[PC MMORPG] ROSE Online - deel 5 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 3 ... 11 Laatste
Acties:
  • 7.481 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raegin
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 14-09 12:34
Hey ik ben nu lvl 43 battle muse. eergisteren een beetje in de goblin cave gejaagd en pakte onder andere deze op.

Afbeeldingslocatie: http://home.planet.nl/~aalbr000/images/grsaber.jpg

zou iemand weten wat ie ongeveer waard is?

had al iemand die zei ik geef er 7000 voor, en later zei die ik bied 10 essences dus die probeerde me te scammen (prijs verschil van zo'n 80k :P)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJrDJ666
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 24-07 15:58
Dit is ik op dit moment, net lvl 40 :) , heb gezegt dat ik bourgois zou worden maar als ik mijn stat bekijk weet ik het niet echt zeker.
wie geeft ff een wat info en hun kijk op mijn char, om te zeggen waar jullie voor zouden gaan??

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/rvc.dejong/Ikkuh.jpg
Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/rvc.dejong/naked.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raegin
geen actieve spells DJrDJ666?

[ Voor 58% gewijzigd door Raegin op 03-04-2005 09:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJrDJ666
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 24-07 15:58
b00m schreef op zondag 03 april 2005 @ 09:28:
geen actieve spells DJrDJ666?
gun craft lvl 3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raegin
lijkt me toch dat je meer de artisian kant op bent gegaan, alleen wat meer stats op sen zou makkelijk zo'n voor betere stats van je wapens :)

oh op de gun shot mastery enzo na

[ Voor 14% gewijzigd door Raegin op 03-04-2005 09:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AirX
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 08:43

AirX

Tweak Guru

Zou ik als level 13 manneke niet een keer met jullie lvl 50+ kunnen meespelen (party) zodat ik redelijk snel ook op niveau ben om de clan te joinen? (als er weer plaats is) Ik ben btw een Muse en mijn nick @ Rose = AirXNL

[ Voor 8% gewijzigd door AirX op 03-04-2005 09:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haan
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 08:42

Haan

dotnetter

Ten eerste is dat niet mogelijk met zo'n groot verschil in levels, je mag niet meer dan 10 levels (of 8 oid) van het gemiddelde partylevel afwijken, dus dat red je nooit.
Ten tweede, als het wel had gekunt, je krijgt dan exp naar level, dus je levelt net zo snel (of langzaam) als alle andere personen in de party.
Ik raad je dus aan om een party te zoeken rond je eigen level (of gewoon solo gaan, party is niet echt nodig om snel te kunnen levelen als je nog maar lvl 13 bent)

Kater? Eerst water, de rest komt later

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Haan schreef op zondag 03 april 2005 @ 10:01:
Ten eerste is dat niet mogelijk met zo'n groot verschil in levels, je mag niet meer dan 10 levels (of 8 oid) van het gemiddelde partylevel afwijken, dus dat red je nooit.
Ten tweede, als het wel had gekunt, je krijgt dan exp naar level, dus je levelt net zo snel (of langzaam) als alle andere personen in de party.
Ik raad je dus aan om een party te zoeken rond je eigen level (of gewoon solo gaan, party is niet echt nodig om snel te kunnen levelen als je nog maar lvl 13 bent)
12 lvl's ')

En je kan tot wel 24 lvl's verschil hebben, er is een truc voor die wij wel eens gebruiken, en mits je de goede mobs pakt dan kan dat heel erg interessant zijn.
Ik weet dat dit dicht tegen een hack aanzit dus hoe het werkt leg ik niet uit, voor jullie ook totaal onnuttig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rooster
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 30-06 11:16
uhh ik heb zo'n shout-quest geaccepteerd van de Knights. Niet die met de libertine-porkys, maar eentje waarbij je Gunter Warrior Gloves moet zien te krijgen. Oke ik loop dus lekker te hakken op die warriors maar na 10 beesten nog steeds geen glove... }:O Screen hieronder:
Afbeeldingslocatie: http://tweakzone.nl/f/g/26171nG0BLEDS.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb op het moment 34 spark charms iemand geinteresseert??? doe een bod.

je kan me vinden op

R.O.S.E. trading channel op irc:

irc://irc.quakenet.org/roseon-trading/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Registratie: April 2004
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

Dutch-Hane schreef op zondag 03 april 2005 @ 10:28:
uhh ik heb zo'n shout-quest geaccepteerd van de Knights. Niet die met de libertine-porkys, maar eentje waarbij je Gunter Warrior Gloves moet zien te krijgen. Oke ik loop dus lekker te hakken op die warriors maar na 10 beesten nog steeds geen glove... }:O Screen hieronder:
[afbeelding]
Nee tuurlijk niet :) Je krijgt ook niet iedere keer een drop van de Grunter Warrior, ik heb hem zelf ook gedaan, en ik denk dat ik wel minimaal 100 heb gekilled voordat alles had :)

'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nou veel plezier voor mensen die teameurope willen joinen, we maken iedere speler van team europe af in clanfield, had je onze clanpunten en garnet maar niet moeten stelen.
Jammer voor jullie dat er steeds meer mensen vertrekken uit GoT, cllman :9 ... Bij ons zijn gisteren twee 90+ gasten gejoined... Wordt nog lastig voor jullie, wacht maar af... Cya in clanfield :Y)

[ Voor 66% gewijzigd door Verwijderd op 03-04-2005 12:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als dat zo moet beginnen...

Ik had gehoopt dat dit over was...
Maar goed, dan mogen jullie, team europe, lekker weg blijven uit luna clan map anders heb ik fun, dat verzeker ik jullie... doe es ff normaal zeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sorry, maar ik ben niet begonnen hoor.. Ik post gewoon een bericht of er nog mensen geintresseerd zijn in het joinen van TeamEurope... Cllman post een bericht dat ze ons afmaken enz, daar mag ik dan wel op reageren vind ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hamotje
  • Laatst online: 14-09 20:13
Verwijderd schreef op zondag 03 april 2005 @ 11:55:
[...]

Jammer voor jullie dat er steeds meer mensen vertrekken uit GoT, cllman :9 ... Bij ons zijn gisteren twee 90+ gasten gejoined... Wordt nog lastig voor jullie, wacht maar af... Cya in clanfield :Y)
Door die reden zou ik misschien wel weer actief worden >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raegin
b00m schreef op zondag 03 april 2005 @ 09:24:
[afbeelding]

ff een kickje op mijn post, moet weten wat ie waard is. heb geld nodig ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaii
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 21-08 22:44
b00m schreef op zondag 03 april 2005 @ 12:35:
[...]

ff een kickje op mijn post, moet weten wat ie waard is. heb geld nodig ;)
Sja opzich zijn 2/15's veel geld waard, maar lvl ~50 hebben opzich niet zoveel geld uit te geven. Probeer het eens op 160k ofzo? Ik weet het eerlijk gezegd ook niet zo goed..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4th
  • Laatst online: 02-08 10:49

4th

nou, 160K kan wel iets hoger lijkt me... kben lvl37 met 200K aan geld opt moment dus lvl 50 zou zeker op de 250 kunne zitte

Blij met weinig maar weinig blij | D3 <SG>Fourthaarts | Uplay x4thx | BDO family Aarts |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb eindelijk crow wings :P was er al een paar dagen naar op zoek maar de meeste die ik zag waren gewoon te duur.
En vanochtend zag ik er 1 voor 670k en heb die maar meteen gekocht want goedkoper worden ze toch niet :P

crow wing (3)
21 dodge, int 1 en sens 1

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/mark.s/roseon/screen017.jpg
:P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

b00m schreef op zondag 03 april 2005 @ 09:24:
Hey ik ben nu lvl 43 battle muse. eergisteren een beetje in de goblin cave gejaagd en pakte onder andere deze op.

[afbeelding]

had al iemand die zei ik geef er 7000 voor, en later zei die ik bied 10 essences dus die probeerde me te scammen (prijs verschil van zo'n 80k :P)
volgens mij is dat ding wel meer waard... het is een 2/15 zwaard... ik denk dat je er wel 100k voor kunt vangen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dutch-Hane schreef op zaterdag 02 april 2005 @ 18:05:
Oh nee he ik heb een grove fout gemaakt denk,, iemand bood me al z'n refine zooi aan voor 10k. Ik heb totaal geen idee wat dat waard zou kunnen zijn dus wilde ik het jullie vragen. Ik vraag oftie ff kan wachten maar daar heeftie geen zin in.. WEG KANS. Ik zal hier ff een screen laten zien. Mischien is het wel geen 10k waard maar ik ben bang van wel, hij zei dat hij ze nog bter bij de npc kon verkopen.
[afbeelding]
dat spul is meer waard dan 10k

blue powders zijn ongeveer 300-500 waard... dus doe maar 170 * 300.. dan zit je al op 51k..
orange is zo'n 1000-1500 dus daarmee red je die 10k al makkelijk.

echter is het een hell om ze goed te kunnen verkopen.. ben je aardig lang mee bezig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raegin
4th schreef op zondag 03 april 2005 @ 13:09:
nou, 160K kan wel iets hoger lijkt me... kben lvl37 met 200K aan geld opt moment dus lvl 50 zou zeker op de 250 kunne zitte
zag net iemand met precies dezelfde die hem verkocht voor 185K. ik begin wel op 200k op de brug in junon, als niemand iets koop na een uur ga ik gewoon iets lager.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft er iemand meschien nog een spiegeltje? :? want downen van de site is niet te doen |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AirX

AirX

Tweak Guru

misschien dat we even een torrent moeten maken? :)

Verder ben ik nu een level 15 Muisje (Muse ;)) met Cure. Het geld raakt nu echter op, hebben jullie ook een idee om redelijk snel geld te scoren?

Verder staat hier ergens dat iemand level 40 was in 2 dagen?!?! Hoe krijg je dat ooit voorelkaar? 12 uur per dag spelen ofzo?

[ Voor 85% gewijzigd door AirX op 03-04-2005 14:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4th

4th

lvl38 eindelijk ,gister nogal weinig tijd gehad :(

Blij met weinig maar weinig blij | D3 <SG>Fourthaarts | Uplay x4thx | BDO family Aarts |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hamotje
  • Laatst online: 14-09 20:13
Verwijderd schreef op zondag 03 april 2005 @ 13:40:
[...]

dat spul is meer waard dan 10k

blue powders zijn ongeveer 300-500 waard... dus doe maar 170 * 300.. dan zit je al op 51k..
orange is zo'n 1000-1500 dus daarmee red je die 10k al makkelijk.

echter is het een hell om ze goed te kunnen verkopen.. ben je aardig lang mee bezig.
Uhm heb laatste tijd geen shop gezien waar blue powder is dan 200 en orange is max 500 waard
gold verkopen de meeste al voor 1k.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
  • Laatst online: 14-09 19:46
Het is natuurlijk ook grappig om een keertje een vriendschappelijke battle te doen tussen LoT en OoT.
Niet dat ik daar veel aan heb maargoed :D

[ Voor 23% gewijzigd door Zeror op 03-04-2005 14:36 ]

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kheb er eentje gevonden... kweet alleen niet of er veel geupdate moet worden?
450kbps :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hoi allemaal ik wow gespeeld en ik wil nu de beta van rose spelen maar als ik op een channel wil gaan is die exedeed(of zoiets) en dat maniertje van klik steeds werkt niet want dan loopt rose vast weet iemand hoe ik kan spelen met een GOED maniertje die ECHT werkt?? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

Verwijderd schreef op zondag 03 april 2005 @ 14:13:
Heeft er iemand meschien nog een spiegeltje? :? want downen van de site is niet te doen |:(
Zoals ik al eerder heb gezegd, gebruik een downloadmanager, hij trok hier door tot 400KB/s.
Misschien handig voor de SP?
AirX schreef op zondag 03 april 2005 @ 14:25:
misschien dat we even een torrent moeten maken? :)

Verder ben ik nu een level 15 Muisje (Muse ;)) met Cure. Het geld raakt nu echter op, hebben jullie ook een idee om redelijk snel geld te scoren?

Verder staat hier ergens dat iemand level 40 was in 2 dagen?!?! Hoe krijg je dat ooit voorelkaar? 12 uur per dag spelen ofzo?
Wanneer ik dinsdag weer thuis kom, zal ik eens een torrent gaan maken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dersan
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 07:06
Is er een soort ping timeout op de server? Ik heb nu gewoon geen last als ik 2 uur speel, maar wanneer ik wegga en een kraampje open staat er na een half uurjte wel server disconnected.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raegin
Verwijderd schreef op zondag 03 april 2005 @ 14:57:
hoi allemaal ik wow gespeeld en ik wil nu de beta van rose spelen maar als ik op een channel wil gaan is die exedeed(of zoiets) en dat maniertje van klik steeds werkt niet want dan loopt rose vast weet iemand hoe ik kan spelen met een GOED maniertje die ECHT werkt?? :?
gewoon elke 10 seconden op casio (dubbel)klikken als je te snel klikt loopt ie idd vast :)

ik hoop iig dat ze de tweede server weer opzetten, 1 server schiet dus echt niet op.

[ Voor 9% gewijzigd door Raegin op 03-04-2005 15:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AirX

AirX

Tweak Guru

Ik heb even een tracker opgezet en een torrent gemaakt zodat iedereen sneller kan downen. Ik seed nu eerst als enigste, maar ik verwacht dat als je hiermee download, dat je niet eerder stopt met seeden totdat je evenveel weer geupload hebt als dat je gedownload hebt. Anders ban! (wel zo duidelijk :P)

http://24.132.207.238:1000/ kun je de torrent downloaden en gewoon in je favo bitorrent programma inladen.

Kan de topicstarter deze tracker misschien even in de startpost opnemen?

PS: voor mensen die hem al binnen hebben, kunnen jullie de torrent file even downen en de file van rose er bij zetten en ook even helpen met seeden? Neem alstublieft even de moeite, net zoals ik gedaan heb.

[ Voor 28% gewijzigd door AirX op 03-04-2005 15:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• warchaser
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 12-09 22:29
jammer dat je stopt friktet ;(

ik moet nog 1 zo'n verrekte goblin king.. dan hebk die quest gehaald.. isser iemand met een full charm set die ik ff kan lenen zodat ik meer binnenhaal ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brummetje
  • Registratie: December 2003
  • Niet online

Brummetje

Ginkeltjes

Verwijderd schreef op zondag 03 april 2005 @ 11:55:
[...]

Whehe ik poep over ze heen }:O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik hoop dat ze snel met die nieuwe planeten komen. Want op dit moment is het spel voor mij niks meer aan. Ik solo veel en de tweede temple-quest is net ff wat te moeilijk voor mijn Champion (3 Zwaard-Tirwins overleef ik simpelweg niet). Jammer dat ik niet meer naar het begin gedeelte van de Temple kan. Op het moment lvl ik op Yeti-Riders maar aangezien ik niks meer heb om naar uit te kijken (in de vorm van een quest die ik dan kan doen of items die ik dan kan dragen) denk ik dat ik mijn character maar in de vriezer stop.

Hieronder nog ff een screenie van mijn “End-Game” character. Misschien hebben beginnde Champions hier wel iets aan (qua stats distributie):
Afbeeldingslocatie: http://members.chello.nl/m.h.verberk/Rose.JPG

Skills:
Two Hand Mastery MAX (alle passive skills zijn gemaxed, voor zover dat mogelijk is)
Berserk MAX
Champion Hit lvl 5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• warchaser
als je um in de vriezer gooi.. mag ik dan wat mooie spulletjes hebben.. ehhm kopen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hehe, ik begraaf hem niet ik gooi hem alleen maar in de vriezer :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• warchaser
oh, kwas anders wel geinterreseert in die peridot +13 :):):) of dat wapen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AirX

AirX

Tweak Guru

Dan haal je hem tijdens een clanwar er maar weer even uit ;) (of we gebruiken hem als pet :P)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brummetje
  • Niet online

Brummetje

Ginkeltjes

Verwijderd schreef op zondag 03 april 2005 @ 01:55:
Het leuke is dat als je oorlog hebt met LoT, dan heb je dat vanaf vrijdag ook met OoT :D (dus wees gewaarschuwd en TeamEurope, jullie zijn gewoon genaaid nu :P)
Niet alleen met OoT hoor :) met veel meer clans :) we hebben te veel allied clans :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• warchaser
:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

WhiteUlty zal hier straks ook wat posten... ;)

Lvl; 98
Beroep; Soldier
Hobby's; Clans zoals OoT en GoT ownen.... :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Brummetje schreef op zondag 03 april 2005 @ 16:26:
[...]

Niet alleen met OoT hoor :) met veel meer clans :) we hebben te veel allied clans :)
Yuoshie, je bent echt de naad als je ons aanvalt.... ik heb dan niet zo'n hoog lvl, maar ken wel veel clans en mensen.
Waaronder lvl 3 clans en een hoop lvl 2 clans (Ook een paar lvl 1 clans, die graag zouden helpen), dus laat het niet zover komen...... (er zijn ook zat spelers die zullen helpen, die niet in een clan zitten)

Edit; als je me niet gelooft vraag maar eens rond bij Decepticons en alle nl clans (leipertzz en batavieren, de meeste ken ik wel)

Dus rot op met je paar hoge lvl spelers en speel gewoo het spel..... het gaat om sociale contacten :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb trouwens al een paar toekomstige clan leden omtmoet...... nu even vragen, wie kunnen er allemaal vrijdag om 20;00 niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tyranium
  • Niet online

Tyranium

Ero-sennin

Ik ben sinds gisteren ook met ROSEonline begonnen en het spel is echt heel leuk. :) Ik ben nu een lvl 23 Soldier, nickname = EdjeNL .
Het grote minpunt aan dit spel vind ik dat (overdag) de servers echt constant overvol zijn. Heb je eindelijk tijd om te spelen zitten de channels weer vol. 8)7 Ik hoop echt dat we snel een tweede server krijgen.
Is er eigenlijk nog een goede manier om snel geld te verdienen, ookal ben ik een laag lvl?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AirX

AirX

Tweak Guru

Tyranium schreef op zondag 03 april 2005 @ 17:13:
Ik ben sinds gisteren ook met ROSEonline begonnen en het spel is echt heel leuk. :) Ik ben nu een lvl 23 Soldier, nickname = EdjeNL .
Het grote minpunt aan dit spel vind ik dat (overdag) de servers echt constant overvol zijn. Heb je eindelijk tijd om te spelen zitten de channels weer vol. 8)7 Ik hoop echt dat we snel een tweede server krijgen.
Is er eigenlijk nog een goede manier om snel geld te verdienen, ookal ben ik een laag lvl?
Hoe ben jij zo snel geleveled? De hele tijd gewoon beans afslachten? ;)
Ik ben btw een Muse van level 15, dus wij kunnen wel eens een party vormen :) (ik kan healen enzo ;))
Ik zit nu bij de Luxem tower (die bergzooi met Toren bij Zant). Mijn nick is AirXNL

Nog even over mijn tracker: ik zit al één iemand te voorzien van Rose online :P.... gaat helaas wel @ 20 KB/s strak bij niet chello members want Chello capped ;) Chello capped echter niet bij Chello members onderling ;)

[ Voor 27% gewijzigd door AirX op 03-04-2005 17:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tyranium
  • Niet online

Tyranium

Ero-sennin

Ja en die rupsen. Gister was ik tot lvl 16 gekomen en nu ben ik lvl 23, maar als ik die server vandaag nog inkom :P word dat nog wel hoger.
Nog een vraagje: Als je party een lvl omhoog gaat, wat gebeurt er dan? Krijg je meer exp?

Edit: Verdorie nou zit die server weer propvol. Ik ben al een half uur aan het proberen maar het lukt totaal niet. :'(

[ Voor 46% gewijzigd door Tyranium op 03-04-2005 17:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaytjuh
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 01-02-2024

Kaytjuh

The one and only

Jongens kom op ik join nu 2dagen TeamEurope (vette clan niks mis mee)
en ik ben dan wel lvl 98 maar ik heb geen zin in al die vechtpartijen jullie kunne door zeiken maar
daar word het niet leuker door als jullie egt een WAR willen moetje het zeggen :9
dan kunne we ook iets laten zien TeamEurope heeft eg geen slechte members

Tweaker gallery / Kaytjuh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

WhiteUltY schreef op zondag 03 april 2005 @ 17:17:
Jongens kom op ik join nu 2dagen TeamEurope (vette clan niks mis mee)
en ik ben dan wel lvl 98 maar ik heb geen zin in al die vechtpartijen jullie kunne door zeiken maar
daar word het niet leuker door als jullie egt een WAR willen moetje het zeggen :9
dan kunne we ook iets laten zien TeamEurope heeft eg geen slechte members
Whit ik zal dit maar niet als een dreigement zien, want dan word het alleen maar erger en ik ben het er mee eens dat we moeten stoppen met zeiken (dus ook niet ksen in CA, bij elkaar). We zijn allemaal nles en ik heb laatst iemand van jullie clan ontmoet, was een goeie gozer. (Oja, dat van dat lvl maakgt geen f$&^k uit, 15 vs 1, wie wint er dan :P)< edit; dit is een geintje ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaytjuh

Kaytjuh

The one and only

Verwijderd schreef op zondag 03 april 2005 @ 17:33:
[...]

Whit ik zal dit maar niet als een dreigement zien, want dan word het alleen maar erger en ik ben het er mee eens dat we moeten stoppen met zeiken (dus ook niet ksen in CA, bij elkaar). We zijn allemaal nles en ik heb laatst iemand van jullie clan ontmoet, was een goeie gozer. (Oja, dat van dat lvl maakgt geen f$&^k uit, 15 vs 1, wie wint er dan :P)< edit; dit is een geintje ;)
precies met zulke mensen kan ik praten :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hey, lekker white... :9 ... Ehm ik hep ook niet zo'n zin meer in al dat gezeik over EEN garnet...
Vinie en ik hebben jou ontmoet in de cave en vinden je ook wel een toffe gozer desertraven :*) .. Ik hou me mond verder wel :X .. Maar als ik in het vervolg een bericht post of mensen willen joinen moeten jullie ook niet aankomen met, dat jullie ons gaan afmaken enz...
Inderdaad; speel gewoon het spel en laat elkaar verder met rust.. PEACE!!(ook al wil clman dit niet :P )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4th

4th

alleen die ene irritante zeker... heb verder niets van historie meegekrege mar begint hier wat te zeike de laatste paar dage :P

maar verder, heb wel chello dus is iets minder, zalk vanavond ff rose binnehale en blijve seede op me downloadbak, die staat dag en nacht aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AirX

AirX

Tweak Guru

4th schreef op zondag 03 april 2005 @ 17:44:
alleen die ene irritante zeker... heb verder niets van historie meegekrege mar begint hier wat te zeike de laatste paar dage :P

maar verder, heb wel chello dus is iets minder, zalk vanavond ff rose binnehale en blijve seede op me downloadbak, die staat dag en nacht aan.
Chello capped niet bij members onderling :D Dus jij mag mijn 1 mbit lijntje dichttrekken hoor ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timo
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 08-05 07:44
Tyranium schreef op zondag 03 april 2005 @ 17:17:
Ja en die rupsen. Gister was ik tot lvl 16 gekomen en nu ben ik lvl 23, maar als ik die server vandaag nog inkom :P word dat nog wel hoger.
Nog een vraagje: Als je party een lvl omhoog gaat, wat gebeurt er dan? Krijg je meer exp?

Edit: Verdorie nou zit die server weer propvol. Ik ben al een half uur aan het proberen maar het lukt totaal niet. :'(
Hier lukt het ook niet meer..

ROSE Crashte net, :w plekje in de server... :(

Ik ben nu level 19 dealer :), alleen jammer dat alle upgrades enzo zo duur zijn :(
* Timo wilt ook goede wapens!
* Timo aait zijn bubble gun met 31 power O+ :9

Verhipt, ROSE blijft hangen bij de downloading avatar list melding : :/
Dat is niet chill ;(

Het is 03/04/05 vandaag _O_

[ Voor 19% gewijzigd door Timo op 03-04-2005 17:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4th

4th

ja, net der ook uitgekickt :(

en meteen daarna valt me chello 5 min uit

gaat weer lekker vandaag... maja ik wil en zal vandaag lvl41 bereike :P wil me nieuwe goodies uitprobere :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaytjuh

Kaytjuh

The one and only

Ik heb er nooit zn last van dat R.O.S.E uitvalt, maar wel van die server, elkekeer opnieuw je pass invoeren word je gek van k hoop dat er een 4e bij komt (Yoshi1 check gmail)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OkkE
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 04-09 08:16

OkkE

CSS influencer :+

Bah... Vandaag al 3x ROSE opnieuw moeten installeren. :'( Steeds "Server Disconnected" en daarna alleen maar Koreaanse errors, tot ik opnieuw installeer.

[ Voor 8% gewijzigd door OkkE op 03-04-2005 18:49 ]

“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 03 april 2005 @ 16:39:

Lvl; 98
Beroep; Soldier
Kom samen met mij die Europe clan afslachten :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lasharor
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 11-09 21:22

lasharor

7 december 2004

iemand meschien 30k voor mij ik geef het terug.

zit op channel 3

naam:lasharor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

lasharor schreef op zondag 03 april 2005 @ 19:17:
iemand meschien 30k voor mij ik geef het terug.

zit op channel 3

naam:lasharor
Waarvoor heb je in eens 30k nodig? :P
offtopic:
niet dat ik het heb, moet ook nog 50k voor de clan betalen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AirX

AirX

Tweak Guru

Kan iemand mij vertellen wat de minimale level is om de GoT clan te joinen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

AirX schreef op zondag 03 april 2005 @ 19:28:
Kan iemand mij vertellen wat de minimale level is om de GoT clan te joinen?
We zitten al vol, het is trouwens OoT clan geworden :D. Als er plek vrij is zal ik dat hier wel vermelden, maar dat word dan wel een minimum lvl van 40+.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tyranium
  • Niet online

Tyranium

Ero-sennin

Ik heb net gelukkig weer wat kunnen spelen en ben nu bijna lvl 25. Mijn mannetje:

Afbeeldingslocatie: http://img65.exs.cx/img65/7025/zzz1ht.th.jpg

Nog een paar vraagjes :P :
Doe ik het een beetje goed met stats enzo voor soldier?
Ik ben nu aan het sparen voor butterfly wings van +- 40k. Zijn die dingen hun geld waard?
Hoeveel GoT clans zijn er nou? 3? GoT, OoT en Europe clan?
Alvast bedankt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tyranium schreef op zondag 03 april 2005 @ 19:31:
Ik heb net gelukkig weer wat kunnen spelen en ben nu bijna lvl 25. Mijn mannetje:

[afbeelding]

Nog een paar vraagjes :P :
Doe ik het een beetje goed met stats enzo voor soldier?
Ik ben nu aan het sparen voor butterfly wings van +- 40k. Zijn die dingen hun geld waard?
Hoeveel GoT clans zijn er nou? 3? GoT, OoT en Europe clan?
Alvast bedankt :)
Lol het is LoT en OoT :P (lees eens de vorige posts :P)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

Verwijderd schreef op zondag 03 april 2005 @ 19:31:
[...]

We zitten al vol, het is trouwens OoT clan geworden :D. Als er plek vrij is zal ik dat hier wel vermelden, maar dat word dan wel een minimum lvl van 40+.
Ik denk dat zodra we een lvl hoger zijn, iedereen wel op lvl 50+ zit, dus denk dat dan eerder het minimum gaat worden _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

FnF schreef op zondag 03 april 2005 @ 19:34:
[...]

Ik denk dat zodra we een lvl hoger zijn, iedereen wel op lvl 50+ zit, dus denk dat dan eerder het minimum gaat worden _/-\o_
Dat zou kunnen :D, even over de clan.... ik zat er over te denken om een vast tijdstip aftespreken, om met zoveel mogelijk clan lui naar CA te gaan (in het weekend, vrijdag-zondag en dan om bijvoorbeeld om 15.00-1600). Lijkt dit jullie een goed idee? (andere tijdstippen mischien?)

Vrijdag kan ik pas laat en zaterdag de hele dag, zondag moet ik 2uurtjes roeien :P, maar dat kan ik zelf inplannen.

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 03-04-2005 19:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haan

Haan

dotnetter

@ispierings: ik denk niet dat WhiteUltY zal helpen om z'n eigen clan af te slachten ;) (als dat überhaupt mogelijk zou zijn geweest).

@Tyranium: butterfly wings zijn voor muse only, dus je kan je geld voor iets anders bewaren :p
ik zie trouwens dat je lege socket rings draagt, je kan daar beter items in stoppen die je extra stats geven (dingen als pointed earring, hard necklace e.d.) en als je later meer geld heb kan je wel zo'n socket ding gebruiken met daarin een Ruby (geeft minimaal +5 strength)

-het gaat trouwens niet helemaal goed met de Rose server geloof ik op dit moment, er zijn een aantal onderdelen down, waaronder channel 1 op dit moment. Ik kon net eindelijk in een channel en toen kreeg ik server dead melding.
* Haan wil eigenlijk wel z'n winkel neerzetten

[ Voor 61% gewijzigd door Haan op 03-04-2005 19:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tyranium
  • Niet online

Tyranium

Ero-sennin

Die lege socket rings enzo bewaar ik totdat ik wat beter vind/koop. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is er iemand hier die de stat reset truc al eens gedaan heeft en met succes.
Ik wil hem gaan doen, maar vrees dat ik voor altijd krijg te zien dat ik lvl 15- ben |:( .
*Als je het op 15 kan zetten , dan kan je het vast wel terugzetten* (ik wil alleen ff weten of het hier al iemand gelukt is)
Wanneer ik de stat reset heb gedaan ga ik switchen, naar Champ (ik wil alles op str gaan zetten)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaytjuh

Kaytjuh

The one and only

Weet iemand miss of er nou nog plannen zijn om rose geld te laten kosten ik zou erg jammer vinden als je hier meer over weet laat het ef weten op forum THX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AirX

AirX

Tweak Guru

Rose crashte hier net ook :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AirX

AirX

Tweak Guru

WhiteUltY schreef op zondag 03 april 2005 @ 20:45:
Weet iemand miss of er nou nog plannen zijn om rose geld te laten kosten ik zou erg jammer vinden als je hier meer over weet laat het ef weten op forum THX
Mja, het is een open beta dus in principe zal die een keer worden gesloten en gaat het geld kosten (net als bij World of Warcraft)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

aaaargh verkeerde union gejoind. Is er een manier om dit terug te draaien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 03 april 2005 @ 21:05:
aaaargh verkeerde union gejoind. Is er een manier om dit terug te draaien?
Ja, leaven en een nieuwe joinen (kost je wel weer 30k)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

knaken zooi... 30k pleiten :( heb ik vet lang op gespaard

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rooster
nee, je zal opniew 30k moeten betalen
Edit: waarom de 'verkeerde'je kan toch lekker slachten en met de ups die je heb verdient wat halen en DAN van Union veranderen?

@Dessertraven: Uhh zijn we niet een beetje te slapjes om daar te spelen? daar moet je toch lv50+ voor zijn?

[ Voor 31% gewijzigd door Rooster op 03-04-2005 21:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meatbag
  • Laatst online: 01-10-2024
Ik zoek een grand bronze launcher, maar die blijken dus schaars te zijn. :(
Heeft hier iemand toevallig zo'n ding te koop?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dutch-Hane schreef op zondag 03 april 2005 @ 21:13:
nee, je zal opniew 30k moeten betalen
Edit: waarom de 'verkeerde'je kan toch lekker slachten en met de ups die je heb verdient wat halen en DAN van Union veranderen?

@Dessertraven: Uhh zijn we niet een beetje te slapjes om daar te spelen? daar moet je toch lv50+ voor zijn?
Nie als we met zijn allen gaan en mij en Bluepanther (en de andere rond lvl 60) de klappen laten vangen :p (dat kunnen wij wel hebben)

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 03-04-2005 21:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haan

Haan

dotnetter

Dubst4r schreef op zondag 03 april 2005 @ 21:13:
Ik zoek een grand bronze launcher, maar die blijken dus schaars te zijn. :(
Heeft hier iemand toevallig zo'n ding te koop?
Ik heb er zelfs nog nooit een gezien :/ maar ze schijnen te bestaan.. Ik zou flink blijven shouten als je in Junon bent, dan heb je kans dat iemand er eentje voor je heeft.

Ik heb even zitten spelen met Photoshop:
Afbeeldingslocatie: http://www.hantheman.tk/img/magichan.png

:p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gerwingood
  • Registratie: November 2003
  • Niet online
Haan schreef op zondag 03 april 2005 @ 21:52:
[...]

Ik heb er zelfs nog nooit een gezien :/ maar ze schijnen te bestaan.. Ik zou flink blijven shouten als je in Junon bent, dan heb je kans dat iemand er eentje voor je heeft.

[afbeelding]

nice work :) wou vandaag ook ingame komen ;( maar server laat mer er niet in

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rooster
Zoo dat partyen met Muse erin schiet op, zit al op lv 44 >:) . Helaas ist nu te laat voor mij om door te spelen, morgen weer school.

@Dessertraven: Is goed dan, dus dan gaan we onze eerste clanpoints verdienen, want daar kan het toch :) ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amafi
  • Laatst online: 17-08 22:48
Dutch-Hane schreef op zondag 03 april 2005 @ 22:23:
Zoo dat partyen met Muse erin schiet op, zit al op lv 44 >:) . Helaas ist nu te laat voor mij om door te spelen, morgen weer school.

@Dessertraven: Is goed dan, dus dan gaan we onze eerste clanpoints verdienen, want daar kan het toch :) ?
Was een goede en behoorlijk drukke party ja.
Maar goed, lekker zitten levelen en ben nu dus een ruime lvl 42 geworden.
50k staat al klaar om in de clan te stoppen. Bedacht me alleen net dat ik dan ook een afstudeerborrel van een huisgenoot heb.
Is er dus een manier om het eerder over te maken?

Verder heb ik een aardige hoeveelheid leuke equip gevonden. Maar kan zelf geen winkel openen.
Hoe kan ik dan het beste van mijn muse pakjes en little angel wings af voor meer geld dan de NPC?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je kunt het donderdag bij mij kwijt en anders denk i wel dat blue of cardinal het wel voor je kan bewaren.

En ja daar haal je je clan Points..... in CA (clan area)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haan

Haan

dotnetter

Amafi schreef op zondag 03 april 2005 @ 22:43:
[...]

Verder heb ik een aardige hoeveelheid leuke equip gevonden. Maar kan zelf geen winkel openen.
Hoe kan ik dan het beste van mijn muse pakjes en little angel wings af voor meer geld dan de NPC?
Waarom kan je geen winkel openen?
Anders moet je proberen je spullen te verkopen door te shouten (bij voorkeur in Junon), of kijken of mensen shouten voor spullen die jij toevallig hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amafi
  • Laatst online: 17-08 22:48
Haan schreef op zondag 03 april 2005 @ 22:56:
[...]
Waarom kan je geen winkel openen?
Voornamelijk niet omdat mijn PC in mijn slaapkamer staat, en moet te vroeg opstaan.
Meestal kan ik dan niet in ROSE inloggen (gaat heel lastig de laatste tijd)
En dan moet ik alweer weg, de trein halen.
Zal morgen wel een kwartier eerder proberen op te staan om winkel op te zetten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Psychoot
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 11-09 19:21

Psychoot

1337n00b^

Verwijderd schreef op zaterdag 02 april 2005 @ 17:51:
[...]

Psychoot, omdat je de 1ste bent die reageert, ben je vanaf nu een clan member :Y) , welkom.
Aanstaande vrijdag word de clan opgericht..... om 20.00 (als je dan online kan zijn, svp met 50k, contributie ;) )
Dat moet hopelijk wel lukken om daar te zijn met voldoende poen :)
lvl54 nu btw, nog 1 lvl en kan weer nieuwe zooi dragen >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4th

4th

door de drukte op de server hebk iets van 3 uur nie kunne spele gvd... nu nog maar 39 ipv lvl 41 dak gepland had.. maja. ik kom der wel ;) ben amafi al voorbij in UP :P (87)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als ik eventueel in een hoger level de clan wil verlaten, krijg ik dan die 50K terug?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Psychoot
  • Laatst online: 11-09 19:21

Psychoot

1337n00b^

Verwijderd schreef op zondag 03 april 2005 @ 23:40:
Als ik eventueel in een hoger level de clan wil verlaten, krijg ik dan die 50K terug?
Lijkt me sterk eigenlijk, maarjah je weet maar nooit ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Voor mensen die gems uit een weapon of necklage willen verwijderen laat dat aan een dealer met veel conn doen, die hebben altijd meer kans om het goed te doen, want ik ben 1 maand geleden mn 7+ peridot kwijt geraakt.

Lvl; 98
Beroep; Soldier
:P veel plezier, we hebben 2 90+, 5 80+, 4 75+, dat wordt lastig met zn 2n
nogmaals : we willen onze garnet terug.

[ Voor 50% gewijzigd door Verwijderd op 04-04-2005 00:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daves2hd
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 24-03-2024

daves2hd

\o\ EMOTION /o/

Verwijderd schreef op zondag 03 april 2005 @ 17:42:
Hey, lekker white... :9 ... Ehm ik hep ook niet zo'n zin meer in al dat gezeik over EEN garnet...
Vinie en ik hebben jou ontmoet in de cave en vinden je ook wel een toffe gozer desertraven :*) .. Ik hou me mond verder wel :X .. Maar als ik in het vervolg een bericht post of mensen willen joinen moeten jullie ook niet aankomen met, dat jullie ons gaan afmaken enz...
Inderdaad; speel gewoon het spel en laat elkaar verder met rust.. PEACE!!(ook al wil clman dit niet :P )
... sjah jij snapt gewoon niet dat er mensen zijn die je hier haten omdat je gewoon niet snapt wat je fout hebt gedaan. je hebt iets gejat en bent er nogsteeds trots op (hoe triest eht ook klinkt/is)
misschien maar eerder aan moeten denken, veel vrienden maak je niet met dat gedrag als clan.
het gaat er niet om of het 1 garnet en paar cp waren of 100,... maar eht feit dat je het jat en hoe je lekker opschepte erover.
dat pace van je kun je van mijn part.... waar de zon niet opkomt hoor. niemand van LoT gaat meer over peace tegen teameurope als het ergends is waar PvP kan, als als ik je tegenkom ergends anders in game negeer ik je 100%
geen peace of niets, had je eerder mee moeten komen,... je hebt iig meer dan 1 enemie als ik zo lees.

maar goed,....
beetje ierrie dat m'n comp weer lekker stabiel is. dag lv 28 party, dag inloggen met servers zo. geen zin te wachten elke keer :P
volgends mij stoppen een hoop mensen op luna :/ luna is dan ook saai ook. leuke pogong maar de muziek, beesten en stijl zijn toch stukken minder dan junon. enige coole is alshet je lukt lv 100+ te komen en emaal die grote beesten soloen kan dat iedereen je aanbid :P.

ispierings,.. welk lvl is de clan waar jij inzit atm?

you should not attack your enemy before fully understanding his potentials

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swampy
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 02-09 13:39

swampy

Coconut + Swallow = ?

Haan schreef op zondag 03 april 2005 @ 21:52:
[...]

[afbeelding]

Mmm die kun je zelf maken...heb ergens daarvoor een tooltje liggen..jup een tool om je eigen magic kaarten te maken ;-)

There is no place like ::1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4Real
  • Laatst online: 14-09-2024

Lvl; 98
Beroep; Soldier
Knap OoT bestaat nog geen eens. :|

Heb vandaag lvl 50 bereikt morgen maar eens even beginnen met de auto quest :)

FnF hoe bevalt het zwaard :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

4Real schreef op maandag 04 april 2005 @ 01:39:
[...]
Knap OoT bestaat nog geen eens. :|

Heb vandaag lvl 50 bereikt morgen maar eens even beginnen met de auto quest :)

FnF hoe bevalt het zwaard :?
Bevalt prima :) Thnx! * Phyxion mist hier zo'n mooie duim als smiley :)
Lvl atm niet zo snel, maar hoop dinsdag toch nog minimaal lvl 45 te halen (Zit nu op lvl 44.70)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

... sjah jij snapt gewoon niet dat er mensen zijn die je hier haten omdat je gewoon niet snapt wat je fout hebt gedaan. je hebt iets gejat en bent er nogsteeds trots op (hoe triest eht ook klinkt/is)
misschien maar eerder aan moeten denken, veel vrienden maak je niet met dat gedrag als clan.
het gaat er niet om of het 1 garnet en paar cp waren of 100,... maar eht feit dat je het jat en hoe je lekker opschepte erover.
:X

|:(

(misschien ff de vorige berichten lezen....)

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 04-04-2005 07:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardinal
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 23:57
Verwijderd schreef op maandag 04 april 2005 @ 07:33:
[...]
(misschien ff de vorige berichten lezen....)
Heb ik gedaan....

Lvl; 98
Beroep; Soldier
Kan je niet ergens anders gaan posten waar iemand jou kinderachtige gedrag wel kan waarderen, want wij zitten er niet op te wachten. :Z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

Idd, zullen we er nou maar eens over op houden?
Stuur elkaar aub alle onzin via email, zodat wij er geen last van hebben :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4th

4th

FnF schreef op maandag 04 april 2005 @ 07:53:
Idd, zullen we er nou maar eens over op houden?
Stuur elkaar aub alle onzin via email, zodat wij er geen last van hebben :)
ben ik het helemaal mee eens, heeft eigenlijk niet veel meer met rose te maken maar gewoon iets persoonlijks tussen GoT en hem..

edit: zit weer op stage... wrom hebbe we hier niet gewoon een comp die rose aankan.. :P

maareh, hier is een update van de tabel (had toch neits te doen ;)):
GOT Naam
Rose Naam
LVL
First Job
Second Job
DesertRaven
DesertRaven
64
Soldier
Knight
Bluepanther
BluepantherNL
61
Soldier
Champion
Dubst4r
Dubst4r
58
Dealer
Bourgeois
Cardinal808
Cardinale
55
Muse
Magician
Psychoot
Psychoot
54
Soldier
Knight
Polo1987
Polo1987
52
Dealer
Artisan
4Real
Pakspul
50
Muse
Cleric
FnF
FnF
44
Soldier
?
Elvi
Elvi
41
Muse
Magician
cm_sicko
SickoNL
44
Dealer
Bourgeois
Dutch_Hane
HAantje
41
Hawker
Raider
Amafi
Amafi
42
Hawker
Raider
DJrDJ666
DJrDJ666
41
Dealer
Artisan
TheTom
TTom
36
Muse
Cleric
4th
four4th
39
Soldier
Champion
Rakkerzero(retired at early age ;) )
XtremeAngel
27
Muse
Magician

ff confirm, rakkerzero stopt? waarom stond hij niet in een laatste update van memberlist?

edit: 4real, bluepanther, drj, psychoot, cardinale, sicko en elvi 'upped'
als ff iedereem ze nieuwe lvl post hebbe weer een goeie lijst, wil graag weten hoe snel ik omhoog ben gegaan in vergelijking met de originele stand ;)
1Desertraven Ingame; DesertRaven.... lvl 64
2 Bluepanther Ingame BluepantherNL lvl 58
3 Dubst4r Ingame; Dubst4r lvl... 56
4 Cardinal808 Ingame: Cardinale... lvl 53
5 Polo1987 Ingame: Polo1987... lvl 52
6 Real Ingame: Pakspul... lvl 46
7 FnF Ingame; FnF 43
8………… Ingame: Elvi…… lvl 39
9 cm_sicko Ingame: SickoNL....lvl 37
10 DJrDJ666 DJrDJ666 dealer 36
11 Dutch_Hane ingame; HAantje lvl 36
12 TheTom Ingame; TTom.... lvl 36
13 Amafi Ingame; Amafi... lvl 36.
14 4th ingame four4th lvl 31 soldier
15 Rakkerzero Ingame: XtremeAngel...lvl 27
rakkerzero zet ze mannetje in de diepvries tot misschien later, is psychoot meteen in of hebben de andere die al eerder op de deel 4 topic reageerde ook nog een kans omdat ze der eerder bij waren? (als ze tenminste goed gelvl'ed hebben dan ;) )

edit: kleur psychoot klopte niet

[ Voor 112% gewijzigd door 4th op 04-04-2005 13:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sicko
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 14-06-2024
4th schreef op maandag 04 april 2005 @ 08:39:
[...]
ff confirm, rakkerzero stopt? waarom stond hij niet in een laatste update van memberlist?
Sorry ik heb 't niet bijgehouden mijn schuld :)

Maar ik ben ondertussen ook al lvl44 bijna 45. gistermiddag en avond lekker gehunt in goblin cave en weer 250k rijker.

@4th als je toch bezig bent wijzig dan meteen ook mijn lvl en Elvi is ook al 41 :D
Pagina: 1 ... 3 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.