Hoofdcategorieën

Bekijk bericht in topic: [Ervaringen] Dell XPS M1530 - Deel 2

Reg. datum: 02 december 2007

quote:
peejdorie schreef op dinsdag 06 mei 2008 @ 00:40:
Ben zeer tevreden over mijn m1530, maar er is 1 punt waar ik al een tijdje mee zit: de microfoon. Om de een of andere reden geeft dat veel problemen (via google vond ik dat veel mensen last hebben van problemen met de Sigmatel geluidskaart). Ik heb nu eindelijk de microfoon aan de praat gekregen (via jackplug aan de voorkant), maar het geluid is eigenlijk te zacht. Dus of ik moet heel hard gaan roepen tijdens het bellen, of de ander moet zijn geluid harder zetten, wat natuurlijk weer lomp is. Heeft iemand hier tips voor (instellingen in configuratiescherm staan naar mijn idee goed).

ohja, bij sommige acties die ik uitvoer (dvd laten uitspugen, zware programmas ed) krijg ik soms een seconde geluidshapering - muziek blijft gewoon even hangen. Op zich niet supererg maar toch wel enigszins storend. Hebben jullie dat ook?
Via msn video gesprekken kan ik normaal praten in voor de laptop in de microfoon en ze kunnen me perfect horen ik heb hier dus geen last van.
ook de sec (samsung) beeldscherm waarvan velen klachten over hebben is helemaal niet grainy bij mij. het is een schitterend scherm heb nog geen negatief woord over voor deze laptop

Bekijk bericht
Bericht:
Quote bericht:

VNU Media logo Powered by True

© 1998 - 2008 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden

Uitgever van: