[news link] Muchen schaft 14.000x Debian aan klein foutje

Pagina: 1
Acties:

• Vorlon
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 02-03 13:43
Deze nieuwslink is een beetje ongelukkig geformuleerd. Muchen schaft geen 14.000 licenties aan maar gaat 14.000 werkstations migreren naar Debian. Als het Microsoft Windows zou zijn was dit wel gelijk maar Debian is vrij te gebruiken dus van licenties aanschaffen kan je niet echt spreken. Dit staat ook netjes in het verhaal achter de link.

Het lijkt me netjes om deze link te herformuleren en er dan iets in de trand van: "Müchen migreert 14.000 werkplekken naar Debian."

En ja, ik ben me bewust dat het al bijna een oude koe is. :D

"You are not ready for immortality yet" - Kosh Nararek

• Robin
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Ik heb het aangepast, thanks :).

Verwijderd

Peter Hofmann, the project leader of the Linux migration, codenamed LiMux, said that he had received a large number of high-quality responses to the tender, which he believes shows that a commercial switch to Linux on the desktop is not an unusual decision.
Hieruit blijkt dat er dus wel betaald wordt voor Debian volgens mij, het is idd wat vaag

• Robin
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
München migreert naar de open-sourcevariant van Debian, niet naar de commerciële versie:
The City of Munich has chosen to migrate its 14,000 desktops to a free Linux distribution, rather than a commercial version of the open source operating system.