Daar ben ik het wel en niet mee eens. Aangezien je er vanuit kan gaan de het merendeel van de mp3's die mensen hebben gedownload zijn en niet goed getagged zijn vind ik het wel jammer dat niet zoals bij bv mijn creative mp3 speler de speler gewoon naar mapnamen kijken. Wat is er zo onlogisch aan om er vanuit te gaan dat als ik map x heb met een aantal nummers erin dat dat gewoon een compleet album is? Ik vind dat logisch en ik snap ook niet dat zulk soort dingen er niet in zitten. Scheelt een hoop gedoe.quote:J0YR1D3R schreef op maandag 30 juni 2008 @ 17:07:
[...]
Imho is die mp3 speler juist niet stom. Al mijn nummers pakte hij in 1x goed, omdat al m'n nummer gewoon goed getagged zijn. Dan weet je tenminste dat de juiste informatie op de juiste plek terecht komt. Als iets niet werkt omdat je foutieve data aanlevert vind ik dat geen fout van het apparaat, maar van de gebruiker.
Ik denk dat je op de verkeerde reageert want ik vind dat mijn gps het prima doet (al heb ik het nog niet in de auto getest). Ik heb veder totaal geen problemen met een beetje beunen, maar als het ff kan doe ik dat liever met officieel spul gewoon om het simpele feit dat ik niet zomaar een aparaat van 500 euro wil bricken waarvan ik zelfs met de 1.35 al vind dat het prima werkt. Ik merk echt alleen traagheid als je persee debiel snel van menu naar menu wil.quote:j0bro schreef op maandag 30 juni 2008 @ 17:20:
@b3n666:
Als je niet zeker weet of je tot de doelgroep behoort, behoor je niet tot de doelgroep
Aangezien het niet triviaal is om A-GPS (assisted GPS) op de Diamond in te schakelen - je moet een registerwijziging uitvoeren - vermoed ik dat dit niet je probleem is. Ik kocht mijn Diamond ook met een van de eerste ROM-versies (1.35 NLD) en heb deze inmiddels naar een 1.37 ROM geupgrade. Dit scheelt bakken in de snelheid van de interface.
Kan iemand mij trouwens vertellen hoe ik sms handschrift herkenning kan aanzetten? zodat je gewoon op je scherm kan schrijven?
Death of Mother Earth Never a rebirth Evolution's end Never will it mend (blackened)