leonhart-dsl,
Welkom op GoT

Op GoT hebben we een oerwoud van regeltjes dan met allerlei eisen en richtlijnen voor users en dergelijke - hierin staan een aantal basis spelregels die eigenlijk te vanzelfsprekend voor woorden zijn - ook zijn er een aantal zaken die wel het noemen waard zijn - ik pik de belangrijkste er eventjes uit:
- Kies een goede topic titel die je probleem kort en bonding omschrijft. Let op dat in
Windows Operating Systems we graag het OS in je topic titel zien.
- Kies het goede forum uit - in de diverse sub fora staat bovenaan meestal een topic waarin uitgelegd staat waar welk topic thuis hoort. Vragen over Internet Explorer horen niet thuis in
Windows Operating Systems.
- Vertel zelf wat je al geprobeerd hebt en wat je al gedaan hebt om je probleem op te lossen - heb je bijvoorbeeld al eens gegoogled (waarop) of rond gezocht op GoT ? Welke topics kwam je tegen, en wat lukte er niet aan de gevonden oplossingen
- Omschrijf je probleem helder en duidelijk - is dit bijvoorbeeld met alle bestanden of alleen met .ZIP bestanden? Sinds wanneer heb je dit probleem e.d.
In ieder geval ga ik je topic even verplaatsen naar
Software Algemeen aangezien het daar beter op z'n plek is - ik zet ook nog even de versie van Internet Explorer in je topic titel