Dat snap ik wel, maar ik vraag me af of eindeloos +healing stacken dan nog wel nut heeft. Nou vroeg ik met dat meer af mbt pallies, op mijn priest nl gebruik ik GH1 namelijk al als "base" heal (die healt voor 2.7k geloof ik ofzo, raidbuffed 2350ish healing). Gebruik ook 2, 5 en 7, en ik vraag me af hoeveel winst je dan nog uit downranken gaat halen als priest. CoH downrank je nooit, PoH ook niet snel (gebruik zelf AF EN TOE wel eens een lagere rank), flash niet of nauwelijks. Dus het is vooral voor GH nuttig, maar die gebruik ik al zo'n 70-80% rank 1 (ligt aan assignments en encounter).quote:Racemol schreef op donderdag 22 mei 2008 @ 15:32:
[...]
Op mijn priest doe ik niets anders dan downranken. GH rank1 of 2 is ideaal, en levert mij zelfs mana op.
Vandaar dus de vraag: zou het eindeloos stacken wel nuttig worden. Als ik +4000 healing zou hebben, zou ik waarschijnlijk wel het e.e.a. downranken maar praktisch gezien echt niet zo heel veel mana besparen, juist omdat m'n meest gebruikte heal niet gedownranked kan worden
WoW :: Deathdefied DK :: Doomsayer priest :: Pindle rogue :: Calamity warrior :: Apep warlock