[FireFox] Start niet meer op na update van extensions

Pagina: 1
Acties:

• jules
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online

jules

leend3rs.nl

Topicstarter
Heb net de update gedaan van de nieuwe Firefox (1.0.3) en daarna starte hij wel goed op. Echter na de update van verschillende extensions (welke weet ik niet meer) starte hij niet goed meer op. Wel kan ik onder een andere profile (run/uitvoeren; "firefox -p") goed opstarten.

Als ik het betreffende profiel opstart, dan laad hij wel de titel van de pagina in (webwereld.nl), maar hij laat verder niks zien. De menuutjes reageren niet, knoppen niet, alleen het groene update icoontje daar reageerd hij op. Maar als ik een update wil uitvoeren dan meld hij dat het niet lukt.

Ik had behoorlijk handige extensions geïnstalleerd die ik absoluut weer terug zou willen hebben. Alleen weet ik niet meer precies welke. Bovendien zou ik ook weer precies die instellingen terug willen hebben. Nu kan ik bijv wel een nieuw profiel aanmaken, maar dat lost mijn probleem niet op. Ook in de password manager staan loads of passwords die ik graag weer zou willen gebruiken.

De vraag dus; hoe kan ik mijn huidige profiel weer gebruiken, of hoe kan ik instellingen uit het profiel destilleren en in een nieuw profiel injecteren?

edit:
Probleem opgelost; veroorzaker; de nieuwe update van User Agent Switcher, oplossing; [rml]paulhekje in "[ FireFox] Start niet meer op na update v..."[/rml]

[ Voor 10% gewijzigd door jules op 19-04-2005 08:53 ]

Foto Portfolio Follow me on Twitter!

• AirX
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 13:29

AirX

Tweak Guru

zelfde gehad, gewoon een paar keer opstarten en afsluiten met CTRl-alt-del. Toen was het bij mij over.

• Martinus
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 22-08 10:10
Hij draait dus nog op de achtergrond en moet je hem uitzetten met de taskmanager, heb ik meer malen gehad.

no comment

• jules
  • Niet online

jules

leend3rs.nl

Topicstarter
Herstarten werkt helaas niet middels Windows Task Manager in Windows XP Proffessional.

Let op; bij het opstarten is FF dus niet meer op de achtergrond actief!

[ Voor 31% gewijzigd door jules op 18-04-2005 17:21 ]

• Opi
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Opi

Heb je al geprobeerd je computer opnieuw op te starten. Ik had, zoals enkelen hier met mij, hetzelfde probleem. Het programma was ook niet meer te zien in de task manager.

• Tranzity
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Welke plugins? Toevallig een DOM viewer plugin geinstalleerd?

• Kapitein Prozac
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 13-03 19:09
Had precies hetzelfde met die ....update. Heb mijn oude profielfolder gekopieerd voor alle belangrijke files en ben maar overnieuw begonnen (was het zat, kort lontje). Weet iemand in welke file de passwords opgeslagen worden?

• jules
  • Niet online

jules

leend3rs.nl

Topicstarter
OpifexMaximus schreef op maandag 18 april 2005 @ 17:24:
Heb je al geprobeerd je computer opnieuw op te starten. Ik had, zoals enkelen hier met mij, hetzelfde probleem. Het programma was ook niet meer te zien in de task manager.
Net ook idd mijn pc herstart, zonder resultaat.
Tranzity schreef op maandag 18 april 2005 @ 17:30:
Welke plugins? Toevallig een DOM viewer plugin geinstalleerd?
Niet dat ik weet. Heb FF met alle opties geïnstalleerd, incl de Quality Feedback Agent die nu helaas niet aan slaat.

ook het xul bestand heb ik al hernoemt, zonder resultaat.

edit:
Geïnstalleerde plugins voor zo ver achterhaalbaar;
Foxytunes
Download Manager
Spiderzilla
open page in IE
open page in FF
Mozimage
zoom nog wat
Downthemall
Useragentswitcher
clonewindow
disabletarget (?)
adblock

edit:
Heb iig in prefs.js gezien dat daar ook alle opgeslagen genegeerde advertenties in staan _/-\o_ . Ben die dus iig niet kwijt.

[ Voor 23% gewijzigd door jules op 18-04-2005 18:20 ]

• paulhekje
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 13-08 10:01
Ook ik had problemen met de update van 1.0.2 naar 1.03. Ik had gelijk de extensie Useragentswitcher geupdate. Dat was niet zo slim: in Safe mode prima werken, maar in standaard mode kon ik geen menu's aanklikken of typen in de adresbalk.
Verwijderen van de extensie en daarna weer installeren was de oplossing.

|=|=|=||=|=|=||=|=|=| http://www.vanwijck.com |=|=|=||=|=|=||=|=|=||=|=|=||=|=|=||=|=|=||=|=|=|

• jules
  • Niet online

jules

leend3rs.nl

Topicstarter
Alleen nu de vraag, hoe verwijder je useragentswitcher als je geen menu's meer aan kunt klikken?

Ik kan dus niet meer het windowtje Extensions openen...

[edit:

Gevonden!

start -> programma's -> Mozilla Firefox -> Mozilla Firefox (Safe Mode)

En het werkt! TnX!

Alleen nu weer een werkende versie van User Agent Switcher scoren!

[edit:

Schijnt idd bekend probleem te zijn. Op https://addons.update.moz...nsions/moreinfo.php?id=59 is er een nieuwe versie te downloaden. Vergeet niet eerst de oude versie te deïnstallen anders krijg je dezelfde problemen weer.

[ Voor 96% gewijzigd door jules op 19-04-2005 09:04 ]

Pagina: 1