We zijn op dit moment bezig met het ontwikkelen van een kennisplatform waarop doctoren, orthopedagogen, psychologen etc kennis moeten gaan uitwisselen. Dit gaat straks natuurlijk gepaart met allerlei document, protocollen e.d. Nu wilden we zelf binnen het systeem Word Document accepteren en wanneer ze opgevraagd worden door een bezoeker zouden ze als PDF aangeboden moeten worden met op elke pagina een header en footer met informatie over de auteur, dat het document vanaf het kennisplatform komt etc etc. Nu was ik op zoek gegaan naar een object/product/module die voor mij dat word document (excel een powerpoint zou helemaal mooi zijn) in een template kan prakken (om de haeder en footer te realiseren) en dit te converteren naar PDF.
Het probleem is alleen: ik kan daadwerkelijk niks vinden. Alles wat ik vind kan lekker converteren vanuit HTML, XML e.d. naar een PDF document, maar dat is niet wat ik zoek
Een optie is dat ik gebruik maak van office en de pdf printdriver op de server, alleen denk ik dat dat mij te veel aan processorkracht gaat kosten en vind het niet de meest elegante oplossingen.
Ik ben dus opzoek naar ervaringen en eventueel producten die dit kunnen realiseren! Kan iemand mij verder op weg hebben. Hoe hebben jullie zoiets opgelost? Kan je zelf makkelijk zo'n module bouwen? Welke module is eenvoudig te implementeren?
Het probleem is alleen: ik kan daadwerkelijk niks vinden. Alles wat ik vind kan lekker converteren vanuit HTML, XML e.d. naar een PDF document, maar dat is niet wat ik zoek
Een optie is dat ik gebruik maak van office en de pdf printdriver op de server, alleen denk ik dat dat mij te veel aan processorkracht gaat kosten en vind het niet de meest elegante oplossingen.
Ik ben dus opzoek naar ervaringen en eventueel producten die dit kunnen realiseren! Kan iemand mij verder op weg hebben. Hoe hebben jullie zoiets opgelost? Kan je zelf makkelijk zo'n module bouwen? Welke module is eenvoudig te implementeren?