[Outlook 2003] Raar probleem met contactpersonen

Pagina: 1
Acties:

• Alex)
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 06-07 14:10
Hoi,
ik heb eergisteren mijn pc opnieuw geïnstalleerd, Outlook teruggezet, gewezen naar mijn PST-file.
Ik kreeg bij het adresboek de fout:
Kan de adreslijst niet weergeven. De contactpersonenmap van dit adresboek kan niet worden geopend.; de map is verplaatst of u hebt niet de benodigde machtingen. Raadpleeg Microsoft Office Help voor informatie over het verwijderen van deze map.
Dus ik heb hier gezocht en dit probleem opgelost. Nu heb ik een ander probleempje:
ik kan (met de knop 'Aan') wel in mijn adresboek, maar als ik de naam intyp toont hij geen suggesties (doet hij standaard wel), pas als ik de volledige naam intyp, en dan op 'Namen controleren' klik, toont hij suggesties. Maar om dit met al mijn contactpersonen te doen, is geen optie. Suggesties om de suggesties weer werkend te krijgen?

We are shaping the future

• DigiK-oz
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 22-08 21:24
Automatic name checking en/of suggest names while completing fields aanzetten bij advanced e-mail options (of hoe dat in de nederlandse versie mag heten) ?

[ Voor 17% gewijzigd door DigiK-oz op 25-04-2005 21:59 ]

Whatever

• Alex)
Dat staat aan.

• Ferruginous Hwk
  • Registratie: September 2003
  • Niet online
Via Extra --> Emailaccounts --> Bestaande adreslijsten / adresboeken weergeven of wijzigen.

Verwijder de bestaande adresboeken.
Voeg nu een adresboek toe... kies voor Extra adresboeken en selecteer Outlook Adresboek.

Outlook sluiten en opnieuw starten.. Nu gaat hij zijn adresboek vullen... kan een minuut o.i.d. duren afhankelijk van de grootte van het adressen bestand voordat het gevuld is.

Edit: Contactpersonen <> Adreslijst... de verwijzingen staan momenteel nog verkeerd, vandaar bovengenoemde actie

[ Voor 15% gewijzigd door Ferruginous Hwk op 25-04-2005 22:18 . Reden: Aanvulling ]

Everything should be made as simple as possible, but not simpler. (A. Einstein)

• Alex)
Mja, ik heb toch alles maar handmatig ingevoerd en laten herkennen, hopelijk werkt het in het vervolg wél goed...

• Ferruginous Hwk
  • Registratie: September 2003
  • Niet online
Alex schreef op maandag 25 april 2005 @ 22:37:
Mja, ik heb toch alles maar handmatig ingevoerd en laten herkennen, hopelijk werkt het in het vervolg wél goed...
Dan zul je toch eerst de Office instellingen moeten opslaan. Anders loop je de volgende keer tegen precies hetzelfde probleem aan.. ( En ik kan het weten 8)7 )
Gelukkig heeft MS bij het Office 2003 pakket zo'n wizard erbij gedaan..
Suk6 in ieder geval.

Everything should be made as simple as possible, but not simpler. (A. Einstein)

• Alex)
Het rare is, de vorige keer heb ik dit probleem niet gehad...

Pagina: 1