Titel bericht veranderen?

Pagina: 1
Acties:

• schnumi
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

Topicstarter
Het gaat om dit nieuwsbericht:

nieuws: Winst Nintendo daalt, Sony PSP populairder dan DS

Ik vind de titel een verkeerde suggestie geven. Zo zou de PSP "waarschijnlijk" populairder en beter verkopen omdat er meer verscheept zijn in 1 week als van de Nintendo DS.

Dat zegt natuurlijk niets over populariteit en over verkopen want als je nagaat dat Sony nu pas de productie capaciteit van de PSP heeft verhoogd is het logisch dat ze nu dus meer PSP's gaan verschepen naar de leveranciers.

De winstdaling van Nintendo klopt wel daar kan ik niks over zeggen. Alleen wel dat de winst die overblijft nog steeds de hoogste ooit is van een gamesfabrikant.

Dus de titel zou bijvoorbeeld kunnen worden: Nintendo stelt winst naar beneden bij.

[ Voor 8% gewijzigd door schnumi op 27-01-2005 18:25 ]

"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"

• Nik
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 20:22

Nik

Er staat duidelijk een komma tussen beide onderwerpen, ik zie het probleem niet?

En vergeet niet: een titel moet nieuwsgierig maken ;)

• schnumi
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

Topicstarter
Ja tuurlijk maar het kan ook misleidend zijn. En veel mensen letten niet op de komma ben ik bang. ;)

Ik wou het alleen maar even aangeven vandaar. :) Is overigens de eerste keer dat ik dat doe dus. :)

"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"