Op 2 PCs heb ik last van Nero die gewoon blijft hangen bij het kopieren van DVDs of audio CDs.
Hardware:
Duron 700
ECS K7S5A
512MB DDR SDRAM
Windows XP
Slysoft AnyDVD (staat uit)
Freecom (lite-on) 8X DVD+/-RW (sec master)
Samsung 52X fikker (sec slave)
Verder een windows installatie met enorm veel troep erop.
Duron 700
PC Chips M810LR
384MB SDRAM
Windows XP
Philips 804 8X fikker (sec master)
AOpen 52X (sec slave)
Windows is net vers en schoon geinstalleerd, geen rommel geinstalleerd verder.
In alle gevallen wordt de hele CD of DVD ingelezen, waarna Nero overgaat tot het branden en vervolgens de hele boel wordt opgehangen. Nero reageert nergens meer op en alle programma's die iets willen doen met de brander doen ook niets meer. Ook windows afsluiten is er niet meer bij, reset is de enige oplossing.
Vervolgens heb ik Nero een upgrade gegeven van 6.6.0.8 naar 6.6.0.12, probleem opgelost... voor 1 keer, daarna weer hetzelfde probleem.
Iemand die dit probleem met nero herkent en er evt een oplossing voor weet? Het is gewoon vreemd dat op 2 systemen met verschillende configuratie gewoon gaan hangen zodra nero gaat fikken. On the fly heb ik nog niet geprobeerd, maar ik neem aan dat die hetzelfde probleem zal hebben.
Hardware:
Duron 700
ECS K7S5A
512MB DDR SDRAM
Windows XP
Slysoft AnyDVD (staat uit)
Freecom (lite-on) 8X DVD+/-RW (sec master)
Samsung 52X fikker (sec slave)
Verder een windows installatie met enorm veel troep erop.
Duron 700
PC Chips M810LR
384MB SDRAM
Windows XP
Philips 804 8X fikker (sec master)
AOpen 52X (sec slave)
Windows is net vers en schoon geinstalleerd, geen rommel geinstalleerd verder.
In alle gevallen wordt de hele CD of DVD ingelezen, waarna Nero overgaat tot het branden en vervolgens de hele boel wordt opgehangen. Nero reageert nergens meer op en alle programma's die iets willen doen met de brander doen ook niets meer. Ook windows afsluiten is er niet meer bij, reset is de enige oplossing.
Vervolgens heb ik Nero een upgrade gegeven van 6.6.0.8 naar 6.6.0.12, probleem opgelost... voor 1 keer, daarna weer hetzelfde probleem.
Iemand die dit probleem met nero herkent en er evt een oplossing voor weet? Het is gewoon vreemd dat op 2 systemen met verschillende configuratie gewoon gaan hangen zodra nero gaat fikken. On the fly heb ik nog niet geprobeerd, maar ik neem aan dat die hetzelfde probleem zal hebben.