[Helpdesk]"While you're waiting, read the free novel which came with the product. Its a spanish story about a guy called "MANUAL."
Anoniem: 124837
5.10.0.5780vacuumcleaner schreef op zondag 06 maart 2005 @ 12:32:
[...]
En welke drivers zijn dat precies want ik heb er enkele geprobeerd maar geen resultaat. Idd, met de nvidia drivers dout spdif het helemaal niet.
Dus met dvd's & games heb jij 5.1 geluid? (In windows zelf ook 5.1 aangegeven?)
edit/
Heb jij deze versie V5.10.00.5750? (via asus site)
Met dvd's heb ik idd 5.1 geluid.
Games e.d. alleen als het thx ondersteund natuurlijk.
Verder heeft het ook geen zin om de speakers te testen met de speaker configuration test, aangezien deze geen thx signaal naar de versterker sturen. Download een paar thx dvd vobjes of iets dergelijks om het te testen.
De beste manier is om zowel anoloog als optical aan te sluiten, om zo 5.1 voor (non-)thx certified te krijgen.
THX is een qualificatie van George Lucas Studios (meen ik). Zoiets als WHQL certified. Ik denk dat je EAX bedoelt.Anoniem: 124837 schreef op zondag 06 maart 2005 @ 13:08:
[...]
5.10.0.5780
Met dvd's heb ik idd 5.1 geluid.
Games e.d. alleen als het thx ondersteund natuurlijk.
Verder heeft het ook geen zin om de speakers te testen met de speaker configuration test, aangezien deze geen thx signaal naar de versterker sturen. Download een paar thx dvd vobjes of iets dergelijks om het te testen.
De beste manier is om zowel anoloog als optical aan te sluiten, om zo 5.1 voor (non-)thx certified te krijgen.
Maar ik ga op zoek naar de driver!
[Helpdesk]"While you're waiting, read the free novel which came with the product. Its a spanish story about a guy called "MANUAL."
/close Deel 5
[ Voor 18% gewijzigd door Cyrus The Virus op 06-03-2005 15:14 ]
AMD 5950x || Asus VIII Dark Hero || G.Skill Trident Z Neo 2x16GB C16-16-16-36 || EVGA FTW3 3080 Ultra || 2x WD SN850 1TB || Corsair HX850i
Anoniem: 138893
Omdat deze in mijn ogen minder CPU belasting heeft.
Om zo alles zo snel als mogelijk te laten werken voor de Games & video bewerking.
Hoe dan ook.... ik deed mee met de officiele preview van Windows XP 64 Bits RC2
Maar krijg deze niet geinstalleerd sinds ik op de NVraid controller draai i.p.v de sillicon.
Probleem is... je kan keurig de 64 bits driver disk aan maken
Maar na het booten van windows cd-rom en drukken van F6 laat de installatie al snel zien 2 bestanden te missen. Namelijk " NVRAID.CAT " en " NVVATA.CAT "
ofwel de zogenaamde Catalog drivers als ik het txtsetup.oem bestand moet geloofen op de Raid driver diskette.
Je kan deze niet missen want dan start na install de pc steeds opnieuw op en is dus niet te gebruiken. Bekijk ik de aangemaakte 64bits disk.... ontbreken deze twee bestanden ook werkelijk.
Waar ze wel op gezet worden op de 32bits versie disketten als ik dez aan maak.
Ook over kopieren van deze bestanden van de 32bit drivers disk naar de 64bits driver disk werkt niet en krijg ik weer na installatie een loop bij het opstarten.
Nu dacht ik slim te zijn.... ( bij wijze van spreken nat.) En heb uit de laaste nForce 6.39 de IDE drivers op diskette gezet en zo een nieuwere diskette gemaakt.
Helaas lost dit niks op en bezitten deze nog steeds de bestanden NVRAID.CAT en NVVATA.CAT
nog niet.
Heeft iemand ook het zelfde probleem ondervonden of mischien al wat ervaaring met de 64bits Windows installatie ?
Heb al gemaild naar Asus en het probleem voorgelegt maar daar krijg ik spijtig genoeg geen gehoor.
Anoniem: 135948
Dit moet werken, maak er met de Easy Select 2x 8x PCIe van, en gebruik ze niet in SLI mode (ook onmogelijk met 2 verschillende kaarten) Nu zijn het 2 apart te besturen kaartenAnoniem: 83929 schreef op zondag 06 maart 2005 @ 11:48:
[...]
Excuses voor mijn onduidelijkheid.
Ik heb hier een triple head setup: 1x Iiyama 22" en 2x Iiyama 19". Oftewel ik zou graag 3 monitoren + een tv-out willen draaien, vandaar 2 "los" werkende grafische kaarten.
Ik zou dus ook voor een Matrox Parhelia kunnen gaan, alleen is die "wat" minder geschikt voor games
mijn tweede harde schijf (SATA 200gb maxtor) (gloednieuw) geeft sinds ik bios 1004 erop heb staan allemaal erros... dan sluit ie niet goed af, dan weer bluescreens (kernel_stack_inpage_error)
ook alle rars die ik maak zijn na een dag weer corrupt terwijl ze eerst wel goed waren en ga zo maar door...
iemand enig idee of er ergens andere drivers te krijgen zijn? want de drivers op de asus site zijn erg oud en worden nu al veel te weinig geupdate naar mijn idee...
xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing
kan ik deze gewoon op mijne mobo doen?
Rekeningrijden is onvermijdelijk, uitstel is struisvogelpolitiek.
Anoniem: 115890
Dit zijn de sys specs die ik ga kopen
AMD64 3500
Asus A8N-SLI
2x512 Twinmos speed premium pc 3200 ( gaat hierdoor me niet pc een beetje tragen omadt het 3500 is ? sorry ben een noob in dit soort stuff
6800GT PCI-e
200GB Diamond 10
[ Voor 51% gewijzigd door Anoniem: 115890 op 10-03-2005 20:55 ]
Dit topic is gesloten.
Neem dit eens door: PMG Beleid - De "Grote xxxxx"- en "Ervaringen" topics

Samengevat:
* Basic Vraagjes worden niet getolereerd.
* Problemen horen in een eigen topic.
* Ervaringentopics zijn om ervaringen uit te wisselen.