Hoofdcategorieën

Bekijk bericht in topic: [MacBook] Discussietopic en Mini-FAQ deel 11

14226
Reg. datum: 05 juni 2006

quote:
DaviddeKing schreef op donderdag 12 juni 2008 @ 12:09:
Welke Mac Book Pro zal ik kopen?
Ik ben een game freak en wil aan de slag gaan met Maya en photoshop en heb veel ervaring met Final Cut. Ik hoop ooit eens tekenfilmpjes te kunnen maken. En heb een tv/communicatie opleiding achter de rug en wil nog dingen met tv/media/communicatie ook voor mijn werk later gaan doen.

Ik heb nu een half jaartje gespaard omdat ik een half jaar geleden ben afgestudeerd. ik heb nu 5000 euro op de bank rekening staan. Ook ga ik over een maand beginnen met autorijles en hoop daar snel mee klaar te zijn. De autorijles wordt voor mij betaald. Zal ik daarna een auto kopen? ik woon in amsterdam overigens...heb totaal geen verstand van autos verder..

Zal ik de MacBook Pro kopen 2.4 mhz met een 256 mb videokaart (1800 euro)? 2.5 mhz? met een 512 mb video kaart (2200 euro) of 2.6 mhz met een 512 mb video kaart (2420 euro)?

Verder ben ik er al wel uit dat ik in alle versies 4 gig geheugen zet en de snelste harde schijf...

Ik heb mischien wel wat veel info geplaatst in het begin maar dat is om jullie wat inzage te geven in mijn situatie.
Ik neem aan dat je voor 15" gaat? Persoonlijk zou ik even goed nadenken voordat je 220 euro gaat uitgeven aan die 100Mhz extra. Misschien een grotere harde schijf ipv de snelle?
En die 4 gig kan je misschien beter ergens anders kopen, wat dat betreft wordt je echt afgezet door Apple.

/Michielhaisma

Bekijk bericht
Bericht:
Quote bericht:

VNU Media logo Powered by True

© 1998 - 2009 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden

Uitgever van: