Hoofdcategorieën

Bekijk bericht in topic: [OC] Core 2 Duo E8xxx Wolfdale 45nm OC/ info Topic

Door: Microkid
Frontpage Admin / Moderator PW
Virtualisatie guru
Reg. datum: 09 augustus 2000

quote:
Treslong schreef op woensdag 21 mei 2008 @ 23:27:
[...]
En hier was ik dus al bang voor. Ik heb me wel degelijk verdiept in de materie en ik ben inmiddels ook een beetje bekend met de speedstep, ik wist alleen nog niet precies wat hij deed. Ik ben ook meerdere posts (op verschillende fora) tegengekomen die elkaar tegenspreken. Dan staat de multiplier weer vast omdat het intel is, dan weer niet. Ik begrijp het soms allemaal nog niet helemaal. Er staat hier zo verschikkelijk veel informatie dat het moeilijk is om te bepalen wat nu bruikbaar is en wat niet, in hoeverre alles klopt wat er geschreven staat en hoe ik dit allemaal in mijn hoofd een plekje moet gaan geven. Ik doe echt mijn best hoor. Een uitspraak als "even verdiept" is dus verre van correct.

@ de rest: bedankt voor de tips tot nu toe, ik ga er mee aan de slag!
Als je iets post, geef dan duidelijk aan wat je zelf al gedaan hebt enz. Dan weten wij dat ook, we kunnen namelijk niet in onze glazen bol kijken. Uit je post blijkt namelijk niet dat je je hierin verdiept had. Als je bovenstaand stukje tekst in je post had opgenomen was het voor ons in elk geval een stuk duidelijker wat je wel en niet over Speedstep weet. De multiplier staat vast op 9, dat klopt. Dat houdt in dat je hem zelf niet kan wijzigen. Maar de CPU kan dat intern wel dus.

Master - Server
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.

Bekijk bericht
Bericht:
Quote bericht:

VNU Media logo Powered by True

© 1998 - 2008 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden

Uitgever van: