Toon posts:

[V&A3] Centraal feedbacktopic Vraag & Aanbod 3.0

Pagina: 1 2 Laatste
Acties:

• Floppus
  • Registratie: juni 2001
  • Laatst online: 19-10 15:41

Floppus

Adviseur

Customer Experience matters

Topicstarter
Dit topic is bedoeld om vragen, problemen en suggesties te verzamelen in de eerste aanloopperiode na release van V&A 3.0. Het gaat hier dus echt over functionele zaken, niet als Pietje iets belooft aan Klaasje en dat niet nakomt.

Download the most extensive Market Analysis on Customer Communication and Experience available anywhere (free, no sign up needed)

• Floppus

Floppus

Adviseur

Topicstarter
Saiya schreef op donderdag 16 september 2010 @ 17:26:
Feli met de nieuwe V&A 3.0 layout, tziet er leuk uit, alleen met de nieuwe opties "erger" ik me een beetje aan de nieuwe "reclames en diensten".
Nu wordt er non stop diensten aangeboden voor pc service etc. en bedrijven die iets proberen te verkopen, maar hier heb ik niets mee en waarschijnlijk menig tweaker die deze problemen zelf kunnen oplossen.

Is het een optie om hier een filter voor te maken dat deze niet "vaste producten". Buiten de echte producten kan laten. Dit scheelt echter een hoop gezoek. Ik weet dat er categorien zijn om in te zoeken, maar af en toe kijk ik een beetje rond bij de producten en zie ik iets leuks om te kopen. Nu wordt er om de 3 producten een "dienst/ service" etc. aangeboden en dat is alleen maar lastiger zoeken. Ik hoop dat er hier een filter in V&A of useropties gemaakt kan worden zodat ik weer relaxt door de producten kan bladeren.

Kan simpel door een categorie voor deze "diensten" te maken en vervolgens deze optioneel te filteren via V&A zelf of via de useropties in je profiel.

@edit: Ik zie net dat je de optie hebt bij "advertentie toevoegen" om te kiezen tussen product en dienst. Ik click dan altijd op "alle aanbodadvertenties", misschien hier dan nog onder "alle aanbod producten" en alle "aanbod diensten" erbij.

Download the most extensive Market Analysis on Customer Communication and Experience available anywhere (free, no sign up needed)

• Floppus

Floppus

Adviseur

Topicstarter
Plaklijm schreef op donderdag 16 september 2010 @ 17:54:
Een klein gevonden bugje. (Moeten die hier worden geplaatst?)

Als ik een product aanbied t.e.a.b en de optie Verkopen of ruilen* instel op verkopen wordt deze automatisch omgezet naar weggeven. Als ik dan de FP van V&A bekijk dan staat er rechtsboven in bij advertentie beheer de optie ruilen achter mijn product.

Hier een screen van mijn advertentie beheer:
[afbeelding]

PS en offtopic: Mijn advertentie van mijn 50mm F/1.8 is verdwenen. Deze had ik op gereseveerd gezet maar kan hem dus nu niet meer zetten naar verkocht. Heb ik hem per ongeluk verwijderd?

• Floppus

Floppus

Adviseur

Topicstarter
Retaliator schreef op donderdag 16 september 2010 @ 16:23:
Beste Tweakers.net crew.

Twee punten van aandacht met betrekking tot de nieuwe layout:

1. Ik mis "upgradekits" onder "overige hardware" (mag van mij ook wel een eigen kopje krijgen).
2. Mijn locatie klopt niet... Ik heb aangegeven dat ik in Groningen woon en dat mijn postcode 9731AA is (in Groningen dus). In de nieuwe layout krijg je een googlemaps kaartje en deze geeft aan dat ik in Emmen woon... 8)7

Zie bijvoorbeeld deze advertentie van mij:

V&A aangeboden: Asus P5Q SE Plus + C2D E6750 + Asus Triton

Jullie wisten dit vast al maar wou het ff melden. ;)

• PilatuS
  • Registratie: september 2002
  • Niet online
Zojuist V&A3 voor het eerst goed bekeken. Vind het er heel goed uitzien en de extra functies zijn ook zeker welkom.

Ik kwam echter al wel snel iets tegen wat ik niet echt prettig vind. Ik wou een advertentie van mij aanpassen, alleen moest ik dan perse mijn postcode aanpassen om de advertentie te voltooien.

Bij de postcode vul ik al jaren altijd 6861 in. Nu zie ik echter dat ik verplicht AB, of wat dan ook er achter moet gaan zetten. Nou vind ik het dus niet echt prettig om hier mijn volledige postcode in te gaan vullen. De reden hiervoor is omdat uitvinden waar ik woon dan wel erg makkelijk is. Aangezien iedereen de V&A advertenties kan zien, kan ook iedereen op internet erg makkelijk uitvinden waar iemand woont. Ik snap dat het een goede toevoeging is voor het ophalen van spullen. Ik vind de volledige postcode echter niet prettig om voor iedereen bekend te maken.

Is het mogelijk dat alleen de cijfers van de postcode invullen voldoende is ? Dit was bij de vorige V&A wel mogelijk maar nu dus niet meer. Anders ga ik voortaan achter mijn postcode gewoon AB invullen ipv de werkelijke letters.

• Tommy Angelo
  • Registratie: mei 2009
  • Laatst online: 04-07 13:41
Als ik in V&A naar iets zoek, maakt niet uit wat, een postcode invul en dan op locatie(afstand) sorteer. Dan is de output niet geheel juist(zie afbeelding).

Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal - Albert Einstein

• CodeCaster
  • Registratie: juni 2003
  • Niet online

CodeCaster

👌👀 good shit ✔💯

Twee minor puntjes die ik ben tegengekomen:

- "Previewmodus activeren" bij het aanmaken van een advertentie is geen <label> dus er kan niet op geklikt worden.

- De popup met de melding "Geen bericht opgegeven" bij het reageren op een advertentie is intrusive, mooier zou een balkje op de pagina zelf zijn.

As always, we are nailed to a cross of our own construction.

• Compizfox
  • Registratie: januari 2009
  • Laatst online: 20:41

Compizfox

Bait for wenchmarks

"Advertentie Beheer" moet "Advertentiebeheer" zijn lijkt me.

• TERW_DAN
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Ik zie trouwens dat in plaats van de gigantische selectbox we weer de treeview hebben voor het selecteren voor een categorie.
Daar hoort maar 1 smiley bij

_o_

Mag ook wel even gezegd worden natuurlijk :)

30" monitor te koop

• ThinkPad
  • Registratie: juni 2005
  • Nu online

ThinkPad

Moderator Wonen & Mobiliteit
PilatuS schreef op donderdag 16 september 2010 @ 19:36:
Ik kwam echter al wel snel iets tegen wat ik niet echt prettig vind. Ik wou een advertentie van mij aanpassen, alleen moest ik dan perse mijn postcode aanpassen om de advertentie te voltooien.

Nou vind ik het dus niet echt prettig om hier mijn volledige postcode in te gaan vullen.
same here, vind ik ook vervelend.

Ik heb het namelijk al eens gehad dat ik blijkbaar niet snel genoeg reageerde op een e-mail, en dat de koper mij maar even ging opzoeken in het telefoonboek en mij op m'n huisnummer ging bellen, zonder dat ik daarom gevraagd had |:(

En wat ik ook nog wel een aardige feature vind om toe te voegen, is als je in het overzicht op een plaatsnaam klikt, dat je dan alle advertenties uit die plaats te zien krijgt. Zo kun je makkelijk in je eigen woonplaats zoeken.

[Voor 14% gewijzigd door ThinkPad op 16-09-2010 23:21]

★ Gas besparen door CV-tuning | Elektriciteit besparen ★
Geen vragen via privébericht die ook via het forum kunnen a.u.b.

• lolcode
  • Registratie: mei 2009
  • Laatst online: 20-06 19:01
Misschien persoonlijk, maar ik vond de oude layout toch echt een stuk mooier (en praktischer) dan deze. Deze is veel te fancy, en neemt volgens mij ook aardig wat meer ruimte in dan de oude.
Wel beter dat die message van dat meldpunt nu een stuk kleiner is, maar ik herinner me dat er vroeger ook een tellertje in zat over dat je max 30x per 30 dagen mag reageren op advertenties. Geldt die limiet nog steeds?

En ik heb het al eens eerder ergens gezegd, maar kan er alsjeblieft een optie in de V&A tracker komen om diensten aan/uit te vinken?

@Thinkpad: de URL in je signature werkt niet meer: in plaats van "list_ads" moet er nu "cat" staan

• rob_erwt
  • Registratie: juni 2004
  • Laatst online: 14:02

rob_erwt

What does this button do?

Is het mogelijk dat alleen de cijfers van de postcode invullen voldoende is ? Dit was bij de vorige V&A wel mogelijk maar nu dus niet meer. Anders ga ik voortaan achter mijn postcode gewoon AB invullen ipv de werkelijke letters.
Dat moet idd weer mogelijk worden, is een bugje :) Zie devtrack: alleen postcode cijfers opgeven

Never underestimate the power of stupid people in large groups

• dodo79
  • Registratie: januari 2002
  • Laatst online: 19-10 20:17

dodo79

witte dikke tonnie

Ik zag dat de V&A een mooie upgrade heeft gehad en dat er ook een categorie diensten bijgekomen is.

Maar ik denk dat de categorieen niet helemaal dekkend zijn.
Als voorbeeld wil ik een dienst aanbieden voor het repareren van AV apparatuur, maar geen enkele catagorie is hier echt geschikt voor.

Is het een idee om de catagorie elektronica ofzo toe te voegen?

omdat het kan!

• Retaliator
  • Registratie: april 2002
  • Laatst online: 02-09 00:50
Hey,

Probleemplje tegengekomen.

Als je een advertentie op "gereserveerd" zet... Kun je hem niet meer terug te vinden in de advertentie manager.

Misschien was dit al bekend maar ik dacht "meld het toch ff bij de heren".

• rob_erwt

rob_erwt

Retaliator schreef op vrijdag 17 september 2010 @ 12:59:
Als je een advertentie op "gereserveerd" zet... Kun je hem niet meer terug te vinden in de advertentie manager.
Dat is ondertussen gefixed. :)
En ook gefixed.

• Plaklijm
  • Registratie: augustus 2008
  • Laatst online: 06-02 00:33
Klopt het dat ik hierdoor niet meer mijn ad kan veranderen in verkocht?

• CLB
  • Registratie: oktober 2004
  • Niet online
Is het mogelijk om ergens aan te vinken wat je wel en niet wilt zien in de V&A?
Die 'diensten' kunnen mij persoonlijk gestolen worden, want als ik de V&A induik zie ik:
- Playstation 3
- Computer in elkaar zetten
- Magento webshop bouwen
- Nintendo DS Lite
- Sennheiser HD705

Dus als het mogelijk zou zijn om bijvoorbeeld diensten uit te vinken en ik alleen zoiets zie:
- Playstation 3
- Nintendo DS Lite
- Sennheiser HD705
- Logitech RumblePad II
- Motorola Milestone

Zou ik (en misschien vele anderen?) heel gelukkig zijn...

Werd al gepost in de 2e post, als quote dus ik had er even overheen gelezen :+

[Voor 8% gewijzigd door CLB op 17-09-2010 16:37]

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

• rob_erwt

rob_erwt

Plaklijm schreef op vrijdag 17 september 2010 @ 16:29:
[...]

Hmm.. Nee, dat klopt niet... :P Zal er naar kijken.

• Boudewijn
  • Registratie: februari 2004
  • Niet online

Boudewijn

omdat het kan

Is het wellicht mogelijk om iets verder uit te zoomen in het googlemaps plaatje? Nu zie je over het algemeen alleen het dorp cq. de stad waar de verkoper woont. Dat zie je ook in de advertentie.

Het kaartje lijkt me interessanter om OF in detail (dus ingezoomd) aan te geven waar in een stad iemand woont of juist heel erg uitgezoomd zodat je weet waar ergens in het land deze persoon zich bevindt. Het is imo nu vlees noch vis.

Ik ben verslaafd aan koken. Volg me op https://www.kookjunk.nl

• naaa
  • Registratie: augustus 2003
  • Laatst online: 14-07-2019

naaa

As an angel hits the ground

Zoals eerder ook al aangegeven, als een advertentie op gereserveerd gezet is,
kan ik hem daarna niet meer verwijderen als deze verkocht is (blijft op "actief" staan).

Verder fijn dat je nu reacties kan uitschakelen en alleen de voorkeur naar "Mail" kan zetten;
nu mis ik alleen een knopje "Mail deze adverteerder".

Kan dit soms dat alleen ik dit niet kan zien (een ander ingelogde gebruiken wel)?

Of is het nu de bedoeling als er een gestresseerde is, dat deze mijn e-mail adres
zelf uit mijn profiel moet zien te vissen ipv. een voor genereert mailtje zoals voorheen ??

• PilatuS
  • Niet online
Erg netjes dat de postcode zo snel gefixed is :)

• Megaflix
  • Registratie: oktober 2003
  • Laatst online: 01-10 12:01
In IE9 beta en Chrome 6 wilde ik net een Vraag-advertentie plaatsen, met koppeling naar de PW, maar ik krijg geen suggesties als ik wat in de zoekbalk intik. Ik krijg die suggesties wel bij aanbod-advertenties, dus ik verwachtte ze eigenlijk ook bij vraagadvertenties.

• pcgek
  • Registratie: april 2007
  • Niet online

pcgek

Nee Jij trekt volle zalen.

Bij veilingadvertenties zie ik nu iets staan van 'maximale bod' , ik kan dat eigenlijk niet goed thuisbrengen. Is er een max dan?

Computers maken fouten, maar om er een puinhoop van te maken heb je mensen nodig.

• rob_erwt

rob_erwt

naaa schreef op vrijdag 17 september 2010 @ 19:38:
Zoals eerder ook al aangegeven, als een advertentie op gereserveerd gezet is,
kan ik hem daarna niet meer verwijderen als deze verkocht is (blijft op "actief" staan).
Dat is en bugje. Als je wil, mag je het wel even in Devtrack zetten.
Verder fijn dat je nu reacties kan uitschakelen en alleen de voorkeur naar "Mail" kan zetten;
nu mis ik alleen een knopje "Mail deze adverteerder".

Kan dit soms dat alleen ik dit niet kan zien (een ander ingelogde gebruiken wel)?

Of is het nu de bedoeling als er een gestresseerde is, dat deze mijn e-mail adres
zelf uit mijn profiel moet zien te vissen ipv. een voor genereert mailtje zoals voorheen ??
Je ziet inderdaad bij je eigen advertentie geen reactie (mail en/of dm) formulier. Anderen zien dit bij jouw ad wel gewoon.
Megaflix schreef op zaterdag 18 september 2010 @ 00:57:
In IE9 beta en Chrome 6 wilde ik net een Vraag-advertentie plaatsen, met koppeling naar de PW, maar ik krijg geen suggesties als ik wat in de zoekbalk intik. Ik krijg die suggesties wel bij aanbod-advertenties, dus ik verwachtte ze eigenlijk ook bij vraagadvertenties.
Dat is idd wel de bedoeling en dus idd een bugje. Zou je het in Devtrack willen zetten?
pcgek schreef op zaterdag 18 september 2010 @ 10:58:
Bij veilingadvertenties zie ik nu iets staan van 'maximale bod' , ik kan dat eigenlijk niet goed thuisbrengen. Is er een max dan?
In het nieuwe concept is bieden en het oude auto-bieden samengevoegd. Je geeft dus eigenlijk gelijk het maximale bod op dat je eventueel zou willen betalen. Echter wordt je bod in eerste instantie het hoogst nodige.

Stel je hebt een veiling waar op dat moment 10 euro geboden is. Je zou zelf tot max 20 willen gaan en geeft dat dus op. Je bod wordt dan echter op 10,50 gezet omdat hoger niet nodig is. Mocht er vervolgens een bod komen van 11, dan wordt er gelijk een overbod van 11,50 door jou geplaatst. Mocht je dit niet willen, dan kun je dus ook een 'maximaal bod' van 10,50 opgeven en de veiling zelf in de gaten houden en, indien gewenst, iedere keer zelf een hoger bod doen als je overboden was.

Een ander bijkomend voordeel van het nieuwe systeem is dat als iemand zijn bod verwijdert en jij dus eigenlijk met een lager bod ook de veiling kan winnen, je bod automatisch verlaagd wordt naar het nog steeds winnende bod.

• Nithhogr
  • Registratie: maart 2010
  • Niet online
Plaklijm schreef op vrijdag 17 september 2010 @ 16:29:
[...]

Ondanks dat 'robert' het heeft afgemeld in devtrack als opgelost, kan ik nog steeds mijn advertentie niet van gereserveerd afhalen.. :X

EDIT: Advertentie lijkt alleen nog voor te komen in de Advertentie beheer als status 'Gereserveerd'. Als ik bij actieve advertenties kijk in de reguliere manier, dan staat hij er niet bij..

[Voor 22% gewijzigd door Nithhogr op 18-09-2010 16:57]

• Compizfox
  • Registratie: januari 2009
  • Laatst online: 20:41

Compizfox

Bait for wenchmarks

Nog iets gevonden: Bij het bekijken van mijn nieuw aangemaakte ad zag ik bovenaan bij de Advertentiedetails een veld "Verzendkosten". Maar bij het maken/bewerken van de ad kan ik dit nergens invullen.

• gkvdvaart
  • Registratie: februari 2008
  • Laatst online: 26-03-2015
Waarschijnlijk meer feature dan bug, maar de selectiemogelijkheid voor maximale afstand mis ik in de overzichtslijst van advertenties, Ik moet dus een categorie selecteren, en dan dan ik pas op afstand zoeken.

It's nice to be important, but it's more important to be nice -- You don't need eyes to see, you need vision

• Paquito
  • Niet online
Is het al gezegd?

Al mijn gratis producten zijn veranderd in ruilen. Een voor een moeten ze nu naar weggeven veranderd worden. :-)

Verander ik het in weggeven, dan staat er t.e.a.b.

b.v. V&A aangeboden: Realtek RTL8029 Ethernet Adapter PCI

[Voor 73% gewijzigd door Paquito op 18-09-2010 20:29]

• Wiethoofd
  • Registratie: juli 2007
  • Laatst online: 04-10 20:12
Hmm, kom er net achter dat alleen in de overzichten aangegeven wordt hoever de aanbieder/koper van je verwijderd is, klik je echter een advertentie aan dan heb je dus alleen een kaartje, geen afstand en geen route, nogal onhandig imho.

Verder werkt het afstandsfilter verre van perfect, zien dat er advertenties <50km zijn en je filter daarop zetten en vervolgens de advertentie zien verdwijnen... (LD-topic)

Wiethoofds meuk en 'overige'

• TIMBERWOLFS
  • Registratie: juni 2008
  • Laatst online: 02:51
diensten tussen de v/a vind ik niks,zelf vervelend.
het bieden werkt slecht en je krygt geen mail meer als je bent overboden, of als je reageer op een adv.

het vorige v / a was beter en geef ik een 10+ de nieuwe geef ik een 5

[Voor 20% gewijzigd door TIMBERWOLFS op 19-09-2010 01:07]

• Nithhogr
  • Niet online
Kan iemand nog even kijken naar de gereserveerde advertenties ? Mijne is nog steeds niet aanpasbaar! :(

• genesisfm
  • Registratie: mei 2003
  • Nu online
Mensen, leuk v3.0 echter vind ik de prijs even belangrijker dan tijd en daarna woonplaats?
Volgens mij kan het beter eerst prijs woonplaats tijd zijn (bij het overzicht).

(ik weet niet waar ik dit bericht kwijt kan daarom plaats ik het hier)
Orion84 schreef op zaterdag 18 september 2010 @ 23:21:
Dit topic gaat over de nieuwe FAQ en voorwaarden, zou je je op en aanmerkingen over V&A 3 a.u.b. even in een apart topic, of bijvoorbeeld in \[V&A3] Centraal feedbacktopic willen melden? Tnx :)

Een iets uitgebreidere uitleg van wat er volgens jou mis is zou dan trouwens wel welkom zijn :)

[Voor 46% gewijzigd door zeef op 19-09-2010 18:21]

• PilatuS
  • Niet online
Nog een prijs bugje gevonden.

Dit is dus gesorteerd op prijs. Probleem zal wel komen door de 50 cent.

• Microkid
  • Registratie: augustus 2000
  • Laatst online: 21:43

Microkid

Frontpage Admin / Moderator PW/VA

Sunglasses and beards

Nithhogr schreef op zondag 19 september 2010 @ 11:27:
Kan iemand nog even kijken naar de gereserveerde advertenties ? Mijne is nog steeds niet aanpasbaar! :(
Ook de devvers hebben gewoon weekend. Maandag is er weer een (werk)dag en zal verder gewerkt worden om de bugs op te lossen. Wij vragen even uw geduld aub.

3000Wp zonnestroom
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.

• hardware-lover
  • Registratie: augustus 2005
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

Software categorie bestaat wel, maar bestaat ook weer niet?

V&A aangeboden: Microsoft Office 2007 Home and Student (NL Retail)

Daarna klikken op "Officesoftware & Suites" geeft;

Error

Helaas. Namens de database moet ik mededelen dat u een lege dan wel niet bestaande V&A categorie wilt bekijken. Bekijk hier de beschikbare categorieën

Het gaat om categorie: http://tweakers.net/aanbod/cat/405

Steady as she goes...

• hardware-lover
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

Er wordt nu geen kopie, bij een reactie op een advertentie via mail, naar het eigen e-mail adres gestuurd? Is dit met V&A 3.0 ook de bedoeling en zo ja, wat is hier de gedachte achter?

[Voor 6% gewijzigd door hardware-lover op 21-09-2010 12:39. Reden: typo]

Steady as she goes...

• Wiethoofd
Volgens mij was het ook al opgemerkt in de ABO test, maar als je een nieuwe advertentie aanmaakt, gevraagd of aangeboden, via een product uit de PW (dus ?product_id=) dan staat er nu nog:
Bij leeglaten van dit veld wordt de fabrikantlink automatisch ingevuld indien bekend in de productdatabase van Tweakers.net.
Dit is in mijn ogen onlogisch, je komt tenslotte op de advertentie-aanmaakpagina via het PW-product waar de speclink al is ingevuld, en zou deze daar standaard ingevuld moeten staan. Wil je echter een eigen link neerzetten dan kan je dus de waarde die er al staat simpel overschrijven.

• rob_erwt

rob_erwt

hardware-lover schreef op zondag 19 september 2010 @ 20:20:
Software categorie bestaat wel, maar bestaat ook weer niet?

V&A aangeboden: Microsoft Office 2007 Home and Student (NL Retail)

Daarna klikken op "Officesoftware & Suites" geeft;

Error

Helaas. Namens de database moet ik mededelen dat u een lege dan wel niet bestaande V&A categorie wilt bekijken. Bekijk hier de beschikbare categorieën

Het gaat om categorie: http://tweakers.net/aanbod/cat/405
Dat komt omdat alleen de hoofdcategorie van Software aangezet is voor V&A. Alle subcategorieën moeten nog worden aangezet maar als het goed is, gebeurt dit een dezer dagen. Ditzelfde geldt overigens voor de Games categorie.

• Paquito
  • Niet online
Paquito schreef op zaterdag 18 september 2010 @ 20:25:
Is het al gezegd?

Al mijn gratis producten zijn veranderd in ruilen. Een voor een moeten ze nu naar weggeven veranderd worden. :-)

Verander ik het in weggeven, dan staat er t.e.a.b.

b.v. V&A aangeboden: Realtek RTL8029 Ethernet Adapter PCI
Het probleem...

als je weggeven markeert, terwijl er bij nieuwprijs nog een bedrag staat of wanneer teab is geselecteerd pakt hij dat bedrag of teab in plaats van weggeven.

• Master FX
  • Registratie: juni 1999
  • Nu online
Ik krijg als ik op een categorie heb geklikt een mooi groot wit scherm. Klik ik op een advertentie via de RSS feed komt die advertentie wel in beeld. Klik ik dan op in het pad van de site-map een niveau hoger, krijg ik weer een mooi wit scherm.
audiotoebehoren bijvoorbeeld.

Stay safe

• crisp
  • Registratie: februari 2000
  • Nu online

crisp

Devver

Pixelated

Master FX schreef op dinsdag 21 september 2010 @ 10:47:
Ik krijg als ik op een categorie heb geklikt een mooi groot wit scherm. Klik ik op een advertentie via de RSS feed komt die advertentie wel in beeld. Klik ik dan op in het pad van de site-map een niveau hoger, krijg ik weer een mooi wit scherm.
audiotoebehoren bijvoorbeeld.
Dat was een tijdelijke glitch ;)

Intentionally left blank

• Mr.Mackey
  • Registratie: september 2010
  • Laatst online: 22-09-2010
Ik heb een melding over de webshop triderium/t-online-shop. Triderium lijkt gestopt zijn of overgegegaan in t-online-websop.nl. Dit zie je ook wanneer je triderium.nl bezoekt. *offtopic*Ik heb geprobeerd contact op te nemen met hun 0900 nummer en hun kantoor nr. (via Kvk gevonden). Op beide nummers wordt echter niet opgenomen.*

Ook bij steenweg electronics zit een foutje, tv's worden per koerier geleverd wat E30,- bedraagt.

• Orion84
  • Laatst online: 20:00

Orion84

Admin General Chat

Fotogenie(k)?

En wat heeft dat in 's hemelsnaam met de introductie van Vraag & Aanbod 3.0 te maken :?

Rechts naast de shopgegevens op de shopreview pagina staat een knopje met de naam "Meldpunt", als je daar op klikt kan je dit soort foutjes doorgeven en komen ze direct terecht bij de juiste mensen :)

The problem with common sense is that it's not all that common. | LinkedIn | Flickr

• Mr.Mackey
  • Registratie: september 2010
  • Laatst online: 22-09-2010
excuseer, ik dacht dat het general topic was voor feedback...

• Orion84

Orion84

Admin General Chat

Fotogenie(k)?

Ik heb de titel maar even wat verduidelijkt :P

The problem with common sense is that it's not all that common. | LinkedIn | Flickr

• Wiethoofd
Ik wil net bij iemand een Beoordeling invullen, maar deze is alleen toegespitst op de aanbiedende kant van de user (user die je beoordeeld moet je een product aangeboden hebben). Als je dus iemand met een vraag-advertentie wilt beoordelen is met de huidige omschrijvingen compleet onlogisch.

[b]Voldoet aan beschrijving[/b] >> Ik ben de gene die het gezochte product aanbied
[b]Communicatie[/b] >> (hier geen problemen)
[b]Aflevering[/b] >> Ik moet het product opsturen

Wat universelere beschrijvingen zouden niet misstaan, zo zou Aflevering => Aflevering/Verzending kunnen worden.

• Orion84

Orion84

Admin General Chat

Fotogenie(k)?

Dat hangt in feite dus een beetje samen met Feedback geven op koper in nieuwe systeem denk ik?

Zoals ik daar ook al zei zou je onder aflevering in dat geval misschien ook het "afleveren" van het geld kunnen scharen. Dat valt immers niet onder communicatie. Ook eventuele inzet van de koper om het op te komen halen zou je daar onder kunnen beoordelen. Een andere naam voor dat onderdeel zou een optie kunnen zijn. Afleveren/verzending lijkt me echter niet zo'n handige optie, dat zijn eerder synoniemen dan dat het echt de term breder maakt. In feite gaat dat puntje over het beoordelen van de daadwerkelijke overdracht en die bestaat enerzijds uit het leveren van het product en aan de andere kant uit het betalen. Iets als "Overdracht" zou kunnen, maar dat is weer aan de vage kant natuurlijk.

Voldoet aan omschrijving is eigenlijk een beoordeling van de staat van het product. En dus alleen van toepassing voor beoordelen van de aanbieder. Die score kan je dus gewoon leeg laten op het moment dat je een koper beoordeelt.

[Voor 17% gewijzigd door Orion84 op 21-09-2010 16:06]

• hardware-lover
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

Ik heb nog geen reactie gezien m.b.t. mijn opmerking/vraag over de kopie bij een reactie via mail?

Steady as she goes...

• Wiethoofd
Ah, had dat topic nog niet gezien, maar je beschrijft inderdaad wat ik bedoel. Maar nu wordt je dus als aanbieder van een product eigenlijk benadeeld omdat er maar 2 van de 3 beoordelingspunten echt fatsoenlijk te beantwoorden zijn aan de hand van de nu gestelde criteria.

offtopic:
@hardware-lover, misschien/waarschijnlijk ging er de afgelopen dagen wat fout met de mailert: Passmailer stuk?

• hardware-lover
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

@wiethoofd, bedankt voor je linkje. Echt offtopic is het hier natuurlijk niet maar daar is het toch meer op zijn plaats denk ik.

Edit: net een reactie via mail bij een advertentie geplaatst en de kopie is keurig in de bus gevallen, gefixed dus.

[Voor 31% gewijzigd door hardware-lover op 21-09-2010 17:04]

Steady as she goes...

• Orion84

Orion84

Admin General Chat

Fotogenie(k)?

De aanbieder kan op alledrie de onderdelen beoordeeld worden, de koper vooral op diens communicatie en evt. op zijn handelen met betrekking tot betalen en afhalen.

Ik zie niet helemaal hoe dat op te vatten is als "benadelen"? Je krijgt nu gewoon een meer gedetailleerd inzicht in iemands V&A gedrag? Zou je eens kunnen toelichten wat voor "benadeling" je precies ziet?

• Wiethoofd
Orion84 schreef op dinsdag 21 september 2010 @ 17:02:
De aanbieder kan op alledrie de onderdelen beoordeeld worden, de koper vooral op diens communicatie en evt. op zijn handelen met betrekking tot betalen en afhalen.

Ik zie niet helemaal hoe dat op te vatten is als "benadelen"? Je krijgt nu gewoon een meer gedetailleerd inzicht in iemands V&A gedrag? Zou je eens kunnen toelichten wat voor "benadeling" je precies ziet?
Benadelen is inderdaad een groot woord, maar als je als gebruiker iemand bent die vooral vraagadvertenties van het juiste product voorziet ben jij als aanbieder dus op 'maar' 2 punten te beoordelen.

Zie ook je laatste alinea in Orion84 in "\[V&A3] Centraal feedbacktopic Vraag & Aa...", leeglaten is in mijn ogen niet eerlijk, een 'niet van toepassing' in plaats van de huidige 'geen beoordeling' en daarop de berekening aanpassen lijkt mij wel 'eerlijker'.

Het is slecht te omschrijven wat ik daadwerkelijk bedoel, maar de aanbieder van een product zijn voor een gevraagd-advertentie wordt nu 'benadeeld' (is zoals gezegd te zwaar uitgedrukt) omdat de beschrijving waar de beoordeling voor gevraagd wordt van de vrager niet te beoordelen is (is volgens mij wat ik bedoel)

• fastfwd
  • Registratie: juli 2005
  • Niet online
Ik krijg bij alle e-mailreacties op mijn advertenties nu 2 mails van noreply@tweakers.net met twee keer dezelde inhoud. Bugje ergens of ligt het aan mij?

• Orion84

Orion84

Admin General Chat

Fotogenie(k)?

@Wiethoofd: Ow, wacht jij hebt het nu over het beoordelen van iemand die een product verkoopt, naar aanleiding van een vraag advertentie?

In dat geval kan je natuurlijk prima beoordelen of het product wat verkocht is voldeed aan de omschrijving. Immers doet de verkoper (naar aanleiding van de vraag advertentie) een aanbod aan de koper (adverteerder). De koper/adverteerder kan dan wel degelijk beoordelen of het ontvangen product voldoet aan dat aanbod (en evt. of het ook goed aansluit bij de vraag advertentie).

* Orion84 dacht dat het om het beoordelen van een koper ging :)

[Voor 6% gewijzigd door Orion84 op 21-09-2010 18:10]

• Wiethoofd
Orion84 schreef op dinsdag 21 september 2010 @ 18:09:
@Wiethoofd: Ow, wacht jij hebt het nu over het beoordelen van iemand die een product verkoopt, naar aanleiding van een vraag advertentie?

* Orion84 dacht dat het om het beoordelen van een koper ging :)
Dat laatste is ook het geval, namelijk de koper die de vraagadvertentie had staan, maar dan is dus voor de verkopende partij onmogelijk de 'omschrijving van het product' duidelijk in te vullen omdat jij de aanbieder bent. De koper kan inderdaad prima de vraag beantwoorden of het geleverde product nav zijn/haar vraagadvertentie overeenkwam met het gevraagde, de aanbieder heeft dit 'voordeel' echter niet, en daar loopt het nu nog spaak.

• rob_erwt

rob_erwt

hardware-lover schreef op dinsdag 21 september 2010 @ 16:39:
Ik heb nog geen reactie gezien m.b.t. mijn opmerking/vraag over de kopie bij een reactie via mail?
Dat is gefixed, maar:
fastfwd schreef op dinsdag 21 september 2010 @ 17:51:
Ik krijg bij alle e-mailreacties op mijn advertenties nu 2 mails van noreply@tweakers.net met twee keer dezelde inhoud. Bugje ergens of ligt het aan mij?
Dus stiekem nog niet helemaal... :P

• xAn52
  • Registratie: maart 2001
  • Laatst online: 17-10 22:42

xAn52

Whatever...

Ik wil graag de verkoper beoordelen, maar kan in de lijst met V&A's alleen m'n eigen V&A's selecteren.

Zijn ad staat op gereserveerd met de mededeling dat er niet meer gereageerd kan worden.
Het gaat om deze V&A: http://tweakers.net/aanbo...yport-(hd-577a-znfc).html.

Hij verdient de 15 sterren, dus die wil ik hem graag geven!

• fastfwd
  • Registratie: juli 2005
  • Niet online
rob_erwt schreef op dinsdag 21 september 2010 @ 19:02:
[...]

Dat is gefixed, maar:

[...]

Dus stiekem nog niet helemaal... :P
Blijkbaar niet :P. Misschien ten overvloede, maar boven één van de twee mails staat steeds de regel:
Dit is een kopie van de email die je via Tweakers.net verstuurd hebt:
Ik neem dus aan dat ik steeds de e-mail krijg die voor afzender zelf bedoeld is, maar ik neem aan dat je dat al had begrepen. :P

• Wiethoofd
Ik vind het nu heel hinderlijk dat het niet mogelijk is netjes alle 'Diensten' onder elkaar te zetten en dan zelf te gaan filteren op aangeboden/vraag of categorie (wat Veiling/Bieding daar doet is ook overbodig volgens mij), _moet_ nu een categorie kiezen, maar als casual browser is dat niet erg prettig.

Verder zouden de diensten in de tracker en de overzichten wel duidelijker onderscheiden mogen worden van de reguliere vraag en aanbod advertenties. Zo dacht ik aan een D: in de tracker in het geval van een dienst aanbieding/vraag, dan valt ie op z'n minst op. En in de overzichten een dienst een ander logo en/of achtergrondkleurtje zou wel prettig zijn.

• Orion84

Orion84

Admin General Chat

Fotogenie(k)?

Wiethoofd schreef op dinsdag 21 september 2010 @ 18:55:
[...]

Dat laatste is ook het geval, namelijk de koper die de vraagadvertentie had staan, maar dan is dus voor de verkopende partij onmogelijk de 'omschrijving van het product' duidelijk in te vullen omdat jij de aanbieder bent. De koper kan inderdaad prima de vraag beantwoorden of het geleverde product nav zijn/haar vraagadvertentie overeenkwam met het gevraagde, de aanbieder heeft dit 'voordeel' echter niet, en daar loopt het nu nog spaak.
* Orion84 ziet daar dus niet echt het nadeel van in. Je beoordeelt gewoon de onderdelen waar je ervaring mee hebt. Dat je dan niet altijd alle onderdelen kan beoordelen boeit toch niks?

• Nithhogr
  • Niet online
Microkid schreef op zondag 19 september 2010 @ 18:33:
[...]

Ook de devvers hebben gewoon weekend. Maandag is er weer een (werk)dag en zal verder gewerkt worden om de bugs op te lossen. Wij vragen even uw geduld aub.
Excuus, mijn koper zat te wachten tot hij een reactie kon achterlaten _/-\o_

• moreasy
  • Registratie: juli 2009
  • Laatst online: 08-08-2020

moreasy

Hoi, ik kom twee dingetjes tegen
> > *Previewmodus activeren*
> 1. nieuwe advertentie maken
> 2. previewmodus inschakelen
> 3. advertentie opslaan
> 4 advertentie wijzigen
> tadaaaa, de previewmodus is gedeactiveerd.
> 't zou handiger zijn om de status van de previewmodus vast te houden
> zo voorkom je dat ads per ongeluk toch online zichtbaar worden zodra je iets aan de inhoud wijzigt

> > *Verzendkosten*
> Bij selecteren 'verzendkosten inbegrepen' komt in de ad te staan > 'verzendkosten inclusief'
> Bij selecteren 'verzendkosten kosten koper' komt in de ad te staan > 'verzendkosten -'
> Onduidelijk en inconsequent.
> Beter om dan ook weer te geven 'verzendkosten koper' of iets dergelijks.
> > Just my 50 cts.
Moreasy

• Giant87
  • Laatst online: 12:36
"De veiling loopt af in . Je moet het huidige bod met min. € 0,50 overbieden."

En ik krijg geen mails meer wanneer ik overboden wordt, zie ik iets over het hoofd?

• JapyDooge
  • Registratie: juli 2002
  • Laatst online: 00:16

JapyDooge

NoxiousPluK

Mag ik eens vragen waarom het aantal advertenties gelimiteerd is van 25 naar 20? :)

• Wiethoofd
* Wiethoofd schuift headset aan de kant en krabt eens goed achter z'n oor. Als ik me goed herinner stond er naast een advertentie een handig 'Beoordeel deze user' knopje...

Verder is de cel achter 'Beoordelingen' _compleet_ leeg als de betreffende user van de add nog nooit een beoordeling gehad heeft, zet dan een setje blanke sterren, een streepje of (0) neer, nu is er niet makkelijk door te klikken naar de beoordelingspagina om een beoordeling achter gelaten.

[Voor 45% gewijzigd door Wiethoofd op 22-09-2010 23:27]

• hardware-lover
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

Dat was voorheen eigenlijk 10 stuks op basis van fair use en een Tweakers.net free registratie. Ze hebben het toegestane aantal dus verdubbeld sinds de aanpassng van de V&A FAQ (3.0). Mogelijk is er nu een check op het aantal actieve advertenties en was dat voorheen niet het geval?
JapyDooge schreef op woensdag 22 september 2010 @ 22:20:
Mag ik eens vragen waarom het aantal advertenties gelimiteerd is van 25 naar 20? :)

Steady as she goes...

• JapyDooge

JapyDooge

NoxiousPluK

hardware-lover schreef op donderdag 23 september 2010 @ 01:29:
Dat was voorheen eigenlijk 10 stuks op basis van fair use en een Tweakers.net free registratie. Ze hebben het toegestane aantal dus verdubbeld sinds de aanpassng van de V&A FAQ (3.0). Mogelijk is er nu een check op het aantal actieve advertenties en was dat voorheen niet het geval?

[...]
Nope, ik kreeg altijd pas een foutmelding bij de 26e die ik wilde plaatsen.

• Wiethoofd
Sinds de introductie van de Karmastore is de limiet voor de T.net Free users al omhoog gegaan hoor hardware-lover ;)

• Mentalist
  • Registratie: oktober 2001
  • Laatst online: 03-08 14:47

Mentalist

[avdD]

Eindelijk een games categorie. :D _/-\o_ Ik stelde dat al jaren terug voor, maar men wou er vreemd genoeg nooit aan omdat er dan zogenaamd illegale shit verkocht zou worden, terwijl ik alleen maar interesse heb in legale games (en da's ook al wat er te koop is nu in V&A, precies zoals het hoort). Ben dus blij dat het nu toch wel kan. :)

Een suggestie daarvoor: voeg een categorie "overige games" toe en maak dan het kiezen van een subcategorie (PC, N64, Megadrive, Playstation, etc) verplicht. Dat maakt het zoeken een stuk makkelijker. Nu zetten sommigen (uit luiheid/onwetendheid?) games in de hoofdcategorie, dan krijg je ze nooit meer te zien wanneer je in "jouw" subcategorie zoekt..

Verstuurd vanaf mijn Computer®
Thomas Edison was een stuk uitschot.

• zeef
  • Registratie: januari 2000
  • Laatst online: 19-10 12:55
W3ird_N3rd schreef op donderdag 23 september 2010 @ 06:54:
Eindelijk een games categorie. :D _/-\o_ Ik stelde dat al jaren terug voor, maar men wou er vreemd genoeg nooit aan omdat er dan zogenaamd illegale shit verkocht zou worden, terwijl ik alleen maar interesse heb in legale games (en da's ook al wat er te koop is nu in V&A, precies zoals het hoort). Ben dus blij dat het nu toch wel kan. :)

Een suggestie daarvoor: voeg een categorie "overige games" toe en maak dan het kiezen van een subcategorie (PC, N64, Megadrive, Playstation, etc) verplicht. Dat maakt het zoeken een stuk makkelijker. Nu zetten sommigen (uit luiheid/onwetendheid?) games in de hoofdcategorie, dan krijg je ze nooit meer te zien wanneer je in "jouw" subcategorie zoekt..
Ik heb jaren moeten lobbyen, zeuren en omkopen maar 't is gelukt. :+

• JapyDooge

JapyDooge

NoxiousPluK

W3ird_N3rd schreef op donderdag 23 september 2010 @ 06:54:

Niet uit luiheid/onwetendheid in mijn geval, maar bij het gebrek aan 'Sega' 'PlayStation' 'SNES' enz catagorien :P

• rob_erwt

rob_erwt

JapyDooge schreef op donderdag 23 september 2010 @ 01:39:
[...]

Nope, ik kreeg altijd pas een foutmelding bij de 26e die ik wilde plaatsen.
Technisch is het nog steeds 25: 20 product- en 5 dienstenadvertenties. :P En nee, we hebben niet ingebouwd dat je diensten ads kan inruilen voor product ads, noch gaan we dat alsnog inbouwen. ;)

• JapyDooge

JapyDooge

NoxiousPluK

Jammer :P

• hardware-lover
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

Ah, dat heb ik dan blijkbaar over het hoofd gezien, duidelijk nu.
Wiethoofd schreef op donderdag 23 september 2010 @ 01:40:
Sinds de introductie van de Karmastore is de limiet voor de T.net Free users al omhoog gegaan hoor hardware-lover ;)

Steady as she goes...

• soczol
  • Registratie: oktober 2002
  • Laatst online: 21:41

soczol

Doet iets met domotica

Bij de overzichten/lijsten in V&A3 lijkt de 'quick link' http://tweakimg.net/g/if/icons/world_link.png te ontbreken. Komt dit er nog? Het is namelijk wel erg handig om een kort linkje te kunnen maken als je een filter toepast.

Als je een adverentie opent dan is er overigens wel een 'quick link' en die werkt dan ook prima.

• Mentalist

Mentalist

[avdD]

zeef schreef op donderdag 23 september 2010 @ 08:11:
[...]

Ik heb jaren moeten lobbyen, zeuren en omkopen maar 't is gelukt. :+
:*
JapyDooge schreef op donderdag 23 september 2010 @ 09:03:
[...]

Niet uit luiheid/onwetendheid in mijn geval, maar bij het gebrek aan 'Sega' 'PlayStation' 'SNES' enz catagorien :P
Ja ok, daarom ook het voorstel erbij om een "overige" subcat toe te voegen en dan pas het kiezen van een subcat verplicht te maken. ;)

Ik zag ook een ad met PC-games in de hoofdcat, vandaar. Die had ik bijna gemist.

[Voor 17% gewijzigd door Mentalist op 23-09-2010 18:34]

• TIMBERWOLFS
  • Registratie: juni 2008
  • Laatst online: 02:51
lol jullie computer denkt dat noord-holland in canada legt.

kyk maar in myn adv.

• Laurent
  • Registratie: oktober 2000
  • Niet online
TIMBERWOLFS schreef op vrijdag 24 september 2010 @ 22:47:
lol jullie computer denkt dat noord-holland in canada legt.

kyk maar in myn adv.
Dat is niet heel gek, wanneer je als postcode "0000" invult.

• Mentalist

Mentalist

[avdD]

V&A aangeboden: Student Netwerkbeheer
De status van deze advertentie is 'Verkocht'.
Wtf. :| Mensenhandel is toch verboden tegenwoordig? :+ beetje ongelukkige bewoording wel

• NMe
  • Registratie: februari 2004
  • Laatst online: 20:57

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Laurent schreef op vrijdag 24 september 2010 @ 23:10:
[...]

Stiekem is dat wel gek, want dergelijke ongeldige waardes hoor je af te vangen. :P

* NMe rent. :+

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

• moreasy

moreasy

pricewatch: Sapphire HD4650 1GB DDR2 AGP

Laagste prijs in Vraag&aanbod -> betreft een VRAAG advertentie, lijkt me niet handig ... ?

• gkvdvaart
  • Registratie: februari 2008
  • Laatst online: 26-03-2015
Laurent schreef op vrijdag 24 september 2010 @ 23:10:
[...]

Nu weet ik niet of het volgende ook een gevolg is van foute postcode, maar bijzonder is het wel.

V&A - 19" Server rack Imrek aangeboden. De gebruiker heeft een adres in België, maar de locatie volgens Maps ligt in de buurt van Den Helder, en dan gaan je toch mooi de verkeerde kant op.

It's nice to be important, but it's more important to be nice -- You don't need eyes to see, you need vision

• Mentalist

Mentalist

[avdD]

Bij een advertentie staat nu "De veiling loopt af in . Je moet het huidige bod met min. € 0,50 overbieden.".

Wanneer loopt de veiling af?

Na een paar keer op "bod plaatsen" rammen kwam er dit te staan onder de biedbalk waar anders de biedingen staan:

Er
is
iets
foutgegaan...

Pagina herladen en na 2 biedingen weer hetzelfde.

edit:
Hij liep dus middernacht af. (en ik heb hem verloren) Ik twijfelde iets te lang om het winnende bod te kunnen doen. :P

Kan de link nu ook wel posten: V&A aangeboden: Dell Latitude CPtS (PIII 650 MHz)

[Voor 31% gewijzigd door Mentalist op 03-10-2010 00:02]

• Mr.Jingles
  • Registratie: november 2007
  • Laatst online: 19:29
Het valt mij de laatste tijd op dat er veel "marktplaats advertenties" langs komen op Vraag & Aanbod.
Veel verkopers die ebay spulletjes verkopen of andere onzin...

Voorbeeldjes:
Link
Link

Misschien ligt het aan mij dat het me nu meer op valt nu V&A 3.0 uit is.
Ik ben benieuwd hoe jullie hier over denken.

• Laurent
  • Niet online
W3ird_N3rd schreef op zaterdag 02 oktober 2010 @ 23:41:
Bij een advertentie staat nu "De veiling loopt af in . Je moet het huidige bod met min. € 0,50 overbieden.".

Wanneer loopt de veiling af?

Na een paar keer op "bod plaatsen" rammen kwam er dit te staan onder de biedbalk waar anders de biedingen staan:

Er
is
iets
foutgegaan...

Pagina herladen en na 2 biedingen weer hetzelfde.

edit:
Hij liep dus middernacht af. (en ik heb hem verloren) Ik twijfelde iets te lang om het winnende bod te kunnen doen. :P

Kan de link nu ook wel posten: V&A aangeboden: Dell Latitude CPtS (PIII 650 MHz)
Het tonen van de aflooptijd in minuten en seconden is nu gefixed. Voor dat andere puntje zal ik het eerst moeten kunnen reproduceren.

• Orion84

Orion84

Admin General Chat

Fotogenie(k)?

Mr.Jingles schreef op dinsdag 05 oktober 2010 @ 19:36:
Het valt mij de laatste tijd op dat er veel "marktplaats advertenties" langs komen op Vraag & Aanbod.
Veel verkopers die ebay spulletjes verkopen of andere onzin...

Voorbeeldjes:
Link
Link

Misschien ligt het aan mij dat het me nu meer op valt nu V&A 3.0 uit is.
Ik ben benieuwd hoe jullie hier over denken.
Als je denkt dat advertenties niet aan de regels voldoen kan je dat melden in het meldpunt. Als je wilt discussieren over het (nieuwe) beleid en dergelijke, dan kan je daar beter even een apart topic over openen, of eens een kijkje nemen in \[V&A] Nieuwe FAQ en huisregels over o.a. Diensten

Dit topic is meer bedoeld voor feedback over functionele zaken, zoals bijvoorbeeld het melden van bugs :)

• Mentalist

Mentalist

[avdD]

Laurent schreef op woensdag 06 oktober 2010 @ 16:59:
[...]
Het tonen van de aflooptijd in minuten en seconden is nu gefixed.
Mooi. :)
Voor dat andere puntje zal ik het eerst moeten kunnen reproduceren.
Tja ik kan niet random op advertenties gaan bieden om te proberen dit te reproduceren, dat lijkt me nogal onbeschoft. :P

• Carpento
  • Registratie: maart 2004
  • Nu online
Deze melding (onder elke V&A-ad):
Het gebruik van V&A geschied geheel op eigen risico. Voor meer informatie, zie de V&A FAQ
Is natuurlijk heel nobel, maar moet wel ff door de spellchecker. Geschiedt enzo :p

[edit]

Heuj, stiekem editen he :p

[Voor 12% gewijzigd door Carpento op 08-10-2010 12:56]

• raceduck
  • Registratie: januari 2001
  • Laatst online: 21-03 14:18
Ik lees de V&A dmv RSS feeds

Als iemand t.e.a.b. neerzet komt er in de RSS feed ruilen te staan.?

Bugje?

voorbeeld:
V&A aangeboden: Eminent EM8012 xLine 85Mbps Homeplugs

<item><title>A: Eminent EM8012 xLine 85Mbps Homeplugs - Ruilen</title><link>http://tweakers.net/aanbod/271611/eminent-em8012-xline-85mbps-homeplugs.html</link><description>Twee Homeplugs om via het electriciteitsnet een netwerk aan te leggen. Handig voor die plekken die onbereikbaar zijn voor het draadloze signaal. Overbodig sinds ik in een huis met bedraad netwerk woon. Wat komt er mee? Niet veel. De twee Homeplugs en een korte netwerkkabel. Verzendkosten zijn 6,75 euro, ophalen kan natuurlijk ook.</description><author>Hans C</author><category>Netwerkapparatuur</category><comments>http://tweakers.net/aanbod/271611/eminent-em8012-xline-85mbps-homeplugs.html#reacties</comments><guid isPermaLink="false">http://tweakers.net/aanbod/271611/eminent-em8012-xline-85mbps-homeplugs.html</guid><pubDate>Sat, 09 Oct 2010 09:25:36 GMT</pubDate></item>

• Laurent
  • Niet online
Daar ben ik net mee bezig geweest, dat moet dus niet meer gebeuren. :)

• raceduck
  • Registratie: januari 2001
  • Laatst online: 21-03 14:18
Laurent schreef op maandag 11 oktober 2010 @ 10:16:
Daar ben ik net mee bezig geweest, dat moet dus niet meer gebeuren. :)
Teab is nu inderdaad teab en geen ruilen meer :-)

• moreasy

moreasy

moreasy schreef op woensdag 22 september 2010 @ 16:00:
> > *Verzendkosten*
> Bij selecteren 'verzendkosten inbegrepen' komt in de ad te staan > 'verzendkosten inclusief'
> Bij selecteren 'verzendkosten kosten koper' komt in de ad te staan > 'verzendkosten -'
> Onduidelijk en inconsequent.
> Beter om dan ook weer te geven 'verzendkosten koper' of iets dergelijks.
> > Just my 50 cts.
Moreasy
Ik zie dat het is aangepast _/-\o_ naar "verzendkosten exclusief".
Wel raar dat ik geen enkele feedback hiervan krijg, ook niet in dit topic :?

Het andere puntje, nl. dat bij een advertentie die in preview staat het vinkje preview wordt uitgezet zodra je de advertentie gaat editen, is nog ongewijzigd overigens.

[Voor 12% gewijzigd door moreasy op 15-10-2010 11:16. Reden: Ander puntje benoemd]

• rob_erwt

rob_erwt

Als het goed is, is het probleem met de dubbele mailtjes bij een reactie nu ook gefixed.

• Laurent
  • Niet online
moreasy schreef op vrijdag 15 oktober 2010 @ 11:14:
[...]

Ik zie dat het is aangepast _/-\o_ naar "verzendkosten exclusief".
Wel raar dat ik geen enkele feedback hiervan krijg, ook niet in dit topic :?
Ik vermoed dat dit ook langs is gekomen in een Devtrack of LD topic, iets dergelijks kan ik mij namelijk wel herinneren :) Vervolgens heb ik niet gekeken of het hier óók was gemeld, vandaar.

• moreasy

moreasy

Laurent schreef op vrijdag 15 oktober 2010 @ 17:28:
[...]

Ik vermoed dat dit ook langs is gekomen in een Devtrack of LD topic, iets dergelijks kan ik mij namelijk wel herinneren :) Vervolgens heb ik niet gekeken of het hier óók was gemeld, vandaar.
Ow er zijn nog meer topics hierover? ;)

• hardware-lover
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

Ik mag nog steeds bieden op een vervallen aanbod via veiling?

[Voor 4% gewijzigd door hardware-lover op 20-10-2010 17:55]

Steady as she goes...

• Steephh
  • Laatst online: 15:06
Punt 1: Als ik me niet vergis, wanneer je de advertentieprijs op T.E.A.B. zet en ín de preview modus, vervolgens gooi je de advertentie online, dan springt ie op 'Gratis'. Kan dat kloppen? Ik heb dat al eens een eerder gehad en nu weer. :)

Punt 2: V&A aangeboden: Intel Postville X25-M SSDSA2MH160G2R5 160GB
Waarom is het voor mij alleen mogelijk om de 4 hoogste boden te zien?

_@/'

• rob_erwt

rob_erwt

Hmm.. dat lijkt me een bug idd... We will try and destroy it.
Steephh schreef op woensdag 20 oktober 2010 @ 21:02:
Punt 1: Als ik me niet vergis, wanneer je de advertentieprijs op T.E.A.B. zet en ín de preview modus, vervolgens gooi je de advertentie online, dan springt ie op 'Gratis'. Kan dat kloppen? Ik heb dat al eens een eerder gehad en nu weer. :)
Kloppen doet het in ieder geval niet. ;) Maar als het wel gebeurt, is het een bug en zullen we er naar kijken.
Punt 2: V&A aangeboden: Intel Postville X25-M SSDSA2MH160G2R5 160GB
Waarom is het voor mij alleen mogelijk om de 4 hoogste boden te zien?
Omdat het ons wat onzinnig leek om meer dan 4 te laten zien. Als het goed is ga je toch voor het hoogste bod of de nummer 2 en dan is meer dan 4 boden laten zien niet persé mooier/beter/duidelijker. In dit geval snap ik eigenlijk niet zo goed waarom die user 3 verschillende boden doet, maar dat kan komen omdat een 3e bieder zijn eigen bod verwdijderd heeft en alles dus een plaatjes opschoof.

• Steephh
  • Laatst online: 15:06
rob_erwt schreef op donderdag 21 oktober 2010 @ 08:59:

[...]

Omdat het ons wat onzinnig leek om meer dan 4 te laten zien. Als het goed is ga je toch voor het hoogste bod of de nummer 2 en dan is meer dan 4 boden laten zien niet persé mooier/beter/duidelijker. In dit geval snap ik eigenlijk niet zo goed waarom die user 3 verschillende boden doet, maar dat kan komen omdat een 3e bieder zijn eigen bod verwdijderd heeft en alles dus een plaatjes opschoof.
Mij leek een lijstje van wat iedereen geboden heeft wel mooi. Eerder stond er 4x een bod van Weust, omdat iemand anders al zijn boden verwijderd had. Wanneer bieder 'Weust' zegt: ik wil hem niet meer kan ik niet zien, maar hij verwijderd zijn advertentie niet, dan kan ik niet zien wie er voor hem heeft geboden. En dat vond ik een beetje jammer.

_@/'

• Mentalist

Mentalist

[avdD]

rob_erwt schreef op donderdag 21 oktober 2010 @ 08:59:
[...]

damaster had waarschijnlijk autobieden tot 225 aangezet. Weust is toen waarschijnlijk gewoon op de "bod plaatsen" knop blijven rammen tot de prijs hem te hoog was.

Doe ik ook wel eens, makkelijk om in kleine stapjes omhoog te gaan.

Pagina: 1 2 Laatste

Nintendo Switch (OLED model) Apple iPhone 13 LG G1 Google Pixel 6 Call of Duty: Vanguard Samsung Galaxy S21 5G Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True

Tweakers maakt gebruik van cookies

Bij het bezoeken van het forum plaatst Tweakers alleen functionele en analytische cookies voor optimalisatie en analyse om de website-ervaring te verbeteren. Op het forum worden geen trackingcookies geplaatst. Voor het bekijken van video's en grafieken van derden vragen we je toestemming, we gebruiken daarvoor externe tooling die mogelijk cookies kunnen plaatsen.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Forum cookie-instellingen

Bekijk de onderstaande instellingen en maak je keuze. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functionele en analytische cookies

Deze cookies helpen de website zijn functies uit te voeren en zijn verplicht. Meer details

janee

Cookies van derden

Deze cookies kunnen geplaatst worden door derde partijen via ingesloten content en om de gebruikerservaring van de website te verbeteren. Meer details

janee