Reg. datum: 29 juni 2007
Reg. datum: 29 juni 2007
Aanpassing is succesvol, alhoewel na deze aanpassing het alsnog bijna een uurtje duurde alvorens ik weer online was. Net even de boel omgeprikt en zit nu direct op de XMS modem zonder tussenkomst van router.quote:Nick39 schreef op zondag 25 mei 2008 @ 10:21:
[...]
Correct.
Bij het manual in te tikken router adres ( Specify a MAC Address – Type the MAC address for the router
manually. ) tik je het adres in dat je gekregen hebt via cmd - ipconfig/all,vermoedelijk moet je nog op save drukken of zo,maar dan hebben router en pc het zelfde mac adres en maakt switchen niet meer uit.
Test 1:

Scheelt niks, download is zelfs 3Mb/s langzamer. Upload blijft ongewijzigd.
Test 2 zonder comodo firewall en Antivir:

Ook dit heeft geen directe invloed op mijn snelheden.
Laatste test is de FTP server van Jurjen.(met dank aan)
Zojuist test gedaan, maar kwam niet verder dan max 3359,92 KB/s, dus is +/- 26-27 Mb/s. Per saldo is die FTP 6-7Mb/s sneller dan speedtest.net aangeeft.
Wel een opmerking over dat progje aceftp3free.exe, naast de FTP server wordt er ook een VMN Toolbar en een CA VMN Antivirusprogramma geinstalleerd. Deze twee extra installatie's moeten ook separaat worden verwijderd mocht na de test het FTP programma gaan verwijderen.
Ik heb na mijn idee al het mogelijk gedaan. Vanaf hier weet ik nu niet meer wat ik meer moet doen, dus zal ik deze topic blijven volgen in afwachting waarmee XMS mogelijk nog komt zodat ook ik tot die snelheden kan komen.
chocka wijzigde dit bericht 26-05-2008 20:13 (23%)