Hoofdcategorieën

Bekijk bericht in topic: HTC TyTN 2 (Kaiser, V1615, MDA Vario III) deel 7

PPC GoT it all
Reg. datum: 30 mei 2006

quote:
YoshiBignose schreef op zondag 04 mei 2008 @ 10:22:
[...]

Ik liep ook even te kloten met die screenprotector. Die krijg je er echt niet meer af. Heb nu klein beetje lucht onderin, maar dat laat ik maar zo zitten 8)7
Met een stukje plakband gaat de protector gemakkelijk los, je moet het mogelijk wel een paar keer proberen. Op deze manier kun je ook luchtbellen verwijderen. ;)
Ik ben overgestapt van de Ultra Clear screenprotector naar de Anti Glare ivm spiegelen in de auto bij TomTom-gebruik. Werkt goed, beeld is alleen wat minder helder maar wel beter leesbaar. De beste ervaringen heb ik met Brando screenprotectors. Bij de Ultra Clear uitvoering had ik moeite om het schutvel er af te krijgen aan de inkijkzijde, het lipje scheurde af. Ook hier de plakbandtruc met succes toegepast. De Anti Glare uitvoering heeft overigens maar 1 schutvel aan de onderkant in tegenstelling tot de Ultra Clear die er 2 heeft (onder- en bovenkant). :o
Ook de Brando screenprotector heeft plekjes (langs de rand, hoek) waar de hechting wat minder is, dit is echter niet storend, wel zichtbaar bij zonlicht als het scherm uit is onder bepaalde kijkhoek. :+

MDA Vario II, III, IV - MDA Pro

Bekijk bericht
Bericht:
Quote bericht:

VNU Media logo Powered by True

© 1998 - 2008 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden

Uitgever van: