Waarom werkt [/] niet op de FP?

Pagina: 1
Acties:

• anandus
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Af en toe als ik op de FP reageer, dan wil ik iets quoten, of iets bold doen en ik gebruik dan automatisch de 'magische' afsluittag [ / ] die we hier op GoT ook gebruiken.

Maar waarom kan dat bij de reacties op tweakers.net niet? Is het te moeilijk in te bouwen (lijkt me sterk)? Scheelt het als mensen minder formatting gebruiken in hun reacties? Is het een performance-iets? Of vindt men het gewoon niet de moeite waard? :)

Ik zou het graag zien, want ik zou het een stuk makkelijker vinden om bovenstaande tags te kunnen gebruiken :)

Ik heb gezocht op afsluittags en afsluit-tags, maar niets kunnen vinden, hier noch in [BUG].
Overigens weet ik niet of deze hier hoort of in [BUG]?

"Always remember to quick save" - Sun Tzu

• Osiris
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
Dat is een feature van React en Femme (of de andere FP-developpers) hebben dat (nog) niet in de FP gebouwt. Ik neem aan dat Femme geen toegang heeft tot de ruwe source van React en misschien hebben ze geen zin om het zelf van scratch te bouwen.

Anywayz, wat ik probeerde te zeggen: de FP is React niet en React is niet de FP, dus je zult altijd verschillen houden ;)

[ Voor 21% gewijzigd door Osiris op 13-04-2005 00:09 ]

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Nu online

crisp

Devver

Pixelated

De frontpage gebruikt een heel andere tagparser dan het forum. Daarbij kunnen we ook niet zomaar de tagparser van React 'lenen'. We zijn wel bezig met een meer GoT-compliant parser, maar dat duurt nog even voordat die volwaardig is...

Intentionally left blank

• Robin
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Het staat op de planning om de algehele UBB-code van de frontpage onder handen te nemen. Dus de UBB-code die gebruikt wordt op de frontpage als in de backend voor de frontpagecrew wordt vernieuwd. Wanneer dit echter klaar is kan ik niet zeggen, aangezien er nog driftig overlegd en gecode wordt.

Je kan de opmerking wel doorgegeven via de devtrack, dan worden de devvers nog langer van straat gehouden :P. De devtrack kan je vinden via http://devtrack.tweakers.net/.

Hmm, hoi * crisp :w

[ Voor 4% gewijzigd door Robin op 13-04-2005 00:11 ]

• Superdeboer
  • Registratie: December 2002
  • Niet online

Superdeboer

Sa-weee-tah

React wordt door Parse gemaakt; de FP wordt door Femme, crisp en RobinVR >en ACM< gedevd (hoop niet dat ik iemand vergeet...).

Parse heeft zijn eigen parser gemaakt voor React, met uiteenlopende doeleinden voor op het forum. De frontpage heeft (logischerwijs) niet de beschikking over dezelfde parser en ik gok dat de parser die er nu draait al een paar jaartjes oud is. :)

Echter, ik denk dat de FP-devvers momenteel hun prioriteiten niet hebben liggen bij het bouwen van een nieuwe parser. Kijk naar dingen als V&A2, dat kortgeleden gelanceerd is. Dat soort projecten hebben natuurlijk voorrang. :)
Je kunt natuurlijk altijd een request op DevTrack plaatsen; mochten ze een keer zin en tijd hebben, dan kunnen ze dan 't zelf oppakken. ;)

edit:
[/laat]

[ Voor 7% gewijzigd door Superdeboer op 13-04-2005 00:29 . Reden: spuit13... 8)7 ]

When I write my code, only God and I know what it means. One week later, only God knows.
Hell yes it's a Cuban Cigar, but I'm not supporting their economy, I'm burning their fields.

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Nu online

crisp

Devver

Pixelated

Superdeboer: je vergeet ACM ;)

Het request staat trouwens al langer op devtrack, assigned to * crisp zelfs ;)

Intentionally left blank

• Superdeboer
  • Registratie: December 2002
  • Niet online

Superdeboer

Sa-weee-tah

Ik ben niemand vergeten joh. O-)
Het request staat trouwens al langer op devtrack, assigned to * crisp zelfs ;)
Nou... wat let je? De nacht is nog jong... bouw jij es effe een parser vannacht. d:)b 8)7

When I write my code, only God and I know what it means. One week later, only God knows.
Hell yes it's a Cuban Cigar, but I'm not supporting their economy, I'm burning their fields.

Pagina: 1