Sorry voor het lange wachten, heb vakantie gehad, lekker aan het strand liggen bakken enzo
Maar hier is dan de Final-Update! Ik ben ondertussen (bijna) helemaal klaar, ik heb de cdrom-drive gemonteerd en het powerledje in orde gemaakt, helaas was het ledje kapot, dus heb ik daarvoor een nieuwe gekocht, in dezelfde kleur wit.
Ik heb érg veel geluk gehad met de cd-rom speler, deze raakt op een millimeter na(!) een condensator op het moederbord niet, om toch helemaal zeker te zijn dat deze er niet tegenaan komt heb ik een hoekje van de cd-romspeler afgevijld.
Hier zie je 'm van de voorkant, zal vanavond of morgen nog een foto posten met het laatje open, heb nu helaas geen tijd want moet zometeen weg.
dmv. appleK pro heb ik de eject knop op het apple keyboard werken gekregen, de volumetoetsen werkten gelukkig standaard al.
Over het algemeen vind ik zelf dat 't goed gelukt is met de cd-rom speler, omdat weinig mensen dit voor elkaar hebben gekregen.
Nu moet ik echt gaan, in de namiddag/vanavond zal ik 't verder uitbreiden.
MacBook C2D 1.83GHZ 2GB - iPod Touch 8GB - PowerMod Intel E2180 - ATi HD2600PRO - 1GB - 250GB