Reg. datum: 26 februari 2001
Reg. datum: 26 februari 2001
Het is gewoon schandalig, om misbruik van mensen te maken die vrijwillig daar werken en zelfs nog voor hun account moeten betalen, terwijl Tom toch met commerciele bedoelingen de zaken heeft opgezet. Wat een schoft zeg.quote:vartax schreef op zaterdag 19 juli 2008 @ 14:43:
[...]
maar ik had zelf ook een betaald 24 MB Elite abonnement tot december 2008.
Ik heb als 'gewoon' geregistreerd gebruiker slechts 1 korte reply gegeven van 1 zinnetje op een posting die daar werdt geplaatst
Mijn betaalde geld beschouw ik als verloren want met het geld van de eerste abonnementen is xsnews betaald en de geheraktiveerde abonnementen draaiden op de inkomsten van de nieuwe abonnementen. dat dit niet voldoende opbracht kunnen we nu zelf allemaal bedenken want als je naar de transitprijzen van Xentech kijkt zie je dat het best wel een beste berg muntjes is.
Ik ben het met de meeste eens dat Tom een slechte ondernemer is en dat hij met zijn handelen een berg mensen benadeelt heeft (inclusief mezelf) en ik denk dat iedereen gewoon moet kijken wat zijn of haar rechtsbijstandverzekering kan betekenen.
Rene