Hoofdcategorieën

Bekijk bericht in topic: Het Xbox 360 ervaringen Topic #48

Reg. datum: 11 september 2007

Helaas is hij nu niet leverbaar.
Als dit een fout is van Bol.com dan is het wel een zeer stomme fout ,want het staat wel heel duidelijk op de site vermeld dat het er bij zit.

Ik neem aan dat Bol.com de nieuwe versie verkoopt?
quote:
NeoMe schreef op dinsdag 06 mei 2008 @ 17:13:
HIER NEOME WEER EVEN:Ik heb zojuist ons mam opgebelt omdat ik gvd zelf vandaag niet thuis ben. Ze kon geen games vinden maar dit zegt opzich ook niks aangezien ze der de ballen verstand niet van heeft, sorry jongens maar morgen kan ik pas echt uitsluitel geven. Ben vroeg in de middag thuis. Misschien zijn die games via een waardebon te krijgen ofzo want zaten een hoop boekjes en papieren bij. Of ze zitten in een plastic hoesje en niet zon hardcase of worden ze nabezorgd ik weet het echt niet. Maar als ze er niet bijzitten, dan gaat de xbox retour en bestel ik meteen opnieuw nadat ik contact heb opgenomen met bol waar die dingen zijn :)

Kortom: Altijd prijs...ik zou gewoon bestellen, retourneren kan altijd en je hebt acceptgirokaart dus loopt geen financieel risico en nu is bol.com meestal de beroerdste niet !

Hij is trouwens weer gewoon leverbaar: Vandaag voor 21:00 besteld, morgen in huis !

Bekijk bericht
Bericht:
Quote bericht:

VNU Media logo Powered by True

© 1998 - 2008 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden

Uitgever van: