• WCT
  • Registratie: maart 2010
  • Laatst online: 26-04-2020
Sinds enkele maanden ben ik samen met een goede vriend naast ons huidige werk begonnen met het opzetten van een elektronica ontwikkelingsbedrijf wat zich in de toekomst vooral wil richten op nieuwere technieken zoals ontwikkeling van een embedded product mbv . FPGA, PIC's, AVR's en ARM.

Voor het zover is zijn we allang blij als we uberhaupt werk hebben zodat we zo snel mogelijk fulltime aan de slag kunnen maar daar zit nu een beetje de crux. Hoewel we wat goede contacten hebben gelegd en een paar leuke offerte's hebben uitgebracht wil het nog niet echt vlotten met het vinden van klussen.

Nu zijn er als particulier genoeg site's als Monsterboard e.d. maar voor een ondernemer lijkt dit niet te bestaan? En aangezien de elektronicamarkt nu niet echt een markt is waar je met je 'waar' langs de deuren van bedrijven gaat zitten we een beetje op een dood punt.

De site is er, we hebben een (elektronische) flyer en er worden her en der wat visitekaartjes uitgedeeld en contacten gelegd maar voor de rest staat het allemaal stil.

Misschien zijn er hier mensen met tips?

*snip*
Voor advies hoef je je site niet te spammen.

[Voor 4% gewijzigd door Floppus op 27-09-2010 18:03]

• Fish
  • Registratie: juli 2002
  • Niet online

Fish

How much is the fish

Ik zou beginnen met de bugs van de frontpage te verwijderen (slechte reclame)
Warning: fsockopen() [function.fsockopen]: unable to connect to 193.0.6.135:43 (Connection timed out) in /home/captoin/domains/captoinventio.nl/public_html/administrator/components/com_joomlastats/count.classes.php on line 1038

Warning: fsockopen() [function.fsockopen]: unable to connect to 200.3.14.10:43 (Connection timed out) in /home/captoin/domains/captoinventio.nl/public_html/administrator/components/com_joomlastats/count.classes.php on line 1038

Warning: fsockopen() [function.fsockopen]: unable to connect to 196.216.2.1:43 (Connection timed out) in /home/captoin/domains/captoinventio.nl/public_html/administrator/components/com_joomlastats/count.classes.php on line 1038

Iperf

• Jeroen V
  • Registratie: februari 2004
  • Laatst online: 11-10 07:26

Jeroen V

yadda yadda yadda

Warning: fsockopen() [function.fsockopen]: unable to connect to 193.0.6.135:43 (Connection timed out) in /home/captoin/domains/captoinventio.nl/public_html/administrator/components/com_joomlastats/count.classes.php on line 1038
Doe je goed! >:)

Niet echt al te beste reclame voor je bedrijfje. Als ik zou zoeken waar ik een opdracht zou kunnen uitbesteden dan zou dit een goede reden zijn om snel weer verder te zoeken......

Edit: was dus niet de enige :)

[Voor 3% gewijzigd door Jeroen V op 27-09-2010 16:36]

• DiedX
  • Registratie: december 2000
  • Laatst online: 11:56
Ben ik nu achterlijk aan het worden, of is exact dit topic wel eens voorbij gekomen??

• SmartDoDo
  • Registratie: oktober 2002
  • Laatst online: 00:40

SmartDoDo

Woeptiedoe

In Elektronica ontwikkelingsbedrijf, hoe aan werk komen? zie ik al aardig wat reacties en 2 keer hetzelfde topic openen is niet de bedoeling.

Topics zoals deze beschouwen we als spam, jullie hebben mazzel dat dat andere topic destijds open is gebleven. Doe met de daar geplaatste opmerkingen jullie voordeel zou ik zeggen.

Dit topic is gesloten.

Nintendo Switch (OLED model) Apple iPhone 13 LG G1 Google Pixel 6 Call of Duty: Vanguard Samsung Galaxy S21 5G Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True

Tweakers maakt gebruik van cookies

Bij het bezoeken van het forum plaatst Tweakers alleen functionele en analytische cookies voor optimalisatie en analyse om de website-ervaring te verbeteren. Op het forum worden geen trackingcookies geplaatst. Voor het bekijken van video's en grafieken van derden vragen we je toestemming, we gebruiken daarvoor externe tooling die mogelijk cookies kunnen plaatsen.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Forum cookie-instellingen

Bekijk de onderstaande instellingen en maak je keuze. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functionele en analytische cookies

Deze cookies helpen de website zijn functies uit te voeren en zijn verplicht. Meer details

janee

Cookies van derden

Deze cookies kunnen geplaatst worden door derde partijen via ingesloten content en om de gebruikerservaring van de website te verbeteren. Meer details

janee