Toon posts:

[IE6] internet downloads gaan naar Temp folder*

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
mijn downloads gaan automatisch naar mijn temp folder zonder dat ik de keuze heb om "save as"
te gebruiken

kan iemand mij vertellen hoe ik dit op kan lossen?

dus ipv. automatisch naar temp folder zelf kiezen waar ik mijn downloads opsla...

alvast bedankt...

• aReaRe
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

aReaRe

Welkom Patrick (11-02-2022) <3

Welke browser en welk OS (windows) gebruik je ?

Zonder dat te weten is het wel gokken en de glazen bol is door de APK afgekeurd :)

Kan je je topic start meer uitbreiden, welk OS en welk internet browser je gebruikt.

Eventueel kan het ook handig zijn voor je vraagstelling om de hardware te vermelden voor een juiste probleem diagnose.

Renault Mégane Estate 1.3 TCe EDC (IV) 140pk Bose (oktober 2019) met aan de trekhaak een Caravelair Antares Titanium 390 (mei 2021)

Verwijderd

Topicstarter
windows XP

nee en IE 6.0

thuisnetwerk dus gewoon lan
en het is volgens mij geenhardware fout ofzo

ik weet niet zo veel van computers dus of het daar eventueel aan kan liggen....?

• aReaRe
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

aReaRe

Welkom Patrick (11-02-2022) <3

En als je op een download link klikt met rechtermuisklik en kiest voor save as... (opslaan als ... ) :?

Renault Mégane Estate 1.3 TCe EDC (IV) 140pk Bose (oktober 2019) met aan de trekhaak een Caravelair Antares Titanium 390 (mei 2021)

• Noork
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Dit is meestal zo bij bestandstypen zoals ppt, doc, avi, mpeg, mp3, wav e.d. Deze worden in je temp opgeslagen en geopend met een programma. Je moet zoals Riemer zegt "save as" gebruiken.

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

leonhart-dsl,

Welkom op GoT :)
Op GoT hebben we een oerwoud van regeltjes dan met allerlei eisen en richtlijnen voor users en dergelijke - hierin staan een aantal basis spelregels die eigenlijk te vanzelfsprekend voor woorden zijn - ook zijn er een aantal zaken die wel het noemen waard zijn - ik pik de belangrijkste er eventjes uit:

- Kies een goede topic titel die je probleem kort en bonding omschrijft. Let op dat in Windows Operating Systems we graag het OS in je topic titel zien.

- Kies het goede forum uit - in de diverse sub fora staat bovenaan meestal een topic waarin uitgelegd staat waar welk topic thuis hoort. Vragen over Internet Explorer horen niet thuis in Windows Operating Systems.

- Vertel zelf wat je al geprobeerd hebt en wat je al gedaan hebt om je probleem op te lossen - heb je bijvoorbeeld al eens gegoogled (waarop) of rond gezocht op GoT ? Welke topics kwam je tegen, en wat lukte er niet aan de gevonden oplossingen :)

- Omschrijf je probleem helder en duidelijk - is dit bijvoorbeeld met alle bestanden of alleen met .ZIP bestanden? Sinds wanneer heb je dit probleem e.d. :)

In ieder geval ga ik je topic even verplaatsen naar Software Algemeen aangezien het daar beter op z'n plek is - ik zet ook nog even de versie van Internet Explorer in je topic titel :)

• Reptile209
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 21:42

Reptile209

- gers -

Ik vond deze beschrijving (uit te voeren in de Verkenner / Explorer) om de Save-optie weer in te schakelen. Nadeel: je moet het doen bij ieder bestandstype dat je zelf wil kunnen opslaan in plaats van automatisch opslaan.
To get the download dialog box, enable the "confirm open after download" option for that file type:

1. Open Windows Explorer
2. Then click [Tools] [Folder Options] [File Types]
3. Scroll down to locate the file type.
4. Highlight the file type (example :"PPT Microsoft PowerPoint Presentation")
5. Click the "Advanced" button.
6. Enable the option "confirm open after download"

Zo scherp als een voetbal!

Verwijderd

Topicstarter
yo hij doet het weer goed
_/-\o_ reptile 209 dat is de oplossing het doet het alweer!
bedankt he

de rest ook...
Pagina: 1