Reg. datum: 30 juni 2008
Reg. datum: 30 juni 2008
Hoi iedereen. Heb zelf tijdje terug ook een poging gewaagd voor een strandradio'tje. Vind de radio's in bierkratten eerlijk gezegd niet zo fijn en dat je aan die maten vastzit bevalt me ook niet helemaal dus heb een paar plankjes gezaagd. De krat mocht geen geld kosten dus er zitten allemaal oude of goedkope dingen in.
Er zit een oude afgedankte autoradio in, 4 speakers uit oude auto (bij elkaar circa 250 watt (die het nog zeer goed doen, geluid is prima). Telescoop-antenne is van een oude tv, neon dat ik nog had liggen (heeft ooit in scooter gezeten, zit er just for fun in..
), een lampje voorop (oud knipperlichtje van een brommer), vloerbedekking van m'n broertjes kamer, gratis scharnieren en ijzeren hoekjes die over waren bij mn vader op werk, zelfde geld voor het hout en de verf. Heb er voor de handigheid nog een bieropener aan gemaakt en een sigarettenaansteker ingedaan (voor telefoon/íPod opladen en stroom FM Transmitter) Het accu'tje (5Ah) was een tientje en ik heb er een FM Transmitter op die 5 euro op Marktplaats was. Deze laatste werkt tegen mijn verwachting in nog heel aardig. De ruis valt reuze mee.. dus voor die paar keer dat ik het zal gebruiken ga ik geen versterker of andere radio kopen.
Iemand nog aanvullingen/tips?
Foto's van de radio:

Er zit een oude afgedankte autoradio in, 4 speakers uit oude auto (bij elkaar circa 250 watt (die het nog zeer goed doen, geluid is prima). Telescoop-antenne is van een oude tv, neon dat ik nog had liggen (heeft ooit in scooter gezeten, zit er just for fun in..
Iemand nog aanvullingen/tips?
Foto's van de radio: