Reg. datum: 20 september 2003
Reg. datum: 20 september 2003
Die SR-6001 is behoorlijk goed, maar monoblocken voegen mijns inziens vooral op hogere luisterniveaus toch wat toe, aangezien ze de andere kanalen (versterkerblokken in de receiver) ontlasten.quote:TomSwinnen schreef op maandag 19 mei 2008 @ 10:47:
Long time, no see allemaal!![]()
Komt doordat ik pas binnen een paar weken weer helemaal mee kan doen met dit topic, de nieuwe kamers zijn bijna klaar. Dedicated HT-room/salon en nieuwe bureau/slaapkamer. Dus geen rukhokje meer en 2 sets op één kamer.
De Cambridge Audio set met de Eltax Camargue komt dan op de bureau, de andere set uiteraard op de Dedicated HT room.
Maar had nog een vraagje, qua versterking had ik nu de SR-4300 met 2 Ma-500 eindversterkers voor de fronts. Maar die SR-4300, daarvan is het schermpje kapot. Zou het nog de moeite van die Sr-4300 te laten maken of zou ik beter kunnen gaan voor dit en dan de SR-4300 nog zien te verkopen.
Maar dan vraag ik me af of die SR6001 goed genoeg is qua stereo zodat ik mijn eindversterkers ook kan weg doen, of toch die MA's maar bijhouden ook?