Reg. datum: 06 januari 2007
Reg. datum: 06 januari 2007
Zoiets heb ik ook een keer gehad. Dan ging mijn iPod uit met een enorme klik door de hardeschijf, weer aan, weer uit en ga zo maar door. Uiteindelijk was ie toch een keertje gewoon uitgebleven zonder de batterij leeg te laten lopen. Echt heel vaag, maar mijn iPod doet het gelukkig nog.quote:frusciflea schreef op dinsdag 06 mei 2008 @ 15:51:
Ik ben toch al niet zo'n fan van Apple... en nu had ik pas mijn iPod ge-update en na een aantal dagen weigert mijn iPod Classic 80GB aan te gaan.
Beetje jammer! Als de reset niet werkt, dan is Apple's oplossing: laat de batterij leeglopen
Fantastisch... Not! Nu kan ik dus nog 24 uur wachten voordat ik weet of ie weer aan wilt... *fingers crossed* Harde schijf spint wel continu nu, dus hopelijk is die iPod snel leeg!
Geen idee of dit met de laatste update te maken heeft, maar voorheen had ik geen problemen, beetje zonde dat ik hem toch dan ge-update heb! (tja, altijd even wachten of er bugs of iets zijn)
Zie mijn post een aantal posts hierboven. Ik heb m zelf al geinstalleerd en hij doet het nog gewoon. Ik heb nog niet iets slechts gemerkt, maar ik heb m ook nog niet zo vaak aangehad sinds die update.quote:Dequal schreef op maandag 05 mei 2008 @ 20:43:
Iemand al nieuws van de nieuwe firmware 1.1.2?