Toon posts:

hyperlink in FP 2003

Pagina: 1
Acties:
  • 31 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hallo allemaal,

Ik heb een probleempje in FP 2003.

Wanneer ik in frontpage 2003 een pagina maak en op de pagina een jpeg afbeelding plaats dan zie ik deze wel in de ontwerppagina maar zodra ik deze overschakel naar de voorbeeld pag. wordt dit een kruisje. Zo ook de hyperlinks die niet werken.

Kent iemand dit probleem en is hier iets aan te doen.

bij voorbaat dank,

• Harm
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
Hoi :w . Ik heb sterk het idee dat je in het verkeerde subforum zit. Dit soort vragen horen niet thuis in Frontpage Algemeen, lees ook de FAQ hierover eens :) . Je vraag zou eerder thuishoren in Webdesign & Graphics, maar omdat ik denk dat je topic niet aan de daar geldende eisen voldoet, verplaats ik het topic niet en doe ik hem op slot.

• Steve
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 22-02 04:46

Steve

Krokodil \o/

Eerst en vooral: welkom op GoT!

In tegenstelling tot wat de naam misschien doet vermoeden, is het forum Frontpage Algemeen niet voor vragen in verband met Microsoft Frontpage bedoeld. Het is wel bedoeld voor vragen en opmerkingen in verband met onze eigen Frontpage. Normaal kan je met dit soort vragen terecht in Webdesign & Graphics, maar daar zou hij waarschijnlijk snel gesloten worden wegens nogal basic. Je moet ervoor zorgen dat de betreffende afbeelding in dezelfde map staat als de html-file zelf, of toch de juiste locatie van de afbeelding instellen.

In ieder geval hoort dit topic hier niet thuis en dus gaat er een slotje op :).

[edit] Zucht, zie Harm dus :+.

[ Voor 3% gewijzigd door Steve op 19-01-2005 23:26 ]

Dit topic is gesloten.