Toon posts:

Backup System Programmatje

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Een kennis van mij heeft een wat verouderde computer waar nog win98 op staat.
Nu heb ik deze computer deze week helemaal opnieuw geinstalleerd. Maar meestal ligt die computer van hem binnen een aantal maanden weer in puin.
Ik dacht, dan zet ik er meteen norton ghost op, zodat ik de volgende keer, alleen maar ghost hoef terug te zetten, maar deze draait dus niet op die computer.

Weet er iemand een ander goed programma, waarmee je een backup kunt maken van je hele systeem, en wat ook draait op een win98 systeem?

Alvast bedankt!

• andreict
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 12-07 20:15
/search vraag

drive image pro vind ik zelf goed werken van powerquest.

• the_shadow
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 17-08 14:26

the_shadow

Bubbelmaker extraordinair

Norton Ghost is toch één van de betere programma's om images mee te trekken. Ik heb ook nog een keertje met Acronis TrueImage gewerkt. Werkt ook goed.

Waarom draait Ghost niet op die computer? Wat zijn de computer specificaties dan (ik dacht dat Ghost vrij wel overal op draaide tegenwoordig).

I'd rather be diving | The best thing about alcohol hand gel in hospitals isn't the hygiene, but that everyone walks around like they're hatching a dastardly plan. | "Cheese is just milk’s attempt at being immortal."

• blizt
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 30-06 08:50

blizt

Wannabe-geek

Acronis Trueimage moet werken op Windows 98 volgens de system reqs; en het is naar mijn mening een geweldig programma...
Kan helaas niet vergelijken met Norton Ghost, maar heb het niet meer zo op Norton de laatste jaren, dus ...

United we stand, and divided we fall

• RammY
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 20-08 17:09

RammY

Dát!

Ik zou niet weten waarom Ghost niet op die pc zou draaien :/
Je maakt een simpele bootdisk met Ghost en whoppa.. draai je Ghost op n CD of Lokaal op HDD

Deze advertentieplaats is te huur!

Verwijderd

RammY schreef op maandag 18 april 2005 @ 10:49:
Ik zou niet weten waarom Ghost niet op die pc zou draaien :/
Je maakt een simpele bootdisk met Ghost en whoppa.. draai je Ghost op n CD of Lokaal op HDD
Ik heb op een oude PC Norton ghost 2003 draaien vanaf HDD maar werk ook vanaf een bootfloppy.
Werkt in alle twee de gevallen prima.

• RammY
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 20-08 17:09

RammY

Dát!

Verwijderd schreef op maandag 18 april 2005 @ 11:09:
[...]
Ik heb op een oude PC Norton ghost 2003 draaien vanaf HDD maar werk ook vanaf een bootfloppy.
Werkt in alle twee de gevallen prima.
Dat zeg ik :)

Deze advertentieplaats is te huur!

Pagina: 1