Hoofdcategorieën

Bekijk bericht in topic: [PC][MMORPG] EVE-Online deel 12

Reg. datum: 31 mei 2005

Maar niet altijd.

Wie zou moeten winnen met ishkur vs arazu?
Had dat vandaag in low sec belt, zijn drones lieten mijn shields en daarna armor met razend tempo naarbeneden gaan. Maar mijn drones + blasters en web vernietigde zijn drones, een paar kon ie terugtrekken maar die gingen daarna alsnog eraan. Zijn rails deden lang niet genoeg schade om meer dan deukje te veroorzaken. Hij had 1 drone vernietigd van mij, en een paar beschadigd. En een paar keer had ik hem bijna in web range, maar kon ie ontsnappen voor ik target lock op hem had (hij was nogal met damps aan kloten). Uiteindelijk is ie weggewarpt in armor + cap leeg + geen ammo meer. (met zijn mwd was ie stuk sneller).

Daarna kwam ie terug in enyo voor leuk gevecht. Had ging gelijkmatig op, hij had geen web dus nam ik afstand om zijn blasters minder effectief te maken. Toen was ie blijkbaar door zijn cap heen, en zakte zijn armor ineens in. Ik probeerde weer dichterbij te gaan, maar hij kon wegwarpen doordat ik alleen 7.5km scram heb ivm minder cap gebruik en dat ik toch in blaster range vecht.
Hij hing 200km bij een andere belt vandaan, ik wachte netjes in belt todat hij zijn armor had gerepped (kon hem toch niet pakken daar). Toen kwam ie terug en vielen we elkaar weer aan. Deze keer was ik aan het winnen, warpt er een huggin in die mijn target kende, en niet in positieve manier, dus die ging hem ook aanvallen en kwam op killmail erbij, terwijl ik hem anders alleen had vernietigd. Dus uiteindelijk maakte het voor hem niet veel uit.

Dit zijn wel gevechten waarvoor je het doet imo. Eerlijke partijen (1v1 in dit geval met aan elkaar gewaagde schepen) en beide partijen willen pvp'en. Na afloop void ammo uit zijn wreck gehaald, we waren in local aan chatten en toen ik zei dat ik liever had dat zijn null ammo het had overleefd trade hij null ammo tegen void ammo die ik uit zijn wrak had gehaald.

Bekijk bericht
Bericht:
Quote bericht:

VNU Media logo Powered by True

© 1998 - 2009 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden

Uitgever van: