Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

• mies69
  • Registratie: november 2018
  • Laatst online: 10-11-2018
Hallo,

ik ben nieuw hier en niet zo'n techneut, dus ik hoop dat jullie toch wat tips voor my hebben.

ik gheb een gebruikte mercdes Viano gekocht met daarin ( zoals achteraf bleek) een merkloos navigatiesysteem.

Er zat wel een kaartje in met een NaviGo logo erop.
ik heb een recente versie van de kaaarten van Europa erop laten zetten het werkte even normaal ( maar wel heel traag)
en nu blijft hij steeds hangen .

ik denk zelf dat het aan het besturingssysteem ligt, want het duur soms wel 3 minuten voordat de radio overschakeld maar de navigatie of de SD kaart,

Is een manier om Windows opnieuw te installeren? en kan ik dan beter ook meteen de nieuwste versie nemen ( wat is die trouwens??)

er zit wel een "female" USB kabel onder het dashboard, dat scheelt... ;)

bedankt alvast!!

michel

• MAX3400
  • Registratie: mei 2003
  • Laatst online: 16-01 08:27

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Volgend jaar is het OS zo ongeveer 10 jaar oud en zo ongeveer ook zo lang niet meer bijgewerkt. Allicht dat de dealer nog ergens een firmware misschien kan regelen maar ik zou er niet al te jard op rekenen.

Add and message me on XBL for FM7 or FH4: OctagonQontrol

• MrSenne
  • Registratie: maart 2012
  • Laatst online: 11:01
Ik denk dat je beter af bent met een navigatie app op je telefoon en een telefoonhouder + lader...

• Twazerty
  • Registratie: april 2006
  • Laatst online: 10:16

Twazerty

AVCHDCoder developer

Bedoel je NaviGo of iGo? Ik draai al jaren met iGo op een WinCE device en dat werkt nog steeds als een zonnetje (ook met de nieuwste kaarten).

Ruisende versterker: schakel je subwoofer in.

• hardware-lover
  • Registratie: augustus 2005
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

[weg]

hardware-lover wijzigde deze reactie 27-11-2018 17:19 (167%)
Reden: blijkbaar weer een hit and run topic

A smile a day....

Apple iPhone XS Red Dead Redemption 2 LG W7 Google Pixel 3 XL OnePlus 6T (6GB ram) FIFA 19 Samsung Galaxy S10 Google Pixel 3

Tweakers vormt samen met Tweakers Elect, Hardware.Info, Autotrack, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer de Persgroep Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2019 Hosting door True