Hoofdcategorieën

Bekijk bericht in topic: [Ervaringen] Dell XPS M1530 - Deel 2

Reg. datum: 08 februari 2008

quote:
b3n666 schreef op woensdag 07 mei 2008 @ 00:12:

Maakt de iets hogere resolutie van de consumenten modellen nog veel uit? het consumenten model wat hetzelfde is als het 800 euro bedrijfs model heeft namelijk alleen een hogere resolutie maar om daar nou 130 euro extra voor te betalen? of is dat het wel waard? het is 1.440 x 900 vs 1.280 x 800.

Ziet deze laptop er trouwens een beetje mooi uit? want dat staat me vooral tegen bij veel laptops, dat ze zo lelijk zijn. Op de plaatjes is het wel redelijk, maar hoe is ie in het echt?

En hoe zit het met de accuduur met de standaard accu als je niet gamed maar alleen aan het tikken bent?

En zijn er eventueel nog andere dingen waar ik op zou moeten letten/rekening mee houden/weten?
Pak de 1440x900 (WXGA+) maar, véél mooier dan de lagere resolutie. Heb zelf zo eentje en het is gewoon een prachtig scherm!

De laptop is zoals op de foto's, mooi en stevig gebouwd dus. Is natuurlijk ook persoonlijke smaak.

Accuduur ligt tussen 3-4 uur. Ik heb 3,5u op gebalanceerd energiebeheer met max. helderheid. Dit is wel de 9-cells batterij (die het typen ook aangenamer maakt + betere koeling doordat hij uitsteekt. Jammer genoeg zijn ze sinds die fabrieksbrand enorm in prijs gestegen ...)

Wat betreft die andere dingen, ga gewoon alle opties af en kijk wat je interesseert. Mss dat die ene van 200¤ meer ook extra garantie had?

Bekijk bericht
Bericht:
Quote bericht:

VNU Media logo Powered by True

© 1998 - 2008 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden

Uitgever van: