[PC MMORPG] ROSE Online - deel 4 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 9 ... 11 Laatste
Acties:
  • 3.232 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Registratie: April 2004
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

cm_sicko schreef op woensdag 30 maart 2005 @ 11:35:
[...]

Yup laten we ook op een aantal van hun votes wachten. Maar of dat nog veel zal veranderen aan de stand dat weet ik niet.
Hm, zal wel aan mij liggen hoor, maar wij moeten de naam dragen :)
Maar goed, we kunnen wel even wachten, ben wel benieuwd wat hun er van vinden, maar volgens mij heeft bijna iedereen al gestemd die hier rond hangt :)

'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sicko
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 14-06-2024
FnF schreef op woensdag 30 maart 2005 @ 11:36:
[...]

Hm, zal wel aan mij liggen hoor, maar wij moeten de naam dragen :)
Maar goed, we kunnen wel even wachten, ben wel benieuwd wat hun er van vinden, maar volgens mij heeft bijna iedereen al gestemd die hier rond hangt :)
klopt, maar dan heb ik het ook vooral over die genen die ook een donatie gemaakt hebben, die verdienen ook wel wat inspraak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

cm_sicko schreef op woensdag 30 maart 2005 @ 11:39:
[...]

klopt, maar dan heb ik het ook vooral over die genen die ook een donatie gemaakt hebben, die verdienen ook wel wat inspraak.
Ah, zo, ja, daar ben ik het compleet mee eens :)
lol, het lijkt wel MSN hier, post hier, post daar :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardinal
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 12:49
Saryon schreef op woensdag 30 maart 2005 @ 11:36:
Ik heb ook gestemd, en ik zit bij LoT. Ik neem aan dat iedereen kan stemmen, of was het alleen bedoeld voor mensen die in de nieuwe clan willen? Dan mag je mn stem als niet verzonden beschouwen ;)
Ik zou niet zien waarom andere mensen niet zouden mogen stemmen. Aangezien we samen met LoT gaan werken mag iedereen toch een beetje inspraak hebben.

We zullen alleen een oplossing moeten vinden voor de grote verschillen in de clan, aangezien de laagtste nu level 31 is die ik voorbij heb zien komen en de hoogste is level 64, die kunnen dus niet bepaald party'en. Er zal dus een minimum level moeten komen, anders kan je er vanaf level 4 ook wel bij.

* Cardinal heeft gisteren level 54 bereikt

[ Voor 5% gewijzigd door Cardinal op 30-03-2005 11:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

cardinal808 schreef op woensdag 30 maart 2005 @ 11:41:
[...]

Ik zou niet zien waarom andere mensen niet zouden mogen stemmen. Aangezien we samen met LoT gaan werken mag iedereen toch een beetje inspraak hebben.

We zullen alleen een oplossing moeten vinden voor de grote verschillen in de clan, aangezien de laagtste nu level 31 is die ik voorbij heb zien komen en de hoogste is level 64, die kunnen dus niet bepaald party'en. Er zal dus een minimum level moeten komen, anders kan je er vanaf level 4 ook wel bij.

* Phyxion heeft gisteren level 54 bereikt
Ja, daar ben ik het wel mee eens. Er moet een minimum lvl worden getrokken...
Maar wat voor lvl doen we dan...
Want inderdaad, 31 en 64 is wel een heel groot verschil. Nou is de 64 wel heel hoog, maar goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sicko
cardinal808 schreef op woensdag 30 maart 2005 @ 11:41:
[...]

* Sicko heeft gisteren level 54 bereikt
Degene die nu laag lvl nog zijn zullen toch nog ff harder lvl'en dan hogere lvl's dus dat zal zich vlug gelijk trekken. Maar daarna moeten we toch ff een grens trekken van 50+ ofzo.

@FnF yup slowchatten is leuk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

cm_sicko schreef op woensdag 30 maart 2005 @ 11:45:
[...]

Degene die nu laag lvl nog zijn zullen toch nog ff harder lvl'en dan hogere lvl's dus dat zal zich vlug gelijk trekken. Maar daarna moeten we toch ff een grens trekken van 50+ ofzo.

@FnF yup slowchatten is leuk
Misschien 45+ (Ben zelf ook nog niet lvl 45, maar goed, er zijn nog veel mensen met 36, en van 36 naar 50 is wel een hele grote stap)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 12:53
Mijn XtremeAngel is een lvl 27 Muse btw.
En wel een attack muse. Support muse met mn Bunnyzero werd me iets te irritant.
Attack muse bevalt me iets beter ;). Ik kan, nu ik mn skillpoints iets beter verdeelt, heb makkelijker aanvallen enzo. stats zitten ook wel goed.

[ Voor 75% gewijzigd door Zeror op 30-03-2005 11:52 ]

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardinal
FnF schreef op woensdag 30 maart 2005 @ 11:48:
[...]

Misschien 45+ (Ben zelf ook nog niet lvl 45, maar goed, er zijn nog veel mensen met 36, en van 36 naar 50 is wel een hele grote stap)
Met level 45 heb je wel aardig bewezen dat je een doorzetter bent en binnenkort een cart hebt. De vraag is alleen of de level 36 (waar er aardig wat van zijn) het hier ook mee eens zijn.
Rakkerzero schreef op woensdag 30 maart 2005 @ 11:50:
Mijn XtremeAngel is een lvl 27 Muse btw.
Zei ik wat over level 31 laag :P Zonder ongein, je kan nog hard levelen, voor mij schiet het niet echt meer op en 1 level per dag heb ik goed mijn best gedaan zonder quests

[ Voor 28% gewijzigd door Cardinal op 30-03-2005 11:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sicko
Maar hoelang duurt het voordat de clan een lvl hoger is? dan pas kunnen er ook weer mensen joinen. Als dat nog ff duurt kunnen we tegen die tijd wel even kijken welke lvl's we allemaal hebben en dan een grens bepalen.

Ook vind ik dat veel mensen te veel gefocussed zijn op het levellen. Die willen alleen maar hoger en hoger, en dan? dan is de lol er ook snel vanaf. Ik vind het zelf leuker om een beetje verschillende quests te doen. geld verdienen, monster killen, items refinen, winkelen en zelf dingen verkopen, lol maken met andere spelers. Lvlen is wel belangrijk maar ik vind het niet het belangrijkste punt in het spel.

[ Voor 50% gewijzigd door Sicko op 30-03-2005 11:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amafi
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 17-08 22:48
Ben nu 36, en een ondergrens lijkt mij ook wel nuttig.
Maar weet niet of ik wel level 45 kan halen voor vrijdag,

Zal uiteraard mijn best doen. (heb helaas het hele paasweekend niet kunnen spelen)
Maar zag dat er een aantal 36ers waren.
Dus flink partyen jongens >:) Volgens mij moet het dan wel hard kunnen gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

cardinal808 schreef op woensdag 30 maart 2005 @ 11:51:
[...]

Met level 45 heb je wel aardig bewezen dat je een doorzetter bent en binnenkort een cart hebt. De vraag is alleen of de level 36 (waar er aardig wat van zijn) het hier ook mee eens zijn.

[...]

Zei ik wat over level 31 laag :P Zonder ongein, je kan nog hard levelen, voor mij schiet het niet echt meer op en 1 level per dag heb ik goed mijn best gedaan zonder quests
Ik had al een cart op lvl 42 :) Mooie Coatmangdy frame, ik vond een standaard wooden niet zo mooi, dus met Union Points was niks :P Alleen maar woodenwheels gehaald met Union Points (Ik klikte op Engine, maar dat werd dus een Wooden Wheel (Stond 2x Engine in het rijtje, en ik klik natuurlijk weer de verkeerde aan :'( )

Maar goed, ik vind een lvl 45 toch wel een redelijk mooi begin, lvl 50 is iets te hoog, als ik nu al zie dat lvlen best wel lang duurt, en dan mensen van 36 daar moeten komen, die gaan het nooit meer binnen 1 maand redden :)

EDIT:
Vanaf vrijdag tot dinsdag ben ik er dus aanwezig, dus hopelijk kan het vanaf dinsdag ook :)

[ Voor 9% gewijzigd door Phyxion op 30-03-2005 12:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Calamor
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 13:11
FnF schreef op woensdag 30 maart 2005 @ 11:44:
[...]

Ja, daar ben ik het wel mee eens. Er moet een minimum lvl worden getrokken...
Maar wat voor lvl doen we dan...
Want inderdaad, 31 en 64 is wel een heel groot verschil. Nou is de 64 wel heel hoog, maar goed.
En het is wel zo dat de meeste die in de nieuwe clan willen rond de lvl 40 zitten.

Hier een lijst van de nieuwe clan leden
nr GoT Rose Job lvl
1 Desertraven DesertRaven 64
2 Dubst4r Dubst4r 56
3 Cardinal808 Cardinale 53
4 Polo1987 Polo1987 52
5 Real Pakspul 46
6 FnF FnF 43
7 Elvi 39
8 cm_sicko SickoNL 37
9 Dutch_Hane HAantje 36
10 TheTom TTom 36
11 Amafi Amafi 36
12 Rakkerzero XtremeAngel 27
13 Bluepanther BluepantherNL 58
14 4th four4th soldier 31
15 DJrDJ666 DJrDJ666 dealer 36
16 blaatpaal NLPOWER hawker 36
17 Calamor Qweto muse 37
edit:
Het werk niet hoe ik het wou met ff nu niet tijd(toets) om het te verbeteren.
Na de toest maak ik het wel in een tabel.

[ Voor 7% gewijzigd door Calamor op 30-03-2005 12:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

Calamor schreef op woensdag 30 maart 2005 @ 12:01:
[...]

En het is wel zo dat de meeste die in de nieuwe clan willen rond de lvl 40 zitten.

Hier een lijst van de nieuwe clan leden
nr GoT Rose Job lvl
1 Desertraven DesertRaven 64
2 Dubst4r Dubst4r 56
3 Cardinal808 Cardinale 53
4 Polo1987 Polo1987 52
5 Real Pakspul 46
6 FnF FnF 43
7 Elvi 39
8 cm_sicko SickoNL 37
9 Dutch_Hane HAantje 36
10 TheTom TTom 36
11 Amafi Amafi 36
13 Bluepanther BluepantherNL 58
14 4th four4th soldier 31
15 DJrDJ666 DJrDJ666 dealer 36
16 blaatpaal NLPOWER hawker 36
17 Calamor Qweto muse 37
edit:
Het werk niet hoe ik het wou met ff nu niet tijd(toets) om het te verbeteren.
Na de toest maak ik het wel in een tabel.
De max is 15, dus ja... We hebben dan jammergenoeg 2 te veel...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daves2hd
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 24-03-2024

daves2hd

\o\ EMOTION /o/

Saryon schreef op woensdag 30 maart 2005 @ 10:17:
Ik ben het trouwens volledig met Makje eens, Gathering of Tweakers is een forum naam en niet geschikt als clannaam. Ik denk dat bij het oprichten van LoT daar ook bewust rekening mee is gehouden. (en als Gathering of Tweakers al zou mogen, dan heeft de eerste Clan daar het meeste recht op lijkt me...)
er zit een punt in maar zijn we geen forum clan dan ? :+ tot zover ik weet ik 97% ofzo van GoT in de huidige clan :P. maar idd dan zouden wij er iets meer recht op hebben als de nieuwe clan. als lot dan ook ff harder doorwerkt naar lv 3 kunnen we een allience sluiten met de komende clan :P

ik wil best helpen op CE als de nieuwe clan er is. paar guardians helpen killen. zal geen cp pakken dan :P is jet niet zo dat een soldier maar 800k hoeft te betalen voor clan?

you should not attack your enemy before fully understanding his potentials

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

had btw nog vraagje, iemand last van dat na tijdje het geluid van rose HEEL erg gaat krake... verdenk me geluidskaart dervan maar heb het alleen bij rose dus da was het ook nie
Ik heb exact hetzelfde. Heb muziek niet aan staan, alleen de geluiden. Gaat soms enorm kraken en gaat naar verloop van tijd ook weer vanzelf weg. Erg irritant in elk geval. Heb een creative soundblaster 5.1 kaartje en een doodgewone Asus GeForce II.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardinal
FnF schreef op woensdag 30 maart 2005 @ 12:04:
[...]

De max is 15, dus ja... We hebben dan jammergenoeg 2 te veel...
Daarom is het een idee om de hogere levels toe te laten, niet dat de lage levels niet toegestaan zijn, maar die hebben wel meer kans op CE, daarmee kunnen we het clan level verhogen en op die wijze het maximum verhogen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4th
  • Laatst online: 02-08 10:49

4th

aangezien dat het maken van de clan op volgende week vrijdag staat ofzo, haal ik de 40 minimaal wel, ligt deraan hoe laat ik int weekend thuiskom hoe veel meer dat het wordt ;)

Blij met weinig maar weinig blij | D3 <SG>Fourthaarts | Uplay x4thx | BDO family Aarts |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haan
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 13:06

Haan

dotnetter

Even een tabel gemaakt :)

GoT NickIngame NickLevel
1 Desertraven Desertraven64
2 Dubst4r Dubst4r56
3 Cardinal808 Cardinale54
4 Polo1987 Polo198752
5 Real Pakspul46
6 FnF FnF43
7 Elvi Elvi39
8 cm_sicko SickoNL37
9 Dutch_Hane HAantje36
10 TheTom TTom36
11 Amafi Amafi36
12 Rakkerzero XtremeAngel27
13 Bluepanther BluepantherNL58
14 4th four4th31
15 DJrDJ666 DJrDJ66636
16 blaatpaal NLPOWER36
17Calamor Qweto37

Over die site waarop je je nick en class en level enzo kwijt kan.. Die bestaat al een maand of twee, maar is sinds een weekje offline helaas (zoals ispierings al een paar keer opmerkte). Ik weet alleen niet wie het had gemaakt en/of hostte.

Kater? Eerst water, de rest komt later

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardinal
Wat ook een leuke vraag is wie de clan leader en deputy leader gaat worden.

Mijn voorkeur gaat namelijk uit naar iemand die veel online is. Ik heb namelijk maar 4 dagen per week de tijd om online te spelen(meestal 's avonds, overdag werken). Dus dat betekend dat mensen niet altijd naar bijvoorbeeld CE kunnen, omdat ik de overige drie dagen er niet ben. Dus dat schiet niet op

[ Voor 9% gewijzigd door Cardinal op 30-03-2005 12:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• makje
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 28-08 14:39

makje

Professioneel prutser

Verkijk je niet op de clanpunten die nodig zijn voor level 2 clan, dat zijn er echt veel.

LoT is halverwege januari ergens opgezet (ik weet niet meer precies wanneer) en we hebben er volgens mij zeker een maand over gedaan om zoveel punten te halen. Nu hebben jullie al wel gelijk een paar ~ lvl 60 mensen welke direct punten kunnen beginnen te halen, maar het zal dan nog steeds lang duren voordat je er 1000 hebt...

Maar goed, eerlijk gezegd zou het mij niet verbazen als over 2 weken de eerste mensen in de clan alweer afgehaakt zijn ivm tijd tekort of andere interesses... :P

edit:
Ik heb het even opgezocht: op 7 januari was LoT al opgericht, met als hoogste members 2 lvl 40's :9 :+

[ Voor 10% gewijzigd door makje op 30-03-2005 13:08 ]

9800x3d

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plecky
  • Niet online
Mochten er nog mensen uitvallen dan ben ik ook wel geinteresseerd.
Ingame nick GlowingHamster, level 44 attack muse

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sicko
Maar goed, eerlijk gezegd zou het mij niet verbazen als over 2 weken de eerste mensen in de clan alweer afgehaakt zijn ivm tijd tekort of andere interesses... :P
Dan kunnen er weer mensen joinen die nog interesse hebben. Zo houden we wel een groep over die actief rose speelt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Calamor
Plecky schreef op woensdag 30 maart 2005 @ 13:09:
Mochten er nog mensen uitvallen dan ben ik ook wel geinteresseerd.
Ingame nick GlowingHamster, level 44 attack muse
Ik van er ook net buiten. Maar als er een min. komt kom je er misschien wel bij.
Is het niet verstandig om de hoogste en die vaak online zijn er eerst in gaan en dan HEEL erg snel lvl 2 clan worden.
Maar geld is nu niet zo groot probleem
1.000.000/18=55.556.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardinal
Calamor schreef op woensdag 30 maart 2005 @ 13:19:
[...]

Ik van er ook net buiten. Maar als er een min. komt kom je er misschien wel bij.
Is het niet verstandig om de hoogste en die vaak online zijn er eerst in gaan en dan HEEL erg snel lvl 2 clan worden.
Maar geld is nu niet zo groot probleem
1.000.000/18=55.556.
Jammer dat er maar 15 mensen in een clan kunnen, dat zou betekenen dat mensen zouden moeten gaan betalen en niet in de clan kunnen. Das niet lief :|

Daarnaast zouden we moeten kijken als we de clan oprichten op welke channel we het meest gaan spelen. Als we de clan oprichten en iedereen zit op een andere channel is dat ondoenlijk met de huidige exceeded meldingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sicko
Daarnaast zouden we moeten kijken als we de clan oprichten op welke channel we het meest gaan spelen. Als we de clan oprichten en iedereen zit op een andere channel is dat ondoenlijk met de huidige exceeded meldingen.
3 :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardinal
Poll: Welke channel gaat de nieuwe clan spelen?
channel 1
channel 2
channel 3
Tussenstand:
Afbeeldingslocatie: http://poll.dezeserver.nl/results.cgi?pid=51882&layout=6&sort=prc
Ook een poll maken? Klik hier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sicko
lol 3 natuurlijk :D maarre krijgen we straks ook nog een poll wie de leader moet worden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb een hele bult met materialen opgepakt. Maar wat moet ik er mee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gerwingood
  • Registratie: November 2003
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 30 maart 2005 @ 13:29:
ga naar een shopje en verkoop ze :) heb je weer geld voor stuff

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sicko
gerwingood schreef op woensdag 30 maart 2005 @ 13:31:
[...]

ga naar een shopje en verkoop ze :) heb je weer geld voor stuff
met uitzondering van Iron Threads, bird feathers, crystals. beetje jammer om die aan NPC te verkopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

cardinal808 schreef op woensdag 30 maart 2005 @ 12:47:
Wat ook een leuke vraag is wie de clan leader en deputy leader gaat worden.

Mijn voorkeur gaat namelijk uit naar iemand die veel online is. Ik heb namelijk maar 4 dagen per week de tijd om online te spelen(meestal 's avonds, overdag werken). Dus dat betekend dat mensen niet altijd naar bijvoorbeeld CE kunnen, omdat ik de overige drie dagen er niet ben. Dus dat schiet niet op
Ik ben normaal gesproken iedere dag online :) Dus mochten er nog mensen nodig zijn...

//EDIT:
Natuurlijk op Channel 1 gestemd :) Die is toch altijd het meeste vrij. Want als alles Exceeded is, kan je het snelst op Channel 1 komen.

[ Voor 12% gewijzigd door Phyxion op 30-03-2005 13:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Lastige keuze idd wie de leider wordt ;-)

Maar neem aan dat je wel leider wordt of deputy Cardinal ;-)

Een grens nu aanleggen kan idd wel nuttig zijn lijkt me. Het is natuurlijk wel zo dat je rond lvl 35 nog wel erg snel lvled. Maar om Desert met zn lvl63 in te halen wordt lastig ;-)
Misschien moeten we ook kijken naar de verdeling van de classes die in de clan aanwezig zijn. Weet alleen niet of dat helemaal fair is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rooster
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 30-06 11:16
Oke ik heb ook ff op de naam gestemd (nu pas tijd als arme scholier). En ik ga vandaag proberen in de buurt, of verder, dan level 38 te komen :) Ik hoop wel dat het geen probleem gaat worden he dat we nog niet zo'n hoog level hebben. Bedenk wel ik speel nog niet zo lang. Dus aan m'n uurtjes kom ik wel :Y)

Edit:
Ik weet niet waar het aan ligt maar m'n ventje reageert heel langzaam met alles. Dus skills gebruiken, lopen enzo. HEEL irritant :(. Het lijkt wel of alles lagt. Ik ben helaas vergeten in welk channel ik zit :+

Oja nog een ding: iemand vroeg om te zeggen welke class we zijn, nou ik ben Hawker lv 37 nu. Ik denk dat ik Raider wil worden, maar dat is nog niet zeker.

[ Voor 44% gewijzigd door Rooster op 30-03-2005 14:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amafi
  • Laatst online: 17-08 22:48
Dutch-Hane schreef op woensdag 30 maart 2005 @ 14:13:
Oke ik heb ook ff op de naam gestemd (nu pas tijd als arme scholier). En ik ga vandaag proberen in de buurt, of verder, dan level 38 te komen :) Ik hoop wel dat het geen probleem gaat worden he dat we nog zo hoog level hebben. Bedenk wel ik speel nog niet zo lang. Dus aan m'n uurtjes kom ik wel :Y)

Edit:
Ik weet niet waar het aan ligt maar m'n ventje reageert heel langzaam met alles. Dus skills gebruiken, lopen enzo. HEEL irritant :(
Of je hebt teveel spullen bij je en zit je boven je maximum gewicht. (zou je moeten kunnen zien in je item blad) Of je moet even op tab drukken. Dan zou je weer sneller moeten kunnen lopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rooster
Amafi schreef op woensdag 30 maart 2005 @ 14:20:
[...]

Of je hebt teveel spullen bij je en zit je boven je maximum gewicht. (zou je moeten kunnen zien in je item blad) Of je moet even op tab drukken. Dan zou je weer sneller moeten kunnen lopen.
Nope dat bedoel ik niet. Ik ren wel gewoon, maar m'n ventje reageert pas 4 sec nadat ik heb geklikt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dommerick
  • Laatst online: 05-08 14:17

dommerick

is domm

Dat heet lag... dan moet je ff al je internetverbindingen beperken maar het kan ook zijn dat je gewoon in een druk gebied bent en er daardoor veel lag is...

Heeft geen signature.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Calamor
Verwijderd schreef op woensdag 30 maart 2005 @ 13:29:
Als je ff mee wacht.
Ik wil wat spullen kopen om wapens te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Calamor
Amafi schreef op woensdag 30 maart 2005 @ 14:20:
[...]

Maar dan kan je ook niet aanvallen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4Real
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 14-09-2024
Mag ik jullie er even op wijzen dat mijn naam niet Real maar 4Real is? :*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

volgens mij kunnen er max. 15 mensen bij grade 1 clan, maar dat ik weet ik niet zeker , ik zal zometen ff nachecken.Erg jammer dat je ons gaat verlaten deseert, maare ik doneer wel 50k.

Nu desertheaven weg is gegaan, hebben we nog nog 1 plekje vrij. We zoeken een cleric , artisan of level 70+ :)

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 30-03-2005 15:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rooster
Verwijderd schreef op woensdag 30 maart 2005 @ 15:11:
volgens mij kunnen er max. 15 mensen bij grade 1 clan, maar dat ik weet ik niet zeker , ik zal zometen ff nachecken.Erg jammer dat je ons gaat verlaten deseert, maare ik doneer wel 50k.

Nu desertheaven weg is gegaan, hebben we nog nog 1 plekje vrij. We zoeken een cleric , artisan of level 70+ :)
[onzeker]Ff voor de zekerheid, jij zit in LoT hoop ik? Of gaat dessertraven toch niet meedoen met het nieuwe project?[/onzeker]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gerwingood
  • Registratie: November 2003
  • Niet online

heb je mij al gekickt uit clan? dan heb je nog een plek.................

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Calamor

Ik ben een muse maar ik weet nog niet zo heel goed wat ik ga worden, maar denk een support.
Ik heb nu een beetje van alle bij. alleen en ik nog lvl 37.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

gerwingood schreef op woensdag 30 maart 2005 @ 15:44:
[...]

heb je mij al gekickt uit clan? dan heb je nog een plek.................
Ga je er ook al uit? :P
Direct loopt de hele LOT Clan leeg...
Dan zijn er dus 2 plaatsen vrij :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat kan je precies met een clan ingame doen? Heeft het ook nog voordelen behalve een logo en naam boven je mannetje?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dutch-Hane schreef op woensdag 30 maart 2005 @ 15:42:
[...]

[onzeker]Ff voor de zekerheid, jij zit in LoT hoop ik? Of gaat dessertraven toch niet meedoen met het nieuwe project?[/onzeker]
Hane, CLmann is de leider van LOT :D, dat je dat niet wist :P.....

Nu even over de leiders, het lijkt mij fair om de leider rollen te verdelen, onder Bluepanther, mijzelf en Cardinaal. (Ikzelf ben in de weekenden de hele dag online en Blue en cardinaal kunnen hopelijk de andere dagen vullen (zoniet dan lijkt het me fair om van hoog naar laag te beslissen wie er leader, deputy of.... (ik kan ff niet op de derde komen) word.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

Verwijderd schreef op woensdag 30 maart 2005 @ 16:12:
Wat kan je precies met een clan ingame doen? Heeft het ook nog voordelen behalve een logo en naam boven je mannetje?
Volgens mij niet, maar gezelligheid is ook een groot woord :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gezelligheid?? Wat is dat? :P

Maar hoe kan je dan een clan-level omhoog brengen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• makje

makje

Professioneel prutser

Clan Eiland is een groot voordeel met zijn beesten, poeders en guardian drops. Tevens is de exp van de guardians erg leuk (de gewone beesten eromheen niet echt).

Daarnaast heb je binnen je clan gewoon een heleboel medespelers waarmee je samen kunt spelen en vooral HEEL veel informatie uitwisselen, vragen stellen of gewoon een beetje leuteren :)

9800x3d

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 30 maart 2005 @ 16:12:
Hey:
1ste voordeel:> gezelligheid
2e voordeel:> Clan base, kun je huren
3e voordeel:> Clan parties vormen......
4e voordeel:> Mogelijk specials huren voor clan
5e voordeel:> Allies maken
en er zullen er wel meer zijn die ik even vergeet ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

makje schreef op woensdag 30 maart 2005 @ 16:16:
Clan Eiland is een groot voordeel met zijn beesten, poeders en guardian drops. Tevens is de exp van de guardians erg leuk (de gewone beesten eromheen niet echt).

Daarnaast heb je binnen je clan gewoon een heleboel medespelers waarmee je samen kunt spelen en vooral HEEL veel informatie uitwisselen, vragen stellen of gewoon een beetje leuteren :)
edit: Dat van exp (andere creatures) hangt van je lvl af :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• makje

makje

Professioneel prutser

Nou ja, als de aqua guardian lichtblauw is voor je dan heeft het natuurlijk weinig nut, maar dat is bij alle beetsen zo. Als je gewoon een guardian pakt die je net aankunt dan is het toch heel lekkere exp hoor, zeker ook omdat je soms best leuke drops hebt, vooral hearts willen nog wel eens vallen :)

9800x3d

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Er staat niks op de ROSE site over de werking van een clan. Ik neem aan dat je dan op die claneiland alleen kan komen met een clan? Zijn er ook zoiets als clan-battles? En hoe wordt je level2 clan?

Wat versta je onder specials huren?

Het klinkt wel goed eigenlijk. Als er iemand dropt, ik heb een lvl 43 hawker.

[ Voor 27% gewijzigd door Verwijderd op 30-03-2005 16:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Even een lijstje en wat problemen....
Clan leden van nieuwe tweakers clan.
GoT Nick Ingame Nick Level
1 Desertraven Desertraven 64
2 Dubst4r Dubst4r 56
3 Cardinal808 Cardinale 54
4 Polo1987 Polo1987 52
5 Real Pakspul 46
6 FnF FnF 43
7 Elvi Elvi 39
8 cm_sicko SickoNL 37
9 Dutch_Hane HAantje 36
10 TheTom TTom 36
11 Amafi Amafi 36
13 Bluepanther BluepantherNL58
14 4th four4th 31
15 DJrDJ666 DJrDJ666 36
16 blaatpaal NLPOWER 36
17Calamor Qweto 37
18 Dre001 43
19 Plecky GlowingHamster 44

Donaties;
Haan 50k
Makje 50k
Friketnl (hamotje) 50k
Clmann 50k

Zoals jullie kunnen zien zijn er 2 teveel.... nu, om even een beslissing te maken: Wat doen we?
Opties;
1 Laagste 2 lvls eruit
2 Diegene die er het laatst bij kwamen eruit

Edit; Prijs is nu door donaties:
1mill- 200k=800k
800k/15= 53333 zulli per persoon :D

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 30-03-2005 17:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 30 maart 2005 @ 16:22:
Er staat niks op de ROSE site over de werking van een clan. Ik neem aan dat je dan op die claneiland alleen kan komen met een clan? Zijn er ook zoiets als clan-battles? En hoe wordt je level2 clan?

Wat versta je onder specials huren?

Het klinkt wel goed eigenlijk. Als er iemand dropt, ik heb een lvl 43 hawker.
1 Goed gezien
2 Ja, die kun jezelf organiseren (het is namelijk ook mogelijk te pvpen op CA)
3 Door, als ik me niet vergis, 1500 Clan punten te halen
4 Je kunt voor de clan Skills huren (welke weet ik niet precies, maar het is mogelijk)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• makje

makje

Professioneel prutser

Ik begrijp het enthousiasme over het oprichten van een clan, maar even een beetje dit topic doorbladeren geeft toch echt wel het antwoord op je vraag hoor.

1. Je kunt idd alleen als clanlid met je clanleader of deputy mee naar claneiland.
2. Je kunt altijd een clanbattle beginnen als je dat graag wilt als clan, maar er wordt niets vanuit ROSE daarvoor georganisserd. Vraag dan wel eerst ff aan je clanleden of zij ook clanwar willen, grote kans van niet ;)
3. Zoals gezegd droppen de monsters op claneiland clanpunten welke je kunt oprapen. Met 1000 punten word je level 2, met (ik dacht) 3500 punten wordt je lvl 3
4. Specials huren heeft te maken met specifieke skills welke je als lvl 3 clan voor 1 maand kunt huren voor veel geld. Niet echt belangrijk naar mijn mening. ALs lvl 3 clan kun je ook je eigen trainingfacilities huren geloof ik, maar dat is allemaal nog onbekend voor ons...

Als je verder nog iets wilt weten over clans, bezoek dan even het forum dat speciaal is opgericht voor ROSE, dat is GoT namelijk niet...

9800x3d

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sicko
Verwijderd schreef op woensdag 30 maart 2005 @ 16:24:
Zoals jullie kunnen zien zijn er 2 teveel.... nu, om even een beslissing te maken: Wat doen we?
Opties;
1 Laagste 2 lvls eruit
2 Diegene die er het laatst bij kwamen eruit

Edit; Prijs is nu door donaties:
1mill- 200k=800k
800k/15= 53333 zulli per persoon :D
Ik ga toch voor optie laatste 2 eruit dus 1t/m15 erin.. rakkerzero kan nog gemakkelijk bijkomen. Als we hier gewoon melden zodra wel clan lvl2 zijn kunnen we die laatste 2 als eerste toevoegen + 3 andere belangstellenden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

tnx voor de info.

Ik wilde gewoon weten wat het inhield voordat ik zeg dat ik eentje wilt joinen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardinal
Verwijderd schreef op woensdag 30 maart 2005 @ 16:17:
[...]
Hey:
1ste voordeel:> gezelligheid
2e voordeel:> Clan base, kun je huren
3e voordeel:> Clan parties vormen......
4e voordeel:> Mogelijk specials huren voor clan
5e voordeel:> Allies maken
en er zullen er wel meer zijn die ik even vergeet ;)
Je leert veel mensen kennen, nu er twee clans zijn wordt het helemaal een leuke bende. Daarnaast heb je iemand die je kan vertrouwen, das ook een plus punt want scammen van clanleden is niet iets wat nou bepaald getollereerd wordt. Daarnaast is het makkelijker om te levelen met een clan party omdat ze vaker alles op orderly stellen en dat is voor een muse heel fijn, omdat hier niet wordt onderschat wat ie allemaal doet.

Ik zie een clan nog echt als een voordeel, vaak gaan items ook voor "vrienden" prijsjes van de hand en zijn er mensen bereid om je geld te lenen als je dat hard nodig hebt voor bijvoorbeeld een speciaal item

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Poll: Clan leaders
DesertRaven
Bluepanther
Cardinaal
Tussenstand:
Afbeeldingslocatie: http://poll.dezeserver.nl/results.cgi?pid=51914&layout=6&sort=prc
Ook een poll maken? Klik hier

edit; het is flauw om op je zelf te stemmen.... vandaar mijn stem op een ander :D

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 30-03-2005 16:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• makje

makje

Professioneel prutser

Doe dan blanco ;)

En begin ook maar vast aan de startpost voor deeltje 5, met dit tempo zijn we er vanavond al wel aan toe :P

9800x3d

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sicko
DesertRaven - Leader

hoeveel deputy's kun je eigenlijk maken?

[ Voor 47% gewijzigd door Sicko op 30-03-2005 16:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

cm_sicko schreef op woensdag 30 maart 2005 @ 16:38:
DesertRaven - Leader

Naar ik dacht kan ik 2 deputys maken, maar ik al me er nu even in verdiepen en zo spoedig mogelijk een reactie achterlaten.
Doe dan blanco ;)

En begin ook maar vast aan de startpost voor deeltje 5, met dit tempo zijn we er vanavond al wel aan toe :P
edit: mischien is het een idee, om een forum voor LOT en een forum voor GOT te maken.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hamotje
  • Laatst online: 28-08 11:06
cm_sicko schreef op woensdag 30 maart 2005 @ 16:38:
DesertRaven - Leader

Je heb 1 master(clan leader) en 1 deputey

[ Voor 5% gewijzigd door Hamotje op 30-03-2005 16:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sicko
ow.. dan moet er ook nog een poll gemaakt worden voor deputy dus ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardinal
cm_sicko schreef op woensdag 30 maart 2005 @ 16:53:
ow.. dan moet er ook nog een poll gemaakt worden voor deputy dus ?
nueh, we nemen gewoon de best scorende mensen uit de poll. Mocht ik niet winnen dan wil ik wel senior worden :Y) (alsof dat iets uitmaakt :+ )
Verwijderd schreef op woensdag 30 maart 2005 @ 16:34:
Poll: Clan leaders
DesertRaven
Bluepanther
Cardinaal
Kennelijk is mijn naam spellen al moeilijk genoeg

[ Voor 27% gewijzigd door Cardinal op 30-03-2005 17:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plecky
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 30 maart 2005 @ 16:24:
Even een lijstje en wat problemen....
Clan leden van nieuwe tweakers clan.
[knipperdeknip]
Je was mijn probleem vergeten ;)
19 Plecky GlowingHamster 44

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

cardinal808 schreef op woensdag 30 maart 2005 @ 17:03:
[...]

nueh, we nemen gewoon de best scorende mensen uit de poll. Mocht ik niet winnen dan wil ik wel senior worden :Y) (alsof dat iets uitmaakt :+ )

[...]

Kennelijk is mijn naam spellen al moeilijk genoeg
Sorry van je naams foutje, ik zat in de war 8)7 met een leraar van school (trouwens wel een gave leraar ;) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ho ho. Leuk dat je me naam erin zet ;-) Maar ik pas wel voor Deputy of leader gedeelte.

Ik ga jullie zeker assisteren waar nodig is maar dan in een captain functie (of hoe dat ook heet). Dus voor eventuele advies/vragen en dergelijke. Of dingen die georganiseerd kunnen worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardinal
Verwijderd schreef op woensdag 30 maart 2005 @ 17:20:
ho ho. Leuk dat je me naam erin zet ;-) Maar ik pas wel voor Deputy of leader gedeelte.

Ik ga jullie zeker assisteren waar nodig is maar dan in een captain functie (of hoe dat ook heet). Dus voor eventuele advies/vragen en dergelijke. Of dingen die georganiseerd kunnen worden.
Ik denk ook meer dat het een deputy strijd gaat worden, want ik hoef ook niet perse leader te worden, maar als die keuze gemaakt word leg ik me daarbij neer. De vraag is alleen hoe vaak diegene online is met Rose en dat lijkt mij het belangrijkste.

Mochten Desertraven en Bluepanther meer online en tijd hebben dan ik, dan lijkt mij het logisch dat ze hun kiezen en niet mij. Aangezien ik wel 4 dagen per week ongeveer online ben, is dat alleen 's avonds. aangezien ik overdag aan het werk ben

[ Voor 17% gewijzigd door Cardinal op 30-03-2005 17:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik zie in de topicstarter dat ik lief moe vragen:)

dus ik vraag het lief

heeft iemand alsjeblieft nog een mirror? :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mijn eerste post op het GoT forum,
ik speel ROSE nu een weekje ofzo en heb al een lvl 35 hawker (IGN: SilverTears)
en een lvl 10 muse (IGN: EkMoR), ik zou ook graag mee willen doen aan de clan. als er geen plaats is dan join ik later wel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

cardinal808 schreef op woensdag 30 maart 2005 @ 17:24:
[...]

Ik denk ook meer dat het een deputy strijd gaat worden, want ik hoef ook niet perse leader te worden, maar als die keuze gemaakt word leg ik me daarbij neer. De vraag is alleen hoe vaak diegene online is met Rose en dat lijkt mij het belangrijkste.

Mochten Desertraven en Bluepanther meer online en tijd hebben dan ik, dan lijkt mij het logisch dat ze hun kiezen en niet mij. Aangezien ik wel 4 dagen per week ongeveer online ben, is dat alleen 's avonds. aangezien ik overdag aan het werk ben
Cardinal808 (ik spel je naam nu goed :9 ) , je bedoelt toch niet dat je 4 dagen per week; alleen 's avonds online bent, dus niet overdag?

edit; blue past voor de functie leader.... cardinal808 als jij ook voor de functie past, dan heb je gelijk en moeten we gaan kiezen wie er deputy word. Het word nu wat lastiger want nu wil Dub ook leader of deputy worden :S.
*dat tijden maakt niet zoveel uit, omdat mij het toch het beste lijkt om in de weekenden naar CA te gaan*

Ps; ik ben alleen in de weekenden online (maar dan wel van vrijdag tot zondag de hele dag, in ieder geval tot 11.00 tot 0.30)

[ Voor 28% gewijzigd door Verwijderd op 30-03-2005 17:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meatbag
  • Laatst online: 01-10-2024
Ik ben elke dag aanwezig en en zou op zich ook wel deputy of leader kunnen zijn.
En ik doneer 100K en daarna betaal ik mijn deel ook.
Ik heb toch wel genoeg zulys als dealer met lvl5 gather

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Oke, ff dat jullie weten wat deputy of leader inhoud.... :
Je moet niet gaan "klagen" als er mensen naar CA willen en jij net in een fijne party zit, je kunt dan natuurlijk wel aan een ander vragen of hij ze naar CA wil nemen, maar soms kan er iemand niet zijn die dag en dan ben jij de enige. (ik spreek uit ervaring, dit kan wel eens vervelend zijn, want dan krijg je toch dat men naar CA wilt en dan ontstaat er alleen maar ruzie, dus denk er niet te licht over; als leader of deputy moet je wel eens wat opofferen)

Blue wil captain .... worden (ik kan er ook ff niet opkomen blue :D)
Cardinal wil leader/Deputy (Cardinal zegt dat ie het niet zoveel uitmaakt of ie leader is of dep)
DesertRaven wil leader/Deputy
Dub wil leader/Deputy

nog meer mensen? :P

[ Voor 28% gewijzigd door Verwijderd op 30-03-2005 18:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rooster
Maare mensen, wanneer moeten we verzamelen voor de oprichting :Y) . Had ik niet gelezen dat het volgende week donderdag of vrijdag zou zijn :*)

Ik kan niet wachten :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb niet echt alles gevolgd. Maar als je het mij vraagt, maak dan diegene leader met de meeste ervaring. Zo te zien komt desertraven uit de vorige clan (van de rest weet ik het niet).

En kies nou maar uit deze mensen wie het word. Als iemand een functie wilt moet ie dat maar opeisen, zichzelf profileren ;). De rest volgt als makke lammetjes de aanwijzingen van de schaapsherder en zijn honden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hamotje
  • Laatst online: 28-08 11:06
Als bekent word wie de leader word krijgt hij mij 50k :)
Ik ben hopelijk ook bij de opening lijkt me wel lachen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

Tsja, als Blue het niet wil, zit je met DesertRaven en Cardinale.
Ik zou dan zeggen: de gene met de meeste ervaring in het clan gebeuren leader, en de ander de andere functie :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het lijkt mij het beste om het volgende week vrijdag te doen, het liefste op een tijdstip dat er zoveel mogelijk mensen kunnen komen, dus:
1 16:00
2 17:00
3 18:00
4 19:00
5 20:00
6 20+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haan
  • Laatst online: 13:06

Haan

dotnetter

Je kan altijd nog functies wisselen he als de clan eenmaal bestaat. Het lijkt mij het handigst dat de twee personen die het vaakst online zijn, deputy master en master worden. Alle andere rangen in de clan hebben volgens mij niet echt nut, want je kan er niets extra mee (toch?)
Overigens heeft het nog erg weinig zin om naar het clan eiland te gaan als je nog geen lvl 50 bent. Anders kan je alleen aqua's hunten daar en dat schiet niet echt op :)

Kater? Eerst water, de rest komt later

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

Verwijderd schreef op woensdag 30 maart 2005 @ 18:28:
Het lijkt mij het beste om het volgende week vrijdag te doen, het liefste op een tijdstip dat er zoveel mogelijk mensen kunnen komen, dus:
6 20+
Ik ga voor nummer 1, 4 of 5, de rest is lastig, 2 en 3 vallen al af ivm etenstijd, en 20+ is ook wat ruim meten :) Maar aangezien er misschien nog wat mensen om 16:00 werken of school oid lijkt mij toch 19:00 of 20:00 het beste :)
Dutch-Hane schreef op woensdag 30 maart 2005 @ 18:33:
hmm voor zover ik weet kan ik op alle tijden die je nu net noemt ;) Het liefste ga ik na het avond-eten, dus rond 19 uur ofzo maarja wie ben ik :P :+
Als iedereen een beetje inbreng heeft is het wel zo makkelijk IMHO :)
Dutch-Hane schreef op woensdag 30 maart 2005 @ 18:33:
Srry dat ik het vraag maar die functies, kan je die invoeren bij ROSE of is het een functie die niet 'opgeschreven' staat? En Haan die andere functies daar kan je toch wel íets mee? Wat is het dan :P
Ik neem aan dat je die inderdaad kan invoeren, anders heeft het weinig nut, alleen de clan leader kan
je meenemen naar CA, dus die zal toch die functie alleen hebben :)

[ Voor 49% gewijzigd door Phyxion op 30-03-2005 18:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rooster
hmm voor zover ik weet kan ik op alle tijden die je nu net noemt ;) Het liefste ga ik na het avond-eten, dus rond 19 uur ofzo maarja wie ben ik :P :+

edit: idd FnF je haalt me de woorden uit de mond :D

Srry dat ik het vraag maar die functies, kan je die invoeren bij ROSE of is het een functie die niet 'opgeschreven' staat? En Haan die andere functies daar kan je toch wel íets mee? Wat is het dan :P

[ Voor 50% gewijzigd door Rooster op 30-03-2005 18:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Haan schreef op woensdag 30 maart 2005 @ 18:29:
Je kan altijd nog functies wisselen he als de clan eenmaal bestaat. Het lijkt mij het handigst dat de twee personen die het vaakst online zijn, deputy master en master worden. Alle andere rangen in de clan hebben volgens mij niet echt nut, want je kan er niets extra mee (toch?)
Overigens heeft het nog erg weinig zin om naar het clan eiland te gaan als je nog geen lvl 50 bent. Anders kan je alleen aqua's hunten daar en dat schiet niet echt op :)
Haan ik dacht dat de captain....... ook mensen naar CA kon nemen, of vergis me hier nou in?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4Real
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 14-09-2024
ik ga ook voor na het avond eten. na 19:00 is dat dan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

Leek me dan ook wel even handig om even een plaats af te spreken, bijvoorbeeld bij Crune oid...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 12:53
Verwijderd schreef op woensdag 30 maart 2005 @ 18:28:
6 20+
Ik kan alleen tussen 17.00 en 21.30 niet. Ik moet dan werken. :Y)
Verder rond 4 uur en later dan 21.30 komt wel uit.

Als er al eerder bekent is wie de eigenlijke clan leader is. dan geef ik die wel van te voren mn geld. Dan hoef er niet op mijn gewacht te worden.

Waar is Crune? Is dat die Clan meester/maker?

[ Voor 5% gewijzigd door Zeror op 30-03-2005 18:51 ]

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

Ach, 53333,33333 dat kan je ook wel meteen afgeven :)

//EDIT:
Rakkerzero schreef op woensdag 30 maart 2005 @ 18:49:
[...]

Ik kan alleen tussen 17.00 en 21.30 niet. Ik moet dan werken. :Y)
Verder rond 4 uur en later dan 21.30 komt wel uit.

Als er al eerder bekent is wie de eigenlijke clan leader is. dan geef ik die wel van te voren mn geld. Dan hoef er niet op mijn gewacht te worden.

Waar is Crune? Is dat die Clan meester/maker?
Crune is de Weapon Seller in Junon :)

[ Voor 83% gewijzigd door Phyxion op 30-03-2005 18:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Calamor
Hoe gaat het dan met het geld die er nu niet bij kunnen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rooster
Na de pol nog even erbij gehaald te hebben, lijkt het me toch het beste om hem Order of Tweakers te noemen. Helaas kan niet iedereen z'n zin hebben en er zijn nu eenmaal de meeste stemmen voor OoT. Maar dan die andere poll daar zijn de meningen best over verdeeld. We moeten toch echt iets afspreken mensen, anders heb je weinig aan je clan members :+ . Mij maakt het weinig uit ik klik me vaak helemaal lam, op alle 3, totdat ik erin zit.
(oja ik denk dat jullie het allemaal al weten, maar toch zeg ik het ff: als je 1 keer op zo'n channel hebt geklikt, houdt enter dan ingedrukt dan hoef je niet helemaal naar rechts de hele tijd om dat channel aan te klikken >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

Dutch-Hane schreef op woensdag 30 maart 2005 @ 18:53:
Na de pol nog even erbij gehaald te hebben, lijkt het me toch het beste om hem Order of Tweakers te noemen. Helaas kan niet iedereen z'n zin hebben en er zijn nu eenmaal de meeste stemmen voor OoT. Maar dan die andere poll daar zijn de meningen best over verdeeld. We moeten toch echt iets afspreken mensen, anders heb je weinig aan je clan members :+ . Mij maakt het weinig uit ik klik me vaak helemaal lam, op alle 3, totdat ik erin zit.
(oja ik denk dat jullie het allemaal al weten, maar toch zeg ik het ff: als je 1 keer op zo'n channel hebt geklikt, houdt enter dan ingedrukt dan hoef je niet helemaal naar rechts de hele tijd om dat channel aan te klikken >:)
Hopelijk wordt het dan OrderOfTweakers ipv Order of Tweakers. Zelfde als LegionOfTweakers namelijk :)
En channel, ja, ik zou zelf voor 1 gaan, die is hier echt het vaakste leeg, en mocht alles Exceeded zijn, is die de eerste die vrij komt... Channel 2 is meestal ook wel redelijk snel leeg, maar 3 kom ik hier zelf nooit in, is mij nog niet 1 keer gelukt zelfs (En is hierbij ook de enige server waar ik nog nooit op heb gezeten :) ) Maar met wat vaker inloggen zal het misschien lukken...
En we moeten idd ook maar eens gaan beslissen wie wat wordt lijkt mij :)

//EDIT:
Dutch-Hane schreef op woensdag 30 maart 2005 @ 19:15:
oh dat ik het met spaties heb gedaan hoef je niet op te letten, daar heb ik namelijk zelf ook niet op gelet, maak je maar geen zorgen. Ik wil ook zonder spaties :7
:9

[ Voor 13% gewijzigd door Phyxion op 30-03-2005 19:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rooster
oh dat ik het met spaties heb gedaan hoef je niet op te letten, daar heb ik namelijk zelf ook niet op gelet, maak je maar geen zorgen. Ik wil ook zonder spaties :7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

FnF heeft wel gelijk, ik ben tot nu altijd in server 1 en 2 gekomen (vooral 2) en we zullen dus om 20.00 afsrpeken bij Crune *de clan dealer in JUnon*. Nu zullen we het houden op....
Bluepanther- Captain.... (of army ofzoiets... ik weet het zelf ook niet precies meer, wel dat ik het bij Porn2Kill ook had gezien en dat het dus bestaat.)
DesertRaven- master
Cardinal808-Deputy master
Wie het hier niet mee eens, svp reageren en "schaam" je niet, liever dat je nu reageerd, dan wanneer alles al geregeld is, dan word het zo lastig ;) .
En over dat geld, omdat Cardinal, ik en blue wel te vertrouwen zijn (van blue weet ik dat en als ik de posts van Cardinal lees, vertrouw ik hem ook wel ;) , of hij is een verdomd goede scammer ... wat natuurlijk niet zo is :P , geintje cardinal ). Kunnen mensen die dan niet kunnen bij een van ons drieën alvast het geld achterlaten.

Over die servers, dit is wat problematisch, volgende week vrijdag zoud ik het liefst proberen in channel 2 te komen (uit ervaring weet ik dat dit een van de makkelijkste channels is om in te komen). Wanneer de clan is opgericht zal men uiteindelijk toch vaak verspreid over servers zijn, maar vaak kun je dan zien waar de meesten in proberen te komen en dan kunnen we tegen die tijd wel beslissen welke channel we gaan gebruiken :D, dat scheelt ook een heleboel *onnodige* posts.
(we kunnen dan namelijk de discussie voeren op de clan chat :P)

edit: Nu begin ik te twijfelen over de clan dealer 8)7 ....... of ie wel Crune heet (laten we maar gewoon afspreken bij de clan dealer *dat staat er namelijk bij dat ie dat is*)

[ Voor 55% gewijzigd door Verwijderd op 30-03-2005 19:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4th
  • Laatst online: 02-08 10:49

4th

vin da we daar weer ff over moete stemme ;)

Blij met weinig maar weinig blij | D3 <SG>Fourthaarts | Uplay x4thx | BDO family Aarts |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

Verwijderd schreef op woensdag 30 maart 2005 @ 19:20:
FnF heeft wel gelijk, ik ben tot nu altijd in server 1 en 2 gekomen (vooral 2) en we zullen dus om 20.00 afsrpeken bij Crune *de clan dealer in JUnon*. Nu zullen we het houden op....
Bluepanther- Captain.... (of army ofzoiets... ik weet het zelf ook niet precies meer, wel dat ik het bij Porn2Kill ook had gezien en dat het dus bestaat.)
DesertRaven- master
Cardinal808-Deputy master
Wie het hier niet mee eens, svp reageren en "schaam" je niet, liever dat je nu reageerd, dant wanneer alles al geregeld is, dan word het zo lastig ;) .
Er moet nog even bij welke server het wordt. Channel 3 lijkt mij niet haalbaar... Channel 1 is hier altijd geen probleem, en over Channel 2 is ook nog wel te praten :)
BTW, is Crune ook de Clan Dealer? Wist dat niet, meende dat die alleen maar Weapon Dealer was :)
4th schreef op woensdag 30 maart 2005 @ 19:22:
vin da we daar weer ff over moete stemme ;)
Genoeg gestemd :) Dit is beter, mocht iemand het er niet mee eens zijn, brul het hier gerust neer :)

[ Voor 13% gewijzigd door Phyxion op 30-03-2005 19:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sicko
die rangschikking vind ik prima :)

houden we het dan op server 2 of 1 terwijl de meeste stemmen op 3 staan? niet dat het mij iets uitmaakt. Maar op 3 heb ik nooit problemen gehad, maar dat is dus maar net wat je zelf gewent bent. je moet gewoon blijven proberen tot je erin bent. meestal is dat tussen de 1 á 4 minuten blijven drukken :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• makje

makje

Professioneel prutser

Ik wil me verder niet bemoeien met de ranks binnen de nieuw op te richten clan ofzo, maar behalve master en deputy hebben alle overige ranks totaal GEEN nut.

Het enige waar ze wel leuk in zijn is dat het een waardering geeft voor mensen als ze vaak online zijn om ze dan een promotie te geven. In het geval de clan stabiel is zou dan dus na een tijdje eigenlijks iedereen hoog in rank zijn, komt er dan toch eens weer een nieuwe member aan dan begint die helemaal onderaan :)

9800x3d

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sicko
Om 19:00 of 20:00 op vrijdag komt mij 't beste uit. ow tijd was al bekend zie ik nu paar replies hierboven.. |:(

servers zijn nu goed toegankelijk, zit nu op server1 :Y)

[ Voor 63% gewijzigd door Sicko op 30-03-2005 19:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rooster
oke ik zie jullie dus volgende week vrijdag rond 8uur 's avonds bij dat gastje waar je een clan kan oprichten. Moet ik het geld al eerder geven (geen probleem), dan wil moeten we daar nog iets over afspreken :) . Maar dat lijkt mij eigenlijk niet echt nodig. Maar wat gaat het definitieve lijstje van leden nou worden? Gaan de laatse óf de laagste weg?
Pagina: 1 ... 9 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.