Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

• pandit
  • Registratie: maart 2003
  • Laatst online: 10-01 11:52
quote:
Heedless schreef op dinsdag 10 mei 2016 @ 23:00:
Dus toch een mini Mi band 2 presentatie. Ik ben benieuwd wat het prijsverschil gaat zijn met de 1S.
Is al te koop http://http://www.geekbuy...d-iOS---Black-366206.html

• mhulsegge
  • Registratie: januari 2004
  • Laatst online: 08:42

• Heedless
  • Registratie: januari 2006
  • Laatst online: 16-01 23:04
quote:
Lijkt me meer een zelfbedachte pre-order, aangezien ze nog niet eens een
fatsoenlijke foto hebben. Dit is die oude 'teaser' foto, toch?
Maar ik kan me voorstellen dat de prijs wel in die richting gaat zijn.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• NSG
  • Registratie: april 2009
  • Laatst online: 08:55

NSG

Je weet niks!

De 1s kosste de eerste weken ook meer dan het dubbele van nu bij de bekende webshops. Dus zegt niet zo veel over de prijs die Xiaomi gaat hanteren.

• MM51_Mini
  • Registratie: augustus 2011
  • Laatst online: 16-05-2018
Iemand die weet of de bracelets die de ts heeft toegevoegd nog te bestellen zijn?

Zo ja : waar?

Thx

Acties:
  • 0Henk 'm!

• MikeOO
  • Registratie: augustus 2007
  • Laatst online: 08:35
Ik gebruik de Mi Band 1s icm een Samsung S6 Edge.

Op zich werk het allemaal prima alleen de verbinding met Bluetooth is gewoon slecht.
Ik maak verbinding, al dan niet met uit / aanzetten bluetooth en dan werkt alles.

Ik loop even weg en dan verlies hij de verbinding. Kom ik later terug dan is er geen verbinding meer.
Als ik dan probeer om weer verbinding te maken dan kan ik eerdere handelingen weer gaan herhalen en soms werkt dat niet meer en krijg ik het pas weer werkend als ik het toestel herstart.

Omdat ik ook een verbinding hebt met de carkit in de auto probeert hij ook vaak deze verbinding te maken als ik bluetooth weer aanzet. Die kan hij natuurlijk niet bereiken als ik in huis zit dus faalt de verbinding.

Ik krijg ook vaak een melding dat Bluetooth delen is gestopt.

Nu heb ik dit toestel pas 2 weken en vanuit de doos eerst de upgrade naar Android 6.01 uitgevoerd en daarna het toestel gereset naar fabrieksinstellingen en daarna pas alles gaan instellen voor eerste gebruikt.

Toestel verbind elke keer prima met de carkit en ook streamen van muziek weer goed.

Het vreemde vindt ik ook dat de Mi verbinding ook niet is terug te vinden in het bluetooth overzicht. Zo kun je er dus ook nooit een vertrouwd apparaat van maken binnen Android.

Smart Lock lukt ook niet.
Als ik Smart Lock open dan moet je een vertrouwd apparaart kiezen maar hier staat dus niets in.

Iemand tips om dit beter werkbaar te maken. Elk keer zoveel kunstgrepen uithalen is niet echt werkbaar en dan gaat de lol er snel af.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• janvanduschoten
  • Registratie: januari 2010
  • Laatst online: 11:05

janvanduschoten

Moderator Mobile / General Chat

Nr. 346

Topicstarter
In de Mi app kun je onderin op Play tappen, daar kun je Discoverable aanzetten. Vind je toestel hem dan wel?

You're mistaken me for someone who really cares.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• MikeOO
quote:
janvanduschoten schreef op zondag 15 mei 2016 @ 09:02:
In de Mi app kun je onderin op Play tappen, daar kun je Discoverable aanzetten. Vind je toestel hem dan wel?
Nee die staat ook aan. Hij is wel gevonden en alles werkt ook maar verbinding is alleen een ramp om steeds te maken. Nu heb ik net ook gelezen dat er meer zijn die problemen hebben icm Android 6.01 dus mogelijk is de app nog steeds niet aangepast hiervoor maar echt info hierover is allemaal zeer beperkt.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• janvanduschoten

janvanduschoten

Nr. 346

Topicstarter
quote:
MikeOO schreef op zondag 15 mei 2016 @ 09:59:
[...]

Nee die staat ook aan. Hij is wel gevonden en alles werkt ook maar verbinding is alleen een ramp om steeds te maken. Nu heb ik net ook gelezen dat er meer zijn die problemen hebben icm Android 6.01 dus mogelijk is de app nog steeds niet aangepast hiervoor maar echt info hierover is allemaal zeer beperkt.
Hier ook 6.01 en het werkt probleemloos. Misschien ff de app verwijderen en opnieuw installeren en aanmelden?

Acties:
  • 0Henk 'm!

• MikeOO
quote:
janvanduschoten schreef op zondag 15 mei 2016 @ 10:39:
[...]

Hier ook 6.01 en het werkt probleemloos. Misschien ff de app verwijderen en opnieuw installeren en aanmelden?
Zie jij de band wel bij de Bluetooth instellingen als gevonden apparaat?

Heb jij een nieuwe 6.01 installatie gedaan of alleen een upgrade naar 6.01. Daar schijnt een verschil in te zetten. Bij een upgrade blijven de zaken namelijk wel werken. Op wat voor toestel gebruik jij de Mi band.

Schijnt te maken te hebben met touchwiz van Samsung die problemen geeft icm 6.01.
http://en.miui.com/thread-276584-1-1.html
http://en.miui.com/thread-244143-1-1.html
http://en.miui.com/thread-270800-1-1.html

MikeOO wijzigde deze reactie 15-05-2016 14:09 (16%)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• janvanduschoten

janvanduschoten

Nr. 346

Topicstarter
quote:
MikeOO schreef op zondag 15 mei 2016 @ 13:57:
[...]

Zie jij de band wel bij de Bluetooth instellingen als gevonden apparaat?

Heb jij een nieuwe 6.01 installatie gedaan of alleen een upgrade naar 6.01. Daar schijnt een verschil in te zetten. Bij een upgrade blijven de zaken namelijk wel werken. Op wat voor toestel gebruik jij de Mi band.

Schijnt te maken te hebben met touchwiz van Samsung die problemen geeft icm 6.01.
http://en.miui.com/thread-276584-1-1.html
http://en.miui.com/thread-244143-1-1.html
http://en.miui.com/thread-270800-1-1.html
Bij mij is hij ook niet zichtbaar bij de Bluetooth devices. Ik heb een LG G5 met standaard 6.01. Werkte direct na het pairen, geen enkel probleem ermee gehad.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• MikeOO
quote:
janvanduschoten schreef op zondag 15 mei 2016 @ 14:23:
[...]

Bij mij is hij ook niet zichtbaar bij de Bluetooth devices. Ik heb een LG G5 met standaard 6.01. Werkte direct na het pairen, geen enkel probleem ermee gehad.
tnx

Smart Lock gaat hem voorlopig niet worden en zal moeten wachten op een oplossing icm Touchwiz.
Heb de apps verwijderd en opnieuw geïnstalleerd en nu testen of de verbinding beter gaat.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• pipodejunk
  • Registratie: december 2011
  • Nu online
heb de miband 1s ding nu 3 dagen.

4 dingen die me opvallen:
1. jammer dat gmail niet bij de notificaties zit.
2. ding herkent het niet als ik een middag dutje doe. registreert me slaap netjes snacht, maar overdag vind ik hem niet terug.
3. als ik ben wezen fietsen herkent hij dit niet als stappen.
4. Die wekker werkt ook niet helemaal. ding gaat later af dan dat ik heb ingesteld :S

verder wel geinig ding als je een android toedtel hebt.

pipodejunk wijzigde deze reactie 17-05-2016 10:10 (10%)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• NSG

NSG

Je weet niks!

Zie net dat er al weer een week geleden nieuwe afbeeldingen zijn 'gelekt' van de Mi band 2!
Ziet er erg fraai uit naar mijn mening :)

Meer op: http://toutiao.com/i6284142230181511682/

• Heedless
Vind hem wel redelijk glossy en ik ben niet zo'n fan van die blauwe OLED schermpjes. De witte vind ik een stuk beter staan.
Maar alsnog is dit wel degene waar ik voor ga als de reviews een beetje positief zijn (accuduur e.d.) en de prijs ok is.

• 4POX
  • Registratie: maart 2000
  • Laatst online: 15-01 04:19

4POX

Everybody is wired

quote:
NSG schreef op vrijdag 20 mei 2016 @ 22:18:
Zie net dat er al weer een week geleden nieuwe afbeeldingen zijn 'gelekt' van de Mi band 2!
Ziet er erg fraai uit naar mijn mening :)

[afbeelding]
[afbeelding]

Meer op: http://toutiao.com/i6284142230181511682/
Band kunnen ze loslaten. Het lijkt wel een mega horloge op die afbeeldingen.

AKA Rinkel weblog

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Kitser
  • Registratie: april 2003
  • Laatst online: 14-01 16:13
Ik heb m'n Mi Band (eerste versie) weer uit de kast gehaald om te gaan gebruiken.

Maar ik zie even door de apps de mi band niet meer ;-)
Dit is mijn doel;

Stappen tellen en deze registreren in Google Fit.
Notificaties voor verschillende apps. En verschillende notificaties voor persoonlijke WhatsApp berichten en groep WhatsApp berichten.

Ik heb nu de officiële Mi Band App, Notify En Fitness en Google Fit geïnstalleerd.

Voor de notificaties is Notify En Fitness prima. Maar ze kunnen allemaal stappen registreren.
Voor Notify En Fitness heb je volgens mij de officiële Mi Band App nodig.
En alle 3 kunnen stappen registeren. Mi Fit en Notify En Fitness kunnen ook de data sturen naar Googe Fit.
Dat staat nu aan bij mij.

Nu vraag ik me af hoe ik alles in moet stellen om het aantal stappen juist te registeren in Google Fit.
Zonder dat de data van 3 verschillende apps bij elkaar wordt optelt of elkaar in de weg zit.

Edit:
Of gaat dit makkelijker/beter met Mi Band Tools?
Ik zie dat die geen stappen en slaap registreert. En zo te zien kan Mi Band Tools hetzelfde als Notify En Fitness.
Dus misschien is het het beste om MiFit de data naar Google Fit te sturen en Mi Band Tools de notificaties te laten verzorgen?

Nog een andere vraag. Kan je ergens je eigen Mi Band armband ontwerpen en bestellen?
Of misschien kan het met een 3d printer ofzo?

Kitser wijzigde deze reactie 23-05-2016 07:17 (22%)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Worstkaas
  • Registratie: juli 2003
  • Laatst online: 08:07
Ik heb gisteren alleen maar op de mountainbike gezeten en amper gelopen. Toch een melding dat ik 8000 stappen bereikt had.
Ding gaat maar de prullenbak in denk ik, uiterst onbetrouwbaar.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• MikeOO
Nu 3 weken de Mii Band 1s.

Week 1 redelijk probleemloos op af en toe verbindingsproblemen.

Week 2, Mii zo dood als een pier en opladen lukt niet meer. Dus 2 dagen in de koelkast en daarna ging hij weer vrolijk opladen. Toen deze vol was ging hij steeds herstarten, alle lampjes gaan knipperen en band trill en dan weer even uit en daarna weer hetzelfde te doen. Na een tijdje kwam er weer leven in.

Week 3. Batterij was nog 50% vol volgens app. Even later geen verbinding meer mogelijk wat ik ook normaal moet uitvoeren om weer verbinding te krijgen. 98% gaat in 1x goed maar soms moet ik mijn S6 Edge opnieuw opstarten om de verbinding weer te kunnen krijgen.
Nu lukte dat niet meer dus aan de lader. Lampje 1 ging knipperen dus lijkt er op dat hij (denk) dat hij leeg is dus weer volledig opgeladen en vanaf het moment dat deze van de lader was bleven de 3 ledjes vol branden en verder niets. Na een nacht was de batterij dus weer leeg vermoed ik en het weer aansluiten aan de lader geeft weer 0 reactie.

Hij ligt weer in de koelkast en ondertussen een mail naar Banggood gestuud en hopen dat ze een ander gaan opsturen en hopen dat die beter is.

Mii Band is leuk maar op deze manier ben je er snel klaar mee.

Acties:
  • +2Henk 'm!

• 4POX
  • Laatst online: 15-01 04:19

4POX

Everybody is wired

Ik heb nu anderhalf jaar nu mi bandjes. De eerste was DOA. De tweede heb ik gesloopt in de sauna. Ik had nog een derde liggen. De vierde is de mi band met hartslag sensor.

Het idee van stappen heb ik al losgelaten. Ik behandel de stappen als punten. Over een lang genoeg termijn krijg je vanzelf een beeld wanneer je actief was en wanneer niet.

AKA Rinkel weblog

Acties:
  • +2Henk 'm!

• Dannisi
  • Registratie: februari 2005
  • Laatst online: 10:25
Nu ook officieel:
De Mi band 2 (Chinees)
7 Juni, 150RMB
Edit: of gewoon op de Xiaomi site: http://www.mi.com/shouhuan2/

Dannisi wijzigde deze reactie 02-06-2016 06:54 (7%)

There is no place like 127.0.0.1

• pandit
quote:
Worstkaas schreef op maandag 30 mei 2016 @ 09:22:
Ik heb gisteren alleen maar op de mountainbike gezeten en amper gelopen. Toch een melding dat ik 8000 stappen bereikt had.
Ding gaat maar de prullenbak in denk ik, uiterst onbetrouwbaar.
Dan heb jij een defect exemplaar. De Miband staat bekend om zijn betrouwbaarheid. Ik heb hem een half jaar en ervaar betrouwbare metingen..

• donald_dick
  • Registratie: november 2001
  • Laatst online: 23:22
Iemand al een preorder gezien die wel een normale prijs heeft ipv het dubbele?

wie de bal kaatst, kan hem gekorrigeert terug verwachten

• flippiej
  • Registratie: september 2011
  • Laatst online: 10:09
quote:
Die website geeft een accuduur aan van 20 dagen bij continue gebruik. Dat valt nog best wel mee met het schermpje er bij.
Ik heb sinds een aantal weken de 1s en die moet ik elke 14 dagen wel opnieuw opladen met elke 3 minuten een hartslagmeting dus als dat uiteindelijk ongeveer hetzelfde zal zijn is dat niet verkeerd.

• Robkazoe
  • Registratie: december 2002
  • Laatst online: 09:30
Ik vermoed niet dat het schermpje continue aan staat. Zie ook dit plaatje op Tweakers:

Hier lijkt hij niet aan te staan.

• flippiej
quote:
Robkazoe schreef op donderdag 02 juni 2016 @ 11:57:
Ik vermoed niet dat het schermpje continue aan staat. Zie ook dit plaatje op Tweakers:
[afbeelding]
Hier lijkt hij niet aan te staan.
Hij gaat aan door op het ronde knopje te tikken en toont dan zoal (google translate): "de huidige tijd, meer gegevens is het aantal stappen, hartslag, en zelfs kilometers, warmte en ga zo maar door."

Maar staat dus idd niet de hele tijd aan, pas als er een notificatie is of als je zelf het aan tikt.

• ralph075
  • Registratie: maart 2009
  • Niet online
quote:
Dannisi schreef op donderdag 02 juni 2016 @ 06:51:
Nu ook officieel:
De Mi band 2 (Chinees)
7 Juni, 150RMB
Edit: of gewoon op de Xiaomi site: http://www.mi.com/shouhuan2/
Nog een nette prijs ook, omgerekend net iets meer dan €20.
Heb zelf net een verse Miband 1S als vervanging van de 1. Kon het niet laten liggen toen die laatst voor €12 verkrijgbaar was. Ik wacht dus nog wel even met de nieuwste versie.

• Call of Duty
  • Registratie: augustus 2010
  • Laatst online: 11-01 23:02
Ik heb nog nooit van een product zoveel dezelfde klachten gelezen. Niet weggezet tegen de totale verkoop dus geen idee van het algemene kwaliteit maar mijn persoonlijke ervaringen zijn ook niet best.

Heb nu 2x de eerste Mi Band gehad met gekleurde LED's. Deze gingen beide ongeveer na 2 maanden buiten gebruik. Herkenning bluetooth was het eerste wat faalde en erna wilden ze niet meer opladen. (Een lampje, blijft knipperen). Alles geprobeerd wat er online maar te vinden is. Xiaomi zegt dat ik em mag opsturen maar dat is natuurlijk geen optie, dat is immers duurder dan een nieuwe kopen.

Ik had de hoop dat de 1A met de witte LED misschien iets beter zou zijn maar ook deze wil niet meer pairen na een maand of 4 prima gebruik.

Ik vond ze wel heel leuk om te hebben dus ik ga desondanks waarschijnlijk toch de Mi Band 2 halen. Nieuwe band, nieuwe kansen :v

• xileS
  • Niet online
Mijn Miband met gekleurde LED is van mijn vriendin (iPhone gebruiker) geweest. Ze droeg hem niet meer, omdat ze dacht dat die kapot was. Ik heb hem een keer voor de grap gepakt en gepaird met mijn Android telefoon en scheen het gewoon te doen. Heb het sindsdien al meer dan een half jaar om en eigenlijk nog geen last van gehad dat die het volledig niet meer doet, alleen een paar x dat mijn slaap niet is bijgehouden. Ik heb hem eigenlijk continue om, ook onder de douche.

• ksborg
  • Registratie: april 2004
  • Laatst online: 10:18
Ik heb momenteel ook issues met slaap. Volgens mijn Mi Band heb ik al 3 nachten niet geslapen. Toch heb ik wel degelijk stappen gezet in m'n slaap :+. Bijzonder. Maar goed, die van mij doet het al geruime tijd prima. Jaartje of zo. Nu eerste probleem en ik heb het idee dat het aan mijzelf ligt (laatst onwijs hard met m'n pols en dus ook de Mi Band tegen de muur geslagen. Per ongeluk, maar toch...)

Discogs

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Kenzi
  • Registratie: oktober 2009
  • Laatst online: 04:44

Kenzi

Scientia potentia est

filmpje van de Mi Band 2. Versta er niet veel van maar is wel leuk om hem in het echt te zien
hij lijkt wel wat dikker dan de 1.

Staying alive in China

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Suli
  • Registratie: september 2009
  • Niet online
quote:
Kenzi schreef op vrijdag 03 juni 2016 @ 05:17:
[video]

filmpje van de Mi Band 2. Versta er niet veel van maar is wel leuk om hem in het echt te zien
hij lijkt wel wat dikker dan de 1.
Offtopic: De ondertiteling is geweldig hahaha _O-

Ik draag geen horloge, maar wel de Mi Band. Ik kijk enorm naar uit. De tracking is niet perfect, maar dat vind ik niet erg. Heb nu tijdelijk een stappenteller en gek genoeg meten ze ongeveer dezelfde stappen sinds vorige week. Terwijl de stappenteller bij het fietsen de omwenteling telt en de Mi Band helemaal niks tijdens het fietsen. Weet niet of het veranderd is sinds vorige week, alleen dat ik mijn doelen behaal met beiden bijna tegelijk.

• eth0
  • Registratie: mei 2002
  • Laatst online: 14-01 10:25
En sinds vandaag heb ik ook de Mi Band 2, ziet er goed uit...

• kanem0chi
  • Registratie: februari 2008
  • Laatst online: 16-01 15:25
Mijn Mi Band 2 nu al mogen ontvangen van www.ibuygou.com.. Mochten er vragen zijn... stel ze maar!

kanem0chi wijzigde deze reactie 08-06-2016 15:23 (40%)

Meer weten over mij, wie ik ben en wat ik doe? www.martijnwester.com

• eth0
quote:
kanem0chi schreef op woensdag 08 juni 2016 @ 15:07:
Mochten er vragen zijn... stel ze maar!
Ik heb nog geen optie gezien om de afstand uit te lezen bij mij, heb jij deze wel? Het lijkt er op dat dit een toekomstie optie/update zal worden als ik de site zo bekijk...

• Joosie200
  • Registratie: september 2007
  • Niet online
quote:
Mochten er vragen zijn... stel ze maar!
Kan je naast een belicoontje ook een enveloppe voor email, sms-icoon en dergelijke instellen? En indien niet by default, wel via een app?

• eth0
quote:
Joosie200 schreef op woensdag 08 juni 2016 @ 15:15:
[...]

Kan je naast een belicoontje ook een enveloppe voor email, sms-icoon en dergelijke instellen? En indien niet by default, wel via een app?
Er zit standaard een aantal logo's in, voor bv wechat, whatsapp, snapchat ed. Je kan deze aan en uitzetten via de app. Je kan niet je eigen logo's instellen.

• kanem0chi
quote:
Joosie200 schreef op woensdag 08 juni 2016 @ 15:15:
[...]

Beperkt, third party access zijn nu Wchat, Google Fit en Weibo. Zie screenshot:
quote:
eth0 schreef op woensdag 08 juni 2016 @ 15:14:
[...]

Ik heb nog geen optie gezien om de afstand uit te lezen bij mij, heb jij deze wel? Het lijkt er op dat dit een toekomstie optie/update zal worden als ik de site zo bekijk...
Afstand kan uitgelezen worden, evenals extra gegevens:

kanem0chi wijzigde deze reactie 08-06-2016 15:23 (14%)

• Joosie200
  • Registratie: september 2007
  • Niet online
quote:
eth0 schreef op woensdag 08 juni 2016 @ 15:19:
[...]

Er zit standaard een aantal logo's in, voor bv wechat, whatsapp, snapchat ed. Je kan deze aan en uitzetten via de app. Je kan niet je eigen logo's instellen.
quote:
kanem0chi schreef op woensdag 08 juni 2016 @ 15:22:
[...]

Beperkt, third party access zijn nu Wchat, Google Fit en Weibo. Zie screenshot:
[afbeelding]
Zo'n lijst met third party access kan worden uitgebreid. Weet ik voor nu genoeg. Dank! :)

• eth0
quote:
kanem0chi schreef op woensdag 08 juni 2016 @ 15:22:

Afstand kan uitgelezen worden, evenals extra gegevens:
Waar vind jij deze optie? Er lijken misschien wat verschillen te zijn tussen Android en IOS? Ik zie bepaalde optie's niet. Overigens heb ik al een nieuwe firmware, 1.0.0.11, misschien heb jij meer notificatie's na een update?

Hier wat voorbeelden van notificatie's

En een whatsapp op mijn Mi band 2

eth0 wijzigde deze reactie 08-06-2016 15:59 (37%)

• kanem0chi
Geen idee waardoor ik nog op 0.0.85 zit.. eens kijken of dit ergens te updaten is?

EDIT: Handmatig app notificaties toegepast. Mogen er maximaal 5 zijn. Third party apps worden in een hogere versie pas ondersteund. Vraag is uitgezet naar ibuygou. :)

kanem0chi wijzigde deze reactie 08-06-2016 16:39 (52%)

• eth0
Ah, heb de optie's gevonden, hij geeft nu ook afstand ed weer. De App vindt ik niet helemaal prettig werken, niet alle optie's zitten op de plek waar ik deze verwacht...

eth0 wijzigde deze reactie 08-06-2016 16:24 (36%)

• Boinkie
  • Registratie: juni 2002
  • Laatst online: 10:10
quote:
Mijn Mi Band 2 nu al mogen ontvangen van www.ibuygou.com.. Mochten er vragen zijn... stel ze maar!

[afbeelding]

[afbeelding]
Wanneer had je besteld? Heb hem vandaag ook besteld daar!

• kanem0chi
Op de dag van aankondiging :D Dan denk ik dat ze hem maandag op de post doen vanwege het 'dragonboat festival' bron: https://community.ibuygou...and-2-availability.29319/ :)
quote:
Boinkie schreef op woensdag 08 juni 2016 @ 22:32:
[...]

Wanneer had je besteld? Heb hem vandaag ook besteld daar!

kanem0chi wijzigde deze reactie 08-06-2016 23:10 (33%)

• Boinkie
quote:
kanem0chi schreef op woensdag 08 juni 2016 @ 23:09:
Op de dag van aankondiging :D Dan denk ik dat ze hem maandag op de post doen vanwege het 'dragonboat festival' bron: https://community.ibuygou...and-2-availability.29319/ :)

[...]
Cool! Dan zou die eind van de week wel binnen moeten zijn! Ben benieuwd!

• kanem0chi
quote:
Boinkie schreef op woensdag 08 juni 2016 @ 23:46:
[...]

Cool! Dan zou die eind van de week wel binnen moeten zijn! Ben benieuwd!
Yes, daar ga ik wel van uit. Tegen die tijd wil ik ook mijn eerste bevindingen in een mooie / uitgebreide review hebben beschreven :)

Mochten er vragen zijn, dan kan ik die meenemen in de review :)

• eth0
De versie in de play store loopt achter.

Download hier de nieuwste, meer notificatie opties en nieuwere firmware.

De reden dat deze njet in de play store staat is omdat de play store in Chine is geblokkeerd. En de band 2 niet buiten China officieel is.

Op eigen risico
http://en.miui.com/forum....=page%3D1&page=1&mobile=2

eth0 wijzigde deze reactie 09-06-2016 05:34 (60%)

• Kenzi

Kenzi

Scientia potentia est

quote:
eth0 schreef op donderdag 09 juni 2016 @ 05:31:
De versie in de play store loopt achter.

Download hier de nieuwste, meer notificatie opties en nieuwere firmware.

De reden dat deze njet in de play store staat is omdat de play store in Chine is geblokkeerd. En de band 2 niet buiten China officieel is.

Op eigen risico
http://en.miui.com/forum....=page%3D1&page=1&mobile=2
Er is altijd al een verschil geweest tussen de Mi Fit versie in China en de Google Play versie (oa. bijv Google Fit wat wel in de Play versie zat en niet in de Chinese).
Heeft niks met de Mi Band 2 te maken aangezien de app voor de 1, 1S en 2 dezelfde is.
Xiaomi houdt er 2 versies op na (die soms gelijklopen).

Staying alive in China

• eth0
quote:
Kenzi schreef op donderdag 09 juni 2016 @ 08:20:
[...]

Er is altijd al een verschil geweest tussen de Mi Fit versie in China en de Google Play versie (oa. bijv Google Fit wat wel in de Play versie zat en niet in de Chinese).
Heeft niks met de Mi Band 2 te maken aangezien de app voor de 1, 1S en 2 dezelfde is.
Xiaomi houdt er 2 versies op na (die soms gelijklopen).
Klopt meaar er zitten wel meer features voor de band 2 en een nieuwere firmware...

Acties:
  • +1Henk 'm!

• coredalae
  • Registratie: april 2006
  • Laatst online: 16-01 12:54
Ach joh de play versie zal snel genoeg ook updaten... Vind trouwens de 2 nog vrij prijzig op het moment...

Ik wacht nog even af. Ben voorlopig nog tevreden met mn 1s

android since G1.

• spokje
  • Registratie: maart 2002
  • Laatst online: 10:49
Hoe zit het met de stappenteller van de nieuwe band? Is die meer accuraat dan de 1e versie?

• jordeeeh
  • Registratie: november 2007
  • Laatst online: 10:48
Hmm, twijfel nu wel om de 2 te kopen.. Vooral omdat er nu ook een klok in zit :)

• mhulsegge
  • Registratie: januari 2004
  • Laatst online: 08:42
Ik ben zeker van plan de 2 te kopen, maar wacht nog een paar weken totdat die breder beschikbaar is.
Wat ik mij afvraag, van degenen die hem al besteld hebben / in huis hebben...... Waarvandaan is die gekomen ? Het bedrag zit boven de 22 euro waarvoor je geen btw hoeft te betalen als je vanuit bv China besteld. Of hebben jullie deze via Europese warehouses ontvangen ?

• SuperPoekie
  • Registratie: november 2004
  • Laatst online: 16-01 22:53

SuperPoekie

Super Furry Animal

quote:
kanem0chi schreef op woensdag 08 juni 2016 @ 23:47:
Mochten er vragen zijn, dan kan ik die meenemen in de review :)
Kan je een vergelijkingsfoto maken met een miband 1? Om je pols t liefst :P

• ralph075
  • Niet online
quote:
spokje schreef op donderdag 09 juni 2016 @ 12:20:
Hoe zit het met de stappenteller van de nieuwe band? Is die meer accuraat dan de 1e versie?
Mijn ervaring is dat zowel de 1 als de 1S beide ook betrouwbaar zijn. Mijn verschillende hardlooprondes zijn qua afstand op de beide versies altijd gelijk aan de meting van de ronde via GPS. Het scheelt hooguit enkele tientallen meters (op afstanden van 6 tot 10 km).

Acties:
  • +1Henk 'm!

• eth0
quote:
mhulsegge schreef op donderdag 09 juni 2016 @ 12:42:
Ik ben zeker van plan de 2 te kopen, maar wacht nog een paar weken totdat die breder beschikbaar is.
Wat ik mij afvraag, van degenen die hem al besteld hebben / in huis hebben...... Waarvandaan is die gekomen ? Het bedrag zit boven de 22 euro waarvoor je geen btw hoeft te betalen als je vanuit bv China besteld. Of hebben jullie deze via Europese warehouses ontvangen ?
Van de Mi site, maar ik ben op dit moment in China ;)

• Kenzi

Kenzi

Scientia potentia est

quote:
eth0 schreef op donderdag 09 juni 2016 @ 16:06:
[...]

Van de Mi site, maar ik ben op dit moment in China ;)
Uitverkocht op de Mi site, andere officiele verkooppunten vragen een stuk meer (JD.com is een officiele partner van Mi maar vraagt 169 ipv 149 en op Tmall vragen ze zelfs 229).
Met dank aan al die resellers die als een gek die dingen bestellen om ze op de Westerse markt te flikkeren.

Staying alive in China

• kanem0chi
quote:
Kenzi schreef op donderdag 09 juni 2016 @ 16:16:
[...]

Uitverkocht op de Mi site, andere officiele verkooppunten vragen een stuk meer (JD.com is een officiele partner van Mi maar vraagt 169 ipv 149 en op Tmall vragen ze zelfs 229).
Met dank aan al die resellers die als een gek die dingen bestellen om ze op de Westerse markt te flikkeren.
Klopt. Maar als je hem bij mi besteld (20€) dan naar een Chinese forwarder stuurt dir heb weer verzend voor jou zit je ook al gauw op 25-30 euro in totaal. Ik heb mijne bij ibuygou.com gekocht voor 40$, 35€. Die paar extra euro om het sneller huis te hebben.. ik heb het er voor over Daarnaast ook geen import belasting betaald gelukkig, ook wel fijn en hebben ze een best grote voorraad nu: https://community.ibuygou...ability.29319/#post-32509 :)

Wat betreft overige vragen eerder gesteld in dit topic kom ik morgen eventjes op terug

kanem0chi wijzigde deze reactie 10-06-2016 12:11 (16%)

• pandit

• NSG

NSG

Je weet niks!

quote:
eth0 schreef op woensdag 08 juni 2016 @ 15:49:
[...]

Waar vind jij deze optie? Er lijken misschien wat verschillen te zijn tussen Android en IOS? Ik zie bepaalde optie's niet. Overigens heb ik al een nieuwe firmware, 1.0.0.11, misschien heb jij meer notificatie's na een update?

Hier wat voorbeelden van notificatie's

[afbeelding]
[afbeelding]

En een whatsapp op mijn Mi band 2

[afbeelding]
Whooo, dit had ik niet verwacht! Notificaties tonen van iOS apparaten :)

Steeds meer reden om het kopen van een miband 2 niet lang uit te stellen. Al heb ik mijn band 1 pas recent vervangen voor een 1S :P

• kanem0chi
quote:
spokje schreef op donderdag 09 juni 2016 @ 12:20:
Stappenteller is zeker en zeer accuraat. Ik heb hier een ook nog de Elephone W2 en Moto 360 smartwatch liggen en in het aantal stappen zit minimaal verschil. (getest met rechts de moto 360 en links de W2 watch en Mi Band 2)
quote:
jordeeeh schreef op donderdag 09 juni 2016 @ 12:30:
Hmm, twijfel nu wel om de 2 te kopen.. Vooral omdat er nu ook een klok in zit :)
Klok je is er handig! Al moet ik wel zeggen dat als je de 'klok kijk beweging' maakt, deze niet altijd aanspringt. Kan natuurlijk ook zijn dat ik dit op een rare manier doe :9
quote:
mhulsegge schreef op donderdag 09 juni 2016 @ 12:42:
EU warehouse zit er bij lange na nog niet in. Het bandje is amper voor de Chinezen zelf te verkrijgen, daarom zal het nog wel eventjes duren voordat de Mi Band in EU Warehouses ligt. Koop het bandje gewoon, de kans dat je BTW moet betalen is nihil.
quote:
SuperPoekie schreef op donderdag 09 juni 2016 @ 13:39:
[...]

Kan je een vergelijkingsfoto maken met een miband 1? Om je pols t liefst :P
Helaas heb ik niet een Mi Band 1 of 1S om mee te vergelijken. Wel een Elephone W2 of een Moto 360 haha.
quote:
NSG schreef op vrijdag 10 juni 2016 @ 07:22:
[...]

Whooo, dit had ik niet verwacht! Notificaties tonen van iOS apparaten :)

Steeds meer reden om het kopen van een miband 2 niet lang uit te stellen. Al heb ik mijn band 1 pas recent vervangen voor een 1S :P
Klopt! De app werkt hartstikke goed en je kan zelf handmatig kiezen welke notificaties van welke app er getoond moeten worden. Handmatig kan je er maar 5 kiezen, anders alleen de voorgeprogrammeerde.

• peponline
  • Registratie: augustus 2003
  • Laatst online: 10:17

peponline

Nightwish#2589

Ik heb een tomtom runner zonder hartslagmeter en ben eigenlijk op zoek naar een bluetooth (smart) hartslagmeter. Kan ik de Xiami Mi band 1S koppelen aan een sporthorloge zoals de tomtom runner? Beide apparaten hebben bluetooth namelijk. Of werkt hij alleen maar met de Xiami App en niet als losstaande hartslagmeter?

Acties:
  • +1Henk 'm!

• kanem0chi
quote:
peponline schreef op vrijdag 10 juni 2016 @ 12:10:
Ik heb een tomtom runner zonder hartslagmeter en ben eigenlijk op zoek naar een bluetooth (smart) hartslagmeter. Kan ik de Xiami Mi band 1S koppelen aan een sporthorloge zoals de tomtom runner? Beide apparaten hebben bluetooth namelijk. Of werkt hij alleen maar met de Xiami App en niet als losstaande hartslagmeter?
Koppelen aan een sportholorge zou in principe kunnen, maar je hebt er alleen niet veel aan, omdat je sporthorloge de data niet kan uitlezen. De Mi Band 1s werkt alleen met de app om je hartslag te zien. De Mi Band 2 kan je je hartslag wel meten zonder de app, maar zal deze dan niet in je overzicht komen als je de app niet gebruikt, en is dus maar 1x zichtbaar.

• jordeeeh
  • Registratie: november 2007
  • Laatst online: 10:48
Werkt Mi Band Tools trouwens ook met de Mi Band 2?

Acties:
  • +1Henk 'm!

• peponline
  • Registratie: augustus 2003
  • Laatst online: 10:17

peponline

Nightwish#2589

quote:
kanem0chi schreef op vrijdag 10 juni 2016 @ 12:20:
[...]

Koppelen aan een sportholorge zou in principe kunnen, maar je hebt er alleen niet veel aan, omdat je sporthorloge de data niet kan uitlezen. De Mi Band 1s werkt alleen met de app om je hartslag te zien. De Mi Band 2 kan je je hartslag wel meten zonder de app, maar zal deze dan niet in je overzicht komen als je de app niet gebruikt, en is dus maar 1x zichtbaar.
Helder, bedankt! :)

Acties:
  • +2Henk 'm!

• kanem0chi
Wil je weten hoe accuraat de hartslagmeter van dr Mi Band 2 is? Zie mijn foto hieronder:

kanem0chi wijzigde deze reactie 10-06-2016 14:33 (20%)

• Krokodil86
  • Registratie: juli 2013
  • Laatst online: 31-08-2018
Waar heb je hem gekocht?

Kan je -in tegenstelling tot de mi 1- ook je hartslag continue meten als je bv voetbaltraining hebt en je je smartphone niet bij de hand hebt?

Hoe zit de sync met iOS?
Ik heb een Redmi Note 3 pro, mijn vriendin een iPhone. We zouden er elk een bestellen.

Krokodil86 wijzigde deze reactie 11-06-2016 20:19 (25%)

• kanem0chi
Mijn review staat online. Hopelijk vinden jullie hier de juiste informatie op de vragen die jullie nog hebben. :)

productreview: Xiaomi Mi Band 2 review door kanem0chi

*Knip* Linken naar je review is prima. Maar vragen om te stemmen op de review is offtopic.

-----------------------
quote:
Krokodil86 schreef op zaterdag 11 juni 2016 @ 20:18:
Waar heb je hem gekocht?

Kan je -in tegenstelling tot de mi 1- ook je hartslag continue meten als je bv voetbaltraining hebt en je je smartphone niet bij de hand hebt?

Hoe zit de sync met iOS?
Ik heb een Redmi Note 3 pro, mijn vriendin een iPhone. We zouden er elk een bestellen.
Ik heb hem bij www.ibuygou.com gekocht, ze daar vaak veel stock hebben. A.s. maandag zullen ze er bijv. 100 ontvangen: https://community.ibuygou...ability.29319/#post-32509

rens-br wijzigde deze reactie 13-06-2016 11:02 (18%)

• Krokodil86
Heel interessant.

Versta ik het goed dat je bv als je op je voetbaltraining loopt en op het knopje drukt hij je hartslag gaat meten?
Zonder dat je smartphone in de buurt is?
Of is dat niet mogelijk?

Want continue meten met de bluetooth gaat niet op een voetbaltraining.
Maar als hij binnen de 5 seconden een hartslag meet door op het knopje te drukken is dat imo voldoende.

Verder topreview btw. Thx

// En hoe vlot kan je de data exporteren naar pakweg een csv?

Krokodil86 wijzigde deze reactie 11-06-2016 22:11 (7%)

• Krokodil86
quote:
kanem0chi schreef op vrijdag 10 juni 2016 @ 12:20:
[...]

Vreemd dat hij dit niet bij houdt maar je stappen wel meet en nadien uitleest zonder verbonden te zijn via bluetooth.

• kanem0chi
quote:
Krokodil86 schreef op zaterdag 11 juni 2016 @ 21:54:
Heel interessant.

Versta ik het goed dat je bv als je op je voetbaltraining loopt en op het knopje drukt hij je hartslag gaat meten?
Zonder dat je smartphone in de buurt is?
Of is dat niet mogelijk?

Want continue meten met de bluetooth gaat niet op een voetbaltraining.
Maar als hij binnen de 5 seconden een hartslag meet door op het knopje te drukken is dat imo voldoende.

Verder topreview btw. Thx

// En hoe vlot kan je de data exporteren naar pakweg een csv?
Op het voetbalveld, zonder je telefoon bij je te hebben kan je een hartslag meting doen. Deze word dan als het goed is alleen niet direct opgeslagen in je telefoon, omdat de afstand te ver is. Je kan dus een 'moment opname/punten meting doen'. Mocht je je telefoon weer bij je hebben, dan word dit verwerkt in de app. Mocht je je telefoon wel bij je hebben, dan kan je real-time metingen uitvoeren.

Handmatig kan je met 3 tot 5 seconde je hartslag hebben. Data exporteren vanuit de Mi Fit app naar een Excel of CSV bestand heb ik (nog) niet gedaan. :)
quote:
Krokodil86 schreef op zaterdag 11 juni 2016 @ 22:17:
[...]

Vreemd dat hij dit niet bij houdt maar je stappen wel meet en nadien uitleest zonder verbonden te zijn via bluetooth.
Excuses, heb dit nog eventjes getest, je kan je hartslag wel tussendoor meten zonder je telefoon bij de hand te hebben. Dit word later dan verwerkt in de app als die weer connected is met de telefoon. Bij de Mi Band 1S kon hij data tot 14 dagen onthouden, ik neem aan dat dit ook voor de Mi Band 2 geldt.

kanem0chi wijzigde deze reactie 11-06-2016 22:27 (27%)

• Krokodil86
Perfect, dan bestel ik meteen 2 stuks.

Data export is een leuke extra (zit zelf in de data/rapporteringssector, dus ik zou er eventueel wel iets leuk van kunnen maken :p)

• kanem0chi
quote:
Krokodil86 schreef op zaterdag 11 juni 2016 @ 22:39:
Perfect, dan bestel ik meteen 2 stuks.

Data export is een leuke extra (zit zelf in de data/rapporteringssector, dus ik zou er eventueel wel iets leuk van kunnen maken :p)
Gaaf! Vrouwlief en jezelf? Waar heb je ze gekocht?

Er zijn meerdere mensen die hier vragen over hebben zie ik. Zelf hecht ik hier niet zo veel waarde aan, en moet je het toch echt zelf gaan doen haha:

http://c.mi.com/sg/thread-567-1-1.html
https://www.reddit.com/r/...aj/mi_fit_20_data_export/
http://forum.xda-develope...-data-extraction-t3019156

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Kroko86
  • Registratie: juli 2015
  • Laatst online: 25-08-2016
...

Kroko86 wijzigde deze reactie 30-06-2016 08:21 (99%)

• Wolfensteijn
  • Laatst online: 11:04

Wolfensteijn

trying to find the balance

Wat ik nog steeds erg jammer vind van de Mi Fit app is dat het registreren van de korte fietstochtjes niet werkt. Zeker wanneer ik hem aan Google Fit hangt, ziet die app alleen maar dat ik gelopen heb vanuit de Mi Fit app.

Heeft iemand misschien een tip of suggestie hoe ik dat kan fixen, zonder steeds handmatig de fietsritten in Google Fit in te hoeven voeren.

Fotoblog
Portfolio

• Heedless
Om de overgang van lopen naar fietsen op te merken zal je handmatig een tracker aan moeten zetten, of iets aan moeten hebben dat constant je snelheid in de gaten houdt (maar dus ook de hele dag stroom trekt).

Als je een Android telefoon met NFC hebt zou je een NFC sticker op je fiets kunnen plakken en die via een app zoals Tasker aan een tracker kunnen hangen. Telefoon bij sticker = activiteit starten.

• Wolfensteijn
  • Laatst online: 11:04

Wolfensteijn

trying to find the balance

quote:
Heedless schreef op maandag 13 juni 2016 @ 16:43:
Om de overgang van lopen naar fietsen op te merken zal je handmatig een tracker aan moeten zetten, of iets aan moeten hebben dat constant je snelheid in de gaten houdt (maar dus ook de hele dag stroom trekt).

Als je een Android telefoon met NFC hebt zou je een NFC sticker op je fiets kunnen plakken en die via een app zoals Tasker aan een tracker kunnen hangen. Telefoon bij sticker = activiteit starten.
Google Fit opzich zelf houd netjes stappen bij, en wanneer ik op de fiets zit. Zodra ik synchroniseer met de 1S band haalt Google alle eigen info weg, en zet daar de Mii fit info neer. Maar ik wil dus ook de Mii fit stappen hebben, voor die momenten zonder telefoon (zoals slapend, of onder de douche).

Fotoblog
Portfolio

• Kitser
Dit weekend op een festival m'n mi band 1s verloren. Nu heb ik de 1e versie weer om. En de mi band 2 besteld.
Zijn er apps die de connectie tussen smartphone en mi band controleren. En een seintje geven als de connectie weg is. Misschien kan je op die manier achterhalen waar je hem ongeveer bent kwijt geraakt. En tegelijkertijd zou de mi band misschien kunnen trillen als je je telefoon vergeet.

• Dannisi
  • Registratie: februari 2005
  • Laatst online: 10:25
Dan zouden ze beide constant de bluetooth verbinding open moeten houden. Gok dat de band dan de 40 dagen op 1 batterij lading niet meer gaat halen.

There is no place like 127.0.0.1

• Kitser
Dat doet ie toch met de notificaties ook al?
Misschien kan ik wel iets net Tasker maken bedacht ik me.

• Calesta
  • Registratie: juni 2010
  • Laatst online: 10:47

Mijn MiBand 2 is inmiddels ook in Nederland gearriveerd, voor een vrij gunstige prijs kunnen bestellen (inmiddels niet meer mogelijk helaas). Net PostNl bericht over Nederlandse track en trace code, spannend :)

• Heedless
quote:
Calesta schreef op woensdag 15 juni 2016 @ 15:16:
Mijn MiBand 2 is inmiddels ook in Nederland gearriveerd, voor een vrij gunstige prijs kunnen bestellen (inmiddels niet meer mogelijk helaas).
Via welke shop heb je hem gekocht? (misschien wel handig om nog in de gaten te houden)
Edit: fasttech? Op basis van zoekresultaten voor het SKU nummer.

Heedless wijzigde deze reactie 15-06-2016 18:01 (17%)

• Calesta
  • Registratie: juni 2010
  • Laatst online: 10:47
quote:
Heedless schreef op woensdag 15 juni 2016 @ 17:58:
[...]

Via welke shop heb je hem gekocht? (misschien wel handig om nog in de gaten te houden)
Edit: fasttech? Op basis van zoekresultaten voor het SKU nummer.
Fasttech inderdaad, had ik er wel bij mogen zetten, excuus.

• AcIDeR
  • Laatst online: 23:29
Hoe is de ondersteuning voor IOS notificaties?

Dat krijg ik nergens echt goed gelezen?

• The-Source
  • Registratie: augustus 2001
  • Laatst online: 13-01 12:31

The-Source

^^^ Weg leuke plaatjes ^^^

Nou vandaag mijn MiBand 1s ingeruild voor Huawei Watch, is natuurlijk wel totaal iets anders maar door gebruik van de 1S wist ik nu wel zeker dat ik eigenlijk een smart watch wou waarin ook hartslag meting word gedaan. En oogt ook wel iets mooier ;)

Dus mocht er iemand interesse hebben in een kort gebruikte 1s, ingebruik sinds 1-april dus iets meer dan 2.5 maand oud. Dan mag je altijd een DM sturen.

The-Source wijzigde deze reactie 18-06-2016 14:57 (4%)

Wat betekenen foto's nou echt
Taal fouten inbegrepen ;)
Mijn V&A adv.
Meater - Ultieme kerntemperatuur meter

• Boinkie
Mijne was woensdag ook binnen via dhl zonder importHeffing. Deze week maar eens goed testen. Merk wel dat hij af en toe m'n hartelag niet goed kan meten. Reden daarvoor moet ik nog even uitzoeken.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Heedless
Heeft iemand zin om te kijken of de mi band 2 werkt met gadgetbridge?

https://github.com/Freeyourgadget/Gadgetbridge

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Muncher
  • Laatst online: 16-01 20:22
In hoeverre werkt de slaap monitoring functie als je telefoon niet in de buurt is? Mijn telefoon ligt nooit in de slaapkamer tijdens het slapen, dus ik vraag me af of ik van deze functie dan wel gebruik kan maken.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Haas_nl
  • Registratie: februari 2007
  • Laatst online: 28-12-2018
Ik wil deze ook kopen zoek nog goede webshop.
Hier trouwens ook goede reviews:
YouTube: Mi Band 2 After 2 Days & 3rd Party Support for HR

• MikeOO
Mocht iemand nog polsbandjes zoeken voor de Mi Band 1s of lager. Mijn Mi Band is overleden en had net een aantal polbandjes besteld.

Ze zijn terug te vinden in vraag en aanbod. Link mag ik volgens mij niet plaatsen.

• sjonie100
  • Registratie: januari 2001
  • Laatst online: 15-01 21:19
Hoe lang zou een Mi Band 2 meegaan (accuduur) als ik hem als 'telefoon-alert' instel (notifications)?
Dus dat het bandje trilt en op de display weergeeft als er een telefoontje binnenkomt.

• ditispaul
  • Registratie: november 2010
  • Laatst online: 14-01 16:47

ditispaul

paulisdit

quote:
Muncher schreef op zondag 19 juni 2016 @ 21:54:
In hoeverre werkt de slaap monitoring functie als je telefoon niet in de buurt is? Mijn telefoon ligt nooit in de slaapkamer tijdens het slapen, dus ik vraag me af of ik van deze functie dan wel gebruik kan maken.
Hardstikke prima! Mijn telefoon staat 's nachts op vliegtuigmodus. Zodra ik 's ochtends mijn Bluetooth aanzet worden alle gegevens gesynchroniseerd en kun je alle data direct inzien.

ditispaul wijzigde deze reactie 21-06-2016 15:08 (3%)

• Lanithro
  • Registratie: januari 2007
  • Laatst online: 15-01 13:03
Ik heb hem ook besteld. Gisteren is hij op de bus gedaan. Gekocht via Aliexpress. Ben benieuwd. Ik hoop dat mij dit gaat motiveren om meer te bewegen.

Yavu Steam Profile Lanithro

• TehEnforce
  • Registratie: juni 2012
  • Laatst online: 02-01 21:58
Iemand ervaring met de Mi Band 2 hartrate sensor met 3th party apps?

Ik zou hem misschien in de sportschool willen gebruiken. Ik las dat je via apps zoals Mi band Notify & fitness of Tools & Mi Band je constant automatisch je hartslag kan laten meten. Alleen als je dan kan instellen dat om de 5 min hij een meting doet. Het scherm aanzet en me de hartslag laat zien zou dat top zijn :).

Is dit mogelijk?

• Heedless
Ik ben ook vooral benieuwd naar 3rd party zaken. Zou leuk zijn als iemand het bijvoorbeeld voor elkaar zou krijgen om zelf het scherm aan te sturen. Eigenlijk jammer dat de meeste fabrikanten hun systemen zo dicht timmeren (hoewel het ook vaak niet per se dichtgemaakt is, maar gewoon niet meer kan dan nodig voor hun applicatie).
Ben benieuwd wanneer de prijs naar de aangegeven ±20 dollar gaat. Goedkoopste dat ik nu zie is vanaf 34.

• The Source
  • Registratie: april 2000
  • Laatst online: 13-01 09:11
Ook besteld. Heb eerst de MS band gehad, echter was die totaal niet confertabel om te dragen en die moest ook elke dag opgeladen worden. Heb nu al enige tijd de Xiaomi 1S en erg tevreden over, enkel heel tijd je smart phone bijhebben is wel wat lastig tijdens het fitnessen. Dus dit schermpje gaat m perfect maken :)

• Balance
  • Registratie: januari 2013
  • Laatst online: 03:10
Ligt het aan mij of is de Mi Band 2 de laatste tijd duurder geworden? Ik wilde er net een gaan bestellen:

• flippiej
Bij overschakeling naar een nieuwe mobiel (OnePlus 3) ging mn Mi band 1s na koppeling via Mi Fit opeens flink lopen knipperen achter elkaar door met af en toe een trilling erbij. Phone restarts werkten niet, drukken op de band zelf ook niet, tot ik er achter kwam dat mn mobiel via de bluetooth opties de 1S ook daadwerkelijk kan zien nu (voorheen werd hij in de lijst op mn galaxy s3 nooit weergegeven).

Na koppeling via die opties is de lichtshow eindelijk gestopt en kreeg ik zelfs nog vanuit mn mobiel de vraag of ik de telefoon unlocked wil houden met de 1S in de buurt. Ik dacht dat die functie nauwelijks op telefoons werkte en sowieso niet de optie bood, dus ik ben blij verrast.

edit: Hij bleef goed gaan tot ik weg liep bij mn mobiel en daarna weer terug kwam. Toen ging hij direct weer door met knipperen tot ik weer een keer op de Mi band zelf druk. Iemand een idee wat ik kan doen?

flippiej wijzigde deze reactie 25-06-2016 10:30 (13%)
Reden: Or is it?

• ralph075
  • Niet online
quote:
flippiej schreef op zaterdag 25 juni 2016 @ 10:18:
Bij overschakeling naar een nieuwe mobiel (OnePlus 3) ging mn Mi band 1s na koppeling via Mi Fit opeens flink lopen knipperen achter elkaar door met af en toe een trilling erbij.

edit: Hij bleef goed gaan tot ik weg liep bij mn mobiel en daarna weer terug kwam. Toen ging hij direct weer door met knipperen tot ik weer een keer op de Mi band zelf druk. Iemand een idee wat ik kan doen?
Dit was/is bij mij ook (Nexus 6p). Ik vermoed dat het een signaal is als ze de verbinding met elkaar zijn kwijt geweest en daarna weer verbonden zijn. Iets logischer heb ik nog niet kunnen verzinnen...

• majoh
  • Registratie: september 2001
  • Laatst online: 09:14

majoh

PSN id: majoh_nl

Sinds gisteren een nieuwe telefoon, van Android 5 naar 6 gegaan daarmee. De Mi-Band (eerste versie) opnieuw gesynched en alles werkt.

Echter kwam ik er vanmorgen dus achter dat het alarm dus niet af gegaan is :s

Net even getest. Maar alarmen lijken niet meer te werken. Echter trilt de band wel als ik de Find My Band functie gebruik.

Enige idee wat ik kan doen om het te fixen? Google werkt nog niet echt mee.

Ps. Ik draai de laatste versie uit Google Play Store.

Battlenet: majoh#2774

Pagina: 1 ... 13 14 15 Laatste

Apple iPhone XS Red Dead Redemption 2 LG W7 Google Pixel 3 XL OnePlus 6T (6GB ram) FIFA 19 Samsung Galaxy S10 Google Pixel 3

Tweakers vormt samen met Tweakers Elect, Hardware.Info, Autotrack, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer de Persgroep Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2019 Hosting door True