Toon posts:

iweb problemen

Pagina: 1
Acties:

• robbyvw23
  • Registratie: september 2010
  • Laatst online: 13-06-2020
hallo,

ik heb het internet al afgezocht en ook al eea op het forum gelezen maar ik kom er helemaal niet meer uit!
het probleem is als volgt, ik heb zojuist een website online gezet (www.vandenbosverbouwtoezicht.nl) maar de doorlink naar de onderliggende paginas werken niet (diensten e.d.)
als ik direct naar de pagina diensten ga middels de adres balk, werken ze wel!
het ligt dus echt aan de home pagina..
ook in iweb werken de buttons zoals het hoort..
nu weet ik niet of ik hier juist zit maar zou iemand aan kunnen geven waar het aan ligt en wat ik er aan kan doen?

hartelijk dank alvast!

gr Robby

• MoietyMe
  • Registratie: juli 2003
  • Laatst online: 21-09 10:12

MoietyMe

zij/haar

Je moet je plaatje (header) beter croppen. Die staat over het menu heen.

• ajakkes
  • Registratie: maart 2004
  • Laatst online: 05-09 11:21
Welke buttons? Ik zie geen buttons.

Het lijkt alsof er op home een div over je links heen ligt ofzoiets.

Overigens werken de 3 andere pagina's die hebt staan wel helemaal.

Edit: Ah yep het is het plaatje visitekaart die over je links heen ligt.

[Voor 17% gewijzigd door ajakkes op 14-10-2010 12:41]

👑

• MoietyMe
  • Registratie: juli 2003
  • Laatst online: 21-09 10:12

MoietyMe

zij/haar

ajakkes schreef op donderdag 14 oktober 2010 @ 12:39:
Welke buttons? Ik zie geen buttons.

Het lijkt alsof er op home een div over je links heen ligt ofzoiets.

Overigens werken de 3 andere pagina's die hebt staan wel helemaal.
Zoals ik zei, op de index wordt een groter plaatje gebruikt. Deze is niet goed gecropped. Daardoor kun je de linkjes bovenin niet gebruiken. Ook te tekst onder de header is niet selecteerbaar daardoor.

• ajakkes
Je voorwaarden zijn ook niet helemaal te lezen.

Ik zou voor willen stellen je de teksten niet als plaatje maar als tekst op je site te zetten.

👑

• RobIII
  • Registratie: december 2001
  • Laatst online: 12:47

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

En weer een bewijs dat "WYSIWYG" gewoon bagger code oplevert. Het is vergeven van de divs (semantiek anyone?), de inline styles vliegen je om de oren, er wordt een shitload aan JS geladen waar vervolgens niets mee gedaan wordt (correctie; ik zie net dat 't voor 't menu gebruikt wordt, wat overigens ook onzin is om dat met JS te doen), een X-UA-Compatible met EmulateIE7 die nergens voor nodig is, diverse elementen zijn absoluut gepositioneerd voor niks en ga zo maar door.
En wat is dit voor flauwekul? :D Cropmarks? :D

@robbyvw23; niet voor 't een of ander (je weet waarschijnlijk niet beter dus daar kun je niets aan doen) maar een cursusje HTML/CSS doen lijkt me het beste advies dat je kunt krijgen.

[Voor 56% gewijzigd door RobIII op 14-10-2010 12:57]

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.

Roses are red Violets are blue, Unexpected ‘{‘ on line 32.

Over mij

• ajakkes
Laten we het zo zeggen. Voor het zicht ziet de site er best leuk uit. Als doel een eigen online visitekaartje is gelukt.

Maar achter de schermen is het rommel. Maar daar wordt je door je bezoekers toch niet op afgerekend.

Mocht je ooit tijd of geld over hebben zou het veel beter kunnen.

Maar die cropmarks zou ik wel even van je plaatje af croppen. En je voorwaarden als tekst op je site zetten lost het probleem met niet kunnen lezen van de laatste regels op.

👑

Pagina: 1

Nintendo Switch (OLED model) Apple iPhone 13 LG G1 Google Pixel 6 Call of Duty: Vanguard Samsung Galaxy S21 5G Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True

Tweakers maakt gebruik van cookies

Bij het bezoeken van het forum plaatst Tweakers alleen functionele en analytische cookies voor optimalisatie en analyse om de website-ervaring te verbeteren. Op het forum worden geen trackingcookies geplaatst. Voor het bekijken van video's en grafieken van derden vragen we je toestemming, we gebruiken daarvoor externe tooling die mogelijk cookies kunnen plaatsen.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Forum cookie-instellingen

Bekijk de onderstaande instellingen en maak je keuze. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functionele en analytische cookies

Deze cookies helpen de website zijn functies uit te voeren en zijn verplicht. Meer details

janee

Cookies van derden

Deze cookies kunnen geplaatst worden door derde partijen via ingesloten content en om de gebruikerservaring van de website te verbeteren. Meer details

janee