Hoofdcategorieën

Bekijk bericht in topic: [MMORPG] Lord of the Rings Online: deel 7

Reg. datum: 20 augustus 2007

quote:
MueR schreef op dinsdag 06 mei 2008 @ 13:48:
Misschien moet ik ook maar weer eens teruggaan naar de Moors, kijken of ik Bosszah nog een keer op de killing blow kan krijgen :+
Dat zal niet meer gaan ben ik bang :). Ik ben namelijk al een aantal weken 6-7? gestopt met lotro.... :/. Ik zat denk ik nog zo'n 2000 infamy verwijderd van chief-guard, toen ik het ineens zat was. Speelde namelijk voornamelijk nog als creep in de moors, mijn 50 guardian Marscha was semi-retired. Maar het spelen als creep in de moors tegen een overkill aan CC en Burglars was voor mij de reden mijn account op te zeggen.

Het feit dat je met 3-4 mensen niet eens 1 burglar of LM kan killen, en dat andersom 1 loremaster met gemak 2 creeps aankan tijdens het koffie drinken slaat echt helemaal nergens op. Ook zag ik geen verandering hierin qua patches of updates. Het is algemeen bekend dat pvp zwaar unbalanced is, maar het kon de devs niks schelen. Dus ipv mezelf continue te ergeren ben ik opgestapt uit lotro. Wel jammer, want met iets meer tuning op pvp gebied was ik zeker weten gebleven, nu stappen steeds meer en meer ervaren creeps op. :)

Bekijk bericht
Bericht:
Quote bericht:

VNU Media logo Powered by True

© 1998 - 2008 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden

Uitgever van: