Maar het feit is dat een fatsoenlijk resolutie (720p) met vloeiend lopende game weldegelijk mogelijk is. Er zijn al genoeg games die dat bewezen hebben. Mocht het een poort zijn van een 360 spel, dan zou je nog kunnen zeggen dat het daaraan kan liggen. Maar het gaat hier wel een een game die speciaal voor de PS3 gemaakt is (toch?) en dan vraag ik me toch echt af waarom ze dan niet een wat hogere resolutie voor elkaar kunnen krijgen...quote:bramberk15 schreef op woensdag 07 mei 2008 @ 14:59:
[...]
Ik denk dat we er voorlopig nog wel even vanuit kunnen gaan dat er weinig 1080p games zullen komen. De reso van Haze is wel enigszins beschamend, maar wat ook in vele tv-topics wel eens wordt gezegd: resolutie is niet ALLES, er zijn genoeg andere zaken die van belang zijn bij een goede weergave (van film of games). Hier het originele bericht, waar dus idd de reso van 1024x576p wordt bevestigd:
http://www.ripten.com/200...to-the-sub-hd-generation/
Persoonlijk heb ik liever een vloeiend lopende game, in een lagere reso dan net andersom. GT5p loopt bijvoorbeeld in 1080p (wel geen 1920x1080, maar het is nog steeds officieel 1080p) maar in drukke bochten zie je de framrate inkakken... Het is een klein beetje storend, en daarom zou de game van mij ook in 720p mogen zijn.
PSN id: NL_SToRM