• Firesphere
  • Registratie: september 2010
  • Laatst online: 14-10 01:33

Firesphere

Yoshis before Hoshis

Topicstarter
Ineens ben ik het!

Ik weet niet of ik hier nou wel of niet een nieuw topic voor mag starten, maar hier in het kort, toch mijn (best bijzondere) verhaal.

Gisteren, maandag 4 oktober, was ik naar het UWV geweest om een WWB-uitkering aan te vragen. Afgelopen jaar had ik nog veel gestudeerd en weinig gewerkt, dus moest ik op de bijstand rekenen, tot mijn enorme spijt trouwens.

Ondertussen, sinds augustus, had ik al vele sollicitaties verstuurd, een enkel gesprek gehad, maar altijd afgewezen.

In ieder geval, na maandag bij het UWV, moest ik dinsdag terugkomen voor een Quick-Scan (ik weet nog steeds niet wat het inhoudt, maargoed). Onderweg naar het UWV, op mijn fietsje, zie ik bij een bedrijf met grote letters tegen het raam geplakt "PHP/MySQL Programmeurs gezocht!".

In mijn blinde vertrouwen (of eigenlijk misschien, lompe Friesheid), ben ik afgestapt, overgestoken en heb aangebeld, je kan nooit weten toch?

3 kwartier later, aan het einde van een spontaan sollicitatiegesprek was de conclusie "Kun je maandag beginnen?".

Dus, vanaf maandag heb ik weer werk, na anderhalf, nee zelfs 2 maand werkloosheid (nee, het UWV gaat helpen!), bij een jong en spontaan bedrijf, ik heb er echt zin in.

Het mooiste moment van de dag was dat ik vervolgens doorfietste naar het UWV, om daar, na de mededeling dat ik een baan had gevonden, mijn werkcoach alle papieren die ik maandag had ingevuld te zien pakken.

Ze legt de papieren voor mij en vraagt "scheur je ze zelf door, of zal ik het doen".
Ik kan jullie zeggen, na 2 maand gedoe rond het UWV, is het doorscheuren van die hele papierwinkel, een fantastisch gevoel.

En, ow, ja, vanaf maandag ben ik dus PHP/MySQL Engineer! En nog goed betaald ook, niet eens gratis! 8)

I'm not a complete idiot. Some parts are missing.
.Gertjan.: Ik ben een zelfstandige alcoholist, dus ik bepaal zelf wel wanneer ik aan het bier ga!

• SharkDog2
  • Registratie: mei 2010
  • Laatst online: 09-12-2015
Gefeliciteerd! veel plezier :D

• Mexel
  • Registratie: juni 2009
  • Laatst online: 15-08 08:16

Mexel

↓ volgende bericht hieronder ↓

Nice, zo zie je maar dat als je er niet op zoek naar gaat ineens iets tegen komt.

↓ volgende bericht hieronder ↓

• DiedX
  • Registratie: december 2000
  • Laatst online: 11:56
_/-\o_ goed werk!

• SteveIT
  • Registratie: juli 2007
  • Laatst online: 11-11-2014
Gefeliciteerd !!!

• ocdaan
  • Registratie: augustus 2001
  • Laatst online: 12:56
haha zo zie je maar, de brutalen hebben de halve wereld ;)

• leejoow
  • Registratie: juni 2007
  • Niet online

leejoow

Dat ben ik!

Proficiat! Succes!

Slome duikert, snelle zeilert, spuitgast in opleiding

• djluc
  • Registratie: oktober 2002
  • Laatst online: 15-10 20:04
Wat gaaf! Super gefeliciteerd!

Binnenkort hier ook maar eens een briefje ophangen voor programmeur gezocht, weer eens wat anders dan een vacature plaatsen!

• sanderb
  • Registratie: november 2000
  • Laatst online: 08:37
Ik sta er van te kijken dat een php programmeur überhaupt zonder werk zit. Wij zijn al een tijd op zoek, maar kwaliteit is schaars.

" A common mistake that people make when trying to design something completely foolproof is to underestimate the ingenuity of complete fools. " - Douglas Noel Adams

• Kettrick
  • Registratie: augustus 2000
  • Laatst online: 12:12

Kettrick

Rantmeister!

Gefeliciteerd en pluskudo's voor het direct nemen van de beslissing, en er daadwerkelijk aan te bellen!

• ocdaan
  • Registratie: augustus 2001
  • Laatst online: 12:56
Ik zal wel oud worden maar wat zijn kudo's? Zie het wel vaker voorbij komen maar eingelijk nooit begrepen wat het betekend.

Maar nogmaals, veel kudo's gewenst ;)

• Jeroen V
  • Registratie: februari 2004
  • Laatst online: 11-10 07:26

Jeroen V

yadda yadda yadda

Ontzettend leuk om te lezen! Gefeliciteerd en heel veel succes...

• !null
  • Registratie: maart 2008
  • Laatst online: 15:00
Haha mooi, gewoon ergens langs fietsen. Wat nou monsterboard enzo...

Ampera-e (60kWh)

• qadn
  • Registratie: juni 2007
  • Laatst online: 14:17

qadn

Pinnacle of Perversion

sanderb schreef op woensdag 06 oktober 2010 @ 09:36:
Ik sta er van te kijken dat een php programmeur überhaupt zonder werk zit. Wij zijn al een tijd op zoek, maar kwaliteit is schaars.
Is dat zo'n probleem dan? Ik dacht dat iedereen en zijn schoonmoeder PHP kon programeren.

Te koop: Agfa clack; DM voor details.

• Tank80
  • Registratie: januari 2006
  • Laatst online: 06:55

Tank80

Cyanide&&Happiness

qadn schreef op woensdag 06 oktober 2010 @ 11:45:
[...]

Is dat zo'n probleem dan? Ik dacht dat iedereen en zijn schoonmoeder PHP kon programeren.
_O-

Je imiteert me mateloos.

• Zoijar
  • Registratie: september 2001
  • Niet online

Zoijar

Because he doesn't row...

maar kwaliteit is schaars
:)

• Firesphere

Firesphere

Yoshis before Hoshis

Topicstarter
Update:
Binnen 24 uur had ik dus een getekende arbeidsovereenkomst in de tas! Fantastisch als't zo snel gaat ineens.

.Gertjan.: Ik ben een zelfstandige alcoholist, dus ik bepaal zelf wel wanneer ik aan het bier ga!

• ebia
  • Registratie: maart 2007
  • Laatst online: 26-09 18:26
Firesphere schreef op woensdag 06 oktober 2010 @ 03:20:
Ze legt de papieren voor mij en vraagt "scheur je ze zelf door, of zal ik het doen".
Ik kan jullie zeggen, na 2 maand gedoe rond het UWV, is het doorscheuren van die hele papierwinkel, een fantastisch gevoel.
Ik weet dat ik hier gezeik mee krijg door sommige moraalridders die dit niet ethisch verantwoord vinden, maar dan toch:

Dat is makkelijk verdient... door het UWV dan. Als jij toch recht had op die 2 maanden uitkering zou ik er alsnog werk van maken om dat geld met terugwerkende kracht te krijgen, je hebt immers in de tussentijd op een houtje moeten bijten, dat mag ook wel gecompenseerd worden.

Uiteraard nog gefeliciteerd!

• Firesphere

Firesphere

Yoshis before Hoshis

Topicstarter
djluc schreef op woensdag 06 oktober 2010 @ 09:23:
Wat gaaf! Super gefeliciteerd!

Binnenkort hier ook maar eens een briefje ophangen voor programmeur gezocht, weer eens wat anders dan een vacature plaatsen!
Doe dat groot! 1 letter per A4, anders niet zichtbaar vanaf de straat ;)

• Firesphere

Firesphere

Yoshis before Hoshis

Topicstarter
[...]

Mijn schoonmoeder kan geen PHP, maar als je nog eens een pedicure nodig hebt, weet ik wel een goed adresje }:O
ebia schreef op woensdag 06 oktober 2010 @ 18:41:
Ik weet dat ik hier gezeik mee krijg door sommige moraalridders die dit niet ethisch verantwoord vinden, maar dan toch:

Dat is makkelijk verdient... door het UWV dan. Als jij toch recht had op die 2 maanden uitkering zou ik er alsnog werk van maken om dat geld met terugwerkende kracht te krijgen, je hebt immers in de tussentijd op een houtje moeten bijten, dat mag ook wel gecompenseerd worden.

Uiteraard nog gefeliciteerd!
Nou, het punt voor mij persoonlijk is niet dat ik niet wil ofzo, maar het heeft me al genoeg moeite gekost om afgelopen maandag dus de procedure correct gestart te krijgen. Door een enorm geluk heb ik het niet meer nodig en wil ik ook van de hele rompslomp af zijn. Ik heb het (gelukkig) ook niet nodig gehad. Het is mijn keuze, omdat ik niet straks 100 papieren wil gaan zitten kopieren, ik wil gewoon werken, period. En dat heb ik nu, thank god.

[Voor 60% gewijzigd door Firesphere op 09-10-2010 02:49]

• RoaDHouse
  • Registratie: juli 2003
  • Laatst online: 09:53
Over een maand of 2 praten we wel weer :) Maar dan over hoe slecht het is :)

• Jism
  • Registratie: juni 2002
  • Niet online
Grappig. :) En gefeliciteerd natuurlijk :>

M'n magische bol werken.

• Firesphere

Firesphere

Yoshis before Hoshis

Topicstarter
RoaDHouse schreef op zaterdag 09 oktober 2010 @ 02:47:
Over een maand of 2 praten we wel weer :) Maar dan over hoe slecht het is :)
Hoezo slecht? Het is ook een vibe binnen het bedrijf die mij bevalt ;) . En als't niet goed gaat, kan ik altijd nog mijn best gaan doen :P

Nee, serieus, ik heb er enorm zin in. En dat is iets wat (vooral mijn vriendin) opvalt.

• Firesphere

Firesphere

Yoshis before Hoshis

Topicstarter
sanderb schreef op woensdag 06 oktober 2010 @ 09:36:
Ik denk dat het punt wat je probeert aan te duiden niet zit in het gebrek aan kunnen, het zit in het gebrek aan lef. Ik heb zelf nooit gestudeerd voor PHP (webprogramming misschien) ofzo. Maar ik kan het wel. Aan de andere kant zie ik dus vaak dat er staat "HBO Informatica Diploma" in een vacature. Dat werkt afschrikwekkend. Je zoekt een programmeur die zijn werk kan en wil doen, niet een HBO'er met een diploma. Daar gaan veel bedrijven de mist in.

*ik loop m'n eigen thread een beetje te spammen geloof ik... :9 *

[Voor 4% gewijzigd door Firesphere op 09-10-2010 02:54]

• Boudewijn
  • Niet online

Boudewijn

omdat het kan

Maaruh weet je wat standaarden zijn? Iets bouwen wat (soms) is leuk, maar daardoor voorzie je (bijv.) mij weer van een bak werk :P.

Ik ben verslaafd aan koken. Volg me op https://www.kookjunk.nl

• Firesphere

Firesphere

Yoshis before Hoshis

Topicstarter
Boudewijn schreef op zaterdag 09 oktober 2010 @ 03:02:
Maaruh weet je wat standaarden zijn? Iets bouwen wat (soms) is leuk, maar daardoor voorzie je (bijv.) mij weer van een bak werk :P.
Haha, ja, ik weet wat standaarden zijn. Uiteraard moet ik mij maandag, of waarschijnlijk de hele komende week inwerken in het systeem wat er daar gebruikt wordt. Dat lijkt mij trouwens logisch. Tja, standaarden... in PHP? Echt? Misschien standaard executes of processes, maar "standaard" voor programmeermethode ken ik niet direct ;)

En anders... heb jij toch weer wat te doen? Het is altijd goed om elkaar bezig te houden, als programmeurs onder elkaar... toch?

[Voor 10% gewijzigd door Firesphere op 09-10-2010 03:20]

• RoaDHouse
Volgens mij heb je echt weing werkervaring, normaal word je niet zo snel aangenomen. Er zit een addertje onder het gras.

• Firesphere

Firesphere

Yoshis before Hoshis

Topicstarter
RoaDHouse schreef op zaterdag 09 oktober 2010 @ 03:25:
Volgens mij heb je echt weing werkervaring, normaal word je niet zo snel aangenomen. Er zit een addertje onder het gras.
Klopt, qua werkervaring op dit gebied heb ik weinig. Het contract is heel schoon en netjes, zelfs als ik er niet aan zou voldoen, wat dan nog? Ik ken de procedure bij het UWV :P

Addertje onder het gras, op welk gebied? Ik kan vloeieloos coden in PHP, ook in PHP5, dat is vrijwel geen punt. Ik ben even alles aan het opfrissen voor mezelf, hoe ging dat ook alweer, want (wat ik ook in het gesprek heb aangegeven) php is niet iets wat ik recentelijk heb bijgehouden in dat opzicht. Maar php blijft php, daar zal qua codebase weinig aan veranderen dacht ik zo.

TL;DR versie:
Waitwutyamean?

• GG85
  • Registratie: januari 2002
  • Laatst online: 13:52

GG85

.......

Van harte gefeli met je nieuwe baan maar niet overdrijven he ;)
Een (goede) HBO'er heeft wel wat meer in huis dan iemand die zichzelf PHP heeft aangeleerd.

Proggen is 90% probleem oplossen, analytisch denken, flowcharts maken en gestructureerd (iets wat veel proggers met kunnen) werken en goed (! nog zo iets) communiceren. Code kloppen kan je elke lts-er met aanleg leren.

Dat is trouwens de mening van een electronicus die alleen ASM, C, en VHDL babbelt qua talen.

• RoaDHouse
Ik gun je die baan van harte begrijp me niet verkeerd :) Maar dat snel aannemen van mensen ken ik allemaal wel.

Vaak is het na 2 maanden alweer afgelopen met de fun. Ik kom zelf uit de snelle wereld van de IT en als personeel per direct wordt aangenomen loopt het vaak niet goed af. Maar goed dat is mijn ervaring.

Hopelijk gaat het bij jou wel lukken, en dat het maar geen anti-climax wordt.

• MueR
  • Registratie: januari 2004
  • Laatst online: 15-10 22:53

MueR

Moderator Devschuur®

is niet lief

GG85 schreef op zaterdag 09 oktober 2010 @ 03:58:
Van harte gefeli met je nieuwe baan maar niet overdrijven he ;)
Een (goede) HBO'er heeft wel wat meer in huis dan iemand die zichzelf PHP heeft aangeleerd.
Niet overdrijven he? Een goed HBO'er kan prima al die theorie in zn hoofd gestampt hebben, maar dat maakt hem/haar nog niet altijd een goed programmeur. Ik ken wel een paar goede programmeurs die het zichzelf aangeleerd hebben, evenals een paar HBO'ers die leuk code kunnen kloppen. Opleiding is niet altijd een garantie.

Oh ja: Gefeliciteerd TS :)

Anyone who gets in between me and my morning coffee should be insecure.
Breng nu uw applicatie naar de kloot. Dat is veel beter! Nu samen met klootopslag. Voor maar €9,95. Doei doei!

• Boudewijn
  • Niet online

Boudewijn

omdat het kan

MueR schreef op zaterdag 09 oktober 2010 @ 10:24:
[...]

Niet overdrijven he? Een goed HBO'er kan prima al die theorie in zn hoofd gestampt hebben, maar dat maakt hem/haar nog niet altijd een goed programmeur. Ik ken wel een paar goede programmeurs die het zichzelf aangeleerd hebben, evenals een paar HBO'ers die leuk code kunnen kloppen. Opleiding is niet altijd een garantie.

Oh ja: Gefeliciteerd TS :)
Opleiding betekent wel dat de opgeleide een zekere mate van ervaring bezit, en ook genoeg literatuur tot zich heeft genomen om bepaalde dingen te weten. Ook een stukje aan diversiteit komt heel goed uit,

Desalniettemin:Succes vent!

Ik ben verslaafd aan koken. Volg me op https://www.kookjunk.nl

• Onbekend
  • Registratie: juni 2005
  • Laatst online: 16:55
Proggen is 90% probleem oplossen, analytisch denken, flowcharts maken en gestructureerd (iets wat veel proggers met kunnen) werken en goed (! nog zo iets) communiceren. Code kloppen kan je elke lts-er met aanleg leren.
Klopt helemaal. In plaats van prachtige functies te schrijven ben je 9/10 van de tijd bezig met problemen op te lossen. Niet van fouten van je eigen code, maar dat van een ander: zoals libraries die op bepaalde computers niet werken, half geïnstalleerde .NET frameworks, corrupte registry keys, compilers niet niet lekker werken i.c.m. externe libraries en je zit tegen de grenzen van je ontwikkeltools aan te werken. :(

@TS:
Het zoeken naar een goede werkgever kan soms lang duren. Werkgevers zijn soms ook een tijd aan het zoeken naar goede werknemers. Bij mij duurde het ook lang voordat ik iets geschikts had gevonden.
I.i.g succes bij je nieuwe werkgever. :)

Speel ook Airplane Manager en Repeat

• DrivinUCrazy
  • Registratie: oktober 2004
  • Laatst online: 16:40

DrivinUCrazy

Vechte, valle en opstoan

RoaDHouse schreef op zaterdag 09 oktober 2010 @ 03:25:
Tja, werkervaring zul je toch ergens moeten opdoen. Zelfs al zit er een addertje onder het gras, (we hopen natuurlijk allemaal van niet), werkervaring krijg je NIET op een opleiding. Daarvoor zul je toch echt moeten gaan werken. TS zal deze baan dan ook moeten zien als een opstapje. Welkom in de wereld van de programmeurs, nu ga je werkervaring opdoen. En over een tijdje zie je wel verder of je blijft of verder gaat shoppen naar een andere baan.

Succes in ieder geval!

't Is een kwestie van geduld, rustig wachten op de dag, dat heel Holland Limburgs lult.

• Firesphere

Firesphere

Yoshis before Hoshis

Topicstarter
Ik ben ex-HBO'er ;), alleen geen Informatica

Vooral, ik heb vanuit mijn opleiding uitgebreid leren analyseren, flowcharts bouwen en structureren in mijn werk (in m'n dagelijks leven helaas niet :P ) en ben ook heel erg gewend daar mee te werken, daar ben ik niet zo bang voor.

• Sneezzer
  • Registratie: augustus 2007
  • Laatst online: 14-10 16:35
En dan nu de hamvraag: Hoe was de eerste werkdag?

ps. nog gefeliciteerd, zelf werk zien, dat zouden meer mensen moeten doen ;-)

Amiga 500, eos 350d, HTPC, GamePC

• Firesphere

Firesphere

Yoshis before Hoshis

Topicstarter
Sneezzer schreef op dinsdag 12 oktober 2010 @ 11:04:
En dan nu de hamvraag: Hoe was de eerste werkdag?

ps. nog gefeliciteerd, zelf werk zien, dat zouden meer mensen moeten doen ;-)
Ok, ik lees dit nu weer eens na, voor de lol, en zie deze vraag. Mag hierna weer vrolijk afgezakt worden, maar toch zal ik even wat vertellen:
1. Contract verlengt (of D op't einde).
2. 2x opslag gehad ondertussen
3. Bedrijf maakt enorme groeispurt door
4. Het is er super gezellig!
5. Mijn eerste werkdag bestond uit het installeren van Ubuntu, met bijbehorende zaken.
En 3x koffie halen :P

Ik heb't ondertussen nu bijna een jaar later enorm naar m'n zin en krijg ook de kans om mezelf te ontwikkelen.

(sorry voor de bump!)

• DrivinUCrazy
  • Registratie: oktober 2004
  • Laatst online: 16:40

DrivinUCrazy

Vechte, valle en opstoan

Zo'n update is juist leuk joh! En het contract is verlengd, met een D dus ;)

't Is een kwestie van geduld, rustig wachten op de dag, dat heel Holland Limburgs lult.

• Yalopa
  • Registratie: maart 2002
  • Niet online

Yalopa

Less is more!

Nice :)

vooral leuk dat je er nog steeds werkt en het bovendien ook nog goed lijkt te doen...

You don't need eyes to see, you need vision

• merauder
  • Registratie: november 2005
  • Laatst online: 15:50
Devvers zijn momenteel veel gevraagd. Amper 3 jaar geleden kwam ik nauwelijks aan de bak, en nu wordt ik om de week gevraagd voor de meest uiteenlopende ontwikkelwerkzaamheden. Maandag maar naar de KvK met deze toenemde vraag naar freelance werkzaamheden.

• 413870
  • Registratie: juli 2011
  • Laatst online: 07-12-2011
PHP'ers zijn zeer gewild vooral de laatste tijd *knip*

[Voor 30% gewijzigd door Rukapul op 09-08-2011 16:35]

• remco_k
  • Registratie: april 2002
  • Laatst online: 16:34

remco_k

een cassettebandje was genoeg

Firesphere schreef op woensdag 06 oktober 2010 @ 03:20:
3 kwartier later, aan het einde van een spontaan sollicitatiegesprek was de conclusie "Kun je maandag beginnen?".
... even je TS aangehaald, want de manier waarop jij die baan hebt gekregen lijkt sterk op die van mij. Ik voel me dus verbonden met jouw. *O*
Ik was alleen niet werkloos toen ik, per ongeluk al googlend, op de website uitkwam van het bedrijf waar ik nu inmiddels >10 jaar werk. Gewoon op de bonnefooi een mail gestuurd: 'Zoeken jullie nog devvers?' zoiets en daarbij nog een regeltje dat ik wel affiniteit heb met de markt waarin ze werken. Meer dan 2 regels e-mail waren het niet.
Binnen het uur reactie per mail, 2 dagen later sollicitatie gesprek, meteen beklonken. :+ Ze bleken in devvers nood te zitten.
Werk er nog altijd met veel plezier en ook goed betaald. :)

Leuk om zo'n verhaal te lezen.
Devvers (in ons geval C++) zijn inderdaad veel gezocht. Staat hier al sinds jaar en dag minimaal 1 vacature open. Af en toe komt er een reactie maar dan wordt het meestal op werknivo toch niets.

[Voor 9% gewijzigd door remco_k op 09-08-2011 16:28]

Alles kan stuk.
Goedkoop SHOUTcast stream hosting? Snel online, geen setup kosten. www.digiplay.nl

• NeFoRcE
  • Registratie: mei 2004
  • Laatst online: 13-10 14:29

NeFoRcE

Hallo? Bent u daar?

Leuk om te lezen! Ook leuk om te lezen dat je het er nog steeds enorm naar je zin hebt!

Zelf ben ik ook programmeur. En ben aan de bak gekomen via de Hanzehogeschool te Groningen.

Daar werkt een leraar die een paar dagen in de week er werkt. Had 1x les van 'm, en kon het gelijk al goed met 'm vinden (dit klinkt gay?!).

Even wat interesses uitgewisseld, en hij had zelf een bedrijf. Hier werk ik nu al bijna anderhalf jaar, en het is echt super hier. Klein bedrijf, mannetje of 3-4 max op kantoor. Koffie, Cup-a-Soup, dual-screen, en muziek.

Lekker informeer, heerlijk! En goed betaald als ik het vergelijk met maten van me.

Ow, heb al een aantal baantjes gehad, en nog nooit ingeschreven geweest bij het CWI of ander uitzendbureau.
Grote onzin vind ik dat ook. Ga gewoon lekker zelf op zoek, zo moeilijk is het niet.

Professioneel Heftruck Syndroom

• Bender
  • Registratie: augustus 2000
  • Laatst online: 14-10 14:29
Hier ook op zoek naar een programmeur, genoeg die het menen te kunnen maar weinig die het ook daadwerkelijk waar kunnen maken.
Heb ook gemerkt dat bij programmeurs ook een bovengemiddelde hoeveelheid persoonlijkheidsproblemen komen kijken helaas.

So, game on!
Goed dat je zo wat hebt gevonden in ieder geval.

• Firesphere

Firesphere

Yoshis before Hoshis

Topicstarter
Bender schreef op woensdag 10 augustus 2011 @ 22:52:
Hier ook op zoek naar een programmeur, genoeg die het menen te kunnen maar weinig die het ook daadwerkelijk waar kunnen maken.
Heb ook gemerkt dat bij programmeurs ook een bovengemiddelde hoeveelheid persoonlijkheidsproblemen komen kijken helaas.

So, game on!
Goed dat je zo wat hebt gevonden in ieder geval.
Even een "illegale" bump.

Jep, Als ik kijk naar mezelf... Echt, ik ben niet gemakkelijk in de omgang, ik heb m'n issues, en kan soms reageren alsof ik een adder in m'n been heb bijten. Vrij agressief zelfs. Gelukkig kunnen de meeste mensen dat aan :)

En ja... ook mijn collega... die kan hetzelfde gedrag vertonen, zij het op een andere manier. Het is denk ik heel normaal dat juist de technici een soort van gedragsprobleem hebben. Waarom? Omdat ze heel analytisch en "clean" zijn in hun denken. Het is een lijn, een flowchart. Zo zijn technici. Sterker nog, zo heb ik geleerd te "zijn"...

• Tsurany
  • Registratie: juni 2006
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

Zo zijn technici die niks anders kunnen dan technisch zijn. Dat soort technici geven ICT'ers een slechte naam.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

• merauder
  • Registratie: november 2005
  • Laatst online: 15:50
Ik kan het juist altijd wel waarderen, technici met diverse vormen van persoonlijkheidsproblemen. Juist die persoonlijkheidsstoornissen zorgen ervoor dat je een team van mensen krijgt die anders durven denken en met deze visie iets neerzetten wat afwijkt van de norm. Het resultaat hiervan is dat het of geweldig is, of dat het weer een vaag product is wat het helemaal niet is. Vooral een bedrijf als Google, waar de technici overheersen is hier een erg goed voorbeeld van.

Persoonlijk zie ik meer in een dergelijke aanpak, dan in het werken met grijze muizen. Waarbij het resultaat een gevolg is van een compromis, en er een balans wordt gezocht tussen net en net niet.
Pagina: 1

Nintendo Switch (OLED model) Apple iPhone 13 LG G1 Google Pixel 6 Call of Duty: Vanguard Samsung Galaxy S21 5G Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True

Tweakers maakt gebruik van cookies

Bij het bezoeken van het forum plaatst Tweakers alleen functionele en analytische cookies voor optimalisatie en analyse om de website-ervaring te verbeteren. Op het forum worden geen trackingcookies geplaatst. Voor het bekijken van video's en grafieken van derden vragen we je toestemming, we gebruiken daarvoor externe tooling die mogelijk cookies kunnen plaatsen.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Forum cookie-instellingen

Bekijk de onderstaande instellingen en maak je keuze. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functionele en analytische cookies

Deze cookies helpen de website zijn functies uit te voeren en zijn verplicht. Meer details

janee

Cookies van derden

Deze cookies kunnen geplaatst worden door derde partijen via ingesloten content en om de gebruikerservaring van de website te verbeteren. Meer details

janee