Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

App voor skippen telefoonmenu's komt uit voor Android

Pagina: 1
Acties:

• Fortega
  • Registratie: januari 2010
  • Laatst online: 04-10-2018
Deze app blijkt alleen voor Nederlanders te werken. Jammer dat tweakers steeds opnieuw dezelfde fout maakt, terwijl jullie toch al een heel tijdje geleden te kennen gegeven hebben dat jullie je ook op de Vlaamse markt willen oriënteren... :(

• Fish
  • Registratie: juli 2002
  • Niet online

Fish

How much is the fish

Dit is helemaal geen app die door tweakers is gechreven,

Wat probeer je hier mee te bereiken? klaag bij de developer

Iperf

• Fortega
Waarom zou ik bij de developer klagen? De developer heeft een duidelijke doelgroep (namelijk Nederland).

Tweakers zegt als doelgroep zowel Nederland als Vlaanderen te hebben, en schrijft artikels over apps die enkel voor Nederlanders van toepassing zijn, zonder dat erbij te vermelden.

Als er in de titel of in de eerste regel had gestaan dat het een app voor Nederlanders was, had ik niet de moeite gedaan om:

1) het hele artikel te lezen
2) op de link te klikken
3) mij af te vragen waarom dit niet op mijn nexus 5 geïnstalleerd kan worden en op verder onderzoek uit te gaan

• 98248
  • Registratie: november 2003
  • Niet online
quote:
Fortega schreef op donderdag 20 maart 2014 @ 15:43:
Waarom zou ik bij de developer klagen? De developer heeft een duidelijke doelgroep (namelijk Nederland).

Tweakers zegt als doelgroep zowel Nederland als Vlaanderen te hebben, en schrijft artikels over apps die enkel voor Nederlanders van toepassing zijn, zonder dat erbij te vermelden.

Als er in de titel of in de eerste regel had gestaan dat het een app voor Nederlanders was, had ik niet de moeite gedaan om:

1) het hele artikel te lezen
2) op de link te klikken
3) mij af te vragen waarom dit niet op mijn nexus 5 geïnstalleerd kan worden en op verder onderzoek uit te gaan
Ai, misschien is verhuizen een optie...?

• NMe
  • Registratie: februari 2004
  • Laatst online: 10:09

NMe

Admin Devschuur®

Quia Ego Sic Dico.

Of heel misschien was het geen kwade opzet maar wist de auteur gewoon niet dat het in België niet werkt of niet beschikbaar is? Een klein beetje minder aggressief de discussie inzetten mag ook wel.

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

• Fortega
quote:
NMe schreef op donderdag 20 maart 2014 @ 15:47:
Of heel misschien was het geen kwade opzet maar wist de auteur gewoon niet dat het in België niet werkt of niet beschikbaar is?
Dat zou een minstens even grote fout zijn...
quote:
NMe schreef op donderdag 20 maart 2014 @ 15:47:
Een klein beetje minder aggressief de discussie inzetten mag ook wel.
Welk deel van mijn post was agressief?

• Fish
  • Registratie: juli 2002
  • Niet online

Fish

How much is the fish

mompelt iets over azijn en urine.

Dan kom je toch lekker niet meer op tweakers.

Iperf

Pagina: 1

Apple iPhone XS Red Dead Redemption 2 LG W7 Google Pixel 3 XL OnePlus 6T (6GB ram) FIFA 19 Samsung Galaxy S10 Google Pixel 3

Tweakers vormt samen met Tweakers Elect, Hardware.Info, Autotrack, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer de Persgroep Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2019 Hosting door True