Toon posts:

[DVDr] Video files kaduuk of toch iets anders ?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Dear GoT,

Ik heb sinds gister twee images (ISO files) in mijn bezit. (Het is een twee-delige docu).
Nu heb ik het eerste image gebrand zonder problemen maar bij het tweede image gaat het fout :

Na het mounten met Daemontools begint de dvd af te spelen in InterVideo WinDVD 4 dit gaat prima.
Nu wou ik het iso file branden met Nero en die komt met een minder-fijne melding dat de ISO file te groot zou zijn voor de huidige schijf. Dus ik denk ik gooi lekker dvdshrink erover om hem vervolgens te branden. Maar die komt met de melding
DVDshrink encountered an error and cannot continue
Invalid DVD navigation structure
Dus ik denk even kijken wat DVDdecrypter ermee doet. Die pakt echter het hele gebeuren aan alsof er niets aan de hand is. Probeer ik dan de video files te openen waar DVDdecryper heeft op zitten kreunen met dvdshrink. Krijg ik de volgende melding
DVDshrink encountered an error and cannot continue
Invalid data in file "D:\vidoutputvandvddecrypter\VIDEO_TS\VTS_01_1.VOB
Tot dusverre kan ik de disc dus niet branden omdat hij net een paar luttele mb'tjes te groot zou zijn voor de disc. Nu mijn vraag :

Is er een tooltje die het wel zou kunnen openen/shrinken ?, Zoniet is er een hidden option in Nero Smartstart die ik niet heb kunnen vinden zoiets als overburn voor DVD ?

Amen

Verwijderd

Beste mede gotter,

Heb hetzelfde probleem. Heb de docu over auschwitz gedownload.
En de 2de dvd geeft zelfde problemen weer.
Na lang zoeken ben ik aan het klooien met de ifo files. Maar zonder veel resultaat.
Weet iemand hoe je dit kan oplossen?
De ifo file die ik maak is alleen voor 1 deel van de 3 series die op de dvd staan
Mij lukt het niet...

Kortom HELP ;-)

Verwijderd

Heb deze link gevonden.....

Misschien heb je er wat aan. En als je het lukt mail dan aub de goede ifo bestanden...

http://forum.digital-dige...ead.php?s=&threadid=45459

Verwijderd

Topicstarter
Okay aangezien we hier het dus over dezelfde dvd hebben heb ik even naar de link van de poster gezocht :
http://www.ftn2day.nl/index2.php?c=postinfo&id=10529

Nu beweren sommige mensen het met een -R DVD oplossen dat ga ik zo even proberen er wordt ook gepraat over een ander brand-programma genaamd DVDFABgold.

Maar weet iemand waar die overburn optie staat in Nero ?

• grolo2010
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 17:53
Overburnen in nero: Bestand - Voorkeuren - Expertfuncties.

Verwijderd

Is het gelukt met een dvd -r?
Ben wel benieuwd.
En loop je niet de kans met overburnen dat je de schrijver beschadigd?

Laat het even weten

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op zondag 24 april 2005 @ 15:48:
Is het gelukt met een dvd -r?
Ben wel benieuwd.
En loop je niet de kans met overburnen dat je de schrijver beschadigd?

Laat het even weten
Heb zojuist overburn aangezet (Een paar MB hoger) hij brand de hele dvd maar bij het afsluiten van de dvd gaat het mis volgens nero de dvd verdomd het ook om af te spelen :S

Maar met overburning kan je je recorder niet beschadigen lees er maar wat docs over die je zo via google kan krijgen.

Het is gelukt met een DVD -r van Princo (1-4x) en via mn gehackte firmware op 8x gebrand zonder overburn !
_/-\o_ princo

edit:
Wat useless stuff weggehaald en wat usefull stuff erbij gegooid :)

[ Voor 38% gewijzigd door Verwijderd op 24-04-2005 16:07 ]

• c.lemmers
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 20:24
Met dvd remake pro aanpassen
Pagina: 1