, maar hoe kom ik daar eigenlijk? nooit geweest...
Eigenlijk heel simpel. In ellinia staat rechtsboven een bord "Sixtopia"CSB schreef op dinsdag 17 mei 2005 @ 02:15:
W00t! 2nd job advancement. Lightning/Icemage.
Ps. IGN NeoS, voor degene die me wil toevoegen.
En ik wil ook naar ossy, maar hoe kom ik daar eigenlijk? nooit geweest...
Ga daarin en je komt bij de boot, ff kaartje kopen en klaar.
Let op:Het duurt minimaal een half uur voordat je in ossyria aankomt, als je de boot net hebt gemist
kost het je weer een halfuur wachten
Owja: Kaartje kost 3000 meso's
Hebben ze de prijs weer verlaagd dan ?
Het kost maximaal een half uur want als je net komt als hij vertrekt moet je precies een half uur wachten en anders altijd minder langSilvan van Heck schreef op dinsdag 17 mei 2005 @ 08:33:
[...]
Eigenlijk heel simpel. In ellinia staat rechtsboven een bord "Sixtopia"
Ga daarin en je komt bij de boot, ff kaartje kopen en klaar.
Let op:Het duurt minimaal een half uur voordat je in ossyria aankomt, als je de boot net hebt gemist
kost het je weer een halfuur wachtenWant elke 30min vertrekt de boot...
Owja: Kaartje kost 3000 meso's
Had er niemand ff kunnen zeggen dat het zwermt van de beesten daarzo en dat je moet opletten als je arriveerd?
Ik was ff bakkie gaan doen, en toen ik terugkwam was ik dood. Stond ik weer in Ellinnia...

Ach ja. Klassieker waarschijnlijk.
[ Voor 72% gewijzigd door CSB op 17-05-2005 13:35 ]
lkkr 10 pigs gekilld en bronze full helm en gold ore gevonden
pig beach ruless
[ Voor 34% gewijzigd door Anoniem: 143626 op 17-05-2005 14:02 ]
Ahh dat verklaart een hoop...Venom2005 schreef op dinsdag 17 mei 2005 @ 11:16:
lvl 10 tot 30 is 3k en na de 2nd job advancement 5k
Dit topic is gesloten.