[reviews] kunnen die op papier?

Pagina: 1
Acties:

• [Roland]
  • Registratie: Februari 2003
  • Niet online
De mega roundup van Serial ATA RAID 5-adapters lijkt me erg interessant om te lezen, echter om de 32 pagina's die deze review lang is vanaf mijn beeldscherm te lezen lokt niet erg.
Ik kan natuurlijk elke pagina bij langs gaan en deze gaan printen, maar veel liever heb ik een pdf document die ik kan printen, om het stuk dan later relaxed op de bank te kunnen lezen.

Vooral met lange wat ingewikkelde stukken vind ik papier veel fijner dan een beeldscherm, ik denk dat meer bezoekers dit vinden, misschien een idee om zulke uitgebreide artikelen in het vervolg ook als download aan te bieden?

• Yoeri
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online

Yoeri

O+ Joyce O+

(overleden)
Tabel over tekst bij printen SATA-RAID roundup ;)

Misschien ff Rac-on contacteren dus of hij je dat ding niet kan bezorgen.

[ Voor 45% gewijzigd door Yoeri op 01-02-2005 10:58 ]

Kijkje in de redactiekeuken van Tweakers.net
22 dec: Onze reputatie hooghouden
20 dec: Acht fouten

• Femme
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 20:47

Femme

Hardwareconnaisseur

Official Jony Ive fan

De pintversie van de reviewpagina's kun je bereiken via print.tweakers.net of via het printericoontje dat onderaan de reviewpagina's is te vinden. In het geval van de SATA RAID-review moet je dan 100 pagina's gaan printen wat mij een grove verspilling van papier en inkt lijkt.

[ Voor 9% gewijzigd door Femme op 01-02-2005 10:59 ]

• [Roland]
  • Registratie: Februari 2003
  • Niet online
Femme schreef op dinsdag 01 februari 2005 @ 10:58:
De pintversie van de reviewpagina's kun je bereiken via print.tweakers.net of via het printericoontje dat onderaan de reviewpagina's is te vinden. In het geval van de SATA RAID-review moet je dan 100 pagina's gaan printen wat mij een grove verspilling van papier en inkt lijkt.
Wat dom.....Ik dacht dat het printer icoontje bedoeld was om de huidige pagina af te drukken... Misschien had ik daar eerst even op moeten klikken voor ik hier deze vraag stelde.

Hoe kun je nu zeggen dat een review waar je waarschijnlijk verschikkelijk veel tijd in hebt gestoken verspilling van inkt en papier noemen? :) Als denk ik dat je stiekum wel gelijk hebt, ik had niet verwacht dat het stuk zo groot is.