Bin en cue van 790 MB branden hoe ?

Pagina: 1
Acties:
  • 113 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Le_Freak !
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 19-08 18:15
Normaal brand ik dat natuurlijk met fireburner op een cd maar nu heb ik dus een bestand van 790 mb en die zal waarschijnlijk op dvd gebrand moeten worden,maar met welk programma en hoe?

Ik heb nero,fireburner en clone cd en clone dvd, kan het met 1 van deze of ?

Specs

• Outerspace
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 16:36

Outerspace

Admin General Chat
Nero kan :)
gewoon de optie dvd selecteren, en branden die hap
try it out :D

[ Voor 50% gewijzigd door Outerspace op 28-04-2005 13:11 ]

Wauw, een sig!

• -ErikE-
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 11-08 14:00
Waarom gebruik je geen 800mb cd?? Of anders probeer je te overburnen op een 700mb cd. Mij is al eens 810 mb gelukt }) 790 mb op een DVD is best zonde IMO.

[ Voor 17% gewijzigd door -ErikE- op 28-04-2005 13:12 ]

• Wijnbo
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 14-08 21:33

Wijnbo

Electronica werkt op rook.

Longhorn toevallig :P

• Le_Freak !
outerspace schreef op donderdag 28 april 2005 @ 13:10:
Nero kan :)
gewoon de optie dvd selecteren, en branden die hap
try it out :D
hoe dan precies ? want als ik bij nero gewoon kies voor image branden en ik verwijs naar dat cue bestand dan staat er bij compilatei branden links in dat kolommetje gewoon cd en kan ik dus niet kiezen voor dvd

[ Voor 32% gewijzigd door Le_Freak ! op 28-04-2005 13:21 ]

Specs

• leuk_he
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 17:40

leuk_he

1. Controleer de kabel!

Als je een svcd probeert te branden, dan past er meer MB op een cd. komt door het `raw` formaat waar wat error correctie is uitgehaald.

Need more data. We want your specs. Ik ben ook maar dom. anders: forum, ff reggen, ff topic maken
En als je een oplossing hebt gevonden laat het ook ujb ff in dit topic horen.

• Outerspace
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 16:36

Outerspace

Admin General Chat
Le_Freak ! schreef op donderdag 28 april 2005 @ 13:17:
[...]

hoe dan precies ? want als ik bij nero gewoon kies voor image branden en ik verwijs naar dat cue bestand dan staat er bij compilatei branden links in dat kolommetje gewoon cd en kan ik dus niet kiezen voor dvd
Welke versie van Nero gebruik je ?
Vanaf Nero 6 kan je ook DVD branden (misschien met eerdere versies ook, geen ervaring mee). Als je dat dus niet hebt, moet je je Nero even updaten ;)

Ik zou zeggen lees de readme en de help files eens die je bij de install erbij hebt gekregen ;)

Wauw, een sig!

Verwijderd

ALs je een bin en cue hebt en gewoon met nero brand als optie image burn dacht ik.
kan je het gewoon branden zonder problemen
na het branden is de cd gewoon 700 mb

• Le_Freak !
outerspace schreef op donderdag 28 april 2005 @ 13:23:
[...]

Welke versie van Nero gebruik je ?
Vanaf Nero 6 kan je ook DVD branden (misschien met eerdere versies ook, geen ervaring mee). Als je dat dus niet hebt, moet je je Nero even updaten ;)

Ik zou zeggen lees de readme en de help files eens die je bij de install erbij hebt gekregen ;)
Werkt dus niet he, als ik namelijk de cue selecteer ziet hij hem als cd en aangezien hij niet met die grote op cd past en ik niet de dvd optie kan selecteren kan ik hem dus niet branden.

Specs

• Le_Freak !
Verwijderd schreef op donderdag 28 april 2005 @ 13:26:
ALs je een bin en cue hebt en gewoon met nero brand als optie image burn dacht ik.
kan je het gewoon branden zonder problemen
na het branden is de cd gewoon 700 mb
Dat kan ik doen ja maar aangezien het te groot is voor ee cd en als ik hem dus laad via de optie burn image en naar de cue verwijs denkt nero dat het een cd is, en als ik dan wil branden zegt ie media niet geschikt voor deze compilatie

Specs

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

Als Nero correct is geinstalleerd en de bestandsextensie .cue dus naar Nero.exe verwijst, dan hoef je slechts in Verkenner op het .cue bestandje dubbelklikken en Nero opent dan het juiste branddialoog met de juiste instellingen :Y)

Dan moet je wel een 800MB CD hebben, wat tegenwoordig niet zo bijzonder meer is. En/of de overburn optie in Nero aanvinken :)

• Le_Freak !
BalusC schreef op donderdag 28 april 2005 @ 13:34:
Als Nero correct is geinstalleerd en de bestandsextensie .cue dus naar Nero.exe verwijst, dan hoef je slechts in Verkenner op het .cue bestandje dubbelklikken en Nero opent dan het juiste branddialoog met de juiste instellingen :Y)

Dan moet je wel een 800MB CD hebben, wat tegenwoordig niet zo bijzonder meer is. En/of de overburn optie in Nero aanvinken :)
Ja okee met een 800 mb cd is het niet moeilijk, maar ik vroeg me af of het ook op dvd mogelijk was.

Specs

Verwijderd

Le_Freak ! schreef op donderdag 28 april 2005 @ 13:41:
[...]

Ja okee met een 800 mb cd is het niet moeilijk, maar ik vroeg me af of het ook op dvd mogelijk was.
ja dus...

maar dat is toch logisch, of heb je nog nooit een dvd gebrand?

• Le_Freak !
Verwijderd schreef op donderdag 28 april 2005 @ 13:43:
[...]

ja dus...

maar dat is toch logisch, of heb je nog nooit een dvd gebrand?
jawel maar niet een bin en cue van 790 op en dvd, dus als jij me het zou willen vertellen :)

Specs

• NRGetic
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 17-07-2024

NRGetic

Fanatic

Waarschijnlijk gaat het hier om een svcd. Die kun je gewoon branden op een cdrom van 700MB. In Nero open je de cue file en fikken maar... :Y)

I used to be schizophrenic, but we are okay now.

• Simball
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 01-03 08:57
Heb het zelf ff getest, en met nero wil dat niet...(cd bin/cue op dvd)
Nu heb ik het ook gedaan met dvd decrypter, dan wil hij niet de cue branden, dus deed ik alleen de bin. kreeg een aantal meldingen van: wil niet, of dit is raar?...maar gewoon doorgegaan, en de dvd werkt perfect...dus: dvd decrypter

• Le_Freak !
Guess what :) beide manieren werken, zowel die van Simball als van NRGetic, thankx mannen !

Specs

Verwijderd

nu uittesten kan ik ff niet, maar je gaat naar nero express, selekteert boven in dvdbrander ipv cdbrander (er moet letterlijk DVD erinstaan iig, neem maar eerst een kijkje voordat je gaat vragen stellen) en dan pas selekteer je schijfimage/opgeslagen image en zoek je ff je cue/bin op dan zou het op een dvd gebrand moeten kunnen worden en springt hij niet terug naar cd....
(dit is in nero 6.6.0.12)

• RoD
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Alcohol 120% is trouwens ook erg goed in images branden, aanklikken en branden :)

Verwijderd

RoD schreef op donderdag 28 april 2005 @ 15:20:
Alcohol 120% is trouwens ook erg goed in images branden, aanklikken en branden :)
waarom heb ik het idee dat je de topic niet gelezen hebt?

Verwijderd

Waarom gewoon niet een "klein omweggetje" proberen ?

Mount de bin/cue - image in DeamonTools. En gebruik hem dan als source om de inhoud van het image met een willeurig brandprogramma te copieren. Dan maakt het niet erg uit welk medium je kiest om het op te branden ;)

[ Voor 51% gewijzigd door Verwijderd op 28-04-2005 15:40 ]

• n00bs
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 21-08 14:48

n00bs

Het is weer Zomer!

Ik zet BIN files altijd eerst om naar ISO met Yarc bin2iso. Daarna kan je die ISO mounten of gewoon uitpakken met Winrar...http://www.megagames.com/console/cgi-bin/dl.cgi?id=psx&file=yarc_200!zip

• RoD
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Verwijderd schreef op donderdag 28 april 2005 @ 15:27:
[...]

waarom heb ik het idee dat je de topic niet gelezen hebt?
Dat weet ik ook niet ;)

Ik wilde de TS alleen ff op de mogelijkheid van Alcohol 120% wijzen, aangezien dat een erg makkelijke manier is, makkelijker dan Nero imho.
Pagina: 1