Hoofdcategorieën

Bekijk bericht in topic: HTC Touch Diamond

O+
Reg. datum: 18 december 2005

quote:
BramT schreef op woensdag 07 mei 2008 @ 14:11:
Gisteren is er een hands-on filmpje van de Diamond in actie op youtube gezet! (tevens toegevoegd aan TS)
Positief is dat het touchscreen in ieder geval veel gevoeliger is, hij moet wel echt drukken en niet 'aaien' zoals bij de iPhone, maar het kan wel met je vinger, dat is mooi. Ook zie ik dat ze veel eigen applicaties hebben geschreven, YouTube viewer, IE ziet er beter uit, de hele home is strak. Echter zie ik nog heel veel (korte) hangers, en dat is te wijten aan WM, en ik denk niet dat ze dat er compleet uit gaan krijgen.
quote:
Helaas geen video van 'normale' acties. Ik ben zelf benieuwd hoe het bellen (zoek naam in 200 nummers) en sms-en gaat. Wat voor keyboard heb je bv tot je beschikking?...
Ik denk dat je kan rekenen op het keyboard van de Touch Dual; dus:

http://i5.tinypic.com/6yxrg4m.png

Werkt op zich best fijn, zeker als het met je vingers kan en niet met zo'n gek stokkie ;) Zoeken naar een naam in 200 nummers zal wel ongeveer het zelfde zijn als op de oudere HTC's (Touch enzo.), daarop werkt het al erg fijn, want je kan gewoon de eerste letters van een naam of eerste cijfers van een telefoonnummer in toetsen en dan wordt daarop gefilterd.

Bekijk bericht
Bericht:
Quote bericht:

VNU Media logo Powered by True

© 1998 - 2008 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden

Uitgever van: