Yep, op Eldar ook zo, heel veel van de hardcore diehards laten hun account aflopen of hebben dat al gedaan en de meesten stappen naar AoC.quote:Tank-a-Holic schreef op woensdag 07 mei 2008 @ 12:56:
. . . Maar het spelen als creep in de moors tegen een overkill aan CC en Burglars was voor mij de reden mijn account op te zeggen.
. . .nu stappen steeds meer en meer ervaren creeps op.
Ik weet ei'k niet of de zware onbalans (en dan vooral cc) daar 100% oorzaak van is of dat velen gewoon toe zijn aan iets nieuws en door die onbalans makkelijker kiezen (zeker nu er met AoC iets nieuws is).
Ik vraag me af hoe EM er uitziet over een paar weken
Gisteren de hele avond creepside gedaan, eerst tijdens een wat slappe tijd mijn Defiler naar rank 2 gebracht (dramatisch zonder maps en zonder stealth
Daarnaa begon de raid een goede vorm aan te nemen en was een R2 Defiler niet meer echt nodig/nuttig en ben ik met mijn warg verdergegaan.
De raidleader ging tekeer als een dolle (hoe hij het voor elkaar krijgt om te /raidshout te typen terwijl 'ie als RA in combat is en ook nog eens de meute bij elkaar houd is me en raadsel), en ondanks dat we (zoals zo vaak) 2-1 of 3-1 outnumbered waren gingen we er, na de eerste paar matige acties, als een kettingzaag doorheen
Ondanks de rivieren van tar, de chainstunners en de stackable dite's etc. zaaiden we dood en verderf en de freeps trokken zich uiteidelijk liever terug naar Tir groundfloor zodat we eerst de complete tar&trap gang door moesten maar uiteindelijk hebben we ze ook daar verdreven
Leukste commentaar was van R9 Reaver Kamikazee (terechte naam
Typerend freepgedrag
Because the people who are crazy enough to think they can change the world . . .
. . . are the ones who do.
t3h h0rr0r! -> Masters Of Horror!