Ik heb een kdl-32u2000 waarop ik mijn pc heb aangesloten, middels een dvi-hdmi kabel en dit werkt redelijk goed. Ik kan de resolutie instellen op 720p of 1080i, alleen blijft er een probleem. Langs alle randen valt er een klein stukje van het beeld buiten het scherm.
De resolutie staat goed ingesteld op 1920x1080 of 1280x720 en bij beiden blijft het probleem. Op de tv kan ik (voor zover ik kan vinden) niets instellen aan de beeld grootte.
Ligt het aan de videokaart, of ligt het aan de tv die toch die resoluties niet goed snapt?
Weet iemand hier een oplossing voor?
mogelijke oplossing hier gevonden
Opgelost: Heb via ati ccc (catalyst control center) kan je de instellingen zoals in de link hierboven staan vinden. Hiermee kan je de resolutie iets aanpassen zodat het past.
De resolutie staat goed ingesteld op 1920x1080 of 1280x720 en bij beiden blijft het probleem. Op de tv kan ik (voor zover ik kan vinden) niets instellen aan de beeld grootte.
Ligt het aan de videokaart, of ligt het aan de tv die toch die resoluties niet goed snapt?
Weet iemand hier een oplossing voor?
mogelijke oplossing hier gevonden
Opgelost: Heb via ati ccc (catalyst control center) kan je de instellingen zoals in de link hierboven staan vinden. Hiermee kan je de resolutie iets aanpassen zodat het past.
gonkerd wijzigde dit bericht 08-05-2008 17:51 (22%)
Reden: probleem opgelost