Toon posts:

outlook 2003: maximaal 11 mensen tegelijk mailen

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
ik heb een probleem met outlook 2003. als ik meer dan 11 mensen wil mailen of bv wil reply all met 11+ krijg ik soms de melding:

Your message did not reach some or all of the intended recipients.

Subject: RE: Verjaardag
Sent: 11-4-2005 23:28

The following recipient(s) could not be reached:

'*****@hotmail.com' on 11-4-2005 23:28
550 5.7.1 {mp008} No more than 11 recipients allowed for unverified users

**** = emailadres ff weggehaald ivm privacy

hoe kan ik dit irritante probleem uitzetten?

en andere vraag waar ik ook nog steeds geen antwoord op heb: hoe kan ik .exe bestanden ed mailen?

en nog een vraag: hoe kan ik een mailtje met bv 10 plaatjes erin automatisch laten openen a la outlook express, dus dat je de plaatjes onder elkaar krijgt?

graag jullie expertise.

• LauPro
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 21-08 18:44

LauPro

Prof Mierenneuke®

Hotmail reject je e-mail zo te zien, oplossing is maillinglistsoftware gebruiken.

Inkoopacties - HENK terug! - Megabit
It is a war here, so be a general!

Verwijderd

Topicstarter
LauPro schreef op maandag 11 april 2005 @ 23:39:
Hotmail reject je e-mail zo te zien, oplossing is maillinglistsoftware gebruiken.
bedoel je dat ik op een spam list ofzo sta? is dit een nieuwe anti spamfunctie vna hotmail ofzo? (en komt dit mailtje dus ook niet aan)?

Verwijderd

Topicstarter
LauPro schreef op maandag 11 april 2005 @ 23:39:
en hoe werkt dat mailinglistsoftware? stuurt ie ze dan 1 voor 1? of kan ik ze beter als BCC sturen? (dat zou ook jammer zijn want dan kan niemand meer replyen)

• aZuL2001
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 11-08 12:58
Verwijderd schreef op maandag 11 april 2005 @ 23:36:

'*****@hotmail.com' on 11-4-2005 23:28
550 5.7.1 {mp008} No more than 11 recipients allowed for unverified users
Het zou natuurlijk in het unverified kunnen zitten.
Wat gebeurt er met niet hotmail adressen ?
en andere vraag waar ik ook nog steeds geen antwoord op heb: hoe kan ik .exe bestanden ed mailen?
Door die beveiliging uit te zetten. (hint : google)
en nog een vraag: hoe kan ik een mailtje met bv 10 plaatjes erin automatisch laten openen a la outlook express, dus dat je de plaatjes onder elkaar krijgt?
Is een client instelling. Kun jij dus niet afdwingen lijkt me.

Je kunt je eigen post ook editten, vinden ze hier wel plezierig ;)

En één van de vele dingen die hier van je gevraagd worden is "wat heb je zelf al geprobeerd/gevonden ?"

[ Voor 12% gewijzigd door aZuL2001 op 11-04-2005 23:56 . Reden: toevoegingen ]

Abort, Retry, Quake ???

Verwijderd

Topicstarter
zijn er zo weinig mensen die office 2003 hebben?

• jongetje
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 19:52
Volgens mij moet je alle zender gewoon op je BCC lijst zetten.

En plaatjes onder elkaar is volgens mij niet mogelijk. Is niet echt veilig als je attachments meteen worden geopend.

• Canaria
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Canaria

4313-3581-4704

Uit de Internet & Telefonie - policy en FAQ
Wat hoort hier niet:
- Vragen over programma's als Internet Explorer, Outlook, Netscape Communicator, etc. graag in Software Algemeen
[I&T] -> [SA]

[ Voor 4% gewijzigd door Canaria op 13-04-2005 15:54 ]

Apparticle SharePoint | Apps | Articles

Verwijderd

Topicstarter
jongentje schreef op woensdag 13 april 2005 @ 11:35:
Volgens mij moet je alle zender gewoon op je BCC lijst zetten.

En plaatjes onder elkaar is volgens mij niet mogelijk. Is niet echt veilig als je attachments meteen worden geopend.
jpeg plaatjes zijnj toch niet gevaarlijk??

Verwijderd

Topicstarter
kick

• ILUsion
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 08-11-2025
Ehm, ik geloof dat het eerder aan je SMTP-server ligt. Misschien moet je hem ook de instructie geven om in te loggen met je gebruikersnaam voor je overeenkomstige POP3/IMAP-server? Verder kan ik weinig helpen omdat ik geen Outlook gebruik...

De foutmelding lijkt me echt een e-mail bericht net zoals de terugstuurmail die je krijgt als je een verkeerd adres ingeeft.

Verwijderd

dit is een foutmelding die msn/hotmail gebruikt als je teveel mensen ij je aan zet, oplsooing is de cc.
Voor de rest, de plaatjes is een client (in dit geval dus outlook) instelling (even via de help in outlook opzoeken). Weet niet o het kan. Maar doe dit alsjeblieft niet, aangezien het de kans op virusssen vergroot, onnodig, want ja ook .jpg enzo kunnen gevaarlijk zijn.
Als jezelf een mail hebt, en je verzernd een .exe bestand wordt hij op (bijna) alle mailservers geweigerd, dit om het veiligheidsrisico (zoals wel meer soorten bestanden). Ook heeft vaak de ontvangende mailserver zo'n filter, en plukt die hem eruit. Daar is dus vrij weinig tegen te doen, bealve een eigen server opzetten.

En wil je alsjeblieft voortaan je eigen post editen, in plaats van eronder weer posten, dit i.v.m. de leesbaarheid. En ook vertellen wat je al hebt gedaan (F1 toetsen inramen enzo), het is zeer lastig om een oplossing aan te dragen als wij niet weten wat je al hebt gedaan/instellingen zijn. B.v.D.

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op maandag 18 april 2005 @ 18:47:
dit is een foutmelding die msn/hotmail gebruikt als je teveel mensen ij je aan zet, oplsooing is de cc.
Voor de rest, de plaatjes is een client (in dit geval dus outlook) instelling (even via de help in outlook opzoeken). Weet niet o het kan. Maar doe dit alsjeblieft niet, aangezien het de kans op virusssen vergroot, onnodig, want ja ook .jpg enzo kunnen gevaarlijk zijn.
Als jezelf een mail hebt, en je verzernd een .exe bestand wordt hij op (bijna) alle mailservers geweigerd, dit om het veiligheidsrisico (zoals wel meer soorten bestanden). Ook heeft vaak de ontvangende mailserver zo'n filter, en plukt die hem eruit. Daar is dus vrij weinig tegen te doen, bealve een eigen server opzetten.

En wil je alsjeblieft voortaan je eigen post editen, in plaats van eronder weer posten, dit i.v.m. de leesbaarheid. En ook vertellen wat je al hebt gedaan (F1 toetsen inramen enzo), het is zeer lastig om een oplossing aan te dragen als wij niet weten wat je al hebt gedaan/instellingen zijn. B.v.D.
Ok top, wist niet dat CC ook werkte, BCC werkt uiteraard wel, maar dat schiet niet op omdat je zo geen discussie kan houden.
Jpeg probleem is wel irritant, want ik krijg wel eens mailtjes van mensen met bv 30 foto's erin, dus niet netjes gezipt oid, nee gewoon los. Erg irritant om dan stuk voor stuk ze op te slaan/ of te openen. zou dit graag wel opgelost zien.

thanks for the info tot zover

• aZuL2001
Verwijderd schreef op donderdag 21 april 2005 @ 10:40:
[...]
Jpeg probleem is wel irritant, want ik krijg wel eens mailtjes van mensen met bv 30 foto's erin, dus niet netjes gezipt oid, nee gewoon los. Erg irritant om dan stuk voor stuk ze op te slaan/ of te openen. zou dit graag wel opgelost zien.
Die mensen een virtuele schop geven of op je block list zetten. 8)7

Daar zijn zat andere oplossingen voor (imageshack oid).

Abort, Retry, Quake ???

Verwijderd

Topicstarter
aZuL2001 schreef op donderdag 21 april 2005 @ 10:43:
[...]

Die mensen een virtuele schop geven of op je block list zetten. 8)7

Daar zijn zat andere oplossingen voor (imageshack oid).
ik kan me voorstellen dat mensen niet altijd moeite willen doen om het zo online te zetten. Gaat om bv mailtje van werk van feesten oid. Of van die 'lol-mailtjes' met 10 plaatjes erin. Echt zwaar arelaxt en kut om ze 1 voor 1 te openen. In outlook express openen ze bv wel allemaal in het bericht.

Op het gebied van veiligheid word ik moe van outlook, ik wil zelf bepalen wat ik wel en niet toelaat. Mijn mail wordt zowieso altijd al op virussen gecheckt. Gaat door een firewall heen weet ik het. Mag ik dan svp zelf bepalen wat voor restricties een clientmailbox heeft? Dat ik geen .exe mag versturen is bv ook weer een irritante beperking. Na wat registry hacks kan het wel.

Ok het is voor een leek beter om dit soort dingen niet toe te staan ivm virussen ed. Maar ik als ervaren pcgebruiker wil met outlook 2003 niet tegen dit soort dingen oplopen. Maak anders 2 edities (een debielen consumentenversie) en een voor de ervaren gebruiker.

• aZuL2001
Verwijderd schreef op donderdag 21 april 2005 @ 11:22:
[...]
Op het gebied van veiligheid word ik moe van outlook, ik wil zelf bepalen wat ik wel en niet toelaat. [knip]
Maar ik als ervaren pcgebruiker wil met outlook 2003 niet tegen dit soort dingen oplopen.
- Je hoeft het niet te gebruiken, alternatieven zat.
- Een ervaren gebruiker weet ook hij die beveiligingslevels aangepast krijgt. (of het moet companypolicy zijn, maar dat blijkt nergens uit.)
- Wat heeft schelden op Outlook 2003 nu voor zin hier ? Stuur MS een mailtje, of gebruik wat anders.

Abort, Retry, Quake ???

Pagina: 1