Hoofdcategorieën

Bekijk bericht in topic: Newscacher gedupeerden topic

Reg. datum: 28 februari 2004

quote:
eric73127325 schreef op zaterdag 28 juni 2008 @ 09:23:
Wat ik niet snap , is dat iedereen zich zo druk maakt over Tom en/of Newscacher. Misschien ligt het ook eraan hoe je hem benadert. En als je niets met Newscacher te maken wil hebben , waarom wil je zonodig op hun forum? En je hoeft geen abbo bij Newscacher te nemen. Ik geef toe , het is soms misschien een rare snuiter, maar bij mij heeft hij niets verkeerd gedaan. Ik heb ook een abbo bij hem. Had zelfs twee abbo's. Van de ene is het geld volledig teruggestort (ben ook iets voorzichtiger geworden), de ander opnieuw geactiveerd met een half jaar gratis abbo. Tot nu toe loopt alles prima. Aan de andere kant , de prijzen zijn zo laag, al loopt er dan iets moeilijk , mij hoor je niet klagen. Het lijkt mij ook wel tijd om dit forum te sluiten en misschien weer te activeren als het weer eens fout gaat. (En nee , ik werk niet voor hen)
Zo is het bij mij ook ongeveer gegaan , mijn eerste abbo heb ik terugbetaald gehad (wel door PAYPAL zelf) . Voor mijn tweede betaling heb ik terug een account aangemaakt (ookal omdat niet gereageerd werd op mijn vraag naar een terugbetling) en heb toen 12.50 ¤ cadeau gekregen .
Alhoewel ik geen half jaar gratis heb gekregen (maar dat zal er aan liggen welk abbo je afsluit voor die 12.50 ¤)
Dus na veel klagen en ergernis ben ik uiteindelijk wel een tevreden gebruiker van newscacher .
Alles verloopt dan ook perfect na die restart .

Nu komt het wel zo over dat 't telkens nieuwe gebruikers zijn die positief zijn erover , maar ik heb een tijdje terug toch ook wat negatieve berichten geplaatst over newscacher . Maar heb mijn mening ondertussen toch herzien , alhoewel Tom 't misschien op en andere (betere) manier het kunnen aanpakken (zeker de terugbetalingen) .
Maar uiteindelijk zijn ze toch al een aantal weken terug actief, en alles perfect werkend , en dat is toch eigenlijk waar 't om te doen was .
En aan 't aantal klachten te zien , zijn de meeste mensen ondertussen toch ook tevreden ermee . Ook op de newsCRASHER site komen niet echt klachten binnen .

Hopelijk kunnen we dan ook nog lang gebruik blijven maken van newscacher . (en moet ik mijn mening weer niet gaan veranderen :/ )
Want (voorlopig) is het echt TOP _/-\o_ _/-\o_

Bekijk bericht
Bericht:
Quote bericht:

VNU Media logo Powered by True

© 1998 - 2008 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden

Uitgever van: